Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Каква е логиката?
Клапите ти регулират потока до към 2250 оборота, от там нагоре са изцяло отворени, тоест ако от там нагоре не са изцяло отворени се явяват лимитиращ фактор за входящия въздух и сместта е твърде богата -> много черен пушек.
В ниските обороти регулират завихрянето на въздуха и на теория имаш по-добри ниски обороти, тоест ако ги няма като лимитиращ фактор имаш обедняване на сместта, което не води до пушек.
Чувал съм, че на моторите с две турбини се усеща загуба на сила в ниските, но не знам колко е вярно.
Аз съм с премахнати клапи но на 3.0д мотор с една турбина, проблеми никакви, разлика във вървежа в ниските също.
Клапите ти регулират потока до към 2250 оборота, от там нагоре са изцяло отворени, тоест ако от там нагоре не са изцяло отворени се явяват лимитиращ фактор за входящия въздух и сместта е твърде богата -> много черен пушек.
В ниските обороти регулират завихрянето на въздуха и на теория имаш по-добри ниски обороти, тоест ако ги няма като лимитиращ фактор имаш обедняване на сместта, което не води до пушек.
Чувал съм, че на моторите с две турбини се усеща загуба на сила в ниските, но не знам колко е вярно.
Аз съм с премахнати клапи но на 3.0д мотор с една турбина, проблеми никакви, разлика във вървежа в ниските също.
- bossorange
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f11 535d xdrive lci
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
grkv написа:Каква е логиката?
Клапите ти регулират потока до към 2250 оборота, от там нагоре са изцяло отворени, тоест ако от там нагоре не са изцяло отворени се явяват лимитиращ фактор за входящия въздух и сместта е твърде богата -> много черен пушек.
В ниските обороти регулират завихрянето на въздуха и на теория имаш по-добри ниски обороти, тоест ако ги няма като лимитиращ фактор имаш обедняване на сместта, което не води до пушек.
Чувал съм, че на моторите с две турбини се усеща загуба на сила в ниските, но не знам колко е вярно.
Аз съм с премахнати клапи но на 3.0д мотор с една турбина, проблеми никакви, разлика във вървежа в ниските също.
за ДПФ ли имаш предвид че няма логика да се запушва от махнати клапи на колектора?
Продавам си колата
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Да, за мен няма логика. Изглежда ми като стандартен отговор да се излезе от ситуация...
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
DPF-a се запушва ако махнеш клапите не за друго ами защото DPF-a неможе да се регенерира без клапите.
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Ако просто ги ''изхлузиш'' от шиша и го върнеш на мястото му да си се върти свободно колата няма и да разбере, че самите клапи ги няма, съответно няма софтуерно да лимитира регенерацията.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
До колкото знам клапите се ползват в затворено състояние в процес на регенерация. Колата си дига температурата все пак.
- bagration
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.11.2021
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d N57B30
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Здравейте. Знаете ли някой от Пловдив, който може да направи почистването на колектора качествено и е правил доста такива?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
bagration написа:Здравейте. Знаете ли някой от Пловдив, който може да направи почистването на колектора качествено и е правил доста такива?
Колегата Atsalov, ако го питаш колко ги е чистил не им помни бройката
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
bagration написа:Здравейте. Знаете ли някой от Пловдив, който може да направи почистването на колектора качествено и е правил доста такива?
Atsalov е твоя човек
- hamann25
- младши ентусиаст
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
Re: Проблем всмукателен колектор F10 525d N57
Темата е стара но все пак да попитам Имам същия проблем но това не ме притеснява.Миналата година когато сменихме подгревните свещи и модула (релето) почистих всмукателния колектор тогава майсторче то ми каза че въпросните клапи в колектора са износени и че след време ще се наложи да сменям целия колектор защото не се продавал ремонтен комплект за клапите и се сменя с нов та дойде момента от няколко дни ми се появи същия проблем. Смених агр-ра с нов защото мислех че проблема е от него. Нещата са по добре сега но трябва да сменя и колектора въпроса ми е каква марка колектор да купя защото има голям избор. Благодаря
А това са грешките които Искра преди да сменя агр-ра
4DFF: 4DFF swirl flap actuator, position control
40E9: 409 exhaust gas recirculation control, position control
4501: 4501 Exhaust gas recirculation control, control deviation
4E09: 4E09 swirl flap, plausibility
А това са грешките които Искра преди да сменя агр-ра
4DFF: 4DFF swirl flap actuator, position control
40E9: 409 exhaust gas recirculation control, position control
4501: 4501 Exhaust gas recirculation control, control deviation
4E09: 4E09 swirl flap, plausibility
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани