Загуба на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Загуба на антифриз
Как реагира колата, когато й стане топло?
Аз имам само стрелка с температура на маслото...
Аз имам само стрелка с температура на маслото...
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: Загуба на антифриз
grkv написа:Как реагира колата, когато й стане топло?
Аз имам само стрелка с температура на маслото...
И на моята стрелката е за температурата на маслото. По време на движение изписа за намаляващо ниво на охладителната течност. Докато отбия и спра на подходящо и безопасно място минах около 1км. Когато спрях, перката бучеше яко, стрелката на температурата на маслото стоеше точно вертикално, както обикновенно.
Без да гася мотора долях около литър и нещо вода, докато видя откъде тече. Всичко беше в антифриз и яко пушек. След това допълних разширителния съд, перката спря след известно време и изгасих мотора. Беше ясно вече, че ще се возим на платформа до Варна ..... Тогава не ми беше до влизане в сервизни менюта да видя реалната температура на антифриза.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Загуба на антифриз
Този фланец зад генератора ли се намира? Ако е той изглежда ми ок няма около него пръски. Мокро е около охладителя на егр.
При мен светна лампата за ниско ниво и аз я докарах до омв на магистралата и долях вода после карах с 80км/ч още 60км и не загуби повече антифриз. Изглежда пръска от някъде когато се кара бързо и отвори някой термостат
При мен светна лампата за ниско ниво и аз я докарах до омв на магистралата и долях вода после карах с 80км/ч още 60км и не загуби повече антифриз. Изглежда пръска от някъде когато се кара бързо и отвори някой термостат
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: Загуба на антифриз
ekalchev написа:Този фланец зад генератора ли се намира? Ако е той изглежда ми ок няма около него пръски. Мокро е около охладителя на егр.
При мен светна лампата за ниско ниво и аз я докарах до омв на магистралата и долях вода после карах с 80км/ч още 60км и не загуби повече антифриз. Изглежда пръска от някъде когато се кара бързо и отвори някой термостат
Да, фланеца е зад генератора. Ето това е твоята снимка, отбелязах го. А със стрелката посочих, къде се беше пукнал при мен. Пръскаше към кутията /или както се казва/ на масления филтър.
Махни капака на мотора и разгледай самия фланец от страната на масления филтър. Пука се точно по заводския шев хоризонтално /или може би това е самата отливка/.
Казаха ми, че изгарял от температурата и трябвало да се сменя на определен пробег или пeриод от време. Даже бях го мернал това написано някъде, не знам дали не беше и сервизен бюлетин на BMW.
P.s. Ето тук се вижда https://www.youtube.com/watch?v=Y722xV1EBFM
Малко тече тук на клипа, на моята пръскаше много яко
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: Загуба на антифриз
Да, явно е от другаде теча. Като видях на снимката как е мокра кутията и на въздушния филтър и предположих, че случая е като моя.
Лошото е, че тоя фланец долния му болт се пада зад всмукателния колектор и се налага свалянето на колектора. Може да се комбинира смяната на фланеца и почистването на колектора.
Лошото е, че тоя фланец долния му болт се пада зад всмукателния колектор и се налага свалянето на колектора. Може да се комбинира смяната на фланеца и почистването на колектора.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Загуба на антифриз
Теча е някъде в задната част на ЕГР охладителя там където влизат маркучите за охладителната течност. Тече надолу върху ремъка и той го разпръсква навсякъде. Определено проблема е от некачествения монтаж на ЕГР охладителя. Почва да тече след като температурата на охладителната течност мине 90 градуса. Явно някой термостат отваря тогава.
- bereta
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: F07, 258 k.с. Bang & Olufsen
- Мечтае да кара: Към следващия концерт на AC/DC
Re: Загуба на антифриз
msch написа:Да, явно е от другаде теча. Като видях на снимката как е мокра кутията и на въздушния филтър и предположих, че случая е като моя.
Лошото е, че тоя фланец долния му болт се пада зад всмукателния колектор и се налага свалянето на колектора. Може да се комбинира смяната на фланеца и почистването на колектора.
Да и аз точно така направих. За нещо (фланеца), което струва 30-тина лева си играхме повече от два часа.
Ride on
- bereta
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: F07, 258 k.с. Bang & Olufsen
- Мечтае да кара: Към следващия концерт на AC/DC
Re: Загуба на антифриз
ekalchev написа:Този фланец зад генератора ли се намира? Ако е той изглежда ми ок няма около него пръски. Мокро е около охладителя на егр.
При мен светна лампата за ниско ниво и аз я докарах до омв на магистралата и долях вода после карах с 80км/ч още 60км и не загуби повече антифриз. Изглежда пръска от някъде когато се кара бързо и отвори някой термостат
Сигурно вече сте го направили, но махнете капака на добре загряла кола и някой да подава газ поддържайки 3500-4000 оборота, а друг да гледа в моторния отсек. Със сигурност ще видите “фонтанче” от някъде.
Ride on
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Загуба на антифриз
msch написа:Пукнат е пластмасовият фланец, които излиза от главата и на него е захванат маркуча, които отива в радиатора?
Миналата година го играх тоя филм, точно месец след подмяната на охладителя на EGR-а в M Кар. Явно беше някакво съвпадение.
Останах на пътя на около 250км от вкъщи и платих пътна помощ 500лв., заради фланеца /оригинален около 40лв./
Добре, че спрях навреме и не успях да прегрея колата....Беше загубила 1,5 - 2,0л антифриз.
С номер 11 -> https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4977
Този фланец го смениха с нов в Дару като правих веригите без да ме питат. Всъшност този фланец протече в Е46 330Cd, не протече в Е92 335d, и превантивна смяна във Ф10...Умира с времето от жегата. Класическа БМВ дизел-ова драма
11127810707 щуцер с гарнитура - 30лв.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Загуба на антифриз
bereta написа:ekalchev написа:Този фланец зад генератора ли се намира? Ако е той изглежда ми ок няма около него пръски. Мокро е около охладителя на егр.
При мен светна лампата за ниско ниво и аз я докарах до омв на магистралата и долях вода после карах с 80км/ч още 60км и не загуби повече антифриз. Изглежда пръска от някъде когато се кара бързо и отвори някой термостат
Сигурно вече сте го направили, но махнете капака на добре загряла кола и някой да подава газ поддържайки 3500-4000 оборота, а друг да гледа в моторния отсек. Със сигурност ще видите “фонтанче” от някъде.
Абе не се вижда, някъде от връзките които са зад охладителя на EGR-a тече, оставил съм я в Дару Кар да я оправят, няма да я мисля повече. Важното че успях да се върна до София. Спирах на баира на витиня да доливам антифриз като баща ми правеше на москвича преди 30 години, смешна работа.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Загуба на антифриз
Дару Кар оправиха проблема, бил е от една от връзките на ЕГР охладителя, поне признаха че е тяхна грешка и не ме баламосваха.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Загуба на антифриз
Колеги след смяната на охладителя на ЕГР-а продължава да губя по-малко антифриз 50-100мл на 500км. Явно проблема за който ходих да сменят охладителя не е решен. Дару казаха че са надували системата с налягане и налягането не е падало. Не мога да видя течове, пък и след драмата с охладителя на ЕГР-а всичко е олято с изсъхнала охладителна течност и вече е трудно да се прецени. Обмислям да налея UV оцветител. Трябва ли да подменям в последствия целия антрифриз за да махна UV оцветителя или може да карам с него? Някакви други идеи?
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Загуба на антифриз
Най-вероятно всичко е точно колега, нямаш проблем. На другата сутрин след смяната на ЕГР проверих нивото на антифриза. След няколко месеца долях 50-100мл и после още 2 проверки без разлика в нивото. Покарай 2-3к км и го виж пак.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Загуба на антифриз
Може да се е обезвъздушило и от там да ти е паднало малко нивото. Карай и проверявай от врене на време. Не бързай да търсиш причина, докато не си сигурен че наистина губи антифриз.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани