540i vs 550i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
540i vs 550i
B58 в сток вариант ми се струва слаб за G30-ка, това си е мотор за 3/4-та серия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- nohaber
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.08.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: W211 E55 AMG, A6 C5 4.2
Re: 540i vs 550i
Колко да е слаб с ~5сек 0-100, 3.2сек 80-120 и т.н. Тука някои хора живеят в някакъв измислен свят, където всичко над 4сек до 100 е бавно и трябва да набира 0-200 за норматив. Колата си е супер адеквата и даже бърза за хора, на които ускорението не им е цел. За останалите има 550, М и т.н.
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: 540i vs 550i
Dextuar написа:B58 в сток вариант ми се струва слаб за G30-ка, това си е мотор за 3/4-та серия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Разликата м/у G20 & G30 в масата, е 70кг. Викаш, за тези 70кг човек да скача на 550. Пълен смях.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
540i vs 550i
Пълен смях е да не можеш да навържеш причината да има M550 и да няма M540. И тия 70кг разлика може да са само при две напълно базови модела, реално разликата е по-голяма, ама явно не си карал две такива с повечко екстри, че да прецениш. И понеже съм с B58 и почти килограмите на G30 - да, B58 е слаб за тази кола колкото и да не ти харесва, а едни 50-70кг се усещат. М550 е съвсем друга работа.Shadowed написа:Dextuar написа:B58 в сток вариант ми се струва слаб за G30-ка, това си е мотор за 3/4-та серия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Разликата м/у G20 & G30 в масата, е 70кг. Викаш, за тези 70кг човек да скача на 550. Пълен смях.
Ако ускорението не им е цел, да взимат нещо с 4цил.nohaber написа:Колко да е слаб с ~5сек 0-100, 3.2сек 80-120 и т.н. Тука някои хора живеят в някакъв измислен свят, където всичко над 4сек до 100 е бавно и трябва да набира 0-200 за норматив. Колата си е супер адеквата и даже бърза за хора, на които ускорението не им е цел. За останалите има 550, М и т.н.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 540i vs 550i
Вие на него акъл не му давайте, той проповядва, че с кола под 300 коня, човек до кауфланд не може иде!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
540i vs 550i
Къде видя да пиша подобно нещо - нормална кола си е в сток вариант, но далеч не е от бързите. Не знам, може да си седите вкъщи и да не карате по улиците и да си сверявате часовниците от време на време.nxn написа:Вие на него акъл не му давайте, той проповядва, че с кола под 300 коня, човек до кауфланд не може иде!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: 540i vs 550i
Dextuar написа:B58 в сток вариант ми се струва слаб за G30-ка, това си е мотор за 3/4-та серия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Нямаш спирка
Re: 540i vs 550i
Dextuar написа:Къде видя да пиша подобно нещо - нормална кола си е в сток вариант, но далеч не е от бързите. Не знам, може да си седите вкъщи и да не карате по улиците и да си сверявате часовниците от време на време.nxn написа:Вие на него акъл не му давайте, той проповядва, че с кола под 300 коня, човек до кауфланд не може иде!
Sent from my iPhone using Tapatalk
И аз не знам, но на 0-100 резултатът на 540ката е на ръба с М5 Е39, та се си мисля, че не е съвсем спрЕла. Отделно не виждам къде толкова ще използвате този невероятен рейсинг потенциал освен на писта. Ако е за там, едва ли луксосен чичарски автомобил е правилната концепция.
https://youtu.be/cY2sDCRasa4
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: 540i vs 550i
Само където сравняваш 0-100 на кола само на задно и такава с xDrive, на кола с ръчка и такава с 8 степенен ZF, не много честно, а? И въпреки всичко, 540-ката пак пада. Това какво ви говори? Явно не е чак такъв самолет, какъвто някои засегнати собственици искат да я изкарат. Едно 100-200 ще сравни по-обективно как са двете коли, според мен нямат нищо общо.pampo написа:Dextuar написа:Къде видя да пиша подобно нещо - нормална кола си е в сток вариант, но далеч не е от бързите. Не знам, може да си седите вкъщи и да не карате по улиците и да си сверявате часовниците от време на време.nxn написа:Вие на него акъл не му давайте, той проповядва, че с кола под 300 коня, човек до кауфланд не може иде!
Sent from my iPhone using Tapatalk
И аз не знам, но на 0-100 резултатът на 540ката е на ръба с М5 Е39, та се си мисля, че не е съвсем спрЕла. Отделно не виждам къде толкова ще използвате този невероятен рейсинг потенциал освен на писта. Ако е за там, едва ли луксосен чичарски автомобил е правилната концепция.
https://youtu.be/cY2sDCRasa4
За останала част съм съгласен с теб, затова и казах, че B58 си е идеален за 3/4-ка, а още по-идеален за 1/2-ка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 9.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: MPPSK
Re: 540i vs 550i
В кръга на шегата G30 540xi върви колкото F10 550xi по спецификация
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: 540i vs 550i
Dextuar написа:Само където сравняваш 0-100 на кола само на задно и такава с xDrive, на кола с ръчка и такава с 8 степенен ZF, не много честно, а? И въпреки всичко, 540-ката пак пада. Това какво ви говори? Явно не е чак такъв самолет, какъвто някои засегнати собственици искат да я изкарат. Едно 100-200 ще сравни по-обективно как са двете коли, според мен нямат нищо общо.pampo написа:Dextuar написа:Къде видя да пиша подобно нещо - нормална кола си е в сток вариант, но далеч не е от бързите. Не знам, може да си седите вкъщи и да не карате по улиците и да си сверявате часовниците от време на време.nxn написа:Вие на него акъл не му давайте, той проповядва, че с кола под 300 коня, човек до кауфланд не може иде!
Sent from my iPhone using Tapatalk
И аз не знам, но на 0-100 резултатът на 540ката е на ръба с М5 Е39, та се си мисля, че не е съвсем спрЕла. Отделно не виждам къде толкова ще използвате този невероятен рейсинг потенциал освен на писта. Ако е за там, едва ли луксосен чичарски автомобил е правилната концепция.
https://youtu.be/cY2sDCRasa4
За останала част съм съгласен с теб, затова и казах, че B58 си е идеален за 3/4-ка, а още по-идеален за 1/2-ка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Напрво да го монтират мисля на мотор този двигател, че в единичка ще е на кантар с някаква друга твоя измислица
И понеже си многознайнко, да те светна, че разликата м/у 440i и 540i е максимално 100кг. Не малка разлика, но пренебрежителна в коли за този клас и за тези цели. М/у другото, има повече смисъл да говорим каква грозотия е 4-ката, от колкото дали 3.0 6так с twin turbo е слаб за 5ца, и то G30
Тук не говорим естествено дали М550и има голяма разлика, обърка ли се за какво говорим? Говорим дали този двигател е слаб за 5-ца. Тази корона не ви се отразява добре.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: 540i vs 550i
Shadowed написа:Dextuar написа:Само където сравняваш 0-100 на кола само на задно и такава с xDrive, на кола с ръчка и такава с 8 степенен ZF, не много честно, а? И въпреки всичко, 540-ката пак пада. Това какво ви говори? Явно не е чак такъв самолет, какъвто някои засегнати собственици искат да я изкарат. Едно 100-200 ще сравни по-обективно как са двете коли, според мен нямат нищо общо.pampo написа:Dextuar написа:Къде видя да пиша подобно нещо - нормална кола си е в сток вариант, но далеч не е от бързите. Не знам, може да си седите вкъщи и да не карате по улиците и да си сверявате часовниците от време на време.nxn написа:Вие на него акъл не му давайте, той проповядва, че с кола под 300 коня, човек до кауфланд не може иде!
Sent from my iPhone using Tapatalk
И аз не знам, но на 0-100 резултатът на 540ката е на ръба с М5 Е39, та се си мисля, че не е съвсем спрЕла. Отделно не виждам къде толкова ще използвате този невероятен рейсинг потенциал освен на писта. Ако е за там, едва ли луксосен чичарски автомобил е правилната концепция.
https://youtu.be/cY2sDCRasa4
За останала част съм съгласен с теб, затова и казах, че B58 си е идеален за 3/4-ка, а още по-идеален за 1/2-ка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Напрво да го монтират мисля на мотор този двигател, че в единичка ще е на кантар с някаква друга твоя измислица
И понеже си многознайнко, да те светна, че разликата м/у 440i и 540i е максимално 100кг. Не малка разлика, но пренебрежителна в коли за този клас и за тези цели. М/у другото, има повече смисъл да говорим каква грозотия е 4-ката, от колкото дали 3.0 6так с twin turbo е слаб за 5ца, и то G30
Тук не говорим естествено дали М550и има голяма разлика, обърка ли се за какво говорим? Говорим дали този двигател е слаб за 5-ца. Тази корона не ви се отразява добре.
Започва да се затвърждава мнението ми, че тия коли си ги виждал само на картинки от дъвки турбо, камо ли някога да си карал и да си сравнявал вървежа им. И понеже аз съм, тия 100кг се усещат много, ама не можеш да си представиш колко много при ускорения 0-100.
Като чета докъде са ти и познанията в коя точно 440-ка може да се сложи B58, разбирам и колко си компетентен по останалите въпроси, свързани с БМВ. Като цяло прочете ли заглавието на темата или беше дълбоко засегнат, че някой не се впечатлява от 540-ката ти? Предполагам, че си с ваксина, така че ти е простено, все пак още не са изследвали всички странични ефекти
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: 540i vs 550i
Не е сериозно да се говори, че 540 е бавна кола и мотора и бил слаб. Това са всекидневни коли, а не проекти или поне в масата от случаите е така. Да, 550 е перфектната комбинация между сила и комфорт, но не за всеки е обоснована инвестиция.
Веднага ще споделя и моето мнение за това, защо няма м540и - защото ще пострадат продажбите на м550и, да не кажа, че ще са нищожни. Заради това спряха и пердормънс пакета за 540, не заради еко нормите.
Точно преди 3 дни разгледах и се возих в м550и фейслифт и колата е невероятна, но б58 е най-разумният избор. Идеалната комбинация би бил б58 от м340 (и в такова имам едни 600-700 км) в 540, но никога няма да се случи, вече споделих защо.
Продължавам да си бръмча с маздата и да ми се струва, че и 550 и 540 ме изпреварват еднакво бързо
Не се дърпайте за дреболии! Големи момчета сме, уважавайте мнението на колегите по форум.
Веднага ще споделя и моето мнение за това, защо няма м540и - защото ще пострадат продажбите на м550и, да не кажа, че ще са нищожни. Заради това спряха и пердормънс пакета за 540, не заради еко нормите.
Точно преди 3 дни разгледах и се возих в м550и фейслифт и колата е невероятна, но б58 е най-разумният избор. Идеалната комбинация би бил б58 от м340 (и в такова имам едни 600-700 км) в 540, но никога няма да се случи, вече споделих защо.
Продължавам да си бръмча с маздата и да ми се струва, че и 550 и 540 ме изпреварват еднакво бързо
Не се дърпайте за дреболии! Големи момчета сме, уважавайте мнението на колегите по форум.
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: 540i vs 550i
Чичо Декстър - оставям те да се излагаш на воля. Това за което говоря, е по официални неща, наречени спецификации - гледам са ти чужди.
Аз не искам да впечатля никой с 540иката ми. М/у другото, я взех за комфорт и семейна кола - има си всичко, включително night vision и преди седмица направи 50к км. 335-цата си я пазя за кеф и спомени. В момента чакам да ми дойде 2022 992 turbo (без S) - ама сигурно и това ти е бавно Уви, ще почакам поне още 5-6 месеца.. Писал съм за него по други форуми (и тук) - ама не се фукам особено много - още повече на разбирачи, които сравняват ябълки с круши.
Жив и здрав да си караш каквото ти се кара.
п.с. естествено, че съм ваксиниран. Все пак, вярвам на лекари и ми се получава, а не на приказки и бира пред панелката.
Аз не искам да впечатля никой с 540иката ми. М/у другото, я взех за комфорт и семейна кола - има си всичко, включително night vision и преди седмица направи 50к км. 335-цата си я пазя за кеф и спомени. В момента чакам да ми дойде 2022 992 turbo (без S) - ама сигурно и това ти е бавно Уви, ще почакам поне още 5-6 месеца.. Писал съм за него по други форуми (и тук) - ама не се фукам особено много - още повече на разбирачи, които сравняват ябълки с круши.
Жив и здрав да си караш каквото ти се кара.
п.с. естествено, че съм ваксиниран. Все пак, вярвам на лекари и ми се получава, а не на приказки и бира пред панелката.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: 540i vs 550i
Силно се съмнявам да мога да съм ти чичо, обратното обаче е твърде вероятно да е така. Щом 335d си го оставил за кеф впредвид какво уж очакваш, няма смисъл повече да задълбаваме. Сам го казваш - взел си я да ти е комфортна, не бърза, то друг избор при G серия така или иначе няма - няколко миксера, 6-така и V8, който няма какво да се лъжем е нелогичен избор за семеен автомобил. Аз също чукнах 50к км на моята и го казвам и за нея - в сток вариант съвсем нормална откъм бързина кола.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани