реле подгревни свещи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
реле подгревни свещи
Масло, че имаше преди - имаше, затапих пеперудите, смених уплътненията, изчистих и стана сухо. Сега заварвам капки антифриз от фланеца под колектора над релето, но буксите така са направени, че остават сухи, външната част на релето ги покрива, един вид влизат под релето като отстрани също са защитени от него.
Както и да е, буксата е суха, но е нагоряла, хлабава, общо взето не става.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Както и да е, буксата е суха, но е нагоряла, хлабава, общо взето не става.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: реле подгревни свещи
adovet написа:bokouser написа:И при мен проблема се оказа буксата. Свещите от десет пъти подгряват веднъж. Отворих колектора, тествах релето и се оказа, че след размърдване на буксата подава ток към свещите.
Гледахме я отвсякъде и не виждам начин да я натегна. Почистих я внимателно, напръсках я с контакт спрей, но най-добре е да се смени, но дали изобщо е възможно това?
Ако някой има идея да каже, че още не съм затворил колектора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Общо взето проблема е от маслото което идва от горе от колектора. Ако е сухо няма да има проблем. При мен след като я размърдах изкара две зими
Aбсолютно суха е повече от 100К. Иска си или смяна или почистване и натягане при смяна на релето.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: реле подгревни свещи
Намерих тотално решение на моя проблем без да давам стотици левове.
В крайна сметка в моите очи - положителни отзиви за момчетата от Мирафиори и много отрицателни за Дару Кар.
С две думи питам човека от авточастите в Дару Кар за въпросната букса, давам му VIN, обяснявам му подробно, че в релето на подгревните свещи влизат две букси и т.н. Той ми казва - като резервна част съществува само едната - дванайсетпиновата (изходната - от релето към свещите). Пак му казвам, че ми трябва другата, коята захранва релето, тя е единична, описвам му я, казвам му - може би върви с кабел. Той ми казва - само дванайсетпиновата, съжалявам, с друго мога ли да помогна? Полудявам, защото не ми се вярва, да я няма като резервна част, но той си знае неговото. Казвам му, че искам уплътненията на маркучите, които влизат във фланеца над релето (всъщност от тях капеше антифриз на релето), оказва се, че се продават с маркучите - няколкостотин лева.
Прибирам се в нас, отварям RealOEM и естествено намирам буксата, че даже и при тяхната проверка на наличност излиза, че я имат.
Отидох в Мирафиори и си взех буксата, че даже и уплътненията за маркучите към фланеца. Действително уплътненията са афтърмаркет, но адмирации, че момчетата са решили въпроса по някакъв начин.
В крайна сметка в моите очи - положителни отзиви за момчетата от Мирафиори и много отрицателни за Дару Кар.
С две думи питам човека от авточастите в Дару Кар за въпросната букса, давам му VIN, обяснявам му подробно, че в релето на подгревните свещи влизат две букси и т.н. Той ми казва - като резервна част съществува само едната - дванайсетпиновата (изходната - от релето към свещите). Пак му казвам, че ми трябва другата, коята захранва релето, тя е единична, описвам му я, казвам му - може би върви с кабел. Той ми казва - само дванайсетпиновата, съжалявам, с друго мога ли да помогна? Полудявам, защото не ми се вярва, да я няма като резервна част, но той си знае неговото. Казвам му, че искам уплътненията на маркучите, които влизат във фланеца над релето (всъщност от тях капеше антифриз на релето), оказва се, че се продават с маркучите - няколкостотин лева.
Прибирам се в нас, отварям RealOEM и естествено намирам буксата, че даже и при тяхната проверка на наличност излиза, че я имат.
Отидох в Мирафиори и си взех буксата, че даже и уплътненията за маркучите към фланеца. Действително уплътненията са афтърмаркет, но адмирации, че момчетата са решили въпроса по някакъв начин.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: реле подгревни свещи
от известно време забеляазвам, че знака за подгрева ми се появява дори при положителни температури. Днес например беше +15 и знака се появи на таблото. Иначе си пали. Нормални ли да се появява този знак за подгрева при положителни температури. Понякога при по студено време дори и при минусови температури не се появява. Не мога да намеря логиката. Колата е bmw e60 530d фейслифта. Ако можеш да споделиш някакво инфо ще съм благодарен.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: реле подгревни свещи
Прочети я с някаква диагностика, предполагам ще си покаже.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: реле подгревни свещи
krasona75 написа:от известно време забеляазвам, че знака за подгрева ми се появява дори при положителни температури. Днес например беше +15 и знака се появи на таблото. Иначе си пали. Нормални ли да се появява този знак за подгрева при положителни температури. Понякога при по студено време дори и при минусови температури не се появява. Не мога да намеря логиката. Колата е bmw e60 530d фейслифта. Ако можеш да споделиш някакво инфо ще съм благодарен.
За да индикира, че подгрява в топло време, според мен датчика, който мери външната температура е дал фира и отчита ниски температури и така релето се лъже, че е студено
Трябва да се прочете, за да няма гадаене.
Re: реле подгревни свещи
Не на външна температура а на водата. От нея решава кога и колко да грее.
Имаше постнато тук официално обяснение за работата на свещите. Те започват да греят преди палене от +25 градуса. Под 0 градуса вади икона за подгрева.
След палене пак се вклчват заради екологията. За това си горят често.
Имаше постнато тук официално обяснение за работата на свещите. Те започват да греят преди палене от +25 градуса. Под 0 градуса вади икона за подгрева.
След палене пак се вклчват заради екологията. За това си горят често.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- DonMakaveli96
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 1.04.2019
Re: реле подгревни свещи
Здравейте, колеги,
Извинявам се за ъп-а на темата, но не видях другаде такова нещо (ползвах и сърча).
Имам изгорели подгревни свещи:
Glow plug cylinder 2, control - Code: 004222
Glow plug cylinder 3, control - Code: 004232
Glow plug cylinder 5, control - Code: 004262
и изненадващата част: Glow plug cylinder 7, driving - Code: 004272
Не успях да намеря нищо в гугъл по въпроса, автомобилът се чете с Карли.
Как така колата ми порастна с 1 цилиндър?
Извинявам се за ъп-а на темата, но не видях другаде такова нещо (ползвах и сърча).
Имам изгорели подгревни свещи:
Glow plug cylinder 2, control - Code: 004222
Glow plug cylinder 3, control - Code: 004232
Glow plug cylinder 5, control - Code: 004262
и изненадващата част: Glow plug cylinder 7, driving - Code: 004272
Не успях да намеря нищо в гугъл по въпроса, автомобилът се чете с Карли.
Как така колата ми порастна с 1 цилиндър?
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: реле подгревни свещи
Проблемът ми е следният: сменям релето, сменям и свещите / всичко е чисто ново на Beru / карам няколко км и проверявам за грешки - изгоряла свещ на 2ри цилиндър. Да уточня, че грешките са записани на леко загря двигател около 50-60 градуса, но при студено палене тресе малко. Предполагам проблемът е в букса, кабел или лула. Лошото е, че не се продават комплект кабели за свещите. Някой може ши да помогне с идеи или ако е имал същия проблем.
Колата е 535 д 272 кс
Колата е 535 д 272 кс
Re: реле подгревни свещи
Привет колеги ,
при мен записва изгоряла свещ на 1-ви и 4-ти цилиндър . Чувам разногласни мнения , че дори да излиза 1 или 2 изгорели свещи на диагностика , има възможност да е реле . Възможно ли е това ,
или не ? . Защото мисля да поръчвам 2 свещи и да ги сменям . Колата е с наличен ДПФ , регенерирам я принудително и след 1 седмица илиза грешка 480А за слабо запушен , въпроса е ,че през 300 км дпф-а си прави активация , ако има нужда регенерира , ако не не го прави , но при тази Активация не успява сама да си я направи , не знам защо . Термостатите са сменени температурата на двигателя е в норма , следя е постоянно . Дали е възможно от 2-те свещи да се спъа нещо . Грешки за нищо друго не изписва . Ако дадете малко насоки , ще бъда благодарен . Колата я гледам с ИСТА+ , както и през нея пуснах принудителна и си я направи успешно , вдигна 600 градуса в ауспусите и падна на 200 , следователно и стойностите паднаха доста . След 1 седмица 90% извънградско и 10% градско , закачих я и отново беше записала грешка 480А за ДПФ , но пишеше No . Изтрих я , карах 2 дни и на 3-тия ден отново я записа вече с Yes . Не мога да разбера защо след като веднъж принудително се е отпушила , не иска да започне сама а отново набива грешка , дали 2-те свещи са проблем или не , при положение ,че на диагностика не излиза нищо друго , като грешка . Поздрави .
при мен записва изгоряла свещ на 1-ви и 4-ти цилиндър . Чувам разногласни мнения , че дори да излиза 1 или 2 изгорели свещи на диагностика , има възможност да е реле . Възможно ли е това ,
или не ? . Защото мисля да поръчвам 2 свещи и да ги сменям . Колата е с наличен ДПФ , регенерирам я принудително и след 1 седмица илиза грешка 480А за слабо запушен , въпроса е ,че през 300 км дпф-а си прави активация , ако има нужда регенерира , ако не не го прави , но при тази Активация не успява сама да си я направи , не знам защо . Термостатите са сменени температурата на двигателя е в норма , следя е постоянно . Дали е възможно от 2-те свещи да се спъа нещо . Грешки за нищо друго не изписва . Ако дадете малко насоки , ще бъда благодарен . Колата я гледам с ИСТА+ , както и през нея пуснах принудителна и си я направи успешно , вдигна 600 градуса в ауспусите и падна на 200 , следователно и стойностите паднаха доста . След 1 седмица 90% извънградско и 10% градско , закачих я и отново беше записала грешка 480А за ДПФ , но пишеше No . Изтрих я , карах 2 дни и на 3-тия ден отново я записа вече с Yes . Не мога да разбера защо след като веднъж принудително се е отпушила , не иска да започне сама а отново набива грешка , дали 2-те свещи са проблем или не , при положение ,че на диагностика не излиза нищо друго , като грешка . Поздрави .
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3920
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: реле подгревни свещи
Какви са ти стойностите от живите данни на теста на ДПФ? Провери и + кабел към релето да не е нагорял и по-скоро буксата, която се включва към самото реле.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: реле подгревни свещи
Здравейте колеги,
на мен ми дава грешки за Glow plug cylinder 1,4,5 и 6 и след всяка грешка Glow Plug cylinder ( номер ) , control.
Дали е релето или е възможно да са свещи? Или да сменям и реле и свещи?
Реално, мисля, че могат да се тестват свещите, тоест, да разбера дали наистина са изгорели. Въпросът е, да го правя ли или директно да сменям всичките 6 бр + релето?
Въпросът ми по-скоро е, ако е релето... няма ли да ги дава всичките 6 броя, а не само 4?
на мен ми дава грешки за Glow plug cylinder 1,4,5 и 6 и след всяка грешка Glow Plug cylinder ( номер ) , control.
Дали е релето или е възможно да са свещи? Или да сменям и реле и свещи?
Реално, мисля, че могат да се тестват свещите, тоест, да разбера дали наистина са изгорели. Въпросът е, да го правя ли или директно да сменям всичките 6 бр + релето?
Въпросът ми по-скоро е, ако е релето... няма ли да ги дава всичките 6 броя, а не само 4?
- moniii
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 4.05.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
Re: реле подгревни свещи
Здравейте,
някой имал ли е такъв проблем, след смяна на реле и свещи-беру, колата пали една седмица без проблем и после пак почна да претриса и дава грешка на 6-те свещи и всичко си е по старому.
Изтрива се грешката палиш гасиш всичко точно, няма грешки и на сутринта пак не пали и съответно пак е дало грешка
Има ли вариант да се провери свалено реле за подгревни свещи дали работи?
някой имал ли е такъв проблем, след смяна на реле и свещи-беру, колата пали една седмица без проблем и после пак почна да претриса и дава грешка на 6-те свещи и всичко си е по старому.
Изтрива се грешката палиш гасиш всичко точно, няма грешки и на сутринта пак не пали и съответно пак е дало грешка
Има ли вариант да се провери свалено реле за подгревни свещи дали работи?
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: реле подгревни свещи
Смени захранващия кабел на релето. Малко по-напред от твоето мнение има снимка на кабела.moniii написа:Здравейте,
някой имал ли е такъв проблем, след смяна на реле и свещи-беру, колата пали една седмица без проблем и после пак почна да претриса и дава грешка на 6-те свещи и всичко си е по старому.
Изтрива се грешката палиш гасиш всичко точно, няма грешки и на сутринта пак не пали и съответно пак е дало грешка
Има ли вариант да се провери свалено реле за подгревни свещи дали работи?
- moniii
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 4.05.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
Re: реле подгревни свещи
atanasov_aa написа:Смени захранващия кабел на релето. Малко по-напред от твоето мнение има снимка на кабела.moniii написа:Здравейте,
някой имал ли е такъв проблем, след смяна на реле и свещи-беру, колата пали една седмица без проблем и после пак почна да претриса и дава грешка на 6-те свещи и всичко си е по старому.
Изтрива се грешката палиш гасиш всичко точно, няма грешки и на сутринта пак не пали и съответно пак е дало грешка
Има ли вариант да се провери свалено реле за подгревни свещи дали работи?
Да видях го, благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани