Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Стойности на дюзи при 60
Някой може ли да каже какви трябва да са показателите на рейла в инпа? Благодаря
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Моята е фейсова 3.0д и на празен ход държи 360-370 бара... Това е при 40 градуса на антифриза, утре ще погледна на загрял мотор.
ПС - на напълно загрял мотор 270 бара на празен ход...
ПС - на напълно загрял мотор 270 бара на празен ход...
Последна промяна Z3Ro* на 20 Апр 2022, 13:31, променена общо 2 пъти
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Стойности на дюзи при 60
различни са при различна температура на мотора, виж ги с bimertool там имаш какво е в момента и какво се очаква, не трябва да има разлика.
- driftline
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е91 m57tu2
Re: Стойности на дюзи при 60
В инпата също ги виждам nominalrailpressure 329 actualrailpressure 329
Re: Стойности на дюзи при 60
Някои да продава дюзи 3.0д 218 пиезо
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте, ситуацията при мен се вижда на снимката. Мотора леко тресе, като му изключиш корекциите. Пушеци няма защото има ДПФ. Въпроса ми е да опитам ли с частичен ремонт?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги може ли някой да ми каже този клапан на ЕГР-ра ли е.Колата е със изилиран ЕГР но при издърпване на буксата заработва по добре. Няколко дена я карам със извадена букса и няма никаква грешка набита в компа за сега. Дали е проблем ако карам така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 653
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Стойности на дюзи при 60
kikko написа:Здравейте, ситуацията при мен се вижда на снимката. Мотора леко тресе, като му изключиш корекциите. Пушеци няма защото има ДПФ. Въпроса ми е да опитам ли с частичен ремонт?
Пробва ли с добавка първо ?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 465
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Стойности на дюзи при 60
Добавката, временно подобрява нещата.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 653
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Стойности на дюзи при 60
Много странно , при мен едно време на 46-цата помогна за постоянно , но зависи от случая де.
А каква ползваш, мен Лавиатан ми препоръча про тек и бях много доволен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
А каква ползваш, мен Лавиатан ми препоръча про тек и бях много доволен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте,
някой може ли да разчете тези показатели? Колата е 523и фейс.
някой може ли да разчете тези показатели? Колата е 523и фейс.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги имам едно гадно преклащане на обороти понякога и се чудя дали е възможно от пета дюза да прави проблеми. Тук стойностите са гледани на 40%загрял мотор но при пълно загрял тази на пета се опитва да наближава - 2 но не минава а тази на първа се изчиства почти. Това е гледано на обороти а при подаване и задържане започват да се изчистват но после върна ли газта и тази на 5-ти цилиндър пак дига до - 2
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, може би е коментирано и най-вероятно, но не намирам и затова питам-добавка за почистване на дюзи, как е по-добре да се сипе, преди смяна на горивен филтър или след смяна?
Добавката ще е PRO-TEC COMMON RAIL DIESEL SYSTEM CLEAN & PROTECT а филтърът е на вече 20 хил км, може и повече.
Добавката ще е PRO-TEC COMMON RAIL DIESEL SYSTEM CLEAN & PROTECT а филтърът е на вече 20 хил км, може и повече.
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Стойности на дюзи при 60
swetlioo написа:Колеги, може би е коментирано и най-вероятно, но не намирам и затова питам-добавка за почистване на дюзи, как е по-добре да се сипе, преди смяна на горивен филтър или след смяна?
Добавката ще е PRO-TEC COMMON RAIL DIESEL SYSTEM CLEAN & PROTECT а филтърът е на вече 20 хил км, може и повече.
Сипва се преди да смениш филтъра, след като я изгориш, сменяш филтъра.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравейте
Да попитам на загрял мотор имам една дюза със стойност около 2.5, а останалите 6 компенсират на на около -0.5. Та питането
ми е следното сега ще сменям реле и свещи и ще ги сваля и тях да дам на стенд и ако излезнат повече от 3 дюзи че не стават, кой е по добрия вариант
да рециклирам мойте или да сменя и 6-те с такива 2-ра ръка, но проверени на стенд.
П.С Става въпрос за пиезо дюзи.
Да попитам на загрял мотор имам една дюза със стойност около 2.5, а останалите 6 компенсират на на около -0.5. Та питането
ми е следното сега ще сменям реле и свещи и ще ги сваля и тях да дам на стенд и ако излезнат повече от 3 дюзи че не стават, кой е по добрия вариант
да рециклирам мойте или да сменя и 6-те с такива 2-ра ръка, но проверени на стенд.
П.С Става въпрос за пиезо дюзи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани