Закупуване на 7-а серия F01
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vladeto_88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 73
- Регистриран на: 7.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 xd
- Мечтае да кара: BMW F01
Закупуване на 7-а серия F01
Здравейте колеги,предстои ми закупуването на 7-ца и искам да се допитам до вас. След всичко прочето съм се спрял на 740 xd или 740i ( в момента карам е60 530xd ) от 5 години вече и съм повече от доволен. Търся нещо което хем да е комфортно(когато съм със семейството) хем и да е "палаво" като го настъпиш(когато съм сам).
Ще съм ви благодарен за мненията,тъй като винаги съм се допитвал до форума за всичките ми покупки още от е36 цата преди доста доста години .
Имам даже първа набелязана колица ако някой знае нещо от региона ще съм благодарен.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fykv5o
П.С- Има и два екземпляра които хващат окото но с този"палав" двигател 50i трябва да се бяга далеч ако не са сменяни дюзите или самия двигател.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fylng4
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fylng4
Ще съм ви благодарен за мненията,тъй като винаги съм се допитвал до форума за всичките ми покупки още от е36 цата преди доста доста години .
Имам даже първа набелязана колица ако някой знае нещо от региона ще съм благодарен.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fykv5o
П.С- Има и два екземпляра които хващат окото но с този"палав" двигател 50i трябва да се бяга далеч ако не са сменяни дюзите или самия двигател.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fylng4
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fylng4
Последна промяна vladeto_88 на 28 Юни 2020, 9:43, променена общо 2 пъти
Дори и децата знаят,Че Истинският Баварец е 6 -цилиндров !!
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Закупуване на 7-а серия F01
При 6 степенния автомат проблемен е мехатроника. спроред мен Xdrive не ти трябва, губи се усещането да караш BMW на задно. Друго важно нещо е да няма шибибах/панорама и тн. само шум създават. Като цяло материалите на салона са добри, окачването е добро. една идея е по тихо от F10/F11. Вземи си дизел защото като стане нещо поне някой сервиз да ти помогне, а не да я гледат като голям камък. за 4.4 сам си писал че е рисков. Колкото повече есктри толкова по-добре. Най-добре си намери 730д фейсово 258к.с. само на задно и преоткрий марката.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
Re: Закупуване на 7-а серия F01
408 коня V8 от 2010-та до 2012-та е най-чупливият и проблемен двигател на БМВ в последните 20 години . Задължително избягвай 750-ки с него.
Бензиновият двигател в 740i , към който си се насочител е много добър . Не слушай пишман разбирачи , които не са го карали. Предлага значително по-добра динамика от дизеловият еквивалент за което плащаш 2 литра разход повече.
Имайки в предвид ,че си карал предишната кола 5 години и най-вероятно идеята ти е да вземеш кола за следващите 5 - 740 безнин ти е по-смисленият избор. С ремап + афтърмаркет кулър на турбото тази кола става 400 коня без проблем , надеждно без да й треперищ като на V8-мака.
Бензиновият двигател в 740i , към който си се насочител е много добър . Не слушай пишман разбирачи , които не са го карали. Предлага значително по-добра динамика от дизеловият еквивалент за което плащаш 2 литра разход повече.
Имайки в предвид ,че си карал предишната кола 5 години и най-вероятно идеята ти е да вземеш кола за следващите 5 - 740 безнин ти е по-смисленият избор. С ремап + афтърмаркет кулър на турбото тази кола става 400 коня без проблем , надеждно без да й треперищ като на V8-мака.
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Alek_SV написа:408 коня V8 от 2010-та до 2012-та е най-чупливият и проблемен двигател на БМВ в последните 20 години . Задължително избягвай 750-ки с него.
Бензиновият двигател в 740i , към който си се насочител е много добър . Не слушай пишман разбирачи , които не са го карали. Предлага значително по-добра динамика от дизеловият еквивалент за което плащаш 2 литра разход повече.
Имайки в предвид ,че си карал предишната кола 5 години и най-вероятно идеята ти е да вземеш кола за следващите 5 - 740 безнин ти е по-смисленият избор. С ремап + афтърмаркет кулър на турбото тази кола става 400 коня без проблем , надеждно без да й треперищ като на V8-мака.
Пишман разбирачите са тези дето говорят чули недочули . Някой си Ганчо казал,че 750 се троши и се носи от уста на уста като легенда.Кое по точно се троши и е доказано дефектно ще споделиш ли?
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 464
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Здравей,колега. Моля те махни тази предполагам плавописна грешка " Е60 330xd " . По темата : за мен най-смисления избор по отношение на здравина/разход/динамика/ подръжка - 730d на задно,колкото се може по-нов.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Наистина сам трябва да решиш какво искаш, но ето ти и моето мнение по въпроса.
750 - не съм се и качвал в такова, не съм и обмислял дори при покупка предвид проблемите. Сигурно е кеф, но за мен си остават и разходите, които при моите километри годишно са си перо.
740и - чети темата за Н54 в е90 подфорума. Масовото мнение е, че е чудесна база за тунинг, но при избор 335 дизел или 335 бензин дизела е в пъти по-безпроблемен. Отново, с правилния тунинг сигурно би била чудесна кола. Разходът не е малък.
Дизелите - Аз карам 730д 245, два месеца го карах сток, след това с ремап 300+ коня, тоест 730 стана 740.
Като динамика е окей, разход 7-8.5/100 извънградско, градското зависи.
Колата издиша само от към кутия, едно към едно със сегашната ти е, та имаш представа как върви тази кутия като поведение. Имам допир до 530гт със същия мотор и 8 степенен автомат - години напред е спрямо 6 степенния. Ремап на кутията би оправил нещата, но засега не се предлага за тази модификация.
Ако сега купувах ф01, бих дал повече пари за фейс с 8 степенен автомат. От към двигател (730д с ремап) нямам никакви забележки, но дори и с 300 коня - не очаквай спортно поведение, просто изпреварваш като с бърза кола но без да го усещаш.
750 - не съм се и качвал в такова, не съм и обмислял дори при покупка предвид проблемите. Сигурно е кеф, но за мен си остават и разходите, които при моите километри годишно са си перо.
740и - чети темата за Н54 в е90 подфорума. Масовото мнение е, че е чудесна база за тунинг, но при избор 335 дизел или 335 бензин дизела е в пъти по-безпроблемен. Отново, с правилния тунинг сигурно би била чудесна кола. Разходът не е малък.
Дизелите - Аз карам 730д 245, два месеца го карах сток, след това с ремап 300+ коня, тоест 730 стана 740.
Като динамика е окей, разход 7-8.5/100 извънградско, градското зависи.
Колата издиша само от към кутия, едно към едно със сегашната ти е, та имаш представа как върви тази кутия като поведение. Имам допир до 530гт със същия мотор и 8 степенен автомат - години напред е спрямо 6 степенния. Ремап на кутията би оправил нещата, но засега не се предлага за тази модификация.
Ако сега купувах ф01, бих дал повече пари за фейс с 8 степенен автомат. От към двигател (730д с ремап) нямам никакви забележки, но дори и с 300 коня - не очаквай спортно поведение, просто изпреварваш като с бърза кола но без да го усещаш.
Последна промяна grkv на 29 Юни 2020, 5:50, променена общо 1 път
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Закупуване на 7-а серия F01
тези двете 750и на по над 200хкм на 100% са гробници. ако цената е водеща за теб, да знаеш че в този скучай евтиното ще излезе много скъпо.
от тези трите най-добре 740ката. ако можеш да се напълнеш за след 2012г фейслифта, няма да сбъркаш.
от тези трите най-добре 740ката. ако можеш да се напълнеш за след 2012г фейслифта, няма да сбъркаш.
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Супер е ф01-то, много комфортни седалки, приятни материали в купето, готино за управление, единственото което не ми харесва е че возията не е на нивото на Ес-класата, но това щото съм дърт вече сигурно.
Като препоръка аз лично бих взел 730D със задно предаване и пълна сервизна история. Ако е след фейслифта още по-добре. Пази се от коли с превъртян километраж, ако вземеш нещо дето е на 400 хиляди километра поддръжката е доста скъпа - има модули по хиляди левове.
Аз моята я взех от М-Кар, с пълна история на 100 хиляди беше и скъпи ремонти не съм правил - само консумативи съм сменял.
Докато търсих обаче се нагледах на доста с превъртяни километражи и зле поддържани, на които после трябваше да се влагат стабилни суми.
750 бензин избягвай - освен ако не намериш някоя с подменен двигател в официален сервиз, инжектори последна ревизия и т.н. Много е писано във форума за тоя двигател, доста по-динамичен е от 730Д, но там му свършват предимствата. Като взимах моята преди години в М-Кар Варна имаше над 25 двигателя N63 в мазето, сменени по гаранция.
Дистрониците преди ги крадяха, сега не знам как е, всичките 750-ки дето гледах тогава бяха с откраднати дистроници.
Като препоръка аз лично бих взел 730D със задно предаване и пълна сервизна история. Ако е след фейслифта още по-добре. Пази се от коли с превъртян километраж, ако вземеш нещо дето е на 400 хиляди километра поддръжката е доста скъпа - има модули по хиляди левове.
Аз моята я взех от М-Кар, с пълна история на 100 хиляди беше и скъпи ремонти не съм правил - само консумативи съм сменял.
Докато търсих обаче се нагледах на доста с превъртяни километражи и зле поддържани, на които после трябваше да се влагат стабилни суми.
750 бензин избягвай - освен ако не намериш някоя с подменен двигател в официален сервиз, инжектори последна ревизия и т.н. Много е писано във форума за тоя двигател, доста по-динамичен е от 730Д, но там му свършват предимствата. Като взимах моята преди години в М-Кар Варна имаше над 25 двигателя N63 в мазето, сменени по гаранция.
Дистрониците преди ги крадяха, сега не знам как е, всичките 750-ки дето гледах тогава бяха с откраднати дистроници.
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Ех тия мотори N63 Голямо плюене пада, явно така е модерно. Въпреки, че до колкото виждам повечето хора, които пишат знаят от първа ръка - примерно са чували от авера на един приятел на леля му. Факт е, че е скъпа поддръжката - но ако си сменяте инжектори и гумички на клапани докато е време може да изкара много време. Повечето хора ги карат като за последно и после се почва едно писане по форумите
Относно 750i - карах такава, преди да си купя 5-цата. Изключително тромав автомобил. Според мен 6 степенната кутия е голям минус. Другото, което ми направи впечатление е, че багажника е по-тесен от на 5-цата.
Успех с покупката.
Поздрави,
Михаил Великов
Относно 750i - карах такава, преди да си купя 5-цата. Изключително тромав автомобил. Според мен 6 степенната кутия е голям минус. Другото, което ми направи впечатление е, че багажника е по-тесен от на 5-цата.
Успех с покупката.
Поздрави,
Михаил Великов
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Абе, не е баш така.... ти вземи н63 на 200000км с оригиналния двигател и карана кой знае от кой и как, и очаквай всичко да е точно да ама не, толкова хора неслучайно реват.
Това че ти си уцелил добър и пазен екземпляр, е по-скоро изключението което само потвърждава правилото.
Това че ти си уцелил добър и пазен екземпляр, е по-скоро изключението което само потвърждава правилото.
- [Maverick]
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Аз карам отскоро 740д xdrive 2011 година, преди фейслифта 306 коня, но с 8-степенен автомат.
Впечатленията ми засега са много много добри.
Вярно, дизелът не звучи респектиращо като бензина, но пък е по-икономичен.
Спрямо 4-цилиндровите дизели, които съм карал, този 6-так в средните и високи обороти ми звучи много приятно.
Страхотно завиждам на хората, които карат 8-цилиндрови бензини, но за мен това са напразно дадени пари отгоре по бензиностанциите.
Не мога да се закълна, че разходът ми е 100% верен, но ми се върти в главата, че извънградско до морето със 34563 изпреварвания по подбалканския и постоянна смяна на скоростта, заради трафик, с 4 човека и климатик ми даде около 9/100, което за кола 300 коня считам за супер.
Мой близък приятел има С-класа атмосферен бензин V8 388 коня, ами честно казано разходът му е с поне 2л-3л/100км по-висок извънградско, и сигурно 4-5л/100 км градско,
но не мога да кажа, че колата му е кой знае колко по-бърза, или хубава, а аз си бръмча напред назад за по-малко пари, и имам подобно усещане, че карам бърза кола.
Впечатленията ми засега са много много добри.
Вярно, дизелът не звучи респектиращо като бензина, но пък е по-икономичен.
Спрямо 4-цилиндровите дизели, които съм карал, този 6-так в средните и високи обороти ми звучи много приятно.
Страхотно завиждам на хората, които карат 8-цилиндрови бензини, но за мен това са напразно дадени пари отгоре по бензиностанциите.
Не мога да се закълна, че разходът ми е 100% верен, но ми се върти в главата, че извънградско до морето със 34563 изпреварвания по подбалканския и постоянна смяна на скоростта, заради трафик, с 4 човека и климатик ми даде около 9/100, което за кола 300 коня считам за супер.
Мой близък приятел има С-класа атмосферен бензин V8 388 коня, ами честно казано разходът му е с поне 2л-3л/100км по-висок извънградско, и сигурно 4-5л/100 км градско,
но не мога да кажа, че колата му е кой знае колко по-бърза, или хубава, а аз си бръмча напред назад за по-малко пари, и имам подобно усещане, че карам бърза кола.
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
Здравейте и от мен. Аз също съм се запътил кум покупка на 7ца. Насочил съм се към дизела и по-точно 740д или 750д. Х драйв за мен е задължителен, тъй като с малко бебе искам повече сигурност на пътя в лоши условия. Моля, за съвети дали 750д си струва допълнителния лев отгоре. Как е в сравнение със 740 и откъм вървеж и откъм поддръжка и издръжливост на двигателя. Благодаря!
- E30driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Закупуване на 7-а серия F01
За мен 750д на 6 и повече години си е риск. Има 4 турбини и 4 възможности за повреда. Сигурно върви добре, но и който го е купувал нов го е взел за да го кара. Карал съм доста Х5 Ф15 40д - върви приятно колата вече близо 5 години и 90 хил. километра не е имала проблеми. Аз лично бих те посъветвал да гледаш и 730д стига да е в добро състояние и с хубави есктри. От личен опит мога да дам съвет при наличие на малки деца - вземи си дълга база ако изпадне, цялото семейство ще го оцени.
Re: Закупуване на 7-а серия F01
+1 за 730д, ама фейслифт заради кутията.
Доста по-проста и безпроблемна моторизация, с ремап нещата си идват на място и колата не е неприятна и бавна за каране.
Моята 730д я карам 90% извънградско и не страдам толкова от кутията, но в града си усещам недостатъците...
Доста по-проста и безпроблемна моторизация, с ремап нещата си идват на място и колата не е неприятна и бавна за каране.
Моята 730д я карам 90% извънградско и не страдам толкова от кутията, но в града си усещам недостатъците...
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Закупуване на 7-а серия F01
750д не е ли с 3 турбини, а не с 4? Говорим за ф01. Относно двигателите - колата е тежка (особено лонг версията) и искам една идея по-забавна и бърза да е като си я карам сам. Задължително ще е фейслифт. Мернал съм на прицел една в мобиле, но не виждам в подраздела на 7ма серия да има като при ф10 “мнение за обява”. Та не знам къде да я споделя за коментар по нея... Като цяло освен кутията при фейслифта какви проблеми могат да се очакват?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани