Чисто нова или стара кола?
Модератор: Общи модератори
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Чисто нова или стара кола?
Не е така... Процента на колите, които "стават за каране" в Америка е в пъти по-голям отколкото в Европа.acho.rs написа:alx написа:acho.rs написа:alx написа:acho.rs написа:Нещо остаряваш и генерализираш от някакви 3то разрядни хибриди.
БМВ Х5 45е - 300кс само на бензин, 400кс комбинирано, 50 до 80км пробег на ток
330е - 200кс само. На бензин, 260кс комбинирано, 50кю Рейндж.
от плъгините съм карал приус, хонда инсайт и мини. и трите бяха доста по-зле от чистите хибриди.
тези дето си ги писал в америка ги няма. да ти обяснявам ли защо или сам ще се сетиш.
Сещам се - защото американския пазар няма логика и от 20 години 3те най - продавани "коли" всъщност са 6 метрови пикапи?
не. ще ти дам жокер- по същата причина поради която в америка няма френски, италиански (тук таме някоя алфа ама много много рядко) и всякакви други полуизмислени творения на 4 гуми
с две думи- когато нещо не става за каране, го няма в америка.
Нещо ставаш, като колегата ти от Канада.
Ако е вярна теорията ти, защо 90% от колите в САЩ не стават за каране Трък-ове, Буик, Киа, Хюндай, Тойота, Хонда....
Не искам и да повдигам въпроса за дизелите, защото макар да карам, не съм им фен, но каот ефективност са си космос, особено в тежки коли.
Двата пазара нямат допирни точки - в Европа най-продаваните коли са Голф, Октавия, Фиеста,Клио,Фокус, Корса, Поло и т.н. В САЩ като изключим Toyota Camry и Corolla, Хонда Акорд и Сивик всичко друго дето се продава по много са SUV-ове (предимно японски) и пикапи. Та техните най-продавани коли са много по-коли от нашите. Масово при нас се купуват калинки с мотор от прахосмукачка или в най-добрия случай нещо по-голямо, но пак с двигател, който едва си носи купето
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Чисто нова или стара кола?
По какво европейската “прохосмукачка” и американския “туч” ги прави по-добри от другия за “ каране”.
Темата е за ключ, ама няма кой да го удари.
Темата е за ключ, ама няма кой да го удари.
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Чисто нова или стара кола?
Ми не, не е за ключ. Тва, че не можеш да представиш смислени доводи и повтаряш едно и също не е причина за ключ. Като не ти се отдават дискусиите няма нужда да се разписваш, не е задължително.
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Чисто нова или стара кола?
madafaka_donkele написа:Ми не, не е за ключ. Тва, че не можеш да представиш смислени доводи и повтаряш едно и също не е причина за ключ. Като не ти се отдават дискусиите няма нужда да се разписваш, не е задължително.
Темате е за нова или стара кола, много напред в темата съм представил моето мнение, 4-годишен дизелов пасат! Ти си дискутирай каквото ти сака, но да намесваме различни пазари е за друга тема, какво мислиш?
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: Чисто нова или стара кола?
За мен отговорът се крие в това ти самият доколко си технически грамотен.
Ако си някой льольо и искаш само да я оставиш в сервиза и да я вземеш готова без да знаеш к'во се случва - нова кола.
Ако си малко от малко адекватен - ползван премиум.
Комбинацията от льольо с премиум е скъпа и води до крокодилски сълзи по сервизите, 'щото всеки знае кое е по-кола, меракът е голям и всеки се надява да му се размине
Т'ва по основния въпрос на темата ново или старо за Х бюджет.
Иначе при много километри - най-хубавият голям седан който можеш да си позволиш от трите големи марки, при малко километри - най-хубавият рендж ровър който можеш да си позволиш.
И в двата варианта това ще е почти най-доброто на което е било способно човечеството от технологична гледна точка само преди няколко години, 'щото рено меган, шкода скала и т.н. и далеч не са, дори и току що слезли от поточната линия.
Ако си някой льольо и искаш само да я оставиш в сервиза и да я вземеш готова без да знаеш к'во се случва - нова кола.
Ако си малко от малко адекватен - ползван премиум.
Комбинацията от льольо с премиум е скъпа и води до крокодилски сълзи по сервизите, 'щото всеки знае кое е по-кола, меракът е голям и всеки се надява да му се размине
Т'ва по основния въпрос на темата ново или старо за Х бюджет.
Иначе при много километри - най-хубавият голям седан който можеш да си позволиш от трите големи марки, при малко километри - най-хубавият рендж ровър който можеш да си позволиш.
И в двата варианта това ще е почти най-доброто на което е било способно човечеството от технологична гледна точка само преди няколко години, 'щото рено меган, шкода скала и т.н. и далеч не са, дори и току що слезли от поточната линия.
Re: Чисто нова или стара кола?
grkv написа:при малко километри - най-хубавият рендж ровър който можеш да си позволиш.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Чисто нова или стара кола?
grkv написа:За мен отговорът се крие в това ти самият доколко си технически грамотен.
Ако си някой льольо и искаш само да я оставиш в сервиза и да я вземеш готова без да знаеш к'во се случва - нова кола.
Ако си малко от малко адекватен - ползван премиум.
Комбинацията от льольо с премиум е скъпа и води до крокодилски сълзи по сервизите, 'щото всеки знае кое е по-кола, меракът е голям и всеки се надява да му се размине .
Не е нужно да си льольо за да не ти се занимава и да не ти се губи време покрай колата, дори да си технически грамотен. Дори дълги години да си се занимавал, все ще дойде ден, в който ще ти писне и ще ти се иска да караш без да мислиш и да гледаш постоянно под капака.
Alx ти заплю сузукито и мицубишито, а това са ми градската и извънградската кола, направо ме уби.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
grkv написа:За мен отговорът се крие в това ти самият доколко си технически грамотен.
Ако си някой льольо и искаш само да я оставиш в сервиза и да я вземеш готова без да знаеш к'во се случва - нова кола.
Ако си малко от малко адекватен - ползван премиум.
Комбинацията от льольо с премиум е скъпа и води до крокодилски сълзи по сервизите, 'щото всеки знае кое е по-кола, меракът е голям и всеки се надява да му се размине
Т'ва по основния въпрос на темата ново или старо за Х бюджет.
Иначе при много километри - най-хубавият голям седан който можеш да си позволиш от трите големи марки, при малко километри - най-хубавият рендж ровър който можеш да си позволиш.
И в двата варианта това ще е почти най-доброто на което е било способно човечеството от технологична гледна точка само преди няколко години, 'щото рено меган, шкода скала и т.н. и далеч не са, дори и току що слезли от поточната линия.
"льо льо" с Премиум кола не върви, защото той за да има доход за 150к-200к едва ли е льо льо
. В общия случай, ако не е подарък е някой, който си разбира доста и работата, изкарва си 5-10к на месец и му дреме на гъза за скрапери, домашни майстори и части 3та употреба.
Ако говорим за хора без познания, които купуват 15 годишно БМВ - там съм съгласен.
Re: Чисто нова или стара кола?
sub_eleven написа:grkv написа:За мен отговорът се крие в това ти самият доколко си технически грамотен.
Ако си някой льольо и искаш само да я оставиш в сервиза и да я вземеш готова без да знаеш к'во се случва - нова кола.
Ако си малко от малко адекватен - ползван премиум.
Комбинацията от льольо с премиум е скъпа и води до крокодилски сълзи по сервизите, 'щото всеки знае кое е по-кола, меракът е голям и всеки се надява да му се размине .
Не е нужно да си льольо за да не ти се занимава и да не ти се губи време покрай колата, дори да си технически грамотен. Дори дълги години да си се занимавал, все ще дойде ден, в който ще ти писне и ще ти се иска да караш без да мислиш и да гледаш постоянно под капака.
Alx ти заплю сузукито и мицубишито, а това са ми градската и извънградската кола, направо ме уби.
Не съм се изразил правилно. Въобще не говоря да пипаш сам по колата, просто когато се стигне до майстор да знаеш какво се случва и кое колко струва, не да ти мажат ските всеки път... това имах предвид, иначе и аз не се цапам.
Ачо, льольо е в контекста на технически познания, мислех, че се разбира и от децата така като гледаш предложенията в анкетата за 150-200к бюджет ли говорим или за бмвта на 15 години?
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Чисто нова или стара кола?
acho.rs написа:"льо льо" с Премиум кола не върви, защото той за да има доход за 150к-200к едва ли е льо льо
. В общия случай, ако не е подарък е някой, който си разбира доста и работата, изкарва си 5-10к на месец и му дреме на гъза за скрапери, домашни майстори и части 3та употреба.
С подходяща женитба също става.....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
Има много варианти. Посоченият от тебе личи, когато започнат да се броят стотинки за гориво, части и гуми.
Re: Чисто нова или стара кола?
acho.rs написа:alx написа:...
Нещо ставаш, като колегата ти от Канада.
Това го приемам като комплимент. БЛАГОДАРЯ
sub_eleven написа:Alx ти заплю сузукито и мицубишито, а това са ми градската и извънградската кола, направо ме уби.
Сузуки се изнесоха от американския пазар като цяло. Митсубиши спират модели в Европа. Тук вече няколко месеца ни заливат с оферти. Сега погледнах. Преди OUTLANDER беше с пет, сега е с 6К отстъпка Другите модели по-малко. Аз гледам само SUV.
https://www.donnellymitsubishi.ca/new/v ... 111075.htm
Не гледайте американския пазар. Двата с европейския нямат нищо общо. Качеството на изработката също е много различна. Кола сглобена в Мексико и такава, сглобена в Германия. Няма никаква база за сравнение.
Всичко е според зависи, що се отнася до "Нова - стара". Въпрос на възможности, приоритети, възраст, опит и т.н. Ингвар Кампрад до последно караше 20 годишна кола.
Един обича да си рови по колата, друг иска да я хвърли в сервиза и да не се занимава с глупости. За всичко си има хора.
Бях пуснал тема миналата година. Стигнах до извода, японка на около 4 години, по възможност под 100К км. Ще гледам да е 2017-18. Чакам още малко да им паднат цените. Неубиваема кола.
- ARR_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Чисто нова или стара кола?
alx написа: с две думи- когато нещо не става за каране, го няма в америка.
Надявам се не се опитваш да кажеш че средния американец е някакъв авто-бог открил и усмислил истината за автомобила..щото аз съм живял в 4 държави (живял, не посетил) и ако говорим за автомобили (и за разни други работи) по-тъпo и мързелво (и физически и умствено) парче от average Joe не съм срещал никъде другаде.
Та така, някой който е платил $26к за кола с MSRP $15к, незнае къде се намира акумулатора и като види кръгово получава паник атака няма как да ми е критерии коя кола ставала и коя не.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Чисто нова или стара кола?
Тук според мен голямата грешка която допускате,е да сравнявате Америка с някоя европейска страна или като цяло в Европа.Факт е ,че тук в повечето европейски столици масово се карат някви малки чикий и тук там да видиш нещо V8 например.Докато Америка си е огромна страна и както е пълно с ботове които освен капачката за гориво и капачката за течност за чистачки друго по колата хал хабер си нямат,така и малко или много това е най автомобилната страна.Това все пак е родината на мъсълите,на драг рейсинга и тн.по дискавъри малко ли предавания има за пълни изроди с буквално бензин в кръвта?А и вярвам,че отдавна не са коне с капаци и оценяват и карат нещо хубаво като излезе и от Европа и Япония.
Така,че аз съм съгласен донякъде с тезата на Алх
Така,че аз съм съгласен донякъде с тезата на Алх
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани