Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
Здравейте на всички!Искам да споделя с вас един проблем и да видиме дали има решение.Имам Бмв е90 320d 163к.с. 2006г. и имам разход на масло около 1литър на 10000км някой път и малко повече.Това което съм направил за момента е:Пробвал съм със различни масла ефект няма,турбото е рециклирано в Dj turbo,сменен клапан картерни газове,сменена вакум помпа заради теч,но всичко това без ефект.Огледал съм я от всякъде и течове няма,като изключим леко омазняване между скоростите и двигателя,но се вижда само на канал,защото теча е отдолу.Колата е с ръчни скорости и когато сменявах съединителя с нов накарах майстора да смени семеринга на коляновия вал но без ефект.След това помослих ме че теча е от гарнитура на картера и нея сменихме,но пак без ефект.Теча не е много да не кажа че е просто омазняване,но си има разход на масло който не е от този теч просто го споделих с вас този проблем.Питането ми е,защото съм чул че има знаечение гарнитурата на капака на клапаните.Според вас има ли нещо общо или не,все пак Е90 е доста каран модел и все някой ще знае.Със сигменти не ми се занимава да сменявам,едиствено се замислям за тази гарнитура.Нека който знае да пише.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
Аз съм с Н46 бензин 150 коня. Преди да сменя маслените сегменти и гарнитурата на капака гореше 4-5 литра на 10000км. Сега губи 1.5 литра 5в30 и съм доволен. За 70хил.км и 4 години смених всяко гумено нещо по мотора освен гарнитурата на картера, сега и от нея сълзи. Въпросната гарнитура на капака на клапаните е сменявана два пъти и пак тече отзад някъде на мотора. Имам предвид да си я караш така и не се занимавай. Приеми, че тези двигатели все от някъде сълзят или горят 1 литър до смяна.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 496
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
djakere4a написа:Аз съм с Н46 бензин 150 коня. Преди да сменя маслените сегменти и гарнитурата на капака гореше 4-5 литра на 10000км. Сега губи 1.5 литра 5в30 и съм доволен. За 70хил.км и 4 години смених всяко гумено нещо по мотора освен гарнитурата на картера, сега и от нея сълзи. Въпросната гарнитура на капака на клапаните е сменявана два пъти и пак тече отзад някъде на мотора. Имам предвид да си я караш така и не се занимавай. Приеми, че тези двигатели все от някъде сълзят или горят 1 литър до смяна.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
1,5 литра на 10 000км. пак е много колега, ти смени ли и капачетата на клапаните, основно от там губи този мотор масло не от маслени сегменти, и после това масло 5/30 не е за кола над 100 000км. и нашият климат и това също е проблем, маслото ти трябва да е 5/40 , теча ти оптзад е от ъплътнението на вакум-помпата.
на 8 000 км. сменям маслото и не губя повече от 300-400мл. , а колата я карам с газ до ламарината нон-стоп.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
ozon-t написа:Здравейте на всички!Искам да споделя с вас един проблем и да видиме дали има решение.Имам Бмв е90 320d 163к.с. 2006г. и имам разход на масло около 1литър на 10000км някой път и малко повече.Това което съм направил за момента е:Пробвал съм със различни масла ефект няма,турбото е рециклирано в Dj turbo,сменен клапан картерни газове,сменена вакум помпа заради теч,но всичко това без ефект.Огледал съм я от всякъде и течове няма,като изключим леко омазняване между скоростите и двигателя,но се вижда само на канал,защото теча е отдолу.Колата е с ръчни скорости и когато сменявах съединителя с нов накарах майстора да смени семеринга на коляновия вал но без ефект.След това помослих ме че теча е от гарнитура на картера и нея сменихме,но пак без ефект.Теча не е много да не кажа че е просто омазняване,но си има разход на масло който не е от този теч просто го споделих с вас този проблем.Питането ми е,защото съм чул че има знаечение гарнитурата на капака на клапаните.Според вас има ли нещо общо или не,все пак Е90 е доста каран модел и все някой ще знае.Със сигменти не ми се занимава да сменявам,едиствено се замислям за тази гарнитура.Нека който знае да пише.
Благодаря предварително!
Колега, защо смяташ, че 1 л на 10000 км е много? Вярно, че е малко над нормалното, но след като си рециклирал турбото не виждам какво има да те притеснява. Ако нямаш и някакви сериозни течове, а само леко омазняване, защо си търсиш да си създадеш проблеми? На колко предполагаеми километри е колата? Ако е навършила 300 К не виждам защо да се притесняваш. На мен старото ми Е46 гореше 0.7-0.8л на 10000 км и все още е в топ форма. Като си пробвал много масла, не пишеш с какво караш сега. Пробва ли с Мобил 1? Как караш колата? Ако караш на магистралата редовно с 200 не се чуди ако лапа малко повече масълце! Все пак моторът е 2л.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
Guberkov написа:djakere4a написа:Аз съм с Н46 бензин 150 коня. Преди да сменя маслените сегменти и гарнитурата на капака гореше 4-5 литра на 10000км. Сега губи 1.5 литра 5в30 и съм доволен. За 70хил.км и 4 години смених всяко гумено нещо по мотора освен гарнитурата на картера, сега и от нея сълзи. Въпросната гарнитура на капака на клапаните е сменявана два пъти и пак тече отзад някъде на мотора. Имам предвид да си я караш така и не се занимавай. Приеми, че тези двигатели все от някъде сълзят или горят 1 литър до смяна.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
1,5 литра на 10 000км. пак е много колега, ти смени ли и капачетата на клапаните, основно от там губи този мотор масло не от маслени сегменти, и после това масло 5/30 не е за кола над 100 000км. и нашият климат и това също е проблем, маслото ти трябва да е 5/40 , теча ти оптзад е от ъплътнението на вакум-помпата.
на 8 000 км. сменям маслото и не губя повече от 300-400мл. , а колата я карам с газ до ламарината нон-стоп.
Гумените уплътнения на вакум помпата също са сменени. Давах я на майстор за тази интервенция, защото зад мотора много трудно се бърка. Интересното е че сега петното отдолу е по-голямо след майстора. Първоначално мислех, че не е сложил уплътненията както трябва, но като видях под помпата е сухо. Чесно казано вече ми писна леко да търся течовете на масло и карам сега така.
Гумичките на клапаните също са сменени, като изпуши след първо палене, реших да сляза до сегменти, може би беше грешка да избързвам със сегментите.
Иначе да, мисля следващия път да и сложа 5/40 да видя какво ще се получи.
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 496
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
djakere4a написа:Guberkov написа:djakere4a написа:Аз съм с Н46 бензин 150 коня. Преди да сменя маслените сегменти и гарнитурата на капака гореше 4-5 литра на 10000км. Сега губи 1.5 литра 5в30 и съм доволен. За 70хил.км и 4 години смених всяко гумено нещо по мотора освен гарнитурата на картера, сега и от нея сълзи. Въпросната гарнитура на капака на клапаните е сменявана два пъти и пак тече отзад някъде на мотора. Имам предвид да си я караш така и не се занимавай. Приеми, че тези двигатели все от някъде сълзят или горят 1 литър до смяна.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
1,5 литра на 10 000км. пак е много колега, ти смени ли и капачетата на клапаните, основно от там губи този мотор масло не от маслени сегменти, и после това масло 5/30 не е за кола над 100 000км. и нашият климат и това също е проблем, маслото ти трябва да е 5/40 , теча ти оптзад е от ъплътнението на вакум-помпата.
на 8 000 км. сменям маслото и не губя повече от 300-400мл. , а колата я карам с газ до ламарината нон-стоп.
Гумените уплътнения на вакум помпата също са сменени. Давах я на майстор за тази интервенция, защото зад мотора много трудно се бърка. Интересното е че сега петното отдолу е по-голямо след майстора. Първоначално мислех, че не е сложил уплътненията както трябва, но като видях под помпата е сухо. Чесно казано вече ми писна леко да търся течовете на масло и карам сега така.
Гумичките на клапаните също са сменени, като изпуши след първо палене, реших да сляза до сегменти, може би беше грешка да избързвам със сегментите.
Иначе да, мисля следващия път да и сложа 5/40 да видя какво ще се получи.
За тоя мотор 5W40 - това е правилното масло.
Иначе, ако имаш течове и проблеми с харч на маслото , каквото и да го сипеш, пак няма да си решиш проблемите - Тествано вече !
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Въпрос относно гарнитура на капака на клапаните Е90
Сега попаднах на тази тема. Та след година и половина с 5в40 колата е по-добре отколкото с 5в30. На 10000 доливам 500мл. Предполагам са от течове на въпросните гарнитури на капака на клапаните и на картера. Тази на капака на клапаните мисля да я сменя и с уплатненията около бобините, защото забелязах малко масло при 2 и 3та свещ. Наскоро сменях Бобина.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани