Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ka2
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 14.01.2021
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D E60 177 HP 2007
- Мечтае да кара: BMW и нищо друго
- Детайли за колата: Ако можеш да си орел, не се опитвай да си пръв сред гаргите!
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Препоръчайте ми някой за смяна на верига в Бургас, колата е 525д 177, на задно предаване, 02/2007
Ходих при един майстор, но ми иска 2 000
Ходих при един майстор, но ми иска 2 000
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Ако е с ОЕМ части цената е ок. Ако е с автърмаркет е дебело.ka2 написа:Препоръчайте ми някой за смяна на верига в Бургас, колата е 525д 177, на задно предаване, 02/2007
Ходих при един майстор, но ми иска 2 000
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
ka2 написа:Препоръчайте ми някой за смяна на верига в Бургас, колата е 525д 177, на задно предаване, 02/2007
Ходих при един майстор, но ми иска 2 000
Игор в черни връх.
Разбира си от работата
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Има един пич в Ютуб, има канал - Crank. Според мен без да съм имал досег лично с човека ми се струва, че е професионалист. В канала има не малко клипчета и определено са много полезни и човек може да научи много неща....но в действителност не го познавам и не съм имал контакт с него, така че....но не ти пречи да го потърсиш. Успех и със здраве, колега!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
ceco_kd написа:Има един пич в Ютуб, има канал - Crank. Според мен без да съм имал досег лично с човека ми се струва, че е професионалист. В канала има не малко клипчета и определено са много полезни и човек може да научи много неща....но в действителност не го познавам и не съм имал контакт с него, така че....но не ти пречи да го потърсиш. Успех и със здраве, колега!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Има и клипове как сменя вериги на няколко БМВ-та.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 847
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Въпросния Crank има регистрация тук ако колегата иска мога да му да ги свържа.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
И аз съм ги гледал да, но, което забелязах като сменя едни основни лагери. На колянов вал преди междинката на фейслифта или казано на двигател m57TU сложи лагери от m57TU2. Двата вала имат разлика в аксиалния лагер, при TU2 той е по-голям и не влиза в блока и остави човека със стария износен лагер. Аз го разбрах това само като си правих двигателя и съм аматьор, а човека е с голям опит. ЛоЛ. Така, че не се доверявайте на клипове в ю туб, ползвайте ги за ориентир, а най-сигурно гледайте ТИС, там са нещата както са.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Да бе, сваля разпределителните валове, щото не можел да свали зъбното колело на гнп-то
Има руски клипчета далеч по-добри, да не кажа перфектни.. с помощта на едно от тях си смених аз веригите.
Има руски клипчета далеч по-добри, да не кажа перфектни.. с помощта на едно от тях си смених аз веригите.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
FaceOff написа:Да бе, сваля разпределителните валове, щото не можел да свали зъбното колело на гнп-то
Има руски клипчета далеч по-добри, да не кажа перфектни.. с помощта на едно от тях си смених аз веригите.
Точно. VLASOV да търсят колегите, има 2-3 клипа. Само от гледане се разбира всичко, не е нужно да знаеш руски даже.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Точно по едно негово клипче си смених веригите! Уникален пич!! Уникални клипове, ясни и точни!dhtj написа:FaceOff написа:Да бе, сваля разпределителните валове, щото не можел да свали зъбното колело на гнп-то
Има руски клипчета далеч по-добри, да не кажа перфектни.. с помощта на едно от тях си смених аз веригите.
Точно. VLASOV да търсят колегите, има 2-3 клипа. Само от гледане се разбира всичко, не е нужно да знаеш руски даже.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Пиезо дюзи НЕ СЕ изключват по време на работа защото после ново.Kurtov написа:Не е ли проблем да се изключва една дюза по време на работа на мотора, както прави този човек - https://www.youtube.com/watch?v=28N_jwE57is
Аз лично не бих спрял никаква дюза по време на работа на двигателя.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Zubcho написа:Пиезо дюзи НЕ СЕ изключват по време на работа защото после ново.Kurtov написа:Не е ли проблем да се изключва една дюза по време на работа на мотора, както прави този човек - https://www.youtube.com/watch?v=28N_jwE57is
Аз лично не бих спрял никаква дюза по време на работа на двигателя.
Първо това не са пиезо дюзи, второ, би ли обяснил защо според теб дюзата е за кофата, след като се изключи?
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Грешно съм се изразил, не се спира потока на гориво към работеща дюза.FaceOff написа:Zubcho написа:Пиезо дюзи НЕ СЕ изключват по време на работа защото после ново.Kurtov написа:Не е ли проблем да се изключва една дюза по време на работа на мотора, както прави този човек - https://www.youtube.com/watch?v=28N_jwE57is
Аз лично не бих спрял никаква дюза по време на работа на двигателя.
Първо това не са пиезо дюзи, второ, би ли обяснил защо според теб дюзата е за кофата, след като се изключи?
Аз лично не бих си играл с дюзите, нито с тока, нито с горивото към тях. Има си стендове за тази цел.
Ако нещо хлопа в мотора, аз бих го завел да го отворят и да кажат. Иначе е само гадаене.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- eduard_evtimov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.04.2021
- Пол: Мъж
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Хора искам да попитам. Някой от вас слагал ли е ангренажна верига на IPD Germany ? Смисъл, куче марка ли е ? Издръжлива е ? Добър продукт ли е ? За първи път чувам за тях и незнам дали няма да съжалявам ..
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Съживявам тази вечна тема за да се трупа статистиката.
Скъсани вериги на 235 000км реални (колата я купихме нова в България) на магистрала, карах точно с 130км/ч.
Колата е 7-ца Е65 2007г M57N2-231кс. Карана е почти през целия си живот по-леко - само при изпреварване е натискана, по магистрала макс 130-140км/ч. За съжаление маслото сменях според бордовия компютър - на 25-30 000км.
В движение се усети леко спъване, излезе надпис за ниско налягане на маслото, докато отбивах в аварийната лента, колата угасна. Опитах да запаля, мотора върти леко и бързо и не пали... веднага ми стана ясно какво се е случило.
Майсторът счита, че първо се е скъсала най-долната верига - тази на маслената помпа, защото маслената помпа е блокирала. После скъсаната най-долна е изхвърчала нагоре и е скъсала средната. Резултат - кобилици, поне единия вал крив и още не знам какво.
Масло имаше достатъчно, проверявам редовно през щеката, а и колата го мери и показва на борд компютъра.
Пиша това, за да поощря сменящите да не пропускат най-долната верига и да проверяват състоянието на маслената помпа, да не разчитат, че тази верига била се късала рядко и трябвало да се сваля картера и т.н. извинения.
Скъсани вериги на 235 000км реални (колата я купихме нова в България) на магистрала, карах точно с 130км/ч.
Колата е 7-ца Е65 2007г M57N2-231кс. Карана е почти през целия си живот по-леко - само при изпреварване е натискана, по магистрала макс 130-140км/ч. За съжаление маслото сменях според бордовия компютър - на 25-30 000км.
В движение се усети леко спъване, излезе надпис за ниско налягане на маслото, докато отбивах в аварийната лента, колата угасна. Опитах да запаля, мотора върти леко и бързо и не пали... веднага ми стана ясно какво се е случило.
Майсторът счита, че първо се е скъсала най-долната верига - тази на маслената помпа, защото маслената помпа е блокирала. После скъсаната най-долна е изхвърчала нагоре и е скъсала средната. Резултат - кобилици, поне единия вал крив и още не знам какво.
Масло имаше достатъчно, проверявам редовно през щеката, а и колата го мери и показва на борд компютъра.
Пиша това, за да поощря сменящите да не пропускат най-долната верига и да проверяват състоянието на маслената помпа, да не разчитат, че тази верига била се късала рядко и трябвало да се сваля картера и т.н. извинения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани