България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И като изгърмят една S класа/Панамера, ще трябва да продават панелката 


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8391
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тая пияната карала и без ГО
https://nova.bg/news/view/2022/09/14/38 ... lC64xB7lJA
2004-ти набор




Шофьорката, помела 5 коли в София - с още едно сериозно нарушение на пътя
https://nova.bg/news/view/2022/09/14/38 ... lC64xB7lJA
2004-ти набор





You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1896
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е, на 18 е, не изглежда прекалено голяма, просто техните са я изтървали с изпростявянето.
За 1 и 2 съм съгласен, но 1 може да бъде в силна комбинация с камери, понеже патрулка като я видят и намалят, след нея ускоряват все едно са във Ф1 и досега са се движили зад кола за сигурност, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ПЪТЯ СЛЕД ТОВА СТАВА ИЛИ НЕ ЗА ВИСОКА СКОРОСТ!
Ще ти кажа защо грешиш кардинално за първото. Това е най-тъпата и изкривена статистика, която може да се направи. Как по-точно измерват скоростта на движение на кола, която по признаци на щети се е движела с 80 в момента на удара или километража и е спрял на 80? Кой може да каже този дали преди това този не е карал с 200 и точно поради високата скорост не е загубил управление и пак точно поради тая висока скорост не се е блъснал?
Отделно нали знаете, че в крайна сметка скоростта те убива или ти нанася големи телесни повреди? Нищо друго, скоростта. Всички други неща са второстепенни. Ако се блъснеш в дърво с 20 ще се отупаш и ще си тръгнеш. Ако се удариш с 30 пак. С 40 вече зависи как държиш волана, с 50-60-70 зависи как стоиш, дали си с колан, а с 80-100 вече и въздушните възглавници имат значение. Над тая скорост един Бог знае дали ще оживееш и в какво състояние ще си, но с всеки 2-3 км. шанса ти прогресивно намаля.
Аз съм убеден, че едно 80%-та от ПТП-тата извън града са следствие на превишената скорост. От другите 20%-та съм сигурен, че има такива, които просто "бързат" да изпреварят на някое забранено място, тоест пак отиваме към превишаване на скоростта. Отнето предимство на някое кръстовище извън града ако има жертви как ще се води ако този, който отнема предимството се движи с 5, а другия, който идва и има предимство го удари? Ще се води отнемане на предимство. Да, но на кръстовище ще има 60 макс, да не казвам 50 и тоя идващия ако кара с 50 и види вече излизащия, нали пак ще намали до 40-30 и никой няма дори да пострада? Вместо това обаче той ако кара с 200 какво се случва на това 60? Примерите са безброй, ама наистина безброй.
Тая сутрин на лек десен завой със забранено изпреварване застигам малко камионче, което пъпли и този път реших да го изпреваря заради този 15-ти септември, че бая бързам, да но в мига в който тръгвам вече и изнасям леко колата виждам почти на калника ми моторист. Аз се върнах, той се върна, пуснах му аварийни да се извиня въпреки, че и двамата сме в нарушение и бързаме, той ми метна с палец отзад и изпревари след завоя, пак на непрекъсната, отсреща Хонда Прелюд обаче и тя изпреварва на забраненото, има ограничение 60, но всеки от тях кара със 100 и наема, та ако беше станал мазаляка неправилното изпреварване щеше да бъде тълкуванието на ченгетата, а простата истина пак опира до бързане и превишена скорост.
П.п: Оказа се, че се познаваме с моториста, а той познава тоя с Хондата.
ID A написа:По отношение на глобите от общините - Нищо няма да се промени!
Отворете и разгледайте "официалната" статистика на КАТ за причините за ПТПта. За миналата година май имаше само 3 смъртни случая поради превишена скорост.
За спиране войната по пътищата трябва:
1) активно излизане на ушаците на пътя;
2) оправяне на системата за връчване и събиране на глоби. Защото сега и при снимка, я я получите, я не. Оттам нулев ефект за водача.
За 1 и 2 съм съгласен, но 1 може да бъде в силна комбинация с камери, понеже патрулка като я видят и намалят, след нея ускоряват все едно са във Ф1 и досега са се движили зад кола за сигурност, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ПЪТЯ СЛЕД ТОВА СТАВА ИЛИ НЕ ЗА ВИСОКА СКОРОСТ!


Ще ти кажа защо грешиш кардинално за първото. Това е най-тъпата и изкривена статистика, която може да се направи. Как по-точно измерват скоростта на движение на кола, която по признаци на щети се е движела с 80 в момента на удара или километража и е спрял на 80? Кой може да каже този дали преди това този не е карал с 200 и точно поради високата скорост не е загубил управление и пак точно поради тая висока скорост не се е блъснал?

Аз съм убеден, че едно 80%-та от ПТП-тата извън града са следствие на превишената скорост. От другите 20%-та съм сигурен, че има такива, които просто "бързат" да изпреварят на някое забранено място, тоест пак отиваме към превишаване на скоростта. Отнето предимство на някое кръстовище извън града ако има жертви как ще се води ако този, който отнема предимството се движи с 5, а другия, който идва и има предимство го удари? Ще се води отнемане на предимство. Да, но на кръстовище ще има 60 макс, да не казвам 50 и тоя идващия ако кара с 50 и види вече излизащия, нали пак ще намали до 40-30 и никой няма дори да пострада? Вместо това обаче той ако кара с 200 какво се случва на това 60? Примерите са безброй, ама наистина безброй.
Тая сутрин на лек десен завой със забранено изпреварване застигам малко камионче, което пъпли и този път реших да го изпреваря заради този 15-ти септември, че бая бързам, да но в мига в който тръгвам вече и изнасям леко колата виждам почти на калника ми моторист. Аз се върнах, той се върна, пуснах му аварийни да се извиня въпреки, че и двамата сме в нарушение и бързаме, той ми метна с палец отзад и изпревари след завоя, пак на непрекъсната, отсреща Хонда Прелюд обаче и тя изпреварва на забраненото, има ограничение 60, но всеки от тях кара със 100 и наема, та ако беше станал мазаляка неправилното изпреварване щеше да бъде тълкуванието на ченгетата, а простата истина пак опира до бързане и превишена скорост.
П.п: Оказа се, че се познаваме с моториста, а той познава тоя с Хондата.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вече все по-рядко се срещат каращи с 200. Катастрофите стават от дебилщните по предните клипове. 95 в лява лента, брейк чек, лепене на бронята, засичания, неспазване на предимства и т.н.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1896
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не знам, но за мен се увеличиха страшно много каращите с доста над позволеното цигани. Без значение какво кошници карат си летят. А ако са от тия, които имат проститутки нагоре, направо са ужас повечето като вземат някоя сравнително скъпа кола. Светът е техен и не им пука от нищо, но се случва да реват от някоя камера, а нямат избор да не платят защото пътуват до чужбина и им трябва книжката.
Днес как ви е трафика в София?
Симонот БГ радио тази сутрин беше доста саркастичен. Каза нещо от сорта като се ходи днес до училищата да се има предвид, че не е задължително да се паркира в класната стая или поне някъде в коридора близо до стаята, да нямаме претенции да е близо до училището дори, а просто където има място. Един ден е вика, който може да вземе градски транспорт или да се планира по-рано тръгване, няма да ни се промени с нищо живота ако днес не спрем където искаме и т.н. 
Днес как ви е трафика в София?


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Мисля като TNT. Проблемът не е в скоростта, а в идиоти които нещо доказват на пътя. Затова е нужна полиция, но не паркирала под дебела сянка, а извеждаща и глобяваща такива, кято онзи с дясното изпреварване на магистралата. Иначе каква е файдата от снимката за превишена скорост след 1 или 2 години след събитието?
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 816
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://nova.bg/news/view/2022/09/15/382927/катастрофа-между-двама-дрогирани-шофьори-в-софия-снимки/
Пикото ми е много по-добро от пикото ти
Някой замисля ли се в колко западащо общество живеем?

Пикото ми е много по-добро от пикото ти

Някой замисля ли се в колко западащо общество живеем?


- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Don_Diego написа:https://nova.bg/news/view/2022/09/15/382927/катастрофа-между-двама-дрогирани-шофьори-в-софия-снимки/
Пикото ми е много по-добро от пикото ти
Някой замисля ли се в колко западащо общество живеем?![]()
Всекидневно мисля по въпроса за западащото общество и съм силно притеснен за бъдещето ни.
За съжаление нямам вариант за емиграция.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ганьо беснее пак



- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Shofyor-zasne-sobstvenata-si-katastrofa-izleze-vinoven-1392481
Ето и тук турбоадекватни маневри по магистралата. Това е ежедневието, аз виждам същото, каквото и по клиповете. Само във форума се кара по други магистрали
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv ... en-1392481
Изгледах го 2-3 пъти и моите заключения са, че вината е 90 % на рендето и само 10 % на този с регистратора.
Първо и основно правило е, че щом някой те е настигнал, то очевидно е по-бърз от тебе. Не е нужно да се правиш на интересен, да му сечеш пътя и да му показваш колко ти върви дръгела. Ако преценката е, че поне първата маневра за изпреварване на автомобила може да стане без да причиняваш особено неудобство на този в лява лента (макар че маневрата е предприета на 50 метра дистанция без сигнализация), то веднага след нея се прибираш зад камиона и оставяш по-бързият да те изпревари. Има достатъчно време и после може да се изнесеш и за изпреварване на ТИР-а.
Грешката на този с регистратора е, че още при брейкчека трябваше да му стане ясно, що за индивид стои пред него и да не нагазва в л@йната.
И само за тези, на които трета лента им е излишна, да допълня - точно наличието на такава, щеше да спести цялото това пишкомерене в случая. Това се вижда и от бухал на дневна светлина, ако вие не го виждате, значи нищо няма да се промени.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
barty написа:https://telegraph.bg/obshtestvo/novini/vandali-izriazaha-11-ogranichitelni-kolcheta-v-kresnenskoto-defile.-ot-api-kategorichni-che-se-syzdavat-predpostavki-za-nereglamentirano-izprevarvane-snimki-352415
Ние сме държава от 4-тия свят.
Хората искат пътища, не червени колчета и коловози.
Един път съм карал 60 километра зад цирк "Балкански" с 50 и един път зад колона с извънгабаритен товар пак с толкова, даже на места с 30. Аз кого да псувам сега, тях или тези дето прибират половин милиард от винетки всяка година и най-доброто на което са способни е да слагат преброители и колчета?
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
^^^Много се палиш. Емоциите са лош съюзник зад волана. Човека с реното си изпреварва съвсем нормално. Изнесе достатъчно далече пред бързака. Остава вляво защото пред него има и тир и няма начин да мине вдясно, да пропусне и да се върне в лявата лента без да си убие скоростта. Лявата лента не върви с нотариален акт >140 !
Оттук тресването на спирачки, лошо но не и непременно незаконно. Може да се е стреснал, кой знае. За едно мигване никой не треска спирачки. Бързака грам не спазва дистанция, затова и скача вдясно и аааа оооо изненада тир пред него. Веднага вляво и съответно забърсването на колата. 100% вината е на бързака, изпреварване отдясно.
Обаче, при спиране в аварийната реното удря отзад вдясно бързака и почти го завърта. Вижда се на последните кадри. Това вече е друго ПТП и вината е на реното. Да си намери адвокат, да се консултира и да обжалва решението на КАТ за липса на втори протокол.
Оттук тресването на спирачки, лошо но не и непременно незаконно. Може да се е стреснал, кой знае. За едно мигване никой не треска спирачки. Бързака грам не спазва дистанция, затова и скача вдясно и аааа оооо изненада тир пред него. Веднага вляво и съответно забърсването на колата. 100% вината е на бързака, изпреварване отдясно.
Обаче, при спиране в аварийната реното удря отзад вдясно бързака и почти го завърта. Вижда се на последните кадри. Това вече е друго ПТП и вината е на реното. Да си намери адвокат, да се консултира и да обжалва решението на КАТ за липса на втори протокол.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8391
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо, разгледай последната страница. Не е от Индия
И я плати след още 3

ID A написа:Мисля като TNT. Проблемът не е в скоростта, а в идиоти които нещо доказват на пътя. Затова е нужна полиция, но не паркирала под дебела сянка, а извеждаща и глобяваща такива, кято онзи с дясното изпреварване на магистралата. Иначе каква е файдата от снимката за превишена скорост след 1 или 2 години след събитието?
И я плати след още 3


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо