М54Б22 прекъсва и губи цилиндри.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
М54Б22 прекъсва и губи цилиндри.
Здравейте колеги, моето м54б22 понякога прави мизерии. Понякога прекъсва, прави мисфаяри един път на 1,2 и 3ти цилиднър друг път на 4,5 и 6ти цилиднър. Проблема е от скоро, но заради предишни проблеми са сменени
-дебитомер и гофрирани маркучи
-картерна вентилация
-ревизирани ванoси
-бензинова помпа
-датчик на температурата на входящия въздух
-центроване на двигателя
-свещи
-бобини на 4-5 цилиндър
-изключени задни сонди (без катализатор съм)
-стъпков мотор
-сега са проверени инсталацията на дебитомера към DME и компюдъра също - Здрави са
Проблема се проявява когато запаля колата на топъл двигател и след рестарт се оправя. Какво да търся и какво да гледам, защото вече полудявам. Записава грешки за
-дебитомер - air mass flow sensor signal, short circuit to negative or open circuit
-misfire на 1-2-3 или 4-5-6
-o2 сензорите - oxygen sensor control bank 1, и bank 2 control limit, mixture limit rich.
Майстора търси проблем но намери никъде, гледа колата на живи данни дебитомера си работи коректно
-дебитомер и гофрирани маркучи
-картерна вентилация
-ревизирани ванoси
-бензинова помпа
-датчик на температурата на входящия въздух
-центроване на двигателя
-свещи
-бобини на 4-5 цилиндър
-изключени задни сонди (без катализатор съм)
-стъпков мотор
-сега са проверени инсталацията на дебитомера към DME и компюдъра също - Здрави са
Проблема се проявява когато запаля колата на топъл двигател и след рестарт се оправя. Какво да търся и какво да гледам, защото вече полудявам. Записава грешки за
-дебитомер - air mass flow sensor signal, short circuit to negative or open circuit
-misfire на 1-2-3 или 4-5-6
-o2 сензорите - oxygen sensor control bank 1, и bank 2 control limit, mixture limit rich.
Майстора търси проблем но намери никъде, гледа колата на живи данни дебитомера си работи коректно
Последна промяна Dawidko на 17 Апр 2022, 8:59, променена общо 1 път
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: М54Б22 прави прекъсва и губи цилиндри.
Как прави мисфайъри на 1-2-3 или 4-5-6 цилиндър? Излиза, че е на всичките? Или диагностиката не показва конкретен цилиндър, а по групи?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: М54Б22 прави прекъсва и губи цилиндри.
streetz написа:Как прави мисфайъри на 1-2-3 или 4-5-6 цилиндър? Излиза, че е на всичките? Или диагностиката не показва конкретен цилиндър, а по групи?
Ами първият път когато прекъсна и я прочетох сам излезе на диагностиката мисфайъри на 1-2-3ти, след което изчистих грешките след два дни когато я закарах на майстора и той я прочете ми каза че дава на 4-5-6ти. След като почистихме буксата на дебитомера от към моторния комп с контактен спрей грешката изчезна за половин ден и колата вървеше много добре, сега пак съм на същото положение
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: М54Б22 прави прекъсва и губи цилиндри.
Не знам как е проверявано, но: "air mass flow sensor signal, short circuit to negative or open circuit" - в грешката има много конкретика. Щом инсталацията е проверена, пусни една INPA и забележи колко кг/ч дава този дебитомер /празен ход/, със загряването на двигателя пада ли стойността, колко фиксира при напълно загрял мотор. Освен това - как реагира при подаване на газ. Какъв дебитомер /марка/ си сложил?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: М54Б22 прави прекъсва и губи цилиндри.
The Heartlistener написа:Не знам как е проверявано, но: "air mass flow sensor signal, short circuit to negative or open circuit" - в грешката има много конкретика. Щом инсталацията е проверена, пусни една INPA и забележи колко кг/ч дава този дебитомер /празен ход/, със загряването на двигателя пада ли стойността, колко фиксира при напълно загрял мотор. Освен това - как реагира при подаване на газ. Какъв дебитомер /марка/ си сложил?
Майстора каза че е гледал стойностите на дебитомера, и че са в норма, но ще ги видя и аз. Дебитомера е hella. Колко кг/ч трябва да дава за да е в норма?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: М54Б22 прекъсва и губи цилиндри.
За този двигател: 11-12 кг/ч при работна температура.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: М54Б22 прекъсва и губи цилиндри.
The Heartlistener написа:За този двигател: 11-12 кг/ч при работна температура.
Днес направих диагностика и показа 8г/с при студения старт, когато колата достигна работна температура на място държеше 3-4г/с когато я изпънах достигна до 50г/с, проверих и волтажа на ламбдите и даваше
Ламбда 1 банка 1 - 0,7v банка 2 - 0,4V
Ламбда 2 банка 1 - 0,6v, bank 2 - 0,4v
Диагностиката ми е някво аматьорско obd и нямам на 100% вяра на информацията
Re: М54Б22 прекъсва и губи цилиндри.
The Heartlistener написа:За този двигател: 11-12 кг/ч при работна температура.
Добре, днес или утре ще я видя понеже диагностиката не е в мен, между другото мисля че имам развитие по проблема след търсене в е46fanatics пишеше че може кабела който се връзва към дебитомера понякога да не прави добър контакт с пиновете на самия дебитомер(въпреки че са окей и двете букси), пробвах да го изключа и да включа дебитомера но да натисна малко повече буксата да влязат хубаво пиновете, колата пак почна да върви както трябва, според мен това е проблема но от нервностите по пътя да се измества малко. Така сега въпроса ми е как да задържа буксата така че да прави постоянно добър контакт, а не да си играя да закачам през ден
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: М54Б22 прекъсва и губи цилиндри.
Тъй като постоянно избутваш темата - какво очакваш да чуеш повече? Предполагам не очакваш съвет да омотаеш изолирбанд или нещо подобно В случая може да се играе само с буксата на инсталацията, съответно - смяна. С конектора на самия дебитомер нищо не можеш да направиш.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани