Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F01
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW F01 740xD M Sport
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
JoroZan написа:Аз мисля, че от БМВ са достатъчно интелигентни да направят две различни модификации. Никой не говори за обем на двигател. Има БМВ 525 има БМВ 530 и това са два различни модела. Като продаваш 525 пишеш 525.
Това няма спор, че трябва да се пише 525, идеята че моторите са си идентични.
bmw55 написа:bir40o0 написа:JoroZan написа:Stoqnchev написа:JoroZan написа:Като видя на обява BMW 530/525 лошо ми става, направо подминавам! Постняк за 14К, ахтунг!
Можеш ли да ми отговориш защо като го видиш това нещо 530 / 525 , направо подминаваш ?
Сигурен съм, че много добре знаеш защо, но ще се опитам да обясня малко по-елементарно: Все едно да продавам iPhone 13, но да озаглавя обявата iPhone 13 Pro/iPhone 13. Изводите са два: 1. Продавача не знае какво продава. 2. Продавача се опитва да заблуди клиента. И двата варианта за мен са причина направо да подмина обявата.
Сега стана ли ясно колега?
Понеже имах такава кола, твърдя че колата си е чисто 3.0л. Глава от М57 (204к.с), всмукател също, турбината си е 2260. Не виждам разлика с нормалното М57 освен дюзите.
И софтуера пропусна. Моторите са еднакви коментирано е много пъти при LCI.
За мен ако напишеш 530/525 за фейсово е60 не е проблем, защото са еднакви, само мощността е различна.
Софтуера лесно се коригира от читав мапер и си тръгва като заводски 530 , дори без да премахваш дпф и тн.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Same, same, but different. Кутия е различна, колекторите са различни, дюзите различни. Това което мапера може да направи на 525, може да го направи на 530. Това са два различни модела до колко са различни всеки други 2. Аз също намирам 525d за много практичен вариант, но до сега не съм срещал такава по 300к км. 530d съм срещал лично не малко коли на по-малко км. Разбира се моята извадка от 20-30 коли които съм гледал преди 5г. е твърде малка за генерални изводи. 525д се продава доста по-евтино от 530д по мои наблюдения. Една от причините да го пишат продавачите 530 е да влиза в търсенето/филтъра за 530.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-52 ... aa&type=ad
Не е като да няма по над 400к км
Сега, никой да не ме разбира погрешно, но 25д фейс е доста корав мотор, баща ми имаше такъв на над 350к км..
Не казвам, че е по здрав от 30д. А това, че не срещат на по много км мисля, че и не са масови колкото 30д
Не е като да няма по над 400к км
Сега, никой да не ме разбира погрешно, но 25д фейс е доста корав мотор, баща ми имаше такъв на над 350к км..
Не казвам, че е по здрав от 30д. А това, че не срещат на по много км мисля, че и не са масови колкото 30д
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Exclusive89 написа:https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-525d-navi-bi-xenon-leder-eu-4-pdc-6-gang-shz-%C3%B6hringen-cappel/336590452.html?searchId=0c7a5a47-40f4-c022-be95-9625d35ba0aa&type=ad
Не е като да няма по над 400к км
Сега, никой да не ме разбира погрешно, но 25д фейс е доста корав мотор, баща ми имаше такъв на над 350к км..
Не казвам, че е по здрав от 30д. А това, че не срещат на по много км мисля, че и не са масови колкото 30д
Дали са сменявали вериги
Те я у бг на 265 реални брат, само да й свалят цената на 3000е и е готова за тука. И после джамбазина да вика, а бе свалил съм с едни 50к за да мине под 300к границата
Бъди честен пък да става квото ще
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F01
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW F01 740xD M Sport
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Exclusive89 написа:https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-525d-navi-bi-xenon-leder-eu-4-pdc-6-gang-shz-%C3%B6hringen-cappel/336590452.html?searchId=0c7a5a47-40f4-c022-be95-9625d35ba0aa&type=ad
Не е като да няма по над 400к км
Сега, никой да не ме разбира погрешно, но 25д фейс е доста корав мотор, баща ми имаше такъв на над 350к км..
Не казвам, че е по здрав от 30д. А това, че не срещат на по много км мисля, че и не са масови колкото 30д
Виждал съм 218ка на около 1 млн. км. Всичко е до поддръжка, ако е грижиш за една вещ и тя ще ти се отблагодари. Откъдето и да го погледнеш, ако с една кола изминаваш около 40-50К км на година това са си реални километри за 13-14г автомобил. Масово са на около 400 до 500 хиляди. Ако е на 200 до 250, цената е поне х2. Търсенето определя и цената.
- ivan_petkov
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Абе много ми е интересно как някои хора обичат да човъркат бутоните като например за парктроник-бутона олющен , а бмв се слави горе долу с добро качество на материалите спрямо ауди , примерно . Какво правят тия хора , ноктите ли си точат , както и на волана бутоните за усилване и намаляне на звука , обичат да си масажират палеца като е разбираемо , че по често се използват ама другите ?
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Приятели си продават комбито, перфектно поддъжана, реални км
https://m.mobile.bg/details/11645550432 ... id=1&pid=4
https://m.mobile.bg/details/11645550432 ... id=1&pid=4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте колеги, малко да продължа разговора ви за Е60 525Д vs 530Д. Какво искам да попитам - замислям да взема 525д фейс. До колкото знам двигателя е М57Д30 и следователно дертовете са по-малко (знам, че е евро 4 а 530д фейс е евро 5, но предполагам няма да има проблем стига да има наличен дпф). Въпроса ми е следният: след като я взема, какво мога да сменя и взема от 530д, за да я направя по-силна БЕЗ грам да пуши колата и да и навреди? Все пак двигателя е абсолютно идентичен. Знам, че ще трябва да взема частите от 530д преди фейс, тъй като 235 коня е изцяло различен двигател все пак. Ще се радвам на максимално подробна информация, особено ако някой е правил точно това. Възможно ли е въобще да се стигнат конете на 530д след смяна на колектор, дюзи, турбо и т.н. например без да пуши колата?
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
santorini написа:Приятели си продават комбито, перфектно поддъжана, реални км
https://m.mobile.bg/details/11645550432 ... id=1&pid=4
Въпроса е дали наистина са реални километрите и от колко време я карат в бг.
Бъди честен пък да става квото ще
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bmw55 написа:santorini написа:Приятели си продават комбито, перфектно поддъжана, реални км
https://m.mobile.bg/details/11645550432 ... id=1&pid=4
Въпроса е дали наистина са реални километрите и от колко време я карат в бг.
Продавача ми е колега от фирмата и само ще кажа, че е паралия и БМВ ентусиаст Мисля, че до тук спираме с коментара и няма смисъл да се обсъжда повече колко е истинска колата.
П.С. Новата му придобивка е G30
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Eliyan написа:bmw55 написа:santorini написа:Приятели си продават комбито, перфектно поддъжана, реални км
https://m.mobile.bg/details/11645550432 ... id=1&pid=4
Въпроса е дали наистина са реални километрите и от колко време я карат в бг.
Продавача ми е колега от фирмата и само ще кажа, че е паралия и БМВ ентусиаст Мисля, че до тук спираме с коментара и няма смисъл да се обсъжда повече колко е истинска колата.
П.С. Новата му придобивка е G30
Извинявам се за оффтопика ама
''Последните две години колата не се кара много, използваме основно другата кола за дълги пътувания.''
Каква му е другата кола че я предпочиташ пред 5-та серия за дълги пътувания
Скоро пътувахме 350км с F01 на отиване а на връщане с моята количка, е при 120 км на темпомат и 2 деца на задната седлка , моята е значнително по тиха и удобна (двоен стъклопакет,поддържани уплътнения от стария собственик и от мен после буквално шептим вътре ....... и спортни седалки)
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Км са реални, пороверявали сме ги на времето с един небезизвестен колега от форума, можете пак да ги проверите. Другата им кола е Х3 2015 ако не греша, и предпочитат нея.
Няма да убеждавам никого, очаквам скоро да изчезне така или иначе.
Няма да убеждавам никого, очаквам скоро да изчезне така или иначе.
- Eliyan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 2.11.2019
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0D LCI
- Мечтае да кара: M550D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
ivanski_2 написа:Eliyan написа:bmw55 написа:santorini написа:Приятели си продават комбито, перфектно поддъжана, реални км
https://m.mobile.bg/details/11645550432 ... id=1&pid=4
Въпроса е дали наистина са реални километрите и от колко време я карат в бг.
Продавача ми е колега от фирмата и само ще кажа, че е паралия и БМВ ентусиаст Мисля, че до тук спираме с коментара и няма смисъл да се обсъжда повече колко е истинска колата.
П.С. Новата му придобивка е G30
Извинявам се за оффтопика ама
''Последните две години колата не се кара много, използваме основно другата кола за дълги пътувания.''
Каква му е другата кола че я предпочиташ пред 5-та серия за дълги пътувания
Скоро пътувахме 350км с F01 на отиване а на връщане с моята количка, е при 120 км на темпомат и 2 деца на задната седлка , моята е значнително по тиха и удобна (двоен стъклопакет,поддържани уплътнения от стария собственик и от мен после буквално шептим вътре ....... и спортни седалки)
Дано не ни баннат за офтопика, виждам че не го казваш да се заяждаш, всеки които иска може да я провери колко е истинска Иначе другата е Х5-ца 2015 или Х3-ка, но не съм много сигурен че съм й виждал само муцунката.
Мисля че няма смисъл да говорим допълнително кое е по-удобно.
Човека си купи нова петица, продава старата, а който я вземе ще се радва на истинска кола, поддържана безкомпромисно.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bir40o0 написа:Всичко е до поддръжка, ако е грижиш за една вещ и тя ще ти се отблагодари. Откъдето и да го погледнеш, ако с една кола изминаваш около 40-50К км на година това са си реални километри за 13-14г автомобил. Масово са на около 400 до 500 хиляди. Ако е на 200 до 250, цената е поне х2.
Е чак х2... Миналата седмица ходих с един приятел до Франция (имам близки там) и докарахме за него точно Е61 525д lci 2007, на 266 хил.км. с прилични екстри, но някои забележки, които тук ще оправя (драснат калник, панорамата заклещена, багажника малко наводнен, ей такива работи). За километри там не лъжат, има си и държавна база данни (Histovec) където можеш да ги провериш. Прибрахме се нормално на самоход, върза се под 5к евро. Откъм двигател, скорости, спирачки и т.н. е отлична.
Ако е на 200 хил. и без такива очевидни забележки (макар че винаги излиза по нещо) може би 6-7к, зависи от състоянието и екстрите. Виждал съм и по 8-9 да им искат, но наистина "уникати". И пак не е х2
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 854
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
8bit написа:Здравейте колеги, малко да продължа разговора ви за Е60 525Д vs 530Д. Какво искам да попитам - замислям да взема 525д фейс. До колкото знам двигателя е М57Д30 и следователно дертовете са по-малко (знам, че е евро 4 а 530д фейс е евро 5, но предполагам няма да има проблем стига да има наличен дпф). Въпроса ми е следният: след като я взема, какво мога да сменя и взема от 530д, за да я направя по-силна БЕЗ грам да пуши колата и да и навреди? Все пак двигателя е абсолютно идентичен. Знам, че ще трябва да взема частите от 530д преди фейс, тъй като 235 коня е изцяло различен двигател все пак. Ще се радвам на максимално подробна информация, особено ако някой е правил точно това. Възможно ли е въобще да се стигнат конете на 530д след смяна на колектор, дюзи, турбо и т.н. например без да пуши колата?
Аз да попитам какъв е смисъла да вземеш 525 и да я редиш? Защо направо не вземеш 530?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани