Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
От известно време се чудя дали да сменям Е60-ката и все ме спират няколко неща. Едното е, че не мога да намеря F10 с исканите от мен екстри и т.н.,
а другото е, че не съм сигурен до колко по-новите автомобили са надеждни. Не се хващайте конкретно за F10. Говорим като цяло
То не са скапани дюзи, лагери от пластелин, прецакани помпи за високо налягане, горивни помпи със стружки и т.н.
Да, и на Е90/Е60 веригите са късат, ама на моята ги смених на 260 000 и можеха да карат още доста.
Проблемът е, че с всяко ново поколение стават все повече и по-чести фаталните проблеми, които могат да те оставят на пътя и се чудя има ли надежда? Или надежата е само в електрическите? Да, има 1-2 дизелови двигателя, които може и да са по-читави, но май всичко останало е доста зле от гледна точка надеждност? Или греша?
Конкретното ми питане е има ли двигател на BMW от 2014-2015 и по-нов, който да е наистина надежден?
По-принцип цял живот съм бил фен на бензиновите коли, след 540-ката така и не успях да се спра на Е60 бензин, което да е моята кола.
Сега единствено виждам някаква надежда в B58, ама чета противоречиви мнения и се чудя какво е мнението на останалите?
Пускам една анкета, че това е нещо, което от много време ме вълнува.
Слагам по 3 възможни отговора, а ако има нещо допълнително в мненията, ще го добавя като отговор в анкетата.
P.S. N63, тия изцепки в 50d, S-разни и т.н. не съм ги добавил по обясними причини
а другото е, че не съм сигурен до колко по-новите автомобили са надеждни. Не се хващайте конкретно за F10. Говорим като цяло
То не са скапани дюзи, лагери от пластелин, прецакани помпи за високо налягане, горивни помпи със стружки и т.н.
Да, и на Е90/Е60 веригите са късат, ама на моята ги смених на 260 000 и можеха да карат още доста.
Проблемът е, че с всяко ново поколение стават все повече и по-чести фаталните проблеми, които могат да те оставят на пътя и се чудя има ли надежда? Или надежата е само в електрическите? Да, има 1-2 дизелови двигателя, които може и да са по-читави, но май всичко останало е доста зле от гледна точка надеждност? Или греша?
Конкретното ми питане е има ли двигател на BMW от 2014-2015 и по-нов, който да е наистина надежден?
По-принцип цял живот съм бил фен на бензиновите коли, след 540-ката така и не успях да се спра на Е60 бензин, което да е моята кола.
Сега единствено виждам някаква надежда в B58, ама чета противоречиви мнения и се чудя какво е мнението на останалите?
Пускам една анкета, че това е нещо, което от много време ме вълнува.
Слагам по 3 възможни отговора, а ако има нещо допълнително в мненията, ще го добавя като отговор в анкетата.
P.S. N63, тия изцепки в 50d, S-разни и т.н. не съм ги добавил по обясними причини
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Супер тема, дано се развие наистина. Аз самия се оглеждам да сменя евентуално парка, ама от изброените поне не можах да си харесам мотор
Електричките защо съществуват в анкетата? Сериозно питам, то не е ли пак към фаталните проблеми да клекне батерията насред път още преди да си преполовил?
Електричките защо съществуват в анкетата? Сериозно питам, то не е ли пак към фаталните проблеми да клекне батерията насред път още преди да си преполовил?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Интересно е, как се представят B57 спрямо N57 двигателите? По-надеждни ли са? Или като всяко по-ново нещо си носят последствията?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Аз да попитам какво визираш под надеждни? Това зависи спрямо какъв пробег - 100к км, 150-200к км, 250к+ ? До 150к-200к според мен масата от новите нямат да имат проблеми в голям процент също. Но с втората ръка, на 1/3 или 1/5 от цената на нова, обикновено вече сa на 250к км+ и там е друга ситуацията поне с колите след 2010-2015
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:Сега единствено виждам някаква надежда в B58, ама чета противоречиви мнения
Същия съм Пападакис и компания много го хвалят, ама е ребилднат и подкован от-до и все пак е състезателна версия. Друг реве на 20к. км гръмнала гарнитура, прегрели двигатели и т.н. Специално с В58 и въобще Вхх, че нали е модулен, по 500 кубика цилиндъра, самия двигател е ОК, ама периферията му еб@ва майката май
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
madafaka_donkele написа:zAcK написа:Сега единствено виждам някаква надежда в B58, ама чета противоречиви мнения
Същия съм Пападакис и компания много го хвалят, ама е ребилднат и подкован от-до и все пак е състезателна версия. Друг реве на 20к. км гръмнала гарнитура, прегрели двигатели и т.н. Специално с В58 и въобще Вхх, че нали е модулен, по 500 кубика цилиндъра, самия двигател е ОК, ама периферията му еб@ва майката май
Електричка мисля да не си взимам, докато не станат масови И евтини, като голф 2/3
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 473
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Кофтито е,че всяко по-ново поколение е по-"кашкавалено" от предходното. За мен не е далеч момента,в който ще напазарувам "нещо" на 0(нула) километра,но най-вероятно няма да е БМВ поради финансови причини.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
това все едно хубави ли са жените някои са хубави, някои не са хубави, някои харесват едни, други други. едни искат пари постоянно, други само се грижат за тебе и те глезят.
Българинът ако не изкара поне половин милион км, не го брои за надеждно, според мен. Трябва да е вечно, да не се чупи, и ако може да не харчи и да е без пари. и всички екстри. и от Германия. и М-пакет!
Българинът ако не изкара поне половин милион км, не го брои за надеждно, според мен. Трябва да е вечно, да не се чупи, и ако може да не харчи и да е без пари. и всички екстри. и от Германия. и М-пакет!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
аз гласувах за електрички...
от 2 години ги карам усърдно и _нищо_ не съм пипал по тях- само течност на чистачките им наливам. всъщност на едната на 25к км и завъртях гумите ама не защото бяха за въртене а така- щото ме фана срам и викам чакай все пак да й направя нещо
за мене сценария на тоя филм е написан. аз освен някакво возило- носталгия не мисля, че повече ще си купя такова с двг. миналия месец ходих до мичигън и гледах/ говорих с едни сценаристи от форд - след 2-3 години като изкарат и електрическите големи сув-ве с 1000+ км пробег и смятам окончателно да загърбя двг колите освен за разни мероприятия на писта.
от 2 години ги карам усърдно и _нищо_ не съм пипал по тях- само течност на чистачките им наливам. всъщност на едната на 25к км и завъртях гумите ама не защото бяха за въртене а така- щото ме фана срам и викам чакай все пак да й направя нещо
за мене сценария на тоя филм е написан. аз освен някакво возило- носталгия не мисля, че повече ще си купя такова с двг. миналия месец ходих до мичигън и гледах/ говорих с едни сценаристи от форд - след 2-3 години като изкарат и електрическите големи сув-ве с 1000+ км пробег и смятам окончателно да загърбя двг колите освен за разни мероприятия на писта.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Тройка дизел кара 300х км без проблеми, върви добре и харчи малко - какво повече може да се очаква от един двигател?
За електрички в България е още рано. За градско из София става, за дълъг път е мазохизъм, въпреки малките разстояния. Нямаме и еко-бонуси.
За електрички в България е още рано. За градско из София става, за дълъг път е мазохизъм, въпреки малките разстояния. Нямаме и еко-бонуси.
I love the sound of V8 in the morning...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8355
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
в нашия щат ще покараме още малко без дпф-и
10-15 години и сме готови за електрички
п.с. на калоянеца с модел 3 перформанс ще им пръсна ливадата
10-15 години и сме готови за електрички
п.с. на калоянеца с модел 3 перформанс ще им пръсна ливадата
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
vicho написа:п.с. на калоянеца с модел 3 перформанс ще им пръсна ливадата
слабичко му е окачването... но ще се окаже костелив орех на калояна де- две мнения няма.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Аз много се кефя на б58,може би му е рано за ревюта ,имайки предвид кога ще почне да се кара повечко в БГ ,ма ми се вижда с доста голям потенциал във всяко отношение ...
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
santorini написа:Българинът ако не изкара поне половин милион км, не го брои за надеждно...
А какво е надеждно, да ги хвърляме на 100к км? Тва консуматорско мислене много ме дразни, накрая ще се заринем в използвана техника и коли и вещи само щото е по-лесно да си купим нови, отколкото да поддържаме старите. И то не щото наистина така е по-лесно, ами защото на някой друг му е по-изгодно да направи така.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
b_u_b_o написа:santorini написа:Българинът ако не изкара поне половин милион км, не го брои за надеждно...
А какво е надеждно, да ги хвърляме на 100к км?
ми за мене истината е някъде по средата. 100к км е малко наистина, но примерно след 200-220к км аз лично не бих се занимавал... щото има един много финен баланс между това да сме консуматорско общество и това да робуваме на някакъв коптор...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани