Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4046
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
И внимавайте с диното в Овърдрайв. Много ги мързи да хващат колите за носачите и ги връзват за куките, което е пълна глупост. Имахме и проблем с една много скъпа кола.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
да се похваля,
скоро минах технически преглед
и попаднах в 4-та екологична група
а мислях да нагласям един ДПФ да качвам за прегледи, но явно няма да има нужда
скоро минах технически преглед
и попаднах в 4-та екологична група
а мислях да нагласям един ДПФ да качвам за прегледи, но явно няма да има нужда
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
след 20 000 безаварийни .. да споделя какво ми се случи, може да е от полза на друг колега
както си карах, точно в тунела .. ми светна Чек Енджин
и колата загуби мощност, и стана по шумна .. по карах още малко и се прибрах със светещ чек, вървеше си като нормална кола до към 130км/ч без проблеми
оказа се спукан маркуч на турбото
смених го, но нещо разхода ми се качи +1 литър извънградско, + 2 литра - градско и някакси по мудна, вдига си 200 но по плавно, не е като ракета както беше
чекнахме я - турбото не изпълнява зададеното налягане особенои при високите обороти
.. и се почна един филм
- проверка с надуване
- проверка на вихрови и ЕГР затапване с бороскоп
- свалих турбото и го пратих в Разлог на GRturbo .. всичко в норми
- проверка на катализатор, изпускателни пътища .. всичко в норми
и се оказа .. въздушен филтър!
при смяна на масло, майстора решил да ми го смени .. и сложил някакъв странен полски филтър
сега е с МАН и за сега работи прилично, ще я гледаме пак подробно, но поне разхода стана 8.5/100 градско колкото си беше и преди
свалил съм логове, и ще ги пусна ..
та поуката е .. преди да разглобите половината кола, сменете филтрите
както си карах, точно в тунела .. ми светна Чек Енджин
и колата загуби мощност, и стана по шумна .. по карах още малко и се прибрах със светещ чек, вървеше си като нормална кола до към 130км/ч без проблеми
оказа се спукан маркуч на турбото
смених го, но нещо разхода ми се качи +1 литър извънградско, + 2 литра - градско и някакси по мудна, вдига си 200 но по плавно, не е като ракета както беше
чекнахме я - турбото не изпълнява зададеното налягане особенои при високите обороти
.. и се почна един филм
- проверка с надуване
- проверка на вихрови и ЕГР затапване с бороскоп
- свалих турбото и го пратих в Разлог на GRturbo .. всичко в норми
- проверка на катализатор, изпускателни пътища .. всичко в норми
и се оказа .. въздушен филтър!
при смяна на масло, майстора решил да ми го смени .. и сложил някакъв странен полски филтър
сега е с МАН и за сега работи прилично, ще я гледаме пак подробно, но поне разхода стана 8.5/100 градско колкото си беше и преди
свалил съм логове, и ще ги пусна ..
та поуката е .. преди да разглобите половината кола, сменете филтрите
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 377
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Каква е полската марка? Филтрон?Ivo III написа:след 20 000 безаварийни .. да споделя какво ми се случи, може да е от полза на друг колега
както си карах, точно в тунела .. ми светна Чек Енджин
и колата загуби мощност, и стана по шумна .. по карах още малко и се прибрах със светещ чек, вървеше си като нормална кола до към 130км/ч без проблеми
оказа се спукан маркуч на турбото
смених го, но нещо разхода ми се качи +1 литър извънградско, + 2 литра - градско и някакси по мудна, вдига си 200 но по плавно, не е като ракета както беше
чекнахме я - турбото не изпълнява зададеното налягане особенои при високите обороти
.. и се почна един филм
- проверка с надуване
- проверка на вихрови и ЕГР затапване с бороскоп
- свалих турбото и го пратих в Разлог на GRturbo .. всичко в норми
- проверка на катализатор, изпускателни пътища .. всичко в норми
и се оказа .. въздушен филтър!
при смяна на масло, майстора решил да ми го смени .. и сложил някакъв странен полски филтър
сега е с МАН и за сега работи прилично, ще я гледаме пак подробно, но поне разхода стана 8.5/100 градско колкото си беше и преди
свалил съм логове, и ще ги пусна ..
та поуката е .. преди да разглобите половината кола, сменете филтрите
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
Не я запомних, беше с три букви
Още е в багажника, ще видя какъв е
Видимо филтъра е чист, но ...
Още е в багажника, ще видя какъв е
Видимо филтъра е чист, но ...
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
ето логове с B-tool expert
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
добавих логове и с KN филтър
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/
има леко подобрение ..
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/
има леко подобрение ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
тази грешка ми се появи .. и си остава
има достатъчно налягане във високите обороти, може би трябва да сменя първо двата датчика на рейла
някой колеги имали ли сте подобрен опит, и как сте го решили
ще съм благодарен ако споделите
има достатъчно налягане във високите обороти, може би трябва да сменя първо двата датчика на рейла
някой колеги имали ли сте подобрен опит, и как сте го решили
ще съм благодарен ако споделите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
грешката си остана, смених клапан и датчик на рейла - няма промяна
започна да не пали на студено .. под 10 градуса, пали от 4-5 пъти, понякога като подавам газ и запалва и кюф кюф .. докато се стабилизира
излових и едно придърпване при ускорение, малко преди 3000 об.
успях да запиша и графиката, споделям я ..
ако някой може да помогне със съвет, ще е от голяма полза
започна да не пали на студено .. под 10 градуса, пали от 4-5 пъти, понякога като подавам газ и запалва и кюф кюф .. докато се стабилизира
излових и едно придърпване при ускорение, малко преди 3000 об.
успях да запиша и графиката, споделям я ..
ако някой може да помогне със съвет, ще е от голяма полза
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
ето и данните ..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
след безкрайни перипетии, ходене по мъките, ненужна подмяна на всевъзможни датчици, троверка на турбо и какво ли не ... (благодарение на приятел) успях да намеря кой да пренапише изцяло софтуера на колата (Анатоли KBD)
всичките драми са били от лошо написан софтуер (вероятно взет някакъв писан за определен хардуер) и кърпен за моята кола
искал е много повече от това което може да направи рейла и турбото и от там .. тази графика
та след 40 000 изминати км, мога спокойно да кажа, че целия процес е бил една глупава авантюра от моя страна - че позволих да се модидицира ката колата
най-хубавото нещо е .. големия кулер, но .. с него и без него, резултата е безсмислен за такава кола
но сега имам една почти безсмислена кола .. с по-голям разход от нормалното, да върви плашещо .. но при такива скорости, където много рядко се кара
- турбото ми е двойно хибридно - което прави убийствена тяга от 2500 об нагоре, държи се като бензионове .. колата излита след 160-170км/ч до към 240км/ч .. но за какво ми е такава кола? която в ниските обороти е по зле от оригинално турбо?
- и т.н. и т.н.
та пиша все пак, за новите колеги, хубаво да помислят преди да почнат да модифицират .. да ли им трябва приключение, нещо в което да влагат свободно време и пари или искат прилична кола
ако някой има конкретни въпроси, бих споделил моя опит, с надеждата да помогна на колега - да вземе правилното решение
всичките драми са били от лошо написан софтуер (вероятно взет някакъв писан за определен хардуер) и кърпен за моята кола
искал е много повече от това което може да направи рейла и турбото и от там .. тази графика
та след 40 000 изминати км, мога спокойно да кажа, че целия процес е бил една глупава авантюра от моя страна - че позволих да се модидицира ката колата
най-хубавото нещо е .. големия кулер, но .. с него и без него, резултата е безсмислен за такава кола
но сега имам една почти безсмислена кола .. с по-голям разход от нормалното, да върви плашещо .. но при такива скорости, където много рядко се кара
- турбото ми е двойно хибридно - което прави убийствена тяга от 2500 об нагоре, държи се като бензионове .. колата излита след 160-170км/ч до към 240км/ч .. но за какво ми е такава кола? която в ниските обороти е по зле от оригинално турбо?
- и т.н. и т.н.
та пиша все пак, за новите колеги, хубаво да помислят преди да почнат да модифицират .. да ли им трябва приключение, нещо в което да влагат свободно време и пари или искат прилична кола
ако някой има конкретни въпроси, бих споделил моя опит, с надеждата да помогна на колега - да вземе правилното решение
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8357
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
представи си аз как се чувствам с моята е36 320i на цената на е92 м3
п.с. не съжалявай за нищо, било ти е кеф, правил си го... имаш спомени
п.с. не съжалявай за нищо, било ти е кеф, правил си го... имаш спомени
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг
vicho написа:представи си аз как се чувствам с моята е36 320i на цената на е92 м3
п.с. не съжалявай за нищо, било ти е кеф, правил си го... имаш спомени
И аз си имам Е36 320i coupe и ми е най-любимата кола за всички времена
там нещата са други и .. наистина ме кара да изглупявам от кеф по нея
докато с комбито .. никога не почувствах, че нещата са както трябва (може би защото имам и Е36 )
не ми е жал въобще за парите - имал съм - дал съм, проблем ми е - че като нещо българско, уж изглежда че ще е добре - но все става нещо не както трябва
затова казах, че според мен трябва хубаво да се проучат нещата за да не се забива човек в път без изход (ех, добре беше като се пишеше много по форумите)
ПП: особено със сегашните амортисьори Б4 ... казах на майстора - сложи някакви хубави сега ще трябва да изхвърля и нови амортисьори
в Пловдив имало майстор който прави къстом амортисьори, някой карал ли е с такива?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани