проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Ceco Sqrov
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.02.2018
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
На ангренажната верига отдолу където е зъбното колело дето влиза между две пластмаси едната се отчупи не знам как я счупих и се чудя да сменям ли и нея или това парче ми се струва че играе роля само за монтажа да не изпадне зъбното колело когато се пуска в мотора за монтаж.
- Ceco Sqrov
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.02.2018
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Утре ще я зацепвам и ще видя какви съм ги сътворил защото единствено главата ходи при майстор всичко друго аз след сумати изчетени статии и изгледани клипчета в нета се заинатих и я разглобих,и вече е събрана и чакам доставчика да ми донесе инструмента за зацепване
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте! Имам проблем с прословутия харч на масло от гумичките. Обмислям дали да свалям главата и да сменя гумичките или без сваляне на глава. Колата е на 256000 км реални и си мисля дали не е време да се смени гарнитурата и да се напаснат клапани примерно. Има ли особености, които да са особено важни и да внимавам. Обмислям дали сам да не извърша процедурата, а да отида на майстор да зацепи само. Притеснява ме, че оставя ли колата на някой повече няма да я подкарам нормално. В момента работи идеално, но маслото изчезва, което не ми харесва.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
На 250 000 нищо им няма на клапаните, даже водачите са отлични на тея км. Гарнитурата няма пробег, защо да я сменяш? Не сваляй главата, когато не е наложително!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 652
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivoaudi написа:На 250 000 нищо им няма на клапаните, даже водачите са отлични на тея км. Гарнитурата няма пробег, защо да я сменяш? Не сваляй главата, когато не е наложително!
Амииии интересен извод. Аз не бих бил толкова категоричен понеже може и на 150 000 да са за смяна ако маслото е сменяно 1-2пъти, всичко зависи от навременната смяна и обслужване, та не се знае в какво състояние са на колегата.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колата е швейцарска, не съм я докарал от Италия и по отношение на обслужването може да се надявам, че е ОК. Аз не държа да свалям главата изобщо, но незнам дали няма да е по - лесно да се свали и да се профилактира така или иначе. Като гледам по клипове процедурата по смяна на гумички без сваляне на главата, честно казано, не се сещам кой ще го направи без да си остави ръцете. Може и да има, но аз не познавам. Мисля си да го правя сам, ама още не съм се решил. Моторът работи отлично според мен, за 5 години един път е светнал чека за смяна на бобина. Трябва малко кураж.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ivanski_2 написа:ivoaudi написа:На 250 000 нищо им няма на клапаните, даже водачите са отлични на тея км. Гарнитурата няма пробег, защо да я сменяш? Не сваляй главата, когато не е наложително!
Амииии интересен извод. Аз не бих бил толкова категоричен понеже може и на 150 000 да са за смяна ако маслото е сменяно 1-2пъти, всичко зависи от навременната смяна и обслужване, та не се знае в какво състояние са на колегата.
За изпуснали клапани няма една единствена тема. Няма да е случайно, не мислиш ли?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ivoaudi мненията ти по отношение на този мотор и проблемите му съм ги чел и ме обнадеждават за здравината му.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Благодаря за което, но моите мнения в основата си са базирани на други, утъпкали пътеките преди мен и от които се учих и аз самия. Та:
Ти си знаеш как ще постъпиш с твоя мотор, но аз бих сменил банани, обтягач, вложки и евентуално нещо друго по периферията, което си подсказва, че има нужда. Може да смениш картерна вентилация например. Това непременно БЕЗ да свалям излишно глава. Процедурата не бих казал, че е сложна. Уморен съм и не ми се философства сега, но предвид как се “пасват” клапани от години насам ти казвам директно, че в момента бидейки на 250 хиляди те уплътняват сериозно по-добре от това как ще уплътняват след припасването! Добавяме риска от кофти майстор, който ще ти сваля главата и на който можеш да се нахендриш, риска от повлякла резба, части ментета, излишно изхарчени време, пари, нерви и….
Не слагай оригинални вложки!
Ти си знаеш как ще постъпиш с твоя мотор, но аз бих сменил банани, обтягач, вложки и евентуално нещо друго по периферията, което си подсказва, че има нужда. Може да смениш картерна вентилация например. Това непременно БЕЗ да свалям излишно глава. Процедурата не бих казал, че е сложна. Уморен съм и не ми се философства сега, но предвид как се “пасват” клапани от години насам ти казвам директно, че в момента бидейки на 250 хиляди те уплътняват сериозно по-добре от това как ще уплътняват след припасването! Добавяме риска от кофти майстор, който ще ти сваля главата и на който можеш да се нахендриш, риска от повлякла резба, части ментета, излишно изхарчени време, пари, нерви и….
Не слагай оригинални вложки!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ще се вслушам в съветите ти. Кога ще се случи не съм сигурен, но мисля, че си прав. Сменил съм кариерната вентилация преди няколко месеца, колата е 2004г. Поздрави! Благодаря отново!
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И от мен едно да не сваляш главата. Наскоро моето м54 го отварях, на 400 000км от които последните 200 000км на газ, клапаните не бяха перфектни но все още държаха, както и нито един водач за смяна. Основните лагери бяха като нови, а биелните в добро състояние. Предвид че твоя двигател няма масов проблем с бутала/сегменти то на тези 250 000 ако са истински е безсмислено да си го причиняват това да сваляш главата. И както казва колегата по горе, задължително нови водачи/обтегачи/гумички/тройници и т.н. и ще ти служи вярно още дълго
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Непременно ще ги сменя
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
интересно станало в тая тема.Доста ресурс имал тоя мотор.
И от бмв ще са изненадани.
250'300'500 000 без износване.
Явно карате с хубави масла...
И от бмв ще са изненадани.
250'300'500 000 без износване.
Явно карате с хубави масла...
- Ceco Sqrov
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.02.2018
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Моя мотор го отворих на 213к и маслените сегменти бяха леш,ама пълен леш,биелните лагери също бяха тръгнали,вие как по 350,500к карате не знам.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте,преди време карах 323И Е46,уникална за каране кола,здрава и безпроблемна.
Загледах се в 4 цилиндровите е90 но там всичко което не е фейслифт с директно впръскване е леш.Пушат,миришат и така…а ме и обзе една носталгия по 46чката та сега пак съм на пангара,този път фейслифтова ми се ще да е.
Тук има доста знаещи и разбиращи хора по въпросния мотор,до колкото разбрах откъм карантина е доста здрав и рядко загубата на масло му се дължи от сегменти или друг проблем в мотора.
Понеже вече поостаряха,има ли смисъл изобщо да ги гледам( да взема ,колкото и да ми се кара) и дали вече има хора които при евентуален проблем с някоя от често срещаните болежки на мотора би могъл адекватно да ги отстрани?
Благодаря!
Загледах се в 4 цилиндровите е90 но там всичко което не е фейслифт с директно впръскване е леш.Пушат,миришат и така…а ме и обзе една носталгия по 46чката та сега пак съм на пангара,този път фейслифтова ми се ще да е.
Тук има доста знаещи и разбиращи хора по въпросния мотор,до колкото разбрах откъм карантина е доста здрав и рядко загубата на масло му се дължи от сегменти или друг проблем в мотора.
Понеже вече поостаряха,има ли смисъл изобщо да ги гледам( да взема ,колкото и да ми се кара) и дали вече има хора които при евентуален проблем с някоя от често срещаните болежки на мотора би могъл адекватно да ги отстрани?
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани