Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Модератор: Общи модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Добър ден, колеги! Бих искал да помоля за съвет накъде да се насочвам, защото пряк опит с такава кола нямам.
Цените са близки на двете коли.
Предимство на BMW-то са най-високото ниво на фарове, докато при Аудито са LED, но не са Matrix.
И двете са с асистент на дългите, но докато при BMW-то се променя снопа и реално си караш на дълги, AUDI-то сменя къси дълги при насрещно движение.
А5-цата е с добро ниво на музика AUDI SOUND с буфер и 9 колони плюс 6-канален усилвател. Е, не е BOSE, но не е и базовата музика като в БМВ-то.
Стигам до скоростите - BMW-то е с 8-степенен ZF, докато AUDI_то е с S-tronik.
И двете са купувани нови от официален представител, като и двете имат остатъчна гаранция (Аудито има по-голяма, но пък при БМВ-то може да се купи допълнително).
И двете коли са с дигитални табла, но при АУДИ таблото е мноооого по-красиво и показва картите на него, докато при БМВ-то не е грозно, ама нито карта може да покаже като хората, нито може лесно да коригираш визията.
Аудито е на 20к по-малко километри, но пък е по-старо.
За возията идея нямам.
ЕДИТ: Пропуснах - Аудито няма дистроник, докато бавареца има.
Цените са близки на двете коли.
Предимство на BMW-то са най-високото ниво на фарове, докато при Аудито са LED, но не са Matrix.
И двете са с асистент на дългите, но докато при BMW-то се променя снопа и реално си караш на дълги, AUDI-то сменя къси дълги при насрещно движение.
А5-цата е с добро ниво на музика AUDI SOUND с буфер и 9 колони плюс 6-канален усилвател. Е, не е BOSE, но не е и базовата музика като в БМВ-то.
Стигам до скоростите - BMW-то е с 8-степенен ZF, докато AUDI_то е с S-tronik.
И двете са купувани нови от официален представител, като и двете имат остатъчна гаранция (Аудито има по-голяма, но пък при БМВ-то може да се купи допълнително).
И двете коли са с дигитални табла, но при АУДИ таблото е мноооого по-красиво и показва картите на него, докато при БМВ-то не е грозно, ама нито карта може да покаже като хората, нито може лесно да коригираш визията.
Аудито е на 20к по-малко километри, но пък е по-старо.
За возията идея нямам.
ЕДИТ: Пропуснах - Аудито няма дистроник, докато бавареца има.
Последна промяна Yachev на 10 Юли 2022, 15:32, променена общо 1 път
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 758
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
В BMW форум няма кой да предпочете Алдито. ZF автомата е много голям +
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
DoesNot написа:ZF автомата е много голям +

Аудито хубаво показва карти на таблото, ама дисплея му на навигацията е най-грозното превоъгълно и ръбато нещо, което съм виждал

За скоростния лост на аЛдито дори няма да казвам какво мисля

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Моето субективно мнение.
И двете коли са много красиви като екстериор.
Покарай поне аудито ако има възможност, ама не само кръгче в квартала. И виж дали ти харесва.
За мен аудито е класи по-долу, като пътно поведение спрямо БМВ, еле пък спрямо Г20.
Особено в завой. За обратната връзка от волана да не говорим, като на електронна игра го чувствам аудито.
Но на много хора изобщо не им прави впечатление това, което си е абсолютно ОК.
Цялостния интериор на Ауди-то не ми харесва.
Недовършено ми стои таблото отпред.
Еле пък дисплея, къде са го избабанили като пръч на урва. Залепен в последния момент.
Отделно с големи и грозни рамки, като на първите LCD телевизори.
S Tronic-a, не е на нивото на ZF 8HP.
При превключване на горе е бърз колкото ZF-a, ама при превключване надолу е доста по-муден. Чак дразни ако си карал ZF. Отново лични впечатления, не претендирам че съм Гуру. Може и да съм останал с грешни впечатления.
ПС. Ако решиш да вземеш баварката, разкарай тия джанти. Най-грозните възможни за Г20
Аз се прецаках и зимните ми гуми са на тия джанти. Не ги понасям
Само чакам и тоя сезон да се доизносят зимните гуми и продавам джантите с 200
19-ки отварят Г20ката мнооого повече. Гледам че е с адаптивно окачване тая, та с комфорта няма да имаш грижи. Освен ако не правиш паралел със 7-ца или 5-ца.
И двете коли са много красиви като екстериор.
Покарай поне аудито ако има възможност, ама не само кръгче в квартала. И виж дали ти харесва.
За мен аудито е класи по-долу, като пътно поведение спрямо БМВ, еле пък спрямо Г20.
Особено в завой. За обратната връзка от волана да не говорим, като на електронна игра го чувствам аудито.
Но на много хора изобщо не им прави впечатление това, което си е абсолютно ОК.
Цялостния интериор на Ауди-то не ми харесва.
Недовършено ми стои таблото отпред.
Еле пък дисплея, къде са го избабанили като пръч на урва. Залепен в последния момент.
Отделно с големи и грозни рамки, като на първите LCD телевизори.
S Tronic-a, не е на нивото на ZF 8HP.
При превключване на горе е бърз колкото ZF-a, ама при превключване надолу е доста по-муден. Чак дразни ако си карал ZF. Отново лични впечатления, не претендирам че съм Гуру. Може и да съм останал с грешни впечатления.
ПС. Ако решиш да вземеш баварката, разкарай тия джанти. Най-грозните възможни за Г20

Аз се прецаках и зимните ми гуми са на тия джанти. Не ги понасям

Само чакам и тоя сезон да се доизносят зимните гуми и продавам джантите с 200
19-ки отварят Г20ката мнооого повече. Гледам че е с адаптивно окачване тая, та с комфорта няма да имаш грижи. Освен ако не правиш паралел със 7-ца или 5-ца.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
И двете коли са хубави, въпрос на лични предпочитания, аз бих покарал и двете и бих избрал тая която ми допадне повече.
Да ZF-a е по-добрата кутия, ако изобщо това се усети, но от друга страна Audi-то е quattro, което лично за мен е много голям плюс.
Всъщност аз смених BMW с Audi и то точно xDrive за qauttro, честно казано не бих се върнал повече на xDrive, разхода е в пъти по нисък с quattro и за мен системата е по добре измислена и работи по добре.
Да ZF-a е по-добрата кутия, ако изобщо това се усети, но от друга страна Audi-то е quattro, което лично за мен е много голям плюс.
Всъщност аз смених BMW с Audi и то точно xDrive за qauttro, честно казано не бих се върнал повече на xDrive, разхода е в пъти по нисък с quattro и за мен системата е по добре измислена и работи по добре.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
DigitalExile написа:...не бих се върнал повече на xDrive, разхода е в пъти по-нисък с quattro и за мен системата е по добре измислена и работи по добре.







Дори не зная какво да напиша...

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Пиши квото искаш, аз казвам каквото е, ако знаеш как работят двете системи ще разбереш и защо е така
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
zAcK написа:DigitalExile написа:...не бих се върнал повече на xDrive, разхода е в пъти по-нисък с quattro и за мен системата е по добре измислена и работи по добре.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Дори не зная какво да напиша...
Те куатро системите са няколко типа толкова добре измислени че в последния си вид Ауди се принудиха да зарежат торсена и да минат на многодисков съединител баш като х-драйва само че с централен диф, торсен простотията която имам неудоволствието да експлоатирам наистина е удивително икономична, и също толкова удивително комична.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
А колата ще се ползва най-вече за..... и от кого /колко /. Че не е едно и също да се возят двама, трима и 4-5.
Хм,хм...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
DigitalExile написа:Пиши квото искаш, аз казвам каквото е, ако знаеш как работят двете системи ще разбереш и защо е така
Колко пъти по-нисък е разхода? Може ли пример?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Достатъчно по нисък.
Не.
Не.
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Моджо написа:А колата ще се ползва най-вече за..... и от кого /колко /. Че не е едно и също да се возят двама, трима и 4-5.
Ще се ползва от жена ми и по-рядко от мен. Жената е дребничка, няма 1.60, та мисля и отзад да седне няма да и е тясно в BMW-то.
Детето в столче отзад. Основно за извънградско каране и пренебрежимо малко градско, но не е като хич. Примерно 80:20 извънградско - градско.
Принципно при мен кола повече от година-две не се задържа, та и на коя от двете по-бавно ще и пада стойността също не е маловажно.
Комфортът на возене също е важен - бях тръгнал да й купувам един Хюндай Кона чисто нов, но като попрочетох насам натам каква табуретка е във возенето и се отказах.
BMW 3-ка не съм имал от Е46, карах преди 7-8 години един шестак в 320i на страшно малко километри.
Тогава ми се видя тясна, бавна, липсваше и определено 6-та скорост, но не возеше чак лошо.
После минах през Пасат B7 няколко, Пасат B8, Mazda 6, Audi A6 BiTdi, VW Arteon, Ц-класа, Е-класа и не съм гледал BMW_та почти никак.
Накрая решихме да вземем и втора кола и установих, че G20 първо е много по-голямо от Е46 и доста премиум излъчване има,
само за возията точно на това адаптивно окачване четох из форум каква лагерна количка било.
Тя клони към А5-цата, защото нищо не разбира и като и обяснявам, че тая A5-ца е S-line само отвътре, а BMW-то е с M пакет и визията му е невероятна и тя ме гледа така -

- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Относно Quattro и xDrive.
Quattro не съм карал зимата и не знам. Но ще дам пример с xDrive.
Само споделям личен опит, като подчертавам, не хваля xDrive, нито пък съм големия и опитен шофьор.
Миналата зима при първия по-голям сняг, карам децата на хижа Здравец.
От там има една отсечка нагоре към Копривките, пловдивчани я знаят, която в някои участъци е доста стръмна.
Яко задръстване от закъсали. Не могат да качат, а тези които се спускат се въртят като пумпали надолу.
Наложи ми се много пъти да спирам по стръмния наклон нагоре, между закъсалите, за да пропускам пързалящите и въртящи се надолу.
Абсолютно никакви грижи, газ и тръгва без да усети.
После на връщане (на спускане), една Е класа 4 MATIC от последните, се въртеше и пънеше като глист на буца да се качи на горе (срещу мен).
За да не ме удари тоя, се наложи да спра. Гледах го и после трябваше да дам назаден по стръмния наклон за да му направя още път. Пак никви грижи.
Зад мен бяха един патрол и ланд круизър, ама някви ОФ роудъри с дебелите гуми и стърчащите шнорхели. И те дадоха на зад след мен.
После тоя с бенца се овъртя отстрани и трябваше да слезем да му помогнем да излезе.
(Не обърнах внимание с кви гуми беше, вероятно е бил с летни)
Пичовете с патрола и ланд крузера ме гледаха
Помогнахме на бенца и тоя с патрола ми вика, с шипове ли си.
Не, със зимни гуми, обикновено Кумхо от евтините.
Quattro не съм карал зимата и не знам. Но ще дам пример с xDrive.
Само споделям личен опит, като подчертавам, не хваля xDrive, нито пък съм големия и опитен шофьор.
Миналата зима при първия по-голям сняг, карам децата на хижа Здравец.
От там има една отсечка нагоре към Копривките, пловдивчани я знаят, която в някои участъци е доста стръмна.
Яко задръстване от закъсали. Не могат да качат, а тези които се спускат се въртят като пумпали надолу.
Наложи ми се много пъти да спирам по стръмния наклон нагоре, между закъсалите, за да пропускам пързалящите и въртящи се надолу.
Абсолютно никакви грижи, газ и тръгва без да усети.
После на връщане (на спускане), една Е класа 4 MATIC от последните, се въртеше и пънеше като глист на буца да се качи на горе (срещу мен).
За да не ме удари тоя, се наложи да спра. Гледах го и после трябваше да дам назаден по стръмния наклон за да му направя още път. Пак никви грижи.
Зад мен бяха един патрол и ланд круизър, ама някви ОФ роудъри с дебелите гуми и стърчащите шнорхели. И те дадоха на зад след мен.
После тоя с бенца се овъртя отстрани и трябваше да слезем да му помогнем да излезе.
(Не обърнах внимание с кви гуми беше, вероятно е бил с летни)
Пичовете с патрола и ланд крузера ме гледаха



Помогнахме на бенца и тоя с патрола ми вика, с шипове ли си.
Не, със зимни гуми, обикновено Кумхо от евтините.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Е че що питаш нас като е за жената).
Тя да си избере. Мен бмв-то ми харесва повече примерно. И не щото съм беемвист, просто е по-готино.
И двете не би трябвало да инат проблеми за времето, което смяташ да ги ползваш. Ако може прави тест драйв и се мятай.
Ако возията е водеща според мен Аудито ще вози по-добре. От друга страна.. Лазерни фарове, обезшумяване.... Бих преглътнал по-твърда возия.
Тя да си избере. Мен бмв-то ми харесва повече примерно. И не щото съм беемвист, просто е по-готино.
И двете не би трябвало да инат проблеми за времето, което смяташ да ги ползваш. Ако може прави тест драйв и се мятай.
Ако возията е водеща според мен Аудито ще вози по-добре. От друга страна.. Лазерни фарове, обезшумяване.... Бих преглътнал по-твърда возия.
Хм,хм...
Re: Избор между A5 2.0TFSI и BMW 330iX
Моджо написа:Е че що питаш нас като е за жената).
Тя да си избере. Мен бмв-то ми харесва повече примерно. И не щото съм беемвист, просто е по-готино.
И двете не би трябвало да инат проблеми за времето, което смяташ да ги ползваш. Ако може прави тест драйв и се мятай.
Ако возията е водеща според мен Аудито ще вози по-добре. От друга страна.. Лазерни фарове, обезшумяване.... Бих преглътнал по-твърда возия.
Не може тя да си избира, щото аз ще го плащам, па и ще го карам чат пат.

На комфорт и на 18-ки толкова ли е твърда тая G20?

45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани