ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги.
Искам да сваля мокета за преглед отдолу, има някакви ръждички да се тръкнат, но искам да махна цялата предна част. Поразгледах мнения, но не мога нещо да разбера. Наскоро гледах клип за е46 комби и там пича отряза мокета под таблото, за да не вади и него. Четох, че при е36 може и да излезе без рязане на цяло парче. Одеве свалих някои неща и стигнах до снимката. Не виждам обаче как ще излезне без рязане.
Тъй като не обмислям да го сменям с друг, се колебая дали да се мъча да го вадя цял или да си го резна зад пластмасите и да си спестя главоболия. Има ли вариант да излезне цял без да свалям парно, прасета и т.н.? Колата е купе.
Искам да сваля мокета за преглед отдолу, има някакви ръждички да се тръкнат, но искам да махна цялата предна част. Поразгледах мнения, но не мога нещо да разбера. Наскоро гледах клип за е46 комби и там пича отряза мокета под таблото, за да не вади и него. Четох, че при е36 може и да излезе без рязане на цяло парче. Одеве свалих някои неща и стигнах до снимката. Не виждам обаче как ще излезне без рязане.
Тъй като не обмислям да го сменям с друг, се колебая дали да се мъча да го вадя цял или да си го резна зад пластмасите и да си спестя главоболия. Има ли вариант да излезне цял без да свалям парно, прасета и т.н.? Колата е купе.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тези гофрираните въздуховоди се вадят и излиза без проблем.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 168
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги,попадна ми този усилвател на антена от седан. Понеже не намерих схема на свързването, а се различава от този на компакта, нкойто има само вход,изход и захранване, този има доста повече жици,имам няколко въпроса:
1. Доколкото на двата проводника горе,в ляво, си пише AM/FM, остава някой от долните ляв или десен проводник да бъде захранването и ше съм благодарен да ми кажете кой.
2. Най-отгора,от дясно, това вход ли е или изход, и за какво е. Под него е изходът към радиото,това е ясно.
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
1. Доколкото на двата проводника горе,в ляво, си пише AM/FM, остава някой от долните ляв или десен проводник да бъде захранването и ше съм благодарен да ми кажете кой.
2. Най-отгора,от дясно, това вход ли е или изход, и за какво е. Под него е изходът към радиото,това е ясно.
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
Последна промяна Vasko_G на 23 Фев 2021, 20:04, променена общо 1 път
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги! Ще садя М50Б20 в е36 (сега е с 4 цилиндров мотор) и си намерих двигател от е34.. Това което ме интересува е какво трябва да сменя по двигателя за да влезне в 36-цата? До колкото съм чувал картера и всмукателя на маслената помпа са различни. Останалите неща идентични ли са (маховик, съединител, инсталация, компютър..)?
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Картера с всмукателя на маслената помпа, маховик съединител са същите, кутия от 6 цилиндрово с лостови механизми трябват. Инсталацията е същата садил съм мотор от 34 в е36 с 34кова инсталация и нямах проблем.DiscontroL написа:Здравейте колеги! Ще садя М50Б20 в е36 (сега е с 4 цилиндров мотор) и си намерих двигател от е34.. Това което ме интересува е какво трябва да сменя по двигателя за да влезне в 36-цата? До колкото съм чувал картера и всмукателя на маслената помпа са различни. Останалите неща идентични ли са (маховик, съединител, инсталация, компютър..)?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А лапите и тампоните на двигателя същите ли са?
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Лапите ти трябват от е36, доколкото си спомням може и да пропускам някои неща, кардан също слагах от 6 цилиндрово, ако е на барабани е хубаво да минеш на диск, предните пружини на 6така също са други.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравеите. м42 студена върви и се усеща осезаемо повече, след като достигне раб. тем седно едни 10тина магарета ги няма... идей защо ? мотора е след ревизия (дава ламб сонда като грешка сиг и заради това имам завишен разход мисля, че работи на богато....)
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nukem написа:Тези гофрираните въздуховоди се вадят и излиза без проблем.
Благодаря, опитах да го извадя цял, но нещо се запъна, а и не видях покрай тия стойките на таблото как да мине. Резнах го към тия гофрираните въздуховоди и много лесно излезна, иначе не искаше да се пречупва и т.н.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
колеги сменях днес предна броня и подкалници, всичко точно до момента да върна въздуховодите за спирачките ... ами те въобще не пасват ? друг модел ли са ? чукнах в нета само някакви за М-брони ми излизат навсякъде
стария вид броня >
новия вид броня >
стария вид броня >
новия вид броня >
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На снимките, долната е фейсовата, предполагам си наясно. И да, въздуховодите за спирачките на фейсовата са различни от тези на преди фейса. Не слагаш ли същия тип броня с който си бил?
only rear wheel drive
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
дам одеве ровейки във форума видях че са 3 вида - пре фейс, фейс и м-техник тия въздуховоди
ами колата ОЕ си беше с фейсова броня, претърпя преди много луни среща с ауди80 ... и тогава кой да знае коя броня каква е , бях напазарил първата която ми излезе, на късмет съм бил купил и всякакви кори и въздуховоди (че бяха изпотрошени) и тия дни ми дойде вдъхновние да я върна както си беше, вече с фейс броня и при нареждането на обратно останах неприятно изненадан ... по фейсбук групите ще се търсят явно тия въздуховоди
ами колата ОЕ си беше с фейсова броня, претърпя преди много луни среща с ауди80 ... и тогава кой да знае коя броня каква е , бях напазарил първата която ми излезе, на късмет съм бил купил и всякакви кори и въздуховоди (че бяха изпотрошени) и тия дни ми дойде вдъхновние да я върна както си беше, вече с фейс броня и при нареждането на обратно останах неприятно изненадан ... по фейсбук групите ще се търсят явно тия въздуховоди
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 168
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, климатикът не работи. Натискам копчето и то светва, но компресорът не се върти. Гледах релето и бушоните, според мен са ОК, някакви насоки да дадете.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ако е изтървал фреона, посмъртно няма да тръгне. Има датчик, който следи налягането в системата, при загуба на фреон, респективно загуба на налягане, компресора не тръгва. Не си прави експерименти, нека я погледне специалист.
only rear wheel drive
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 168
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
michev написа:,,,,,, нека я погледне специалист.
Благодаря, Колега, ще послушам съвета ти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани