Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Модератор: Общи модератори
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
То ясно, че тия измамници не познават парите, ама не е луд тоя дето яде баницата а тоя дето му я дава. А като ти казват всичко трябва да се сменя що не им тегли едни майни, много ясно, че искат да направят смяната само на хартия.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Отделно, че въпросната система е доста лесна за дебъгване и дори с базови познания можеше да оправиш проблема за час-два. За другия път ще знаеш
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
3186 написа:Отделно, че въпросната система е доста лесна за дебъгване и дори с базови познания можеше да оправиш проблема за час-два. За другия път ще знаеш
Не му е работа той да я "дебъгва" и оправя... Нали за това си плаща и то не малко? Определено всички си остават нещастници и ако правят грешки се правят на луди после, вместо да си признаят... (същото важи и за не официалните сервизи де)...
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Rainbow написа:3186 написа:Отделно, че въпросната система е доста лесна за дебъгване и дори с базови познания можеше да оправиш проблема за час-два. За другия път ще знаеш
Не му е работа той да я "дебъгва" и оправя... Нали за това си плаща и то не малко? Определено всички си остават нещастници и ако правят грешки се правят на луди после, вместо да си признаят... (същото важи и за не официалните сервизи де)...
Точно това си помислих и аз. Така веднъж ме изпържи един известен сервиз за турбини - плащам 70лв да ми направят диагностика с ISTA ( ), викат, турбината е 6 точки, няма кво да й правим. Сваляме след 1 седмица турбината, криви лопатки и счупена геометрия. Звъня им на сервиза, пращам да ми правят турбото, сменят цялата вътрешна част с чисто нова, но не сменят геометрията. Слагам я на колата, ама кОр. Звъня им, обяснявам кво сме правили, онези ми се кълнат, че геометрията е здрава и няма нужда от смяна. Накрая в друг сервиз смениха геометрията и всичко заспа...
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Колата на колега закъса с лоста за скорости. Блокира и не може да се мести. Обадиха се, че е готова. Ето как я издадоха.
Казах му, че изкара ли я от двора и влиза във филм. Едвам ги убедихме, че има нещо нередно ... и да си я довършат.
Казах му, че изкара ли я от двора и влиза във филм. Едвам ги убедихме, че има нещо нередно ... и да си я довършат.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
И Канада пропада
И в продажбите са зле тукашните...от няколко седмици обикалям и разглеждам за нова служебна кола, имат някакви безумни условия (специално за оперативен лизинг) и поне за мен изглежда, че не искат да ги продават тия коли. Нашите хора от БМВ (в едно от представителствата) дори не е*ават да пратят оферти
И в продажбите са зле тукашните...от няколко седмици обикалям и разглеждам за нова служебна кола, имат някакви безумни условия (специално за оперативен лизинг) и поне за мен изглежда, че не искат да ги продават тия коли. Нашите хора от БМВ (в едно от представителствата) дори не е*ават да пратят оферти
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Дали са му я да не скучае Да си я сглоби набързо
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Don_Diego написа:И Канада пропада
И в продажбите са зле тукашните...от няколко седмици обикалям и разглеждам за нова служебна кола, имат някакви безумни условия (специално за оперативен лизинг) и поне за мен изглежда, че не искат да ги продават тия коли. Нашите хора от БМВ (в едно от представителствата) дори не е*ават да пратят оферти
Тук дилърите са разделени на две. Когато влезете да купувате кола, о, вие сте Бог. Кафе, внимание, ще ви направят безумни отстъпки и безлихвени изплащания на равни вноски за 84м. Познат си купи Мазда 3 на изплащане за 84 месеца без никакво оскъпяване. Ще ви свалят звезди от небето и ще лазят на колена след вас. Покрай Нова година и по това време се чистят модел 2018 и промоциите са уникални. Плащате ли кеш цялата сума, тогава не мога да ви обясня още колко отстъпки има....
Влезете ли в сервиза за ремонт, тогава сте овца за стрижене .... На едно приятелче спирачките на РАВ 4 започнали да издават някакво стържене (странен звук) при спиране. Веднага последва оферта за незабавна смяна на дискове и спирачки (около 40 000км е колата). Няма и $700 като за него дилърска цена. Отишъл при друг. Почистили външните ръбове на дисковете и всичко заспало. Писах вече по-горе. Пишат смяна на масло, колега си взе Каравана и маслото му беше черно. Върнахме го да се разправя ....
Не дай си Боже да имате електрически проблем или компютър, тогава 95% от случаите колата се скрапира.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Преди години баща ми купи 4 бр. Chevrolet Aveo за rent a car от от Карго Експрес Варна, когато видяхме първите сметки за обслужване директно се отказахме от гаранцията и започнахме обслужването им неоторизиран сервиз, в който обслужването излезе поне 3 пъти по-евтино. Оказа се правилното решение, спестихме доста пари от обслужване.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Прочетох една тема в F10 подфорума, където "хвалеха" Дарукар, та се присетих и за моите посещения там...
В началото на юни месец отивам там за профилактичен преглед. Обяснявам на приемчика, че искам да се прегледа всичко по колата, за да мога да си бръмча спокойно през лятото. Добре, няма проблем - 200+лв беше по спомен.
Плащам си като поп, оставям колата. Звънят ми по-късно през деня - готови сме. Отивам да я взема и ми казват, че колата е перфектна и мога и до Марс да отида с нея. Взимам я аз доволен, стягам багажа да ходя на море и 50км по-късно колата скъса пистовия ремък на Околовръстното...Даже не си бяха направили труда да вдигнат капака...
Преди месец отивам за смяна на малък термостат, щото колата не загрява като хората. Сменят малкия термостат качвам се аз в колата и изненада...Старият термостат оставен на седалката до шофьора в някакво пробито найлонче...Антифриз по седалката за всички от сърце
Вече не знам и аз къде да я карам тая кола...
Едит: При едно друго посещение за смяна на някакви тръби по задните спирачки ми скъсали пробката за обезвъздушаване. Пича ми вика - е ще си вземеш друг спирачен апарат
В началото на юни месец отивам там за профилактичен преглед. Обяснявам на приемчика, че искам да се прегледа всичко по колата, за да мога да си бръмча спокойно през лятото. Добре, няма проблем - 200+лв беше по спомен.
Плащам си като поп, оставям колата. Звънят ми по-късно през деня - готови сме. Отивам да я взема и ми казват, че колата е перфектна и мога и до Марс да отида с нея. Взимам я аз доволен, стягам багажа да ходя на море и 50км по-късно колата скъса пистовия ремък на Околовръстното...Даже не си бяха направили труда да вдигнат капака...
Преди месец отивам за смяна на малък термостат, щото колата не загрява като хората. Сменят малкия термостат качвам се аз в колата и изненада...Старият термостат оставен на седалката до шофьора в някакво пробито найлонче...Антифриз по седалката за всички от сърце
Вече не знам и аз къде да я карам тая кола...
Едит: При едно друго посещение за смяна на някакви тръби по задните спирачки ми скъсали пробката за обезвъздушаване. Пича ми вика - е ще си вземеш друг спирачен апарат
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Phil написа:
Преди месец отивам за смяна на малък термостат, щото колата не загрява като хората. Сменят малкия термостат качвам се аз в колата и изненада...Старият термостат оставен на седалката до шофьора в някакво пробито найлонче...Антифриз по седалката за всички от сърце
Вече не знам и аз къде да я карам тая кола...
Едит: При едно друго посещение за смяна на някакви тръби по задните спирачки ми скъсали пробката за обезвъздушаване. Пича ми вика - е ще си вземеш друг спирачен апарат
Аз заради такива майстори в момента правя главата за 2-ри път в рамките на 1000 км аз уж ми беше приятел този майстор ...
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Получих преди седмица съобщение за акция на закопчалките на колана на Мерцедеса - не всеки път реагира при закопчаване на колана, понякога и в движение решава, че колана е откопчан
Отивам в Силвър Стар където казаха, че наистина имало такава акция за подмяна на целите закопчалки и моята кола е в списъка, НО трябвало да се провери дали моята го има този проблем . Да съм си запишел час да я вкарат за диагностика (половин ден щяло да отнеме ) и после друг час за смяна на съответните неща ако открият проблеми
Обясних, че проблема го има от ден 1 от както имам колата и още в шоурума в Германия ми казаха да чакам акция за този проблем, но не трябвало първо диагностика, поръчка на части и смяна и всичко по различно време...аз си нямам други задачи и си мечтая да живея в техния сервиз
Отивам в Силвър Стар където казаха, че наистина имало такава акция за подмяна на целите закопчалки и моята кола е в списъка, НО трябвало да се провери дали моята го има този проблем . Да съм си запишел час да я вкарат за диагностика (половин ден щяло да отнеме ) и после друг час за смяна на съответните неща ако открият проблеми
Обясних, че проблема го има от ден 1 от както имам колата и още в шоурума в Германия ми казаха да чакам акция за този проблем, но не трябвало първо диагностика, поръчка на части и смяна и всичко по различно време...аз си нямам други задачи и си мечтая да живея в техния сервиз
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Наистина не се заяждам, но защо се върна да им ползваш услугите на тея пак?Phil написа: Звънят ми по-късно през деня - готови сме. Отивам да я взема и ми казват, че колата е перфектна и мога и до Марс да отида с нея. Взимам я аз доволен, стягам багажа да ходя на море и 50км по-късно колата скъса пистовия ремък на Околовръстното...Даже не си бяха направили труда да вдигнат капака...
:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
От местна група във фейса:
"Аз в Тойота повече не стъпвам! Смениха ми маслото на скоростната кутия с неподходящо и за сметка на това го бяха наляли под минимума"
"Аз в Тойота повече не стъпвам! Смениха ми маслото на скоростната кутия с неподходящо и за сметка на това го бяха наляли под минимума"
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Мисля, че съм за тази тема, да се "похваля"... Преди месеци купих едно Джимни, беше нов внос от Австрия. Затова преполагам, че там джипчето е обслужвано в някакъв сервиз - едва ли австриецът си го е правил на улицата. Макар че не е невъзможно де...
Направи ми впечатление, че колата бавно загрява и без натоварване температурата пада. Също и разходът не ми хареса... Ясна работата - термостат. На този двигател (G13BВ, с ремъка) термостатът е на удобно място - само да откачиш няколко маркуча и да развиеш два болта.
Викаш си, какво може да объркат при смяна на термостата - вадиш стария, слагаш новия, допълваш системата и караш...
Да, ама не. Ето какво извадих от двигателя:
Оказа се, че са сложили "същия", само че подобен...
Термостатът е бил по-дълъг и вероятно още при първото си отваряне е опрял в капачката, изкривил се е (вижда се на снимките) и е заседнала така - максимално отворен. Съдейки по състоянието му - доста години след това колата е карана така - с отворен термостат, без на някой да му направи впечатление, че нещо не е наред... Хайде, в летните жеги - както и да е. Но зимата, в студа, кабрио с мек таван, без отопление...
Все някой е трябвало да забележи нещо, си мисля...
Направи ми впечатление, че колата бавно загрява и без натоварване температурата пада. Също и разходът не ми хареса... Ясна работата - термостат. На този двигател (G13BВ, с ремъка) термостатът е на удобно място - само да откачиш няколко маркуча и да развиеш два болта.
Викаш си, какво може да объркат при смяна на термостата - вадиш стария, слагаш новия, допълваш системата и караш...
Да, ама не. Ето какво извадих от двигателя:
Оказа се, че са сложили "същия", само че подобен...
Термостатът е бил по-дълъг и вероятно още при първото си отваряне е опрял в капачката, изкривил се е (вижда се на снимките) и е заседнала така - максимално отворен. Съдейки по състоянието му - доста години след това колата е карана така - с отворен термостат, без на някой да му направи впечатление, че нещо не е наред... Хайде, в летните жеги - както и да е. Но зимата, в студа, кабрио с мек таван, без отопление...
Все някой е трябвало да забележи нещо, си мисля...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Excellent! Steven is my name!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани