България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:....
Добре написано, НО, мислиш ли, че със скапан държавен апарат, гнусни депутати, калпаво здравеопазване, лоша образователна система, бедни хора .... може да има пътна безопасност, отговора е ясен на всички.
Ще го напиша за стотен път, с купуване на паяци и камери, заглавието на тази тема няма да се промени.
За да подкрепя написаното, живея до надлеза надежда, от там започва един булевард аз го знам "202-ра" някой му викат "История славянобългарска", та този булевард е с по три ленти в посока и остров с мантинели по средата, няма училища, няма жилищни сгради, движението е в пъти по-слабо от "България" и "Цариградско", но скоростта е 50 км/ч и се чувстваш брутално тъпо да караш с 50, но Органите са почти всеки ден там, дали заради безопасността или нещо друго, и още стотици примери за безопасност по улиците на милата ни родина.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Чувстваш се ти тъпо, може би. Брутално при това.
Пак се почва с преценяненето кой как и с колко да кара. Знаците да пожелателни.
И понеже армията от преценячи баш там се чувства "брутално тъпо " органите са там.
И те пречат.
Пак се почва с преценяненето кой как и с колко да кара. Знаците да пожелателни.
И понеже армията от преценячи баш там се чувства "брутално тъпо " органите са там.
И те пречат.
Хм,хм...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Много съм съгласен с всичко това.Jordana написа:Аз затова много пъти съм го писал и пак ще го напиша - не разчитайте на тия глупости че като спазвате правила и разни други простотии както Моджо разправя ще е ОК всичко . Винаги очаквайте да стане сакатлък и преценяйте всяка ситуация от тази позиция . Никога ама никога няма да се доверя на тия простотии че някой друг вместо мене ще мисли и ще спазва правила . В определени ситуации това налага и по агресивно поведение за съжаление но няма друг начин за оцеляване в джунглата .
Не се ли пазиш и да не си виновен може да имаш по 3-4 катастрофи на година.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Дoбро утро, неуки водачи 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Някой ги е забърсал с джипката тия колчета , чак такъв национален скандал пък че журналистите го раздухват и още допълнително.
Били отрязани коловете ..
очевидно е че са счупени . Дали е умишлено или случайно някой се е заблял няма как да знаем в момента .


Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Едно си баба знае едно си бае , ако те тресне някой Семерджиев с 200 все тая дали си карал с 40 , дали ще останеш на място или на инвалидна количка до края не виждам особена разлика .Поради скорост от 40 км/ч /градско/ само
Айде ся, пак преувеличаваш. Само със 166км/ч е карал човека, според експертизата

Милен Цветков и той беше Макуин. Пълен джигит, нарушаващ правилника в спряло положение. Или то това не беше в София, а в Сингапур сигурно


- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нещо ви има, честно.
Тва че некой си се е дрогирал или се е накъркал и е направил каквото е направил за вас е извинение да си карате както искате. Така излиза.
Немало значение как караме - те ,на..и да караш как требва пак може да те отнесат.
Това ви е тезата.
Или бъркам нещо ?
Тва че некой си се е дрогирал или се е накъркал и е направил каквото е направил за вас е извинение да си карате както искате. Така излиза.
Немало значение как караме - те ,на..и да караш как требва пак може да те отнесат.
Това ви е тезата.
Или бъркам нещо ?
Хм,хм...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Бая бъркаш. Аз не знам кой тук обяснява да си караш как си искаш, да нарушаваш правилата и т.н. Ама ти си пееш "карай с 30 под ограничението и си свиркай, света е розов".

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, в 99 % ще е розов, можеш да опиташ и да се убедиш сам.
1 ния процент никога не съм го изключвал.
Искам да ми обясниш как така в последните 200 000 км примерно, че са повече не съм изпадал в ситуация, не съм набива спирачки, немам акт, не ме засичат, не ми светкат, не ми бипкат, немам фиш, немам птп(едно от оня 1 процент) , немам нищо. На това му викам розово, а ти?
1 ния процент никога не съм го изключвал.
Искам да ми обясниш как така в последните 200 000 км примерно, че са повече не съм изпадал в ситуация, не съм набива спирачки, немам акт, не ме засичат, не ми светкат, не ми бипкат, немам фиш, немам птп(едно от оня 1 процент) , немам нищо. На това му викам розово, а ти?
Хм,хм...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е ти си караш по други пътища. 200 000км на територията никой не те е засичал
Няма смисъл да си плямпаме глупости
Това твоето е само на плейстейшъна и във форума. Нормалните хора ги засичат, блъскат по светофарите, на планински път им излизат хора изпреварващи на тъмно, виждат хора с 90 в лява лента, налага се да спират на магистралата и т.н. Човек, който не го е засичал турски тираджия по Тракия, е карал само на GTA пред компютъра.
Последните ~20 месеца колата ми е удряна или задирана 5-6 пъти. Само единия път бях в колата, спрял, чакащ на червено. Но в спряло положение или докато вечерям сигурно съм Макуин с 12 акта
Тоя 1% изглежда го срещам ежедневно и съм баси каръка. КАТ вадят някви статистики в София, че всеки 3-4ти е друсал, но ти шофираш в Мюнхен и това не те бърка.


Последните ~20 месеца колата ми е удряна или задирана 5-6 пъти. Само единия път бях в колата, спрял, чакащ на червено. Но в спряло положение или докато вечерям сигурно съм Макуин с 12 акта


- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ето на, не вярваш и не опитваш съответно.
Заповядай. Първия урок ще е безплатен. После ако искаш 100 лв/час
Заповядай. Първия урок ще е безплатен. После ако искаш 100 лв/час
Хм,хм...
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 816
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз от както слязох от активна "Транспортер" служба също съм се кротнал и карам изключително лежерно (в интерес на истината от тогава преоткрих удоволствието от шофирането, но това е друга тема).
Факт, че се пътува много по-спокойно и ситуациите са доста по-предвидими: със 120 на Тракия почти нямам ситуация стига да следя какво се случва пред и зад мен (ако си отвеян и не следиш пътя и със 60 пак ще стане сакатлък рано или късно); изключително рядко някой да ми присветне защото съобразявам кога да намаля и кога да ускоря при изпреварване, нямам проблем да изчакам зад автобус или камион; в града шофирам все по-рядко и основно вечерно време и съм доста по-ларж така да се каже - не си търся предимството и тн, спазвам ограничения и знаци
Е м**ка му всеки път като се кача в колата въпреки изброените горе неща има някой да ми създаде ситуация. Вчера 3-4 пъти аха да ме изтряскат от съседната лента щото не може да чакат тия дето завиват надясно..върти волана и тоя в другата лента да се оправя
. Аз съм единствена кола в кръговото дето го карам по учебник, позиция и сигнали и пак ми се взима предимството, че и брейкчек ми се правии
. Карам на околовръстното (посока тангентата) с 15-20км/ч над ограничението - "Е" залепен на бронята и къси-дълги
...ми 220 цди не върви колкото си мислят повечето каращи такива 
Факт, че се пътува много по-спокойно и ситуациите са доста по-предвидими: със 120 на Тракия почти нямам ситуация стига да следя какво се случва пред и зад мен (ако си отвеян и не следиш пътя и със 60 пак ще стане сакатлък рано или късно); изключително рядко някой да ми присветне защото съобразявам кога да намаля и кога да ускоря при изпреварване, нямам проблем да изчакам зад автобус или камион; в града шофирам все по-рядко и основно вечерно време и съм доста по-ларж така да се каже - не си търся предимството и тн, спазвам ограничения и знаци
Е м**ка му всеки път като се кача в колата въпреки изброените горе неща има някой да ми създаде ситуация. Вчера 3-4 пъти аха да ме изтряскат от съседната лента щото не може да чакат тия дето завиват надясно..върти волана и тоя в другата лента да се оправя




- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да уточним.. И на мен ми взимат предимство или някой нахален ми сече пътя или ми излиза не спазвайки стоп примерно.
всичко това го очаквам или го имам наум, пускам ги и толкова. Бърз зад мен не държа. Осен ако наистина не е имало как другояче. То и затова сигурно повече гледам в огледалата отколко напред.
Винаги имам дистанция, никога не предприемам не безопасна маневра. Ако треа, тва за ТНТ, от София до Пловдив щe си карам далеч зад някой тир, пускайки всеки, който иска да се навре пред мен, и той да ми обясни как ще ме дразни трафика при това положение.
Общото правило е "карай бавно" ма това далеч не е всичко.
всичко това го очаквам или го имам наум, пускам ги и толкова. Бърз зад мен не държа. Осен ако наистина не е имало как другояче. То и затова сигурно повече гледам в огледалата отколко напред.
Винаги имам дистанция, никога не предприемам не безопасна маневра. Ако треа, тва за ТНТ, от София до Пловдив щe си карам далеч зад някой тир, пускайки всеки, който иска да се навре пред мен, и той да ми обясни как ще ме дразни трафика при това положение.
Общото правило е "карай бавно" ма това далеч не е всичко.
Хм,хм...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В кръговите 80% не знаят как се кара и си мислят, че са с предимство на излизане дори да са в най-лявата вътрешна лента.
Само идете на 4км и гледайте.
През три ленти се сече да излизат, влизането пак директно в средата лента.
Ама няма и маркировки почти.
Вчера един луд си спрял до 0 в средната лятна на Цариградско, защото реши да влиза в бензиностанция!
Как се отрова не знам, поне 4 коли щяха да го ударят, а той като охллюв едвам едвам си зави на 90 градуса и влезе в бензиностанцията.
Само идете на 4км и гледайте.
През три ленти се сече да излизат, влизането пак директно в средата лента.
Ама няма и маркировки почти.
Вчера един луд си спрял до 0 в средната лятна на Цариградско, защото реши да влиза в бензиностанция!
Как се отрова не знам, поне 4 коли щяха да го ударят, а той като охллюв едвам едвам си зави на 90 градуса и влезе в бензиностанцията.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4288
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това снощи си говорихме с женета. Че почна леко да ни писва всеки ден от тия ситуации. Може би до преди 1 година бях изключително спокоен, винаги даващ предимство без да го имам, да си чакам чинно навсякъде, да си правя нещата по правилник,, като виждям че не мога да се престроя в кръговото, правя още една обиколка и т.н.
Последната година откровенно ми писна, защото всички се възползват от моят начин на шофиране.
Например оня ден спрях пред блока на една приятелка в младост, за да се видим с нея. Дойде една жена с мерцедес, каза че съм и спрял на мястото, ДА СЕ МРЪДНА. Казах че няма как да стане, посочих и друго свободно място, тя каза че ще спре зад мен и ще си взема колата на следващия ден. Аз и казах, че 36-цата ми е очукана и изобщо няма да мигне окото, защото ще поместя мерцедеса с моята кола и ще си тръгна. Гледаше ме като теле, даже дъщера и излезе да ми се кара. (имаше и други свободни места, качих си се в блока и първо ме запушиха, но след това преместиха колата.
Имаше свободни места и можеше да си паркирам на др място, ма свърши тая.
-----------------
Излизайки от захода за гаража ми на улицата(знаете улиците как са дясната лента е заета от паркирали коли, само една свободна лента за движение), 10м по-надолу ме пресрещна една мадама с черен кайен. Върнах назад, колкото тя да влезе в свободното място в нейната лента и тя почна да ми ръкомаха, да влизам аз. Показах и че няма как да стане, тя си изгази колата и почна да звъни на некъв телефон. Аз също си изгасих колата и почнах да си гледам телефона. След малко си отвори вратата почна да ръкомаха, некви хора на улицата почнаха да я хранят, че съм и направил място да се прибере, влезна и се разминахме.
Можеше да си влезна в захода за моя гараж или в свободното място или да дам още назад, но просто свърши тая аз да съм балъчето.
---------
Вчера се прибирах по Хемус. 160 по километраж темпомат, абс спокойно каране, освен едни мангали с 39-ка която решиха да се гонят с мен и просто ги пуснах, но това вече беше на влизане в София.
Последната година откровенно ми писна, защото всички се възползват от моят начин на шофиране.
Например оня ден спрях пред блока на една приятелка в младост, за да се видим с нея. Дойде една жена с мерцедес, каза че съм и спрял на мястото, ДА СЕ МРЪДНА. Казах че няма как да стане, посочих и друго свободно място, тя каза че ще спре зад мен и ще си взема колата на следващия ден. Аз и казах, че 36-цата ми е очукана и изобщо няма да мигне окото, защото ще поместя мерцедеса с моята кола и ще си тръгна. Гледаше ме като теле, даже дъщера и излезе да ми се кара. (имаше и други свободни места, качих си се в блока и първо ме запушиха, но след това преместиха колата.
Имаше свободни места и можеше да си паркирам на др място, ма свърши тая.
-----------------
Излизайки от захода за гаража ми на улицата(знаете улиците как са дясната лента е заета от паркирали коли, само една свободна лента за движение), 10м по-надолу ме пресрещна една мадама с черен кайен. Върнах назад, колкото тя да влезе в свободното място в нейната лента и тя почна да ми ръкомаха, да влизам аз. Показах и че няма как да стане, тя си изгази колата и почна да звъни на некъв телефон. Аз също си изгасих колата и почнах да си гледам телефона. След малко си отвори вратата почна да ръкомаха, некви хора на улицата почнаха да я хранят, че съм и направил място да се прибере, влезна и се разминахме.
Можеше да си влезна в захода за моя гараж или в свободното място или да дам още назад, но просто свърши тая аз да съм балъчето.
---------
Вчера се прибирах по Хемус. 160 по километраж темпомат, абс спокойно каране, освен едни мангали с 39-ка която решиха да се гонят с мен и просто ги пуснах, но това вече беше на влизане в София.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани