За качеството на новите BMW-та!
Модератор: Общи модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За качеството на новите BMW-та!
А....появи се смислено мнение
Изобщо не оспорвам мнение на който и да е работник от официално представителство където и да е. Но ги игнорирам Тотално. Причината е проста, поне за мен. Оторизирани са, силни, екипирани, респект голям, престиж, скъпо земат, теоретично има за какво, наклони дават, чува им се думата(от кого), опит поне твърдят, че имат.... сигурно ще се сетите и други доводи. Хубаво. Респект.
Някак странно обаче ако имаме заплетен казус дори и ни гонят от същото туй престижно официално представителство.....
Под достойнството им е на специалистите там да се занимават със заплетени казуси!! Те са ноблес!! Умеят да сменят масла несравнимо по-добре от който и да е квартален гараж, а на крушките по всеки модел знаят и кътните зъби!!
Последно. Специалисти ли са или глупави търгаши? Къде им е силата, че аз простия изобщо не успявам да я забележа?
Повелята не позволява да съм оф и ще се подчиня:
Новите, освен, че са некачествени, са ми и грозни. За доста хора тук, кисело грозде. Как да ги убедя, че на новото за да ми хареса ще трябва да го дооправям с гипс-катртон, корнизи трябва да му редя, окачен таван, къщата тябва да си продам за да го обслужа, кредит да тегля, че да имам "в случай, че" и тн и тн
Изобщо не оспорвам мнение на който и да е работник от официално представителство където и да е. Но ги игнорирам Тотално. Причината е проста, поне за мен. Оторизирани са, силни, екипирани, респект голям, престиж, скъпо земат, теоретично има за какво, наклони дават, чува им се думата(от кого), опит поне твърдят, че имат.... сигурно ще се сетите и други доводи. Хубаво. Респект.
Някак странно обаче ако имаме заплетен казус дори и ни гонят от същото туй престижно официално представителство.....
Под достойнството им е на специалистите там да се занимават със заплетени казуси!! Те са ноблес!! Умеят да сменят масла несравнимо по-добре от който и да е квартален гараж, а на крушките по всеки модел знаят и кътните зъби!!
Последно. Специалисти ли са или глупави търгаши? Къде им е силата, че аз простия изобщо не успявам да я забележа?
Повелята не позволява да съм оф и ще се подчиня:
Новите, освен, че са некачествени, са ми и грозни. За доста хора тук, кисело грозде. Как да ги убедя, че на новото за да ми хареса ще трябва да го дооправям с гипс-катртон, корнизи трябва да му редя, окачен таван, къщата тябва да си продам за да го обслужа, кредит да тегля, че да имам "в случай, че" и тн и тн
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: За качеството на новите BMW-та!
Опитвам да разбера гледната точка на всички, ама дайте малко конкретни примери за да разберем.
In Memoriam, казва че има неща под масата, Иво аудито, казва че има заплетени казуси и го гонят.
Ама нищо конкретно, от което да се поучим.
Кажете, какво се случва под масата и какъв е казуса, на който не обръщат внимание и гонят от сервиза.
Аз също преди години имах казус с една дърта е46-ца, на която 2 сервиза реномирани искаха да сменят рейка.
Но ми обърнаха внимание в БМВ, консултираха се хората и с Германия, и на края се оказа просто грешен болт на тампона на двигателя.
Болт за 3-4-5 лв, срещу рейка за 1500+ по онова време, която рейка нямаше и да реши проблема.
не защитавам по никакъв начин дилърите, нито пък казвам, че новите бмв-та са манна небесна.
Само споделям впечатления с примери.
In Memoriam, казва че има неща под масата, Иво аудито, казва че има заплетени казуси и го гонят.
Ама нищо конкретно, от което да се поучим.
Кажете, какво се случва под масата и какъв е казуса, на който не обръщат внимание и гонят от сервиза.
Аз също преди години имах казус с една дърта е46-ца, на която 2 сервиза реномирани искаха да сменят рейка.
Но ми обърнаха внимание в БМВ, консултираха се хората и с Германия, и на края се оказа просто грешен болт на тампона на двигателя.
Болт за 3-4-5 лв, срещу рейка за 1500+ по онова време, която рейка нямаше и да реши проблема.
не защитавам по никакъв начин дилърите, нито пък казвам, че новите бмв-та са манна небесна.
Само споделям впечатления с примери.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За качеството на новите BMW-та!
Странно го намирам, че не си забелязал нещо толкова очебийно. В никой официален сервиз не се занимават с никакъв заплетен казус за нищичко. Нещо повече, по официалносервизните критерии заплетени казуси са почти всичко различно от масла, филтри, спирачна течност, антифриз
Конкретно твоят познат може да е свестен, умен, да чува петела и да е наистина фактор, ако не, то поне може да му се довери човек на мненията. Ако е така обаче, той е малка капка в морето. Нещата, които пиша не са така само в официалните на БМВ, не са така само и при автомобилите. За ВСИЧКО около теб е тъй. Всичко!
Работил съм по разни официални за разни неща. Мога да обобщя така - К А Т А С Т Р О Ф А
Хайде, от моя страна баш си стана оф. За качестото бе темата, според мен е.....чат, пат.
Конкретно твоят познат може да е свестен, умен, да чува петела и да е наистина фактор, ако не, то поне може да му се довери човек на мненията. Ако е така обаче, той е малка капка в морето. Нещата, които пиша не са така само в официалните на БМВ, не са така само и при автомобилите. За ВСИЧКО около теб е тъй. Всичко!
Работил съм по разни официални за разни неща. Мога да обобщя така - К А Т А С Т Р О Ф А
Хайде, от моя страна баш си стана оф. За качестото бе темата, според мен е.....чат, пат.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: За качеството на новите BMW-та!
Какъв заплетен казус?
В официлани сервизи нищо не се ремонтира, там се работи по книга и само на заменки. Отваряш книгата, там пише ако това и това не работи се сменя това и точка.
В официлани сервизи нищо не се ремонтира, там се работи по книга и само на заменки. Отваряш книгата, там пише ако това и това не работи се сменя това и точка.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: За качеството на новите BMW-та!
///M Power написа:TNT написа:Но едно време само той беше скапан, а после дойде един период от над 10 години с по 1 читав За мен не е нормално 10 годишните да трябват 5-7к за "обслужвания" на неща, които при по-старите са вечни. 2005-2006та година кой даваше хиляди левове да си обслужи Е36/E34 ? Аз не знам за едно M20/М50/M52/M54 със скъсана верига. Тея коли станаха на по 30 години, почнаха да поизчезват и още не се налага "обслужването". След още 2 поколения, ако още има ДВГ, сигурно вече ще е "двигателя си е резервна част, на 200к се сменя".
След М10/20/30 моторите (макар м20-ката да я водеха кекава), винаги е имало някой куц мотор, забравяте М40 който на 200к износваше вала? Ваносите на първите М50-ки, Н42/46.
Точно де, винаги е имало някой куц. А не всички куци и някой читав
carmanf1 написа:И в следващия момент вика, качи се, чисто студена колата и разчертал яката цялата алея пред сервиза
Добре де, тея М-ки не са ли ограничени малко на студено или позволява газ до ламарината от ряз ?
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: За качеството на новите BMW-та!
Примерът от първи пост е с естествена напа кожа, която е доста по-финна спрямо дакотата , следователно склонна към захабяване и си иска внимание. Мазната кожа е символ на мърсотия
Малко като с керамичните спирачки, трябвя да си подбираш после да няма, ма то такова.
Моята е същата, но изглежда малко по-свежа
Малко като с керамичните спирачки, трябвя да си подбираш после да няма, ма то такова.
Моята е същата, но изглежда малко по-свежа
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За качеството на новите BMW-та!
Не обръщайте темата на "За и против официалните сервизи"
Някои имат Soft Limiter, ама кои точно... не знам... на мойта имах една индикация на оборотомера, която показваше докъде временно са ограничени оборотите... май почваше от 4500 и вдигаше нагоре... ставаше доста бързо, но не за 30 сек, примерно...
Иначе... тоя с М8-цата.... да пита "дали не е по-добре да сменям маслото на 5-6-7к" и от сервиза да кажат "ми ако ти се дават пари" е направо EPIC FAIL... аз в този сервиз не бих отишъл повече. За М-ките от (поне) последните 10 години е крайно препоръчително да се сменя маслото на 5-8к (в зависимост как се кара колата), ако искат тоя мотор да издържи доволно км... и в сервиза да кажат "ми ако ти се дават пари" е....
TNT написа:Добре де, тея М-ки не са ли ограничени малко на студено или позволява газ до ламарината от ряз ?
Някои имат Soft Limiter, ама кои точно... не знам... на мойта имах една индикация на оборотомера, която показваше докъде временно са ограничени оборотите... май почваше от 4500 и вдигаше нагоре... ставаше доста бързо, но не за 30 сек, примерно...
Иначе... тоя с М8-цата.... да пита "дали не е по-добре да сменям маслото на 5-6-7к" и от сервиза да кажат "ми ако ти се дават пари" е направо EPIC FAIL... аз в този сервиз не бих отишъл повече. За М-ките от (поне) последните 10 години е крайно препоръчително да се сменя маслото на 5-8к (в зависимост как се кара колата), ако искат тоя мотор да издържи доволно км... и в сервиза да кажат "ми ако ти се дават пари" е....
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: За качеството на новите BMW-та!
Е все пак сервизния интервал е 30
На повечето пише full drive power avaible shortly или нещо от тоя род.
Ние си имаме клиенти дето ни се обаждат, да им запалим колата да загрее и охлади климатика 5-10минути преди да дойдат.
На повечето пише full drive power avaible shortly или нещо от тоя род.
Ние си имаме клиенти дето ни се обаждат, да им запалим колата да загрее и охлади климатика 5-10минути преди да дойдат.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За качеството на новите BMW-та!
Kroki написа:Е все пак сервизния интервал е 30
Това и на новите ли е? Щото ми прави впечатление, че доста нови модели сервизният интервал е преко сили 20к...
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: За качеството на новите BMW-та!
DigitalExile написа:.......
Какво те учудва ? Все повече стават нещата в една съвременна кола , които въобще не е предвидено да се ремонтират, а само да се заменят при проблем.
Даже още по-глупаво - не можеш да демонтираш и обратно монтираш нещо. Така е направено, че при демонтаж се чупи.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: За качеството на новите BMW-та!
Mollov написа:Kroki написа:Е все пак сервизния интервал е 30
Това и на новите ли е? Щото ми прави впечатление, че доста нови модели сервизният интервал е преко сили 20к...
10к мили или 16к км по книжка, но реално препоръчителното е 7.5к или 12к км. -> https://www.bobbyrahalbmw.com/bmw-m-ser ... urg-pa.htm
Re: За качеството на новите BMW-та!
При мен си запазва сама час на около 8К мили. След влизане, пише 10К оставащи. Така е при мен и на няколко други бенвета и други немски бегачки...
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: За качеството на новите BMW-та!
BMW_POWER написа:Кожен салон на 38 години
Интериор на 37 години. Ако съм знаел че ще има интерес сигурно щях и повече да нащракам.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани