Заместник на Е39-ката?
Модератор: Общи модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
seimo написа:zAcK написа:BMW_POWER написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21593240666569037&slink=g6xsf0
?
На това интериорът му е по-грозен от на Москвич![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
По-скоро ще карам Голф 2
![]()
Трябва да мразиш себе си, да си купиш такава грозотия! Или поне да си като минимум извратен мазохист![]()
![]()
За сметка на тва новия москал я удря в земята с екстериор![]()
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Достоен заместник на Е39-ката?
В последно време започвам изключително да вярвам в тезата, че се купува кола или до 8к или за 40-50к нова или карана 2-3 години. Всичко в промеждутъка изисква постоянна реставрация при висока първоначална вноска. И тея под 8к също искат постоянно наливане, но поне не вкарваш цяло състояни за покупка...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Горе-долу така се получава. Може би защото по-скъпичкото е почти винаги на лизинг, с голям кредит и т.н. И реално избираш още 100-200лв/месец за вноска или ремонти. Честно казано до 10к наистина е "Е39 с по-голям мотор и повече екстри". А този филм "обслужваш и не пипаш" го няма при автомобили извън гаранция. Като знам тези в гаранция колко се чупят...

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
pampo написа:В последно време започвам изключително да вярвам в тезата, че се купува кола или до 8к или за 40-50к нова или карана 2-3 години. Всичко в промеждутъка изисква постоянна реставрация при висока първоначална вноска. И тея под 8к също искат постоянно наливане, но поне не вкарваш цяло състояни за покупка...
Средния вариант за БМВ е най - скъпия. Частите, ремонти и каско са като на нова кола, а все пак си със 5 годишна -повечето неща не се ремонтират а сменят цели модули, които са често са налични само през дилър. Още по-гадно, че БМВта за 40к лв са на около 200 000км и много части приключват краткия си живот - например двигател

Минах през всички описани варианти, сега съм на почти нова кола в гаранция, но предполагам че пак ще е по-лоша покупка от чисто нов автомобил, макар и среден клас
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Повечето ми познати купуват коли на 1-2 години, защото цената е около 50% надолу, включително на БМВ-тата. Има и такива, които си държат на "Новото си е ново", ама за мен това са си пари на вятъра. Особено в джингитайска държава като нашата
На мен лично не ми пречи да карам стари БМВ-та и да давам пари за обслужване
Не виждам защо трябва да дам 120 000 лева за 540i в момента, не ново разбира се, като след 2-3 години ще съм загубил 60-70 000 лева
Кефа нямал цена, ама за мен това е глупост. Тенекии някакви. Какво повече ще ми даде от 535-цата в задръстванията в София
Имам си най-якия салон, музика и двойни стъкла
Какво повече ще имам в това 540 за 120К, че да изхвърля пари за едно парцелче някъде в Гърция, примерно?
А ако не бях фен на BMW щях моментално да си взема някой почти нова на 5-10000 км., или някоя чисто нова предходен модел застояла с 35-40% дискаунт и нямаше да го мисля, ама пусти Бенвета
Като излезе нов модел при повечето производители, след месеци може да се намерят чисто новички коли от стария модел с примерно 40% отстъпка
Имам познати с такива, добра далавера си е.





А ако не бях фен на BMW щях моментално да си взема някой почти нова на 5-10000 км., или някоя чисто нова предходен модел застояла с 35-40% дискаунт и нямаше да го мисля, ама пусти Бенвета


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Донкето, някъде четох, че Е39 е последното желязно БМВ. След него яко навлизат пластмасата и компютрите. Та се замисли и от тази гледна точка. Аз съм дилетант и не следя какво се променя след всеки фейс лифт.
Ако те притеснява, че няма място за две бебешки столчета и количка за близнаци, това е друга история.
Успех!
Ако те притеснява, че няма място за две бебешки столчета и количка за близнаци, това е друга история.
Успех!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Много си прав за това какво ще ти даде новото 540 сравнено с 535 в трафика.
И аз като теб - имам си подгревче зимата и страхотно парно, добър климатик лятото, шестак под капака със страхотен звук, който ми пълни душата при всяко по-рязко стъпване на газта, пък и 200 коня са си повече от достатъчни за ежедневна кола. Сега, разбира се, ако имах излишни милиони, що да не си купя ново 540, но при положение, че нямам
, a сега сменям едно масло в годината и тук таме някоя биалета, носач/тампон, да дам 40к за 2-3 годишна кола, която не е мислена да се кара дълго, както по-старите машини, и която няма кой знае какво повече да ми даде от моята, някак си няма логика 
Пък и каското на Е39-ка е 300лв, поне моето.
И аз като теб - имам си подгревче зимата и страхотно парно, добър климатик лятото, шестак под капака със страхотен звук, който ми пълни душата при всяко по-рязко стъпване на газта, пък и 200 коня са си повече от достатъчни за ежедневна кола. Сега, разбира се, ако имах излишни милиони, що да не си купя ново 540, но при положение, че нямам


Пък и каското на Е39-ка е 300лв, поне моето.

Re: Достоен заместник на Е39-ката?
Отстрани тия разсъждения изглеждат като ''защо да давам повече пари за телешки стекове, като мога да си купя пилешки кренвирши, какво им е? Месо като месо, нали пак съм наяден?''
.. та така, нито шестаците ви са като ония шестаци, нито салона ви е като оня салон, нито... бе имате по 4 гуми, това е общото.
По темата - аз съм за Е500 в211. Не се плаши от СБЦ-то, кутията е тъпа но здрава, мотора е бонбон. И на газ става, ама т'ва е друга тема.
.. та така, нито шестаците ви са като ония шестаци, нито салона ви е като оня салон, нито... бе имате по 4 гуми, това е общото.
По темата - аз съм за Е500 в211. Не се плаши от СБЦ-то, кутията е тъпа но здрава, мотора е бонбон. И на газ става, ама т'ва е друга тема.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
zAcK написа:Повечето ми познати купуват коли на 1-2 години, защото цената е около 50% надолу, включително на БМВ-тата. Има и такива, които си държат на "Новото си е ново", ама за мен това са си пари на вятъра. Особено в джингитайска държава като нашатаНа мен лично не ми пречи да карам стари БМВ-та и да давам пари за обслужване
Не виждам защо трябва да дам 120 000 лева за 540i в момента, не ново разбира се, като след 2-3 години ще съм загубил 60-70 000 лева
Кефа нямал цена, ама за мен това е глупост. Тенекии някакви. Какво повече ще ми даде от 535-цата в задръстванията в София
Имам си най-якия салон, музика и двойни стъкла
Какво повече ще имам в това 540 за 120К, че да изхвърля пари за едно парцелче някъде в Гърция, примерно?
А ако не бях фен на BMW щях моментално да си взема някой почти нова на 5-10000 км., или някоя чисто нова предходен модел застояла с 35-40% дискаунт и нямаше да го мисля, ама пусти БенветаКато излезе нов модел при повечето производители, след месеци може да се намерят чисто новички коли от стария модел с примерно 40% отстъпка
Имам познати с такива, добра далавера си е.
Работата е там, че 540и не е кола за тебе и мене. Тя е за хора, които не правят избор - вила или кола а след като имат 2 жилища и 1 ваканционен имот искат кола. БМВ е марка за богати хора, не като в БГ взимаш 2к Евро заплата и хоп - 540ка от магазина. Това ми го каза един виден БМВист преди време - викам 3ката много скъпа, 120к лв за седан. Отговора му беше - ако мислиш така, за тебе има Киа, Шкода и тн.
Така че - да, чисто нов кола губи много бързо стойност, но дали на някой дал 400к лв за 760и му дреме за обезценката от 200 000лв за 2г??? И сега да бе започваме със теорията, как всеки си правел сметката. Нови БМВта не са по нашия стандарт и за това не разбираме логиката. Имаше една формула за лизинг за САЩ, където цената на колата, може да бъде макс годишният ти доход. Някак си странно ще е с 15 000лв месечен дохдод, да обикаляш за кола на далавера. Взимаш караш 5 години, продаваш за 30% от стойността и минаваш на следващата.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
grkv написа:Отстрани тия разсъждения изглеждат като ''защо да давам повече пари за телешки стекове, като мога да си купя пилешки кренвирши, какво им е? Месо като месо, нали пак съм наяден?''
.. та така, нито шестаците ви са като ония шестаци, нито салона ви е като оня салон, нито... бе имате по 4 гуми, това е общото.
Прав си



И ако може да обясниш, кое на салона ми не е като на по-новата?
Обдухването ли, паметта ли, подгряването ли, активното регулиране на широчината на облегалките ли?
Кое точно от тия, дето ги имам на старата петица е по-лошо от тези при новата петица

И 540-ката ми беше с двойни стъкла, и 535-цата. При тая новата петица има ли двойни стъкла, като е толкова яка



Не казвам, че няма яки екстри, или пък че й има нещо на новата 540-ка. Казвам само, че няма да ми повиши качеството на живот, нито с нея ще си хапвам по-вкусни стекове




Колегата е прав. В повечето случаи тия стотици хиляди се дават или за служебни коли на мениджъри, или ако имаш многоооо кеш. Иначе са си пари на вятъра


P.S. Уорън Бъфет като кара някаква съборетина, дали не може да купи половин България ако реши?



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
acho.rs написа:...дали на някой дал 400к лв за 760и му дреме за обезценката от 200 000лв за 2г???....
Абе баш си им дреме да ти кажа. Н1(докато го имаше), връщане на ДДС, извънземни отстъпки и се оказва, че кола за 400к ти стъпва на 200к и след 2-3г., като си ѝ еб@л майката на колата го продаваш на някой скъсаняк, като тебе и мене пак за 200 и си се набутал почти с нищо.
Оглеждах точно 540-ки, за спорта, не че ше си взема и някакъв пич беше качил в обявата и официалната оферта. Не помня точните цифри, но да кажем 120-130к колата + 30-40к екстри и накрая някаква луда 30% отстъпка(ако някой знае как става номера да обади


Един познат с много дебели връзки в дасвелт-а миналата година пасат 8-ца ли там кво се води последното, абсолютно фул екстри, пак на 15-на хил. км. за 11к лв.

Та с подходящите връзки, отстъпки и др. схеми що да не си вземе човек кола за 50-100к и нагоре

По темата. Не че не си харесвам 39-ката, хубава си е колата, но си е стара вече, трябва си постоянно да се сменят разни неща. Нищо фрапантно, ама там няколкостотин, тук няколкостотин и самата кола + всичкото стягане и оправяне на проблемчета вече гони първата 5 цифрена сума и нещо не ми се наливат повече, че утре-вдругиден, като тръгна да я продавам кой знае какви лафове ше науча


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
madafaka_donkele написа: Затва и чета и сондирам едновременно за мнения да видя какво да взема, щото покупката трябва да стане бързо след продажбата и няма да има време тепърва да се гледа, чете и т.н.
Ако търсех кола в момента, щях да видя тая на 100%



P.S. С години не излиза Е60 550i на обява, което да изглежда прилично

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11577629958916561&slink=g79u7z
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
madafaka_donkele написа:Нищо фрапантно, ама там няколкостотин, тук няколкостотин и самата кола + всичкото стягане и оправяне на проблемчета вече гони първата 5 цифрена сума и нещо не ми се наливат повече
Като вземеш каквото там вземеш до 10к не виждам какво ще е по-различно от Е39ката, но ти си знаеш.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Достоен заместник на Е39-ката?
In_Memoriam написа:madafaka_donkele написа:Нищо фрапантно, ама там няколкостотин, тук няколкостотин и самата кола + всичкото стягане и оправяне на проблемчета вече гони първата 5 цифрена сума и нещо не ми се наливат повече
Като вземеш каквото там вземеш до 10к не виждам какво ще е по-различно от Е39ката, но ти си знаеш.
Точно така е.

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: nuclear