Побългаряване
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Побългаряване
Блъскана Е60-тка. Удара не е фатален, но пък за сметка на това побългарен ремонт. Счупени стойки за радиатора - радиатора впоследствие монтиран на магия. На тръбите ли се е държал, на какво... но колата се беше карала поне 1 година така.
Купува се второ Е36 320и. Втората е купена, защото просто е по-запазена и в по-добро състояние, а старата ще се продава. Да, ама на старата маслото е "само на 5000км"
Източва се от старата и се слага на новата 
По-нататък в темата със сигурност ще се сетя и за още.
Купува се второ Е36 320и. Втората е купена, защото просто е по-запазена и в по-добро състояние, а старата ще се продава. Да, ама на старата маслото е "само на 5000км"


По-нататък в темата със сигурност ще се сетя и за още.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Побългаряване
по последното е36.
- съединител сложен наобратно.
- висящ лагер наобратно.
- врата изкормена за слагане на машинка за централно китайска.
- сенниции на тавана боядисани със спрей.
- мигачи със счупени уши вързани с тел.
- китаиски рингове на таблото боясисани некадърно със спрей.
- отводяване на багажник - дупки с бургията.
това на първо четене, най ме е яд за вратата:


- съединител сложен наобратно.
- висящ лагер наобратно.
- врата изкормена за слагане на машинка за централно китайска.
- сенниции на тавана боядисани със спрей.
- мигачи със счупени уши вързани с тел.
- китаиски рингове на таблото боясисани некадърно със спрей.
- отводяване на багажник - дупки с бургията.
това на първо четене, най ме е яд за вратата:


Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Побългаряване
Тая не беше ли "форумна"Nukem написа:по последното е36.
- съединител сложен наобратно.
- висящ лагер наобратно.
- врата изкормена за слагане на машинка за централно китайска.
- сенниции на тавана боядисани със спрей.
- мигачи със счупени уши вързани с тел.
- китаиски рингове на таблото боясисани некадърно със спрей.
- отводяване на багажник - дупки с бургията.
това на първо четене, най ме е яд за вратата:
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Побългаряване
На Фиат Пунто се разваля амортисьорчето на багажника. Пробива се. Слага се пиронче, вързано на тел, което се пъха в дупката на амортисьорчето при всяко отваряне на багажника. Въпросното амортисьорче струва 15лв. Ново. Колата се кара 5 години така 
Возил съм се в Пежо 406. То не знам колко е за темата, защото даже не е побългарено
Липсваше топката за скоростният лост. Ама липсваше, ей така си стърчеше само лост
Така се шофираше.

Возил съм се в Пежо 406. То не знам колко е за темата, защото даже не е побългарено





- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Побългаряване
Спомням си, един познат си беше закарал колата (някакво Пежо май беше) на "майстор" за смяна на маншоните на предните полуоски (или полувалове май е правилно...). Външните се били цепнали малко, затова човекът купил 4 нови комплекта маншони (външни и вътрешни), оставих ги на "майстора" и си заминал, каато се разбрали оня да му звънне. Обаче "майсторът" звъни след около час - идвай, готов си! А се знае, че тая работа толкова бързо не става - трябва да се свалят и двете полуоски... Човекът погледнал - и четирите нови маншона са си на местата, стегнати с новите скоби... всичко точно. Платил и си заминал, но по пътя се замислил - абе това не може да стане толкова бързо, има някакъв номер. Залегнал отдолу, загледал внимателно и... да, видял номера, при това - много кофти номер...
Някой сеща ли се как майсторът е сменил четирите маншона без да сваля полуоските? Не е рязал маншоните, те са били ОК.
Изпусналите амортисьорчета на багажника... джамбазите ги лекуват още по-лесно - просто натискат амортисьора странично, кривят го леко и той започва да задържа.
Някой сеща ли се как майсторът е сменил четирите маншона без да сваля полуоските? Не е рязал маншоните, те са били ОК.
Изпусналите амортисьорчета на багажника... джамбазите ги лекуват още по-лесно - просто натискат амортисьора странично, кривят го леко и той започва да задържа.
Excellent! Steven is my name!
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Побългаряване
По Е36-цата:
Ръждясали вежди поправяни с нещо като калай и боядисани отгоре.
Счупена щипка на мигача и хванат със метална и замонарезни видии за фара.
Увисанал таван набоден с топлийки.
По Е46-цата (блъскана отзад):
Сложена задна броня без парктоници и отавен само модула, който пищеше за грешка всеки пък като включа задна.
Гръмннал пиропатрон на акумулатора, със сряназани жици и сложен резистор, като тук невероятното беше че не е запоен просто сложен и увит с изолирбанд.
Всикчи лайсни с начупени щипки и запени със силикон.
Е87 на един познат:
Слагани фейсови фарови и ангелските очи бяха вързани по някакъв неадекватен начин, след отклюване светват и не спират да светят 2 минути след заключване на колата. Също при пускане къси, ангелските угасват.
ПС: Отиваме да гледаме една 46-ца в автокъща в Пазарджик. Колата му беше на бартер. Рекламира я много хубава, регистрирана, платени гражданска и преглед, абе сядаш и караш. В следващия Чека замаскиран не светва изобщо, бега така е замаскиран че светва в някакъв странен бяло жълт цвят, едвам едвам, освен това си личеше че беше блъскана отпер и 4-те вежди тръгнали да гният.
Ръждясали вежди поправяни с нещо като калай и боядисани отгоре.
Счупена щипка на мигача и хванат със метална и замонарезни видии за фара.
Увисанал таван набоден с топлийки.
По Е46-цата (блъскана отзад):
Сложена задна броня без парктоници и отавен само модула, който пищеше за грешка всеки пък като включа задна.
Гръмннал пиропатрон на акумулатора, със сряназани жици и сложен резистор, като тук невероятното беше че не е запоен просто сложен и увит с изолирбанд.
Всикчи лайсни с начупени щипки и запени със силикон.
Е87 на един познат:
Слагани фейсови фарови и ангелските очи бяха вързани по някакъв неадекватен начин, след отклюване светват и не спират да светят 2 минути след заключване на колата. Също при пускане къси, ангелските угасват.
ПС: Отиваме да гледаме една 46-ца в автокъща в Пазарджик. Колата му беше на бартер. Рекламира я много хубава, регистрирана, платени гражданска и преглед, абе сядаш и караш. В следващия Чека замаскиран не светва изобщо, бега така е замаскиран че светва в някакъв странен бяло жълт цвят, едвам едвам, освен това си личеше че беше блъскана отпер и 4-те вежди тръгнали да гният.
Последна промяна AlonsoBest на 24 Апр 2020, 11:52, променена общо 1 път

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Побългаряване
Вуйчо написа:Сетих се за още една мизерия - онази кола със забитото парче зелен градински маркуч в селеновата втулка... когато я купих бе със симпатични лети джанти rial viper, 14 цола:
..., но гумите бяха зле, стари, напукани, изтъркани. Предните две бяха едни, а задните дори баха различни, т.е. колата с три различни гуми. Една от задните бе много нацепена от вътрешния ръб, направо бе страшна за гледане. Като на бабичка петите се бе нацепила. Затова седмица - две след като се купи колата, едно от първите неща които започнаха да се правят бе да се сменят гумите. Отива се при гумаджия, свалят се старите и какво да се види - една от задните гуми (тази която бе много нацепена) всъщност се оказа, че си има приятелче - имаше вътрешна гумаСитуацията явно е била такава, че гумата е галош, износена неравномерно и много нацепена от вътрешния ръб и явно е изпускала въздух (кой знае от къде е намерена 15-а употреба) и за да се решил проблема се намира от някъде и се монтира вътрешна гума. Нали, по-евтино е да се сложи вътрешна, от колкото да се вземе друга гума, била тя и втора ръка
Пак казвам, колата бе с лети джанти (вътрешна гума на лета джанта
), действието се развива в не далечната 2006-а година.
Не е да кажеш било глад за гуми, да е било комунизъм и смутни времена, просто... човешка простотия.
Като изключим това с вътрешната гума и побългарената селенова втулка (е, и един стар удар който имаше колата отзад, но аз за него си знаех, видимо се личеше, че не е направен качествено), колата бе иначе добра.
Новата е46-ца се оказа, че една от задните гуми е така с вътрешна хах а я свалихме директно от автовоза, и на вън са същите мизерници.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Побългаряване
Купих си компакта понеже почти не беше докосван от българска инженерна ръка
.
След някакво време установявам, че шофьорската врата клопа при затваряне, отварям я и гледам как някой се е опитал да лепи счупен водач на стъклото(металния отдолу) с 2 кофи поксипол
, съответно не е успял и това цялото клопа при затваряне
На дясната врата забелязвам, че прозореца не иска да слиза с постоянно натиснато копче, а само на пресекулки. Отварям вратата и какво да видя някой монтирал ножица от съвсем различен вид Е36, може би седан, която е със съвсем различна букса и с 2 пина а не като оригиналната 3 и съответно всичкото това някак си работи в авариен режим...



След някакво време установявам, че шофьорската врата клопа при затваряне, отварям я и гледам как някой се е опитал да лепи счупен водач на стъклото(металния отдолу) с 2 кофи поксипол


На дясната врата забелязвам, че прозореца не иска да слиза с постоянно натиснато копче, а само на пресекулки. Отварям вратата и какво да видя някой монтирал ножица от съвсем различен вид Е36, може би седан, която е със съвсем различна букса и с 2 пина а не като оригиналната 3 и съответно всичкото това някак си работи в авариен режим...




- Evanko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 11.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мфил
- Детайли за колата: 120D
Re: Побългаряване
На компакт Е36 беше шунтиран електромагният клапан с парче водопроводна тръба 

Това Галактиката е голема работа, фактически!!!
Re: Побългаряване
Nukem написа:
Новата е46-ца се оказа, че една от задните гуми е така с вътрешна хах а я свалихме директно от автовоза, и на вън са същите мизерници.
Виждал си една черна е39-ка...там имаше много въображение

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Побългаряване
hummer написа:Nukem написа:
Новата е46-ца се оказа, че една от задните гуми е така с вътрешна хах а я свалихме директно от автовоза, и на вън са същите мизерници.
Виждал си една черна е39-ка...там имаше много въображение
мани, въобще се убеждавам, че не трябва да съществуваме като нация.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Побългаряване
Аз ще опиша побългаряванията който съм правил само на една от колите си
Тези на джамбазите не ме интересуват, моите са си достатъчно смешни
- На една от купите счупих педала на газта
там дето се хваща в пода и има нещо като пластмасова панта. Пробих две дупки със самонеразни винтове за дърво в педала(от къде бормашина на пистата)
под ръба на основата направих примка със свинска опашка, а през двете дупки на педала прекарах други две свински опашки, които се хващат за примката и го играят панта. Стегнах и трите опашки и педала беше като нов
Още е така между другото, а новият педал се търкаля из багажника.
- Който е правил конверсия от М52 смукател към М50 знае че периферията трябва да се преправя. Аз счетох за най-удачно да оформя тръбите за стъпковото и другите от ПВЦ водопроводни тръби.
Хванах лепачката и си разкройх каквото ми трябваше
Тъкмо няма нужда от планка която да държи стъпковя мотор. В своя защита ще кажа че гледах от един американец дето го прави с медни тръби.
- Разби ми се контактния ключ и паленето беше приключение и тъй като не ми се занимаваше да го избивам, да търся друг, и т.н. си направих старт бутон като с ключа само давам контакт. Старт бутона мисля че беше от трактор Беларус
даже имам и тема някъде из форума.
- Сменях спирачната помпа обаче се оказа, че новата помпа е за щуцери М12 на М10, а пък аз имам два щуцера М10. Веднага Бай стругар ми изработи месингов преход М12 към М10 и си карам така вече години.
П.С. И едно побългаряване което не се класира тъй като е не друга кола, но особено се гордея с него.
Клапата за рециркулация на въздуха в купето на Опел Астра Г е особено малоумно измислена и разбира се като се прецака купето се запотява здраво и няма спасение.
Случи ми се на път в дъждовно време и трябваше да измисля нещо.
Избутах я в позиция да смуче въздух само отвън(тя представлява нещо като купа за салата която се върти, за да отвори определени потоци въздух) и хубаво я залепих за основата с изолирбанд така че да не може да се премести от вибрациите.
Вече 10 години тая кола рециркулация няма, но и стъклата не се потят, а изолирбанда не е мръднал. 


- На една от купите счупих педала на газта



- Който е правил конверсия от М52 смукател към М50 знае че периферията трябва да се преправя. Аз счетох за най-удачно да оформя тръбите за стъпковото и другите от ПВЦ водопроводни тръби.



- Разби ми се контактния ключ и паленето беше приключение и тъй като не ми се занимаваше да го избивам, да търся друг, и т.н. си направих старт бутон като с ключа само давам контакт. Старт бутона мисля че беше от трактор Беларус

- Сменях спирачната помпа обаче се оказа, че новата помпа е за щуцери М12 на М10, а пък аз имам два щуцера М10. Веднага Бай стругар ми изработи месингов преход М12 към М10 и си карам така вече години.

П.С. И едно побългаряване което не се класира тъй като е не друга кола, но особено се гордея с него.

Клапата за рециркулация на въздуха в купето на Опел Астра Г е особено малоумно измислена и разбира се като се прецака купето се запотява здраво и няма спасение.
Случи ми се на път в дъждовно време и трябваше да измисля нещо.
Избутах я в позиция да смуче въздух само отвън(тя представлява нещо като купа за салата която се върти, за да отвори определени потоци въздух) и хубаво я залепих за основата с изолирбанд така че да не може да се премести от вибрациите.


29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани