Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
bum_bum написа:В момента в който парите се предадат под масата мястото автоматично става на кооперация или без пукнат гараж или с 50% по-малко от апартаментите. Държавата отново блее. После като се окаже, че няма къде да се паркира възторжено потриваме ръце при идеята целия град да стане платена зона.
С пистолета до главата ли карат някой да си купува апартамент без гараж или/и на място където е пренаселено и после да реве, че няма къде да паркира? Или тези, които си купуват имоти в квартали като Витоша където съвсем съзнателно плащат по-ниска цена защото няма инфраструктура и няма и да има и след 20 години и после се оплакват колко са онеправдани?
Паркирането добре, ще построим паркинги... а улиците как да ги разширим? Да почнем да бутаме сгради да направим цариградско 2 пъти повече ленти ли? Може ли да спрем да фантазираме? Земята е ограничен ресурс... ако ще има велоалеи, то трябва да се вземат или от улиците или от тротоарите... Ако ще има бус ленти същата работа. Освен ако не ги направим да летят колоездачите или автобусите, но за сега няма такива изгледи.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Едва ли сме първите с този проблем. Може просто да се огледат как са го решили в Токио и Ню Йорк и да преценят какво от този опит може да се приложи в София. Например - улици на 2 етажа...



Excellent! Steven is my name!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Или да се направи нещо за останалите градове, което да мотивира повече хора да НЕ хващат пътя за София. Решения има, ако сега някой адекватен се хване, за няколко години може да има сериозно подобрение.
Тук очаквам скоро да се влошат нещата - появиха се нови квартали за отрицателно време.. а ние имаме 3-4 улици с повече от 1 лента за движение.
Тук очаквам скоро да се влошат нещата - появиха се нови квартали за отрицателно време.. а ние имаме 3-4 улици с повече от 1 лента за движение.

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Borymeckata написа:Едва ли сме първите с този проблем. Може просто да се огледат как са го решили в Токио и Ню Йорк и да преценят какво от този опит може да се приложи в София. Например - улици на 2 етажа...![]()
Аз ще ти кажа как са го решили, с мисъл как да го направим по дорбре, а не как да го претупаме. И с умерено крадене, а не като за последно. Всички други технически проблеми са решими, но тези два са ни проблема и ще са такъв и за в бъдеще освен ако нещо много радикално не се случи...примерно да ни завладеят извънземните

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Аз много добре знам как са го решили в Ню Йорк или където и да е... вие откривате топлата вода. Има 2 варианта.
- ориентиране към инфраструктура, която е направена за повече лични автомобили и по-малко/липса на градски транспорт. т.е. разширяване на булеварди, отчуждаване на земя, силно рестриктивно зониране... в жилищен комплекс не може да има бизнеси, където има бизнеси не може да да има жилища. изнасяне на офис сградите извън града, мрежа от магистрали...
- ориентиране към инфраструктура, която е направена за градски транспорт - силно ограничаване на личните автомобили чрез данъци, ограничения на скоростта, скъпо паркиране, силно развит градски транспорт, смесено зониране (да може да се стига до всичко пеш), велоалеи, бус ленти...
Изберете си. Средно положение е тва което е в момента. Първия вариант е Лос Анджелис, втория вариант е Ню Йорк.
- ориентиране към инфраструктура, която е направена за повече лични автомобили и по-малко/липса на градски транспорт. т.е. разширяване на булеварди, отчуждаване на земя, силно рестриктивно зониране... в жилищен комплекс не може да има бизнеси, където има бизнеси не може да да има жилища. изнасяне на офис сградите извън града, мрежа от магистрали...
- ориентиране към инфраструктура, която е направена за градски транспорт - силно ограничаване на личните автомобили чрез данъци, ограничения на скоростта, скъпо паркиране, силно развит градски транспорт, смесено зониране (да може да се стига до всичко пеш), велоалеи, бус ленти...
Изберете си. Средно положение е тва което е в момента. Първия вариант е Лос Анджелис, втория вариант е Ню Йорк.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Аз лично подкрепям втория вариант, но може ли да споделиш в каква последователност са се случили нещата:
1. Развили са максимално оптимално градския
2. Направили са това зониране, ленти, велоалеи, пешеходни и т. н.
3. След като горните две не са били достатъчни, са направили паркиране, данъци и т. н. безумно скъпи, за да може в автомобили да са само хора, които нямат избор (такава им е работата) и такива, които парите не ги бъркат.
или
Са направили точка 3 първо и после още 10 години са довършвали лъчи от метрото, пускали са мотриси на по-малък интервал, изграждали са бус ленти, купили са повече автобуси, за да скъсят интервала в час пик, обособявали са велоалеи и подобни.
Просто ми е любопитно в каква последователност са се случили нещата, защото аз знам, че предимно се започва с мерки, които да направят неприятното (градския транспорт) по-приятно, а не да направиш по-удобното по-скъпо и да нахендриш хората на по-гадното.
1. Развили са максимално оптимално градския
2. Направили са това зониране, ленти, велоалеи, пешеходни и т. н.
3. След като горните две не са били достатъчни, са направили паркиране, данъци и т. н. безумно скъпи, за да може в автомобили да са само хора, които нямат избор (такава им е работата) и такива, които парите не ги бъркат.
или
Са направили точка 3 първо и после още 10 години са довършвали лъчи от метрото, пускали са мотриси на по-малък интервал, изграждали са бус ленти, купили са повече автобуси, за да скъсят интервала в час пик, обособявали са велоалеи и подобни.
Просто ми е любопитно в каква последователност са се случили нещата, защото аз знам, че предимно се започва с мерки, които да направят неприятното (градския транспорт) по-приятно, а не да направиш по-удобното по-скъпо и да нахендриш хората на по-гадното.
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Темата е конкретна "Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?", както винаги спама и фантазиите преобладават.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Уикенда един от кандидат-кметовете ми беше запушил паркинга при изобилие на паркоместа в Синя зона на същата улица...говорете си, че ще се оправят нещата 

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Borymeckata написа:Едва ли сме първите с този проблем. Може просто да се огледат как са го решили в Токио и Ню Йорк и да преценят какво от този опит може да се приложи в София. Например - улици на 2 етажа...![]()
В Токио не съм ходил, но в Ню Йорк е лесно. $100 паркинг на ден плюс $20 тол такса на мостовете или тунела.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
В Токио няма улици на два етажа, но за сметка на това в цяла Япония няма вариант за паркиране без пари, освен в твоя си гараж.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
speedhokk написа:...
Всичко започва от зонирането и инфраструктурата. На едното място са зонирали за гъсто строителство и високи сгради... това е повлякло другите неща. Ню Йорк като доста по-стар град е моделиран повече като европейски град. В Лос Анджелис са зонирали за ниско строителство и много автомобилна инфраструктура. Вероятно страничен ефект от това, че е по-млад град правен в ерата на автомобилите и опасността от земетресения.
При нас е зонирано за малко коли и много градски транспорт въпреки, че всичко е правено в ерата на автомобилите... и затова имаме голямо противоречие като се стигна до ситуация, в която всички могат да си позволят да имат автомобили 60-70 години по-късно от развития свят. Тези проблеми западняците са ги имали горе долу толкова отдавна. Аз не знам някъде в западна Европа да е евтино или дори възможно да имаш кола в голям град... та освен ако не искате да се събарят квартали и да се разширява инфраструктура, бъдещето е начертано.
Последна промяна steeN на 14 Окт 2019, 21:10, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
В такъв случай ни остава само теслата, като алтернатива на зонирането ...или не ???!!! 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Теслата не лети все още, така че все тая. Субсидирането на електрическите коли ще отмине и те ще си плащат всичко.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Как се справяте със спрелите пред входове/гаражи?
Става въпрос за тесла с дървена дръжка и теслообразен метален накрайник , уред с който слизаш пред блока когато някой ти е спрял на паркомястото на което спираш само ти . И то откакто се помниш ....това зомбиране на градовете явно е сбъркано навсякъде по света 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TNT