Смяна на машинката на елетронна ръчна спирачка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- SApostolov
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 2.11.2022
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330xi
- Мечтае да кара: M5 Competition
- Детайли за колата: Black Sapphire Mettalic
Смяна на машинката на елетронна ръчна спирачка
Здравейте, тъй като не намерих адекватен отговор из форума пускам тази тема. При закупуването на колата собственика беше обявил че е ръчната само върти моторчето но не се активира ръчната (веднага проверих и се оказа както предполагам всички знаете за пластмасовото зъбно колело). Както и да е не ми се занимаваше да поръчвам въпросното колело от ОЛХ , Алиекспрес и т.н и взех направо цяла машинка от работеща кола. Монтирах я , и с огромен ентусиазъм запалих колата, надявайки се да изчезне досадната грешка на таблото, но уви , машинката въобще не заработи След няколко паленета и гасене на колата и натискания на бутона за активиране на ръчната, взе че проработи. Но, все още свети в жълто и грешката на таблото си стои , също в борд компютъра стои като все едно не работи, а всъщност си работи(опъва жилото и колата не мърда, отпуска колелата и се движи свободно(не задържа на колелата). Въпроса ми е на някой дали му се е налагало да върши същата процедура и как се решава този проблем? Дали трябва само да се изтрие грешката с диагностика Трабва ли да се адаптира или кодира ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на машинката на елетронна ръчна спирачка
Със смяна на повредената част грешката не се изтрива автоматично- преди да започнеш с адаптиране и кодиране, просто изтрий грешката.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани