M30 engine management
Модератор: bum_bum
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
M30 engine management
Идеята ми е следната: в момента Е12-ката е с М30Б35, степента на сгъстяване е повишена до може би малко над 10,5:1 и ECU-то е Motronic 3.1 от M50B25. Само че компа нещо не се справя както трябва  На празен ход леко мени оборотите и пръска много бензин (може би около 40-50% повече от необходимото, гледахме импулса на дюзите ама сега не помня колко точно беше), това продължава и в ниски  и средни обороти, а във високите сместа идва една идея по бедна отколкото трябва да е. Иначе тротъл респонса е страшен, но все ми се струва че колата трябва да върви осезаемо повече. Според вас има ли смисъл да се пипа оригиналният чип или направо да минавам на MS напраимер?
 На празен ход леко мени оборотите и пръска много бензин (може би около 40-50% повече от необходимото, гледахме импулса на дюзите ама сега не помня колко точно беше), това продължава и в ниски  и средни обороти, а във високите сместа идва една идея по бедна отколкото трябва да е. Иначе тротъл респонса е страшен, но все ми се струва че колата трябва да върви осезаемо повече. Според вас има ли смисъл да се пипа оригиналният чип или направо да минавам на MS напраимер?
			
		 На празен ход леко мени оборотите и пръска много бензин (може би около 40-50% повече от необходимото, гледахме импулса на дюзите ама сега не помня колко точно беше), това продължава и в ниски  и средни обороти, а във високите сместа идва една идея по бедна отколкото трябва да е. Иначе тротъл респонса е страшен, но все ми се струва че колата трябва да върви осезаемо повече. Според вас има ли смисъл да се пипа оригиналният чип или направо да минавам на MS напраимер?
 На празен ход леко мени оборотите и пръска много бензин (може би около 40-50% повече от необходимото, гледахме импулса на дюзите ама сега не помня колко точно беше), това продължава и в ниски  и средни обороти, а във високите сместа идва една идея по бедна отколкото трябва да е. Иначе тротъл респонса е страшен, но все ми се струва че колата трябва да върви осезаемо повече. Според вас има ли смисъл да се пипа оригиналният чип или направо да минавам на MS напраимер?- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Ми нали трябва да се развиваме бе бате Сони  
 
Винаги съм си бил с МАФ-а от М50, ама останаха същите проблеми каквито имаше и с 2,8-то, но се надявам скоро всичко да ОК и машината да си тръгне както си трябва
			
		 
 
Винаги съм си бил с МАФ-а от М50, ама останаха същите проблеми каквито имаше и с 2,8-то, но се надявам скоро всичко да ОК и машината да си тръгне както си трябва

- hamann_s
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 26
- Регистриран на: 15.12.2004
- Кара: E28 518
- Мечтае да кара: E28 530
a случайно мах мощност да ти идва при не напълно натиснат педал на газта?
			Живот без мечти е  ...  като градина без цветя : )
		- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
			
 
 



 
