Мегаскуърт или Вемс за Е30
Модератор: bum_bum
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Принципно на съвсем сток мотор може даже да повлияе зле...в смисъл, че серийната електроника си е тествана и т.н., макарче при една качествена настройка хората споделят, че най-малкото има повече респонс. Друг е въпроса, че може да попромениш начина на запалване и да подобриш искрата, като по този начин колата ще стане една идея по-вървежна.
МС или ВЕМС се използва основно, когато се правят някакви корекции по хардуеъра . Турбо, Вал, Увеличаване на обема, промянва по всмикателната система, Увеличаване на бууста (ако колата е със сток турбо). Тогава вече сериина електроника неможе да се справи и трябват нови настройки. Най-удобно е с ново ЕКУ. МС и ВЕМС са от по-достъпните, като цена. Програмирваш си ги в реално време и както на теб ти харесва. Тестваш, ако нещо не ти допада, коригираш и пак тестваш. Има по-мощни ЕКУ-та, на доста сериозни цени. Там вече настройването е доста по-лесно. Примерно за инжекторите въвеждаш им БОШ номера и ЕКУ-то разбира за какво му говориш ... и т.н.
 . Турбо, Вал, Увеличаване на обема, промянва по всмикателната система, Увеличаване на бууста (ако колата е със сток турбо). Тогава вече сериина електроника неможе да се справи и трябват нови настройки. Най-удобно е с ново ЕКУ. МС и ВЕМС са от по-достъпните, като цена. Програмирваш си ги в реално време и както на теб ти харесва. Тестваш, ако нещо не ти допада, коригираш и пак тестваш. Има по-мощни ЕКУ-та, на доста сериозни цени. Там вече настройването е доста по-лесно. Примерно за инжекторите въвеждаш им БОШ номера и ЕКУ-то разбира за какво му говориш ... и т.н. 
Горе долу това разбрах от изчетеното из форумите....след месец, два на практика
			МС или ВЕМС се използва основно, когато се правят някакви корекции по хардуеъра
 . Турбо, Вал, Увеличаване на обема, промянва по всмикателната система, Увеличаване на бууста (ако колата е със сток турбо). Тогава вече сериина електроника неможе да се справи и трябват нови настройки. Най-удобно е с ново ЕКУ. МС и ВЕМС са от по-достъпните, като цена. Програмирваш си ги в реално време и както на теб ти харесва. Тестваш, ако нещо не ти допада, коригираш и пак тестваш. Има по-мощни ЕКУ-та, на доста сериозни цени. Там вече настройването е доста по-лесно. Примерно за инжекторите въвеждаш им БОШ номера и ЕКУ-то разбира за какво му говориш ... и т.н.
 . Турбо, Вал, Увеличаване на обема, промянва по всмикателната система, Увеличаване на бууста (ако колата е със сток турбо). Тогава вече сериина електроника неможе да се справи и трябват нови настройки. Най-удобно е с ново ЕКУ. МС и ВЕМС са от по-достъпните, като цена. Програмирваш си ги в реално време и както на теб ти харесва. Тестваш, ако нещо не ти допада, коригираш и пак тестваш. Има по-мощни ЕКУ-та, на доста сериозни цени. Там вече настройването е доста по-лесно. Примерно за инжекторите въвеждаш им БОШ номера и ЕКУ-то разбира за какво му говориш ... и т.н. 
Горе долу това разбрах от изчетеното из форумите....след месец, два на практика

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- valentino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Аз се занимавам с МС от есента на 2005 година.Монтирането му обаче беше през есента на 2006 година.Идеята е да се изчистят проблемите по поставянето на МС и тогава да се монтира турбо-по безболезнено е(за буталата).Сток мотора по-трудно ще бъде повреден,отколкото ако е с турбо.
А за серийната електрониката ми е през х..-не смятам че е чак толкова добра.Тя също е 8 битова.
			А за серийната електрониката ми е през х..-не смятам че е чак толкова добра.Тя също е 8 битова.
Megasquirt & Megaview user
		re
AlibiTu написа: Друг е въпроса, че може да попромениш начина на запалване и да подобриш искрата, като по този начин колата ще стане една идея по-вървежна.
подобриш искрата в смисъл като напрежение?
- valentino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Основната идея е да се оптимизира аванса.За увеличаване на напрежението също може да се мисли-още през 1989-1990 година съм си правил такива запалвания.
			Megasquirt & Megaview user
		
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
