540i vs 550i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: 540i vs 550i
santorini написа:
Ако сериозно клониш към фейсово м550и, по-добре вземи пре-фейсово М5
+100 за М5
I love the sound of V8 in the morning...
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1314
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: 540i vs 550i
Kristian2001 написа:натиснах газта и направих от 80 до 163км/ч буквално за 3 сек.. много върви
Явно от еуфорията си загубил представа колко са 3 секунди
Kroki написа:За толкова км имаше само един проблем с дефектна дюза.
Това "само" има интересни последствия в повечето случаи, но явно може и да изкараш късмет
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: 540i vs 550i
msi200 написа:santorini написа:
Ако сериозно клониш към фейсово м550и, по-добре вземи пре-фейсово М5
+100 за М5
прочети пак.
Re: 540i vs 550i
Доста различни коли са м550 и м5 и не знам дали е разумно да се крос-шопват. М550 е бърза 5ца, която лично на мен грам не ми харесва, като поведение и возия. м550 по никакъв начин не е "малкото м5". Ако се търси луксозна, но и забавна за каране по-голяма кола, бих гледал панамера, даже и с базовия в6.
- Shakesbeer
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 24.03.2008
Re: 540i vs 550i
не знам колко от тук пишещите са карали и стопанисвали която и да е от двете коли че така уверено говорят че м550 не става, но аз, като каращ и с най голямо удоволствие грижещ се за фейсово м550и, купено чисто ново в началото на миналата година, мога да кажа че това е феноменална кола, абсолютно безпредметно е да я сравняваш с 540i, на която правих няколко тест драйва преди да се спра окончателно на 50тката
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 792
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: 540i vs 550i
Shakesbeer написа:не знам колко от тук пишещите са карали и стопанисвали която и да е от двете коли че така уверено говорят че м550 не става, но аз, като каращ и с най голямо удоволствие грижещ се за фейсово м550и, купено чисто ново в началото на миналата година, мога да кажа че това е феноменална кола, абсолютно безпредметно е да я сравняваш с 540i, на която правих няколко тест драйва преди да се спра окончателно на 50тката
Еееееееееееееее, тъкмо си мислех, че съм убедил себе си че 40ката е по-разумния избор...
Shakesbeer, има ли разлика в твърдостта на окачването между 50i и 40i? Колко е средния разход на магистрала със скорост 130-150?
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 264
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: 540i vs 550i
Shakesbeer написа:не знам колко от тук пишещите са карали и стопанисвали която и да е от двете коли че така уверено говорят че м550 не става, но аз, като каращ и с най голямо удоволствие грижещ се за фейсово м550и, купено чисто ново в началото на миналата година, мога да кажа че това е феноменална кола, абсолютно безпредметно е да я сравняваш с 540i, на която правих няколко тест драйва преди да се спра окончателно на 50тката
Ти си я взел чисто нова, т.е. имаш доста гаранция за напред, така че ако се случи нещо по двигателя си ОК. От поста на колегата доколкото разбрах става въпрос за употребявано такова с изтекла или почти изтичаща гаранция и се опасява от проблеми с двигателя, а иначе ако става въпрос за вървеж естествено че 550i ще е за предпочитане пък лично аз ако ще харча такива пари за кола направо бих скочил на 750i.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: 540i vs 550i
Последната ревизия там от 2020 на М550 е по-читава, но особено на фейсова е твърде рано да се дават категорични мнения за здравина. Примерно, при ф90 последната година почва да се проявява масово проблема с пръскащите капачки и казанчета, като най-лошия сценарий (или най-добрия в гаранция ) е сменен мотор. По-леката версия е нови дюзи, бобини и свещи. При мен вече беше изгубило около половин литър антифриз на 50К км, като при прешър тест не тече и проблеми няма. Мотора обаче нарочно се напича повече от нормалното и казанчетата пръскат през слепената част. На фейслифтовите термостатите отварят 20 градуса по-ниско или нещо такова.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: 540i vs 550i
ekalchev написа:Shakesbeer написа:не знам колко от тук пишещите са карали и стопанисвали която и да е от двете коли че така уверено говорят че м550 не става, но аз, като каращ и с най голямо удоволствие грижещ се за фейсово м550и, купено чисто ново в началото на миналата година, мога да кажа че това е феноменална кола, абсолютно безпредметно е да я сравняваш с 540i, на която правих няколко тест драйва преди да се спра окончателно на 50тката
Еееееееееееееее, тъкмо си мислех, че съм убедил себе си че 40ката е по-разумния избор...
Shakesbeer, има ли разлика в твърдостта на окачването между 50i и 40i?
50i e малко по-стегната, но и двете коли са доста меки. Самия факт, че БМВ 14-години не могат да решат проблемите на N63 трябва да ти говори коя кола е по-разумният избор.
От друга страна В58 е брутален и доказано здрав мотор. 540ix е доста по-лека кола и има безкраен потенциал за тунинг и перформънс, ако това търсиш.
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: 540i vs 550i
Образовах се доста по темата. Така и така се търси не чисто нов екземпляр, чиято гаранция ще е изтекла и ще е само в удължената си най-вероятно, та по-добре да не се рискува с чупливия осмак, а да се вземе B58 540 и с малко доработки може спокойно да се докарат едни 550/600 кс. Поне аз на там клоня вече. Имам познат с 340и, който си я направи над 550кс и си я кара втора година вече без никакъв проблем - само обслужвания.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: 540i vs 550i
N63 след последната ревизия /530кс/ само хубави неща съм чел. Уж най-накрая минава за прилично здрав
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 792
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: 540i vs 550i
c04 написа:N63 след последната ревизия /530кс/ само хубави неща съм чел. Уж най-накрая минава за прилично здрав
Това ми е надеждата. При първи съмнения, че страда от същите проблеми като старите N63, избора ми ще е ясен.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 264
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: 540i vs 550i
Spunky написа:Примерно, при ф90 последната година почва да се проявява масово проблема с пръскащите капачки и казанчета, като най-лошия сценарий (или най-добрия в гаранция ) е сменен мотор. По-леката версия е нови дюзи, бобини и свещи. При мен вече беше изгубило около половин литър антифриз на 50К км, като при прешър тест не тече и проблеми няма. Мотора обаче нарочно се напича повече от нормалното и казанчетата пръскат през слепената част. На фейслифтовите термостатите отварят 20 градуса по-ниско или нещо такова.
Какви са тези пръскащи капачки и казанчета и какво влияние имат върху двигателя ? Доколкото си мислех дюзите са проблематични, ма при М5 не са ли по различни ?
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: 540i vs 550i
S63 е с други дюзи и няма проблеми с тях, поне не масовите които N63 още има (последната ревизия на мотора е още нова, но почват да изскачат).
А загубата на половин литър антифриз не звучи като особена драма за 50к километра. Какъв точно е проблема с казанчето?
А загубата на половин литър антифриз не звучи като особена драма за 50к километра. Какъв точно е проблема с казанчето?
Re: 540i vs 550i
Разширителното казанче почва да пръска вода при напечен мотор. В местната М5 банда имаме сменен мотор, двама със сменени дюзи, бобини и свещи и поне един при нас, само бобини и свещи. Почва с губене на вода и бели петна първо около капачката, после през съединението на двете парчета на казанчето. Тия пръски стигат до запалителна и пръскаща система, корозират, почва първо да губи цилиндри и да пукса чек енж лампа. Докато не се стигне до мисфайър и лампа, дилъра прави само прешър тест и доливат, било нормално. После сменят първо свещи и бобини, ако няма грешки, ок, връщат я(сменят и казанчето тогава). Ако още прави грешки, сменят и дюзите. БМВ още се правят на ощипани, но има пуснат вътрешен бюлетин за "замърсени дюзи с охладителна течност" за тия 4 дюзи от страната на казанчето Едва ли вече ще се стигне до смяна на мотор, освен ако са тотални дебили и не хванат проблема по-рано и очаквам някаква официална акция, но смяна на казанчетата не е решение. Както казах, фейслифтираните идват с по-ниско темп термостат, конспирацията е, че е да предпазва от тоя проблем. Мотора нарочно е проектиран да работи на по-висока темп и да си я пази тая темп.
Изглежда, че има и хора с м550 които се оплакват от подобни проблеми, но нямам инфо.
Изглежда, че има и хора с м550 които се оплакват от подобни проблеми, но нямам инфо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани