Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Май-май Магарцедес по-малко се излагат... 350 cdi звучи като легендарен двг вече..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Bogat-Beden написа:Май-май Магарцедес по-малко се излагат... 350 cdi звучи като легендарен двг вече..
Кой 350цди? Щото ом642 които го е измислял е лош коравосърдечен човек . ...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:От известно време се чудя...
Напоследък май не си в настроение


- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:Bogat-Beden написа:Май-май Магарцедес по-малко се излагат... 350 cdi звучи като легендарен двг вече..
Кой 350цди? Щото ом642 които го е измислял е лош коравосърдечен човек . ...
Хмм, не го знам като моделно обозначение, но на няколко места четох за такива с пробег 5-600 хиляди и нагоре..

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:Bogat-Beden написа:Май-май Магарцедес по-малко се излагат... 350 cdi звучи като легендарен двг вече..
Кой 350цди? Щото ом642 които го е измислял е лош коравосърдечен човек . ...
Ом642 си е V6 мотора,които ,не е чак толкова здрав като редовия 6-так преди фейслифта ! При В6 мотори ,проблеми са следните разход на масло,проблем с масления топлообменник ,които като се скапе почва да капе масло ,и се разглобява половината мотор за да се смени гарнитурка за 5 лв


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
turbonetic написа:alx написа:Bogat-Beden написа:Май-май Магарцедес по-малко се излагат... 350 cdi звучи като легендарен двг вече..
Кой 350цди? Щото ом642 които го е измислял е лош коравосърдечен човек . ...
Ом642 си е V6 мотора,които ,не е чак толкова здрав като редовия 6-так преди фейслифта ! При В6 мотори ,проблеми са следните разход на масло,проблем с масления топлообменник ,които като се скапе почва да капе масло ,и се разглобява половината мотор за да се смени гарнитурка за 5 лвдругия проблем е прочутата лястовица,която почти постоянно е скапана,и най-доброто решение е да се закупи чисто нова ,но там е цифра ! Масово гледат да я купят 2-ра употреба ,което лично за мен е голяма глупост,Аа забравих и вихровите клапи,ама си знаете за тях
! 350ЦДИ е много здрав мотор и върви много! Масово препоръчват фейсовия мотор 265кс.Като вървеж в6 мотора върви повече от редовия мотор
И термостата само оригинален иначе не се случват нещата. Кола дето термостата и е 400 лв не е кола за мене


ATR-42/72
- 6per40
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: "пъргава" 316-ка
- Мечтае да кара: IS-ka
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Колкото и да го мисля все към М20 клоня. Колко бой е изял при мен този мотор не е истина. Всеки ден прекъсвачи. Само трябва да се гледа за прегряване, че с това малко радиаторче като на Деу тико лесно може да се случи. Слага му се един по-хубав радиатор и карат по над 500 хиляди км. А и държи в сток вариант спокойно на 0.8 бара налягане и си вади прилични коне, за да препарира е36 м3 280 коня.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
steeN написа:Или аз не знам колко от вас тука са карали един и същи автомобил от двете страни на океана, че да са имали директно сравнение.
Тука като сипя 98, все едно е ракетно гориво в сравнение с уж най-добрия shell premium там, който в Калифорния е 91 най-много.
(това разбира се няма нищо общо с качеството)...
Стана ми любопитно - мерил си времена 100-200 на E36-цата, качвал си я на дино и си видял разлики в някакъв диапазон заедно с живи данни, гледал си само живи данни поне и си извадил графични логове, да речем, или просто така на усет ти е такова заключението? Какво усещаш?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Да си имаме уважението - моята си е европейска, за малко бях залитнал към подводница, но ме вкараха в правия пътpeshehodetz написа:steeN написа:Premium там отговаря на 95 при нас, и за това е напълно нормално да стане така, ако някой слага plus или regular, които са 92 някъде. Ама това няма нищо общо с качеството, просто някой е сипал грешния бензин на колонката. Също масово бензина там е 10% етанол.
Това е много често срещано явление като този някой в 90% от случаите поне когато става въпрос за БМВ е такъв който си е оставил личната кола във фирмения сервиз за ремонт по гаранция (и не само) и са му дали за няколко дни оборотен автомобил. Та такава кола трябва да се върне със същото количество гориво с което е получена ма почти никой не ебава да сипва премиум а регулар и от най-евтините места, та много е възможно и колегата декстуар да е попаднал на такава в случай, че неговата е от щатите. А иначе за етанола е така, но има и бензиностанции които наред с другите бензини предлагат и такъв без етанол само дето е с около 30 цента на галон по скъп за регуларния и повечето го избягват.

Относно другото - 2 535-ци, 1 435-ца, все отвъд океана, все с половината от всички заредени резервоари отчетени с по-нискокачествено гориво, много се объркват тия хора там бре

Sent from my iPhone using Tapatalk
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Nickelback написа:Какво усещаш?
Нужно ли е да пълним темата с офтопик за да ми се правиш на интересен и ти? Типичен conern troll пост. Интересно му било


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Може би трябваше да напиша "без да се заяждам", сори, не знам защо подскачаш...steeN написа:Nickelback написа:Какво усещаш?
Нужно ли е да пълним темата с офтопик за да ми се правиш на интересен и ти? Целия ти репертоар ми е ясен предварително, как няма значение, кнок сензори бла бла. Усещам точно каквото се усеща от по-високо октанов бензин на атмосферен двигател - повече въртящ момент в ниските, особено при голям товар. Следващата ти реплика е ясна... ама ти не си го мерил
Мислех, че си поизмерил нещо за толкова време, щото аз никога не съм успявал съвсем да хвана разлика в бензина дори на is-ката едно време и ми беше интерсно да разбера в какви количествени измерения варират разликите. Остави.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
steeN написа:Типичен conern troll пост. Интересно му било![]()
Гледам, че со го добавил докато аз съм писал...
Мисля, че имаш нужда да поработиш малко над нервната система. Мно'о нерви чу'ек, мно'о. Излишни. Не знам, 'що си мислиш, че всеки, всеки път, иска да се драчи с теб, на база някакви си твои емпирични наблюдения. Имай си ги, твои са си

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Тестването с кола е малко зор работа, освен ако не е много скапан единия бензин.
Виж на едноцилиндров мотор с карбуратор върху скутерче веднага става ясно. Още помня прословутия еко самолетен 100 октана за който половината форум се кълняха, че качвал поне 20 коня какво вайно е.
Аз го блокирах и съм рахат
Виж на едноцилиндров мотор с карбуратор върху скутерче веднага става ясно. Още помня прословутия еко самолетен 100 октана за който половината форум се кълняха, че качвал поне 20 коня какво вайно е.
Nickelback написа:Мисля, че имаш нужда да поработиш малко над нервната система. Мно'о нерви чу'ек, мно'о.
Аз го блокирах и съм рахат

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Nickelback написа:...
Само Щ'а замолА да не го цитираш тоя



Ubi dubium, ibi libertas
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Изненадан съм колко фенове на дизеловите автомобили има, особено след като разбрахме какъв замърсител са. Аз нямам приятел/познат който да е имал проблем с ДПФ-а и да НЕ го е махнал , което прави още по-зле ситуацията. 
Off-topic: steeN-ка на мен са ми интересни твоите мнения
често са информативни и добре синтезирани, понякога ми идват твърде много детайли, но това е мое лично ограничение.

Off-topic: steeN-ка на мен са ми интересни твоите мнения

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana