Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
немо написа:И последно?
Това, че показвам какви мерки има на разположение държавата, значи ли че ги одобрявам или искам да се случат?

hell's angel написа:steeN написа:Ма на тва отпред и за него има лесно бе. Общината разчетава всичко, плащаш си абонаментчето и чиста работа... както е в центърчето (не само в София).
Нямам нищо против, особено ако дотират гардския, с тия пари, и билетчето стане, да речем, 80 ст.
Това с разчертаването и абонаметна ми е любимата опция и на мен в същност. Но нещо ми казва, че няма да е много популярна

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
И като колите са 2 пъти повече от чертите кво прайм?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Според теб какво правим? Не знам дали си чувал, ама земя вече не се произвежда отдавна.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?

venelin11111 написа:...
Много хитро си го измислил втория акаунт, никой няма да се сети

Само внимавай, че е незаконен и да не отнесе големия банан

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
To и паркинги не се произвеждат. А не, че няма начин- подземни, етажни и т.н.
Купувайки си кола се почва с еко такса, такса за регистрация, такса за номера, преглед, данъци върху продавачите и т.н. После пътен данък, винетка, ДДС на гориво, акциз на гориво. Без да споменаваме данъците и таксите, утежняващи цената на консумативите за всеки един км изминат с кола разходите, които правим са 50% в полза на държавата.
И като стане въпрос, че няма къде да се паркират тия коли - еми, то не е задължително да имаш кола.
Ми ОК, айде всички да спрат да си карат колите за един месец да видим как сметките на държавата ще излязат веднага на червено.
Иначе към казуса с местата съм напълно безразличен. Плащам си две парко места от години и никой не ми спира на тях. Но да направят целия град синя, червена и бембена зона е пълен кретенизъм, при положение, че от 30 години държавата не е направила и един квадрат общински паркинг. Решението на въпроса с паркирането се заключава единствено в чертане на платени зони, паяци, скоби и всякакви подобни идиотии, без да се мисли как реално да се отговори на нарастващия брой автомобили в града. Но иначе е хубаво, когато наши фирми прибират милионите от сините зони, еко таксите и другия рекет.
Купувайки си кола се почва с еко такса, такса за регистрация, такса за номера, преглед, данъци върху продавачите и т.н. После пътен данък, винетка, ДДС на гориво, акциз на гориво. Без да споменаваме данъците и таксите, утежняващи цената на консумативите за всеки един км изминат с кола разходите, които правим са 50% в полза на държавата.
И като стане въпрос, че няма къде да се паркират тия коли - еми, то не е задължително да имаш кола.

Иначе към казуса с местата съм напълно безразличен. Плащам си две парко места от години и никой не ми спира на тях. Но да направят целия град синя, червена и бембена зона е пълен кретенизъм, при положение, че от 30 години държавата не е направила и един квадрат общински паркинг. Решението на въпроса с паркирането се заключава единствено в чертане на платени зони, паяци, скоби и всякакви подобни идиотии, без да се мисли как реално да се отговори на нарастващия брой автомобили в града. Но иначе е хубаво, когато наши фирми прибират милионите от сините зони, еко таксите и другия рекет.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Паркинги се произвеждат. Има едни бизнеси дето ги правят... казват им строителни фирми. Виж земя ако намериш как се произвежда, живо съм заинтересован 
п.с.
Аз пък никакви места не плащам и пак ми е все тая как ще го решат този проблем.
Дори за да гледам сеир бих се радвал да изберат Мая Манолова за кмет, ама едва ли ще се случи за съжаление.

п.с.
Аз пък никакви места не плащам и пак ми е все тая как ще го решат този проблем.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
steeN написа:Паркинги се произвеждат. Има едни бизнеси дето ги правят... казват им строителни фирми. .
Именно. Паркинги се произвеждат изключително при частен интерес и то само и единствено в случай в който тая земя не става за абсолютно нищо друго- айде да й земем някой лев, като направим паркинг за балъците. Дето ще дават по 100+лв на месец за поляна оградена с тел, която нито е охраняема, нито носим отговорност при каквито и да е било щети, нито пази по някакъв начин от сняг, дъжд или градушка.
Щом по твоему общината няма ангажимент да изгражда обществени паркинги, кой трябва да прави детски площадки, паркове, алеи? Пак ли строителните фирми?
В момента в който парите се предадат под масата мястото автоматично става на кооперация или без пукнат гараж или с 50% по-малко от апартаментите. Държавата отново блее. После като се окаже, че няма къде да се паркира възторжено потриваме ръце при идеята целия град да стане платена зона. Независимо, че освен месечните такси всеки един от нас ще се бръкне и с едни пари за милионите, нужни за боя. Щото по стар обичай тия зони ще се очертаят с боя от по 400лв литъра, която ако си я купи физическо лице от железарията струва 4.60 с ДДС.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
steeN написа:Просто му разяснявам на Боримечката за демокрацията ...
Имах нужда от това... щото съм израсъл в тоталитарно общество и не я разбирам пустата демокрация...
Като бях малък, в целия квартал имаше две жигули и три москвича, играехме народна топка на улицата, а зимата се спускахме с шейните чак от турските гробища и я мине някоя кола за цялата вечер, я не... А сега - какво стана...


Егати демокрацията, съсипаха я тая държава...


Excellent! Steven is my name!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Отиваме на вече станалия нарицателен Хонг Конг .....
Яко нали ...664 250 $ за 17 м2 паркомясто , в град където капиталистите живеят на 11м2 жилищна площ средно . Как се справят с тия които им паркират на местата ...
....A 188-square-foot residential parking lot was sold for HK$5.18 million ($664,250) in May, local newspaper Ming Pao reported (link in Chinese) June 14. That’s $3,533 per square foot, or more than the average price per square foot for a Hong Kong condo, as of October. It also broke the previous Hong Kong record (link in Chinese) of HK$4.8 million ($536,000) for a residential parking space, set last year....
Яко нали ...664 250 $ за 17 м2 паркомясто , в град където капиталистите живеят на 11м2 жилищна площ средно . Как се справят с тия които им паркират на местата ...

Последна промяна Jordana на 13 Окт 2019, 21:21, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Borymeckata написа:steeN написа:Просто му разяснявам на Боримечката за демокрацията ...
Имах нужда от това... щото съм израсъл в тоталитарно общество и не я разбирам пустата демокрация...
А ми не я разбираш. И саркарзма ти не може да го скрие.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Не всичко е сарказъм... И ако някой държавен бюрократ ще решава колко коли да имаш и къде да ги държиш (вместо да работи за осигуряване на нужната инфраструктура)... това не е точно демокрация, нали така?
Excellent! Steven is my name!
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Честно казано и на мен започна да ми писва само от празни приказки, без значение от кого да идват – дали от някой случаен човечец или хората, от които пряко зависи разрешаването на тези проблеми.
Значи квартала, в който живея е строен 1980та година и още тогава целта е било това да бъде квартал без коли паркирани над земята, че било по-красиво да са скрити. Още преди 40 години го е имало този проблем и някой доста сериозно го е адресирал, като е осигурил на 75% от апартаментите паркоместа. В момента при положение, че този проблем е повече от очевиден, колко от новите сгради, тези, които се строят и тези които още са само на чертеж предвиждат такова нещо. И нека отчетем, говорим за ЕДНА сграда да е планувана така, а не някой да е планувал цял КВАРТАЛ да е така устроен?
Всеки, който е купувал ново строителство последно време знае как стоят нещата. На хартия нещата покриват критериите и после като си купиш едно паркомясто, по договор ти продават две... И решението не е някой да следи проекта да се спази, ами всичко да станело зона. Окей.
Излиза някой и ми казва, то колата не е задължителна. Ами окей пич, ама в колко нормални държави 300км се пътуват с влак 8-10 часа? В колко държави се пътува 450км с автобус 6-7 часа и ти ляга на същите пари като идеш със собствен автомобил? Единствената адекватна алтернатива на собствения автомобил при извънградски пътувания са групите за споделено, ама те и тях ги набедиха за незаконни и искат да ги закриват, сумати превозвачи си направиха фейк акаунти и нарочно прецакват пътуващи във въпросните групи...
Излезе друг и ми каже, слез от автомобила и се качи в градския. Хем ще облекчиш трафика, хем въздуха ще е по-чист. В кой градски да се кача? В метрото миналата седмица не успях да вляза от първия път, чаках второто метро и там влязох на късмет. Няма да говоря колко е приятно или неприятно, съзнавам че и на много други места е кофти метрото, така че ако успея да вляза го считам за успех. Ама е факт, че ако всички пътуващи с коли го послушат този съвет, градския няма капацитет да ги побере. Това са хиляди хора всеки ден, може и да са над 100 000 пътуващите всяка сутрин. Говоря за тези които имат избор, сега за куриери или хора на които работата им е такава е ясно, че ще продължат да си карат. Сутрин някой виждал ли е празен градски, какъвто и да е – метро, трамвай, автобус, тролей? Щото аз лично не съм. Между 07:45 и 09:15 е пълен мазаляк навсякъде.
Сега нали отпушиха бус лентите с тези камери, макар че пряко ме засяга, го подкрепям. Наистина така е редно, бус лентите трябва да са свободни, ама какво се получи? От Гешов докато се кача на околовръстното по бул. България вече ми отнема към 20-25мин. За тези 25мин знаете ли колко автобуса минават по бус лентата? Между 1 и 2. Никога не са били повече от два. С приятелката решихме да запишем магистратура и да ходим с градски от бизнес парка до студентски. 413 в пиков час е през 40мин.... Лекциите ни са от 6 до 9, аз не мога 1 час да ида до там. Ама иначе, слез от колата, качи се в градския и спаси столицата. С кола стигам за 15мин.
Последния ми фаворит за стигане до работа е колезеденето. Има всичко на всичко 20км велоалеи, никоя с никоя не е свързана и по-голямата част не са изградени, а очертани тротоари или очертани улици. Пак поне там където са на тротоарите е по-безопасно. Та слез от колата, качи се на колело, дишай гомна по целия път до работа, рискувай да те убият или осакатят всеки божи ден и пристигай вмирисан на г*з на работа.
И накрая вината е винаги в обикновения човечец. Ганьо бил, селянин бил, със закостеняло мислене бил, комплексар бил и не знам си още какво. Не казвам, че нищо от това не е истина, ама е факт, че хората от които зависи решението на тези проблем не правят нищо съществено. И като за финал ще зачекна и още един фактор, който допринася супер много за трафика сутрин. Хората масово кръстосват София, за да си разпратят децата по детски градини и училища. В същото време цели квартали се строят без да има такива. Познавам 3 семейства, които чакат с нетърпение децата да им пораснат, за да спрат да пътуват по 3 часа на ден. Едните имат детска градина 2мин пеша и метро на 7мин пеша, ама детето им като са го приели в градина на п**** си лелина от там, те се превръщат в едни от хилядите допринасящи за трафика и мръсния въздух. И тях ли трябва да ги обвиним?
Значи квартала, в който живея е строен 1980та година и още тогава целта е било това да бъде квартал без коли паркирани над земята, че било по-красиво да са скрити. Още преди 40 години го е имало този проблем и някой доста сериозно го е адресирал, като е осигурил на 75% от апартаментите паркоместа. В момента при положение, че този проблем е повече от очевиден, колко от новите сгради, тези, които се строят и тези които още са само на чертеж предвиждат такова нещо. И нека отчетем, говорим за ЕДНА сграда да е планувана така, а не някой да е планувал цял КВАРТАЛ да е така устроен?
Всеки, който е купувал ново строителство последно време знае как стоят нещата. На хартия нещата покриват критериите и после като си купиш едно паркомясто, по договор ти продават две... И решението не е някой да следи проекта да се спази, ами всичко да станело зона. Окей.
Излиза някой и ми казва, то колата не е задължителна. Ами окей пич, ама в колко нормални държави 300км се пътуват с влак 8-10 часа? В колко държави се пътува 450км с автобус 6-7 часа и ти ляга на същите пари като идеш със собствен автомобил? Единствената адекватна алтернатива на собствения автомобил при извънградски пътувания са групите за споделено, ама те и тях ги набедиха за незаконни и искат да ги закриват, сумати превозвачи си направиха фейк акаунти и нарочно прецакват пътуващи във въпросните групи...
Излезе друг и ми каже, слез от автомобила и се качи в градския. Хем ще облекчиш трафика, хем въздуха ще е по-чист. В кой градски да се кача? В метрото миналата седмица не успях да вляза от първия път, чаках второто метро и там влязох на късмет. Няма да говоря колко е приятно или неприятно, съзнавам че и на много други места е кофти метрото, така че ако успея да вляза го считам за успех. Ама е факт, че ако всички пътуващи с коли го послушат този съвет, градския няма капацитет да ги побере. Това са хиляди хора всеки ден, може и да са над 100 000 пътуващите всяка сутрин. Говоря за тези които имат избор, сега за куриери или хора на които работата им е такава е ясно, че ще продължат да си карат. Сутрин някой виждал ли е празен градски, какъвто и да е – метро, трамвай, автобус, тролей? Щото аз лично не съм. Между 07:45 и 09:15 е пълен мазаляк навсякъде.
Сега нали отпушиха бус лентите с тези камери, макар че пряко ме засяга, го подкрепям. Наистина така е редно, бус лентите трябва да са свободни, ама какво се получи? От Гешов докато се кача на околовръстното по бул. България вече ми отнема към 20-25мин. За тези 25мин знаете ли колко автобуса минават по бус лентата? Между 1 и 2. Никога не са били повече от два. С приятелката решихме да запишем магистратура и да ходим с градски от бизнес парка до студентски. 413 в пиков час е през 40мин.... Лекциите ни са от 6 до 9, аз не мога 1 час да ида до там. Ама иначе, слез от колата, качи се в градския и спаси столицата. С кола стигам за 15мин.
Последния ми фаворит за стигане до работа е колезеденето. Има всичко на всичко 20км велоалеи, никоя с никоя не е свързана и по-голямата част не са изградени, а очертани тротоари или очертани улици. Пак поне там където са на тротоарите е по-безопасно. Та слез от колата, качи се на колело, дишай гомна по целия път до работа, рискувай да те убият или осакатят всеки божи ден и пристигай вмирисан на г*з на работа.
И накрая вината е винаги в обикновения човечец. Ганьо бил, селянин бил, със закостеняло мислене бил, комплексар бил и не знам си още какво. Не казвам, че нищо от това не е истина, ама е факт, че хората от които зависи решението на тези проблем не правят нищо съществено. И като за финал ще зачекна и още един фактор, който допринася супер много за трафика сутрин. Хората масово кръстосват София, за да си разпратят децата по детски градини и училища. В същото време цели квартали се строят без да има такива. Познавам 3 семейства, които чакат с нетърпение децата да им пораснат, за да спрат да пътуват по 3 часа на ден. Едните имат детска градина 2мин пеша и метро на 7мин пеша, ама детето им като са го приели в градина на п**** си лелина от там, те се превръщат в едни от хилядите допринасящи за трафика и мръсния въздух. И тях ли трябва да ги обвиним?
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Съгласен съм с последното - в неучебни дни трафика рязко се облекчава.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Статистическите данни показват че София е една от най слабо населената столица в Европа , гъстотата на населението е три пъти по малка от съседен Букурещ . За най гъстонаселената столица Париж където се отчита над 20 000 души на км2 изобщо не може да става и сравнение . София е почти 10 пъти по слабо населена на км2 . Което навежда само на един извод , некадърно управление на обществените ресурси и липса на стратегия за паркоместата щом този проблем съществува в такава остра форма . Ако стигнем нивото дори на съседен Букурещ , трябва хората да почнат с оръжие в ръка да си разпределят паркоместата в столицата ?
https://vizia.sofia.bg/2019/02/20/morphology/
Проблема съществува във всички големи български градове , което показва че не се прави нищо от страна на общините за подобряване на положението . Общините са оставени да се оправят както намерят за добре , а те се оправят добре с рекета както виждаме .
https://vizia.sofia.bg/2019/02/20/morphology/
Проблема съществува във всички големи български градове , което показва че не се прави нищо от страна на общините за подобряване на положението . Общините са оставени да се оправят както намерят за добре , а те се оправят добре с рекета както виждаме .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Как не се прави нищо? Прави се разбира се, взимат се данъци за каквото се сетиш

ATR-42/72
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани