Зареждане на бърза станция
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- nedyslavov
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.03.2015
- Пол: Мъж
Зареждане на бърза станция
Здравейте,от скоро съм с 330е мспорт от 2019г,плъг ин хибрид,До момента си зареждам батерията на колата/12 кв/само в къщи но ме интересува как стои въпроса със бърза зарядна станция/време,условия,пари/мисля че трябва да си купя кабел 2пин към 2пин.Ако някой ми даде повече информация ще бъда много благодарен.Лек ден на всички.
- pepi_morsko513
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 17.05.2018
- Пол: Мъж
- Кара: 318d x-drive
- Мечтае да кара: M3
Re: Зареждане на бърза станция
В комплекта в багажника трябва да имаш още един кабел за зареждане, мъжко към женско с който се съединяваш ако на станцията е само контакт. Повечето станции имат и кабел така че директно го закачаш. Колата сама регулира колко е напрежението/ампеража и се зарежда, повечето вече са платени 0.90 на kWh което си е скъпичко. Зарежда се по бързо и това е иначе нищо различно, и сме е удобно ако е синя/зелена зона вместо да плащаш паркинг спираш и закач и дефакто парите ги даваш вместо за паркинг за ток който после почваш в пробвг на колата. Ако имаш още въпроси пиши на лично.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
Здравейте, малко извън темата но не намирам друга за 330е Понеже и аз съм се засилил да си взема 330е Х драйв, може ли да споделите някакви детайли? Този Х тра бууст, който се води 10 секунди как работи? Като се използва веднъж, след колко време може да се използва пак? Гледах разни видеа, където мерят 100-200 (около 17 сек) и не виждам да има спад в мощността след 10 тата секунда.
Ако колата се настъпва повече извън градско - 170 да речем, разхода предполагам, че ще е като на бензинова кола 9 10?
Какъв е реланият пробег само на батерия, понеже много различни неща четох и видях?
Ако колата се настъпва повече извън градско - 170 да речем, разхода предполагам, че ще е като на бензинова кола 9 10?
Какъв е реланият пробег само на батерия, понеже много различни неща четох и видях?
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Зареждане на бърза станция
Т.к. се отказах след дългото чакане да се произведе електрическата 4-ка , се чудих какво да взема и разгледах това 330е. От много четене става ясно, че е като 330i като вървене, просто е по-тежка, с малък багажник и резервоар. Икономично е в града да е караш на ток и зареждаш у дома иначе те цакат средно 90 ст. на kw на платените станции. Изминава 30-40км средно градско зима-пролет. 12kw e батерията. Заради електромотора ускорението е по-приятно и се чувствала да върви повече, макар да не е така спрямо 330i заради теглото. xtra boost-a ти дава допълнителните коне до 292к.с. иначе си е 258 к.с. по спомен през останалото време. Ако ти се изхаби батерията , продължаваш да караш на 184 кс и разход по-голям от на 330i заради теглото на автомобила. Ако решиш да е настроиш да зарежда батерията от двигателя, разхода става още по-дебел. Като цяло в изпълнение и ексдрайв е доста сложен автомобил , който си върши работата но при определени усповия. За много дълги преходи без да има къде да заредиш на ток евтино 330i e по-добрия вариант. За предимно градско - 330е. А и има значение и цената която е в полза на бензина. Интересен модел , но с определени компромиси. Но във времето в което живеем, няма много варианти за покупка на автомобил още повече да се търси и цена..... Още нещо.... мисля че под определена температура пали като е студена винаги двигателя докато не стопли малко батерията, за да мине на ток. Под -5 гр. по спомен. Отделно това което винаги ми е било под въпрос.... примерно караш я на ток и се наложи да ускориш бързо... натискаш до кикдаун и студения двигател се пуска в лютеницата..... Винаги съм се чудил това не е ли проблем за двг-то.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
И аз доста четох и гледах, та да по-тежка е но и с няколко стотни по-бърза от 330и. В Германия цените на двете са сходни та от тази гледна точка според мен е по-добре 330е.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Зареждане на бърза станция
Винаги ще имаш мощността , но ще работи само двигателя в нормален режим, това имах в предвид. Настройва се до колко процента да хаби батерията. Абе интересна кола е
Последна промяна kraska на 25 Окт 2022, 14:39, променена общо 1 път
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
Еми то това е идеята, като цяло. Кеф ти евтино да караш, кеф ти да даваш газ и да харчи, като бензинка
Re: Зареждане на бърза станция
ionov написа:И аз доста четох и гледах, та да по-тежка е но и с няколко стотни по-бърза от 330и. В Германия цените на двете са сходни та от тази гледна точка според мен е по-добре 330е.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.
Как точно ще е трудно 12kw батерийка да я изтощиш? Няколко ластика по-сериозни и приключва. Ще хвана и аз да се разровя.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Зареждане на бърза станция
Yachev написа:ionov написа:И аз доста четох и гледах, та да по-тежка е но и с няколко стотни по-бърза от 330и. В Германия цените на двете са сходни та от тази гледна точка според мен е по-добре 330е.
Да остане само на 184кс е почти невъзможно от БМВ казват, че евентуално ако се кара на писта това може да се случи иначе мноооого трудно.
За мен предимството е в града, както и в задръствания по магистрали и преминаването през населени места. Там трябва да си е на батерия и пак спестява гориво но не за сметка на динамиката по магистралата.
Аз реших, че ако ще е 4 цилиндров бензин, по-добре хибрида иначе М340 но него по-натам, като се пооталожи обстановката с войни и тн.
Как точно ще е трудно 12kw батерийка да я изтощиш? Няколко ластика по-сериозни и приключва. Ще хвана и аз да се разровя.
От всяко връщане на газта батерията се зарежда. За това казват, че ако го караш на писта интензивно евентуално може да се случи но в реалният трафик много трудно.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани