Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Модератор: Общи модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Това с кеша просто не е вярно еле пък за оторизирани дилъри.. Дори напротив- ако се финансира през банка с която дилъра работи получава еднократно процент от лихвата която банката му изплаща 2-6 месеца след тръгването на договора/ вноските. Затова дилъра обича да финансираш и кеша не дава предимство.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
двугодишен мерцедес кеш от Германия
доматите и колците...
Ганьо е отишъл със сака




доматите и колците...
Ганьо е отишъл със сака


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
alx написа:Това с кеша просто не е вярно еле пък за оторизирани дилъри.. Дори напротив- ако се финансира през банка с която дилъра работи получава еднократно процент от лихвата която банката му изплаща 2-6 месеца след тръгването на договора/ вноските. Затова дилъра обича да финансираш и кеша не дава предимство.
Много зависи от дилъра, не по-малко от марката ...
Но да се обадиш по телефон от *ичка си майчина и да питаш "Колко ще ми свАлиш, та да идвам?", .... но комент

- Комбина
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
В рамките на 2 месеца купихме за близки 1бр G30, 1бр Ауди C7 facelift и 1бр Smart ForTwo, всичко от дилъри на марките в ДЕ.
БМВ то, с малко пазарлък - комплект нови летни гуми с джанти и нито цент надолу. Аудито - никакъв коментар не беше възможен. Смарта свалиха 200 евро за спорта и то преди да им върна договора и видяха, че явно сме сериозни.
Всичко беше платено по банка без колите дори да бъдат разгледани на живо.
БМВ то, с малко пазарлък - комплект нови летни гуми с джанти и нито цент надолу. Аудито - никакъв коментар не беше възможен. Смарта свалиха 200 евро за спорта и то преди да им върна договора и видяха, че явно сме сериозни.
Всичко беше платено по банка без колите дори да бъдат разгледани на живо.
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
vicho написа:двугодишен мерцедес кеш от Германия![]()
![]()
![]()
доматите и колците...
Ганьо е отишъл със сака![]()
Ейййй фанахте ме! Еваларка, детективи сте


П.С: Ся ме карате да ровя за снимки и договори ма едва ли има смисъл. Прави сте!
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- E.5KOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 18.05.2017
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E-klasse, BlueTec, 2017
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Две хиляди евро няма кой да свали от цената в Германия. Нито по телефон, нито на място. Особено ако е дилър на марката... Реалистично е 300-500 евро дискаунт или някакви бонуси по окомплектовката на колата или транзитни номера за сметка на търговеца или всичко на веднъж. Но за перфектна кола 2000 евро отстъпка, трябва да си купил 8-10 коли от него във времето или 4-5 на веднъж да искаш да купиш.
- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
В Германия цени не се коментират (официални представителства и големи автокъщи), защото цената на автомобила е реална, а не като тука каквото им дошло на акъла...
Може да сменят накладки/дискове, да сложат нови гуми (само оригинални части или гуми препоръчани от производителя), но отстъпка не са ми правили или не съм виждал да правят (даже и 1 евро).
Хората работят. Нямат време за губене... Идвам за премиум кола, ама не ми харесва цената

Може да сменят накладки/дискове, да сложат нови гуми (само оригинални части или гуми препоръчани от производителя), но отстъпка не са ми правили или не съм виждал да правят (даже и 1 евро).
Хората работят. Нямат време за губене... Идвам за премиум кола, ама не ми харесва цената



Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
A9A написа:защото цената на автомобила е реална, а не като тука каквото им дошло на акъла...
Точно. Тука Ганчо на колата на 400 000км, където веригата ще се къса, а турбото ще се разпада и всичко сменяно е с втора ръка части, иска 5-6к по-малко, отколкото по-новия модел на 120 000км с история


Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Да ти убият кефа от покупка на кола направо... не е ли си кълчене и театро три дена преди подписа - не си е работа 

- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Има някаква странна българска нагласа, че още по телефона, ако продавача не свали едни 5 хилки не е ок.
Говоря за обявите тук в БГ и за скъпите коли над 35 К лв.
Факт е, че в Германия за коли по 30-50 К евро се свалят 200-500 еур. макс, ако идеш лично да си я купиш.
Говоря за обявите тук в БГ и за скъпите коли над 35 К лв.
Факт е, че в Германия за коли по 30-50 К евро се свалят 200-500 еур. макс, ако идеш лично да си я купиш.
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Моя опит е подобен на повечето колеги тука. Пробвах кеш - ония вика над 5к никъв шанс да ги приема тия пари - само през банка или пос терминал.
от 17900Евро ми свали на 17650 (щом е до 50 а не до по-кръгло число смятай че очаквах общо по-ниска цена).
Официален представител на Форд беше, но в замяна за нова кола му беше изпаднала колата която купувах. Беше осезаемо по-ниска цена от пазарната на модела, но мога да си представя че просто искаха да я разкарат, щото не е форд.
Тъй че не виждам нищо нередно в случката с автора. Просто да си търси кола която му е в бюджета изначало.
от 17900Евро ми свали на 17650 (щом е до 50 а не до по-кръгло число смятай че очаквах общо по-ниска цена).
Официален представител на Форд беше, но в замяна за нова кола му беше изпаднала колата която купувах. Беше осезаемо по-ниска цена от пазарната на модела, но мога да си представя че просто искаха да я разкарат, щото не е форд.
Тъй че не виждам нищо нередно в случката с автора. Просто да си търси кола която му е в бюджета изначало.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Хммм, аз значи съм за оня пазар, и като купувач, и като продавач, повече от 300-400 лъва коментар е нямало...
балъчЕ съм си 


"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
преди 100г един бастун не пожела да извади болтче от гумата а имаше сервиз до къщата тука ги събарят с по 5к евро
отделно както се спомена пазара е голям и ако няма проблеми някакви кой и за кво ще ти свали
само тука в БГ-то търговците изуват гащи щото пазара е смешен
отделно в момента коли няма или поне се бавят
Кога е било това ми е любопитно?
Просто си мисля, че във времена на отрицателни лихви няма как някой да плесне с ръце, че ше му тупнеш кеш

отделно както се спомена пазара е голям и ако няма проблеми някакви кой и за кво ще ти свали
само тука в БГ-то търговците изуват гащи щото пазара е смешен
отделно в момента коли няма или поне се бавят
E34 написа:Еееее пак много знаете и говорите ама само един двама като гледам говорят от практика. Колега, аз съм купувал 2 годишен Мерцедес от официалното му представителство в Германия - Junge Stern. В моя случай - Аугсбург. Харесах си го по обява, отидох на място и като разбраха, че го плащам кеш и не ме интересува лизинг ми свалиха 2 хиляди евро без да се напъвам много много! Даже кафенца и бонбони черпеха и изпратиха човек с нас до местния КАТда помогне за номерата. Много доволни останахме. Така, че по принцип се действа на място, но съм сигурен, че ще има отстъпка. Успаех.
Кога е било това ми е любопитно?
Просто си мисля, че във времена на отрицателни лихви няма как някой да плесне с ръце, че ше му тупнеш кеш

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Сваляне/пазарене при покупка на кола от Германия
Никой няма да тупне, за това че идваш с кеш
Освен ако не е за втора ръка или по-евтино, и да минат под масата, и на ниска оценка (главно в страни като нашата). В БМВ със сигурност не им пука дали си кеш или на лизинг, те от лизинга си вземат парите веднага също (т.е. все едно им идва "кеша"), та...
БГ търговците изуват гащите, защото влизащите коли за продажба са тотал щета 80% и те си имат предоволен марджин на печалба. За чисто новите дават отстъпка, заради малкият пазар, да. БМВ продават под 1000 нови коли в България на година, в Германия по-скоро гонят 200 000 (~550 всеки ден
) 

Освен ако не е за втора ръка или по-евтино, и да минат под масата, и на ниска оценка (главно в страни като нашата). В БМВ със сигурност не им пука дали си кеш или на лизинг, те от лизинга си вземат парите веднага също (т.е. все едно им идва "кеша"), та...
БГ търговците изуват гащите, защото влизащите коли за продажба са тотал щета 80% и те си имат предоволен марджин на печалба. За чисто новите дават отстъпка, заради малкият пазар, да. БМВ продават под 1000 нови коли в България на година, в Германия по-скоро гонят 200 000 (~550 всеки ден



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани