България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз като казвам, защо тук има толкова много Ламборгинита, не ми вярвате
И като ви казвам, че >90% от живущите са алчна мърша, или хора, на които не им пука за нищо, пак не ми вярвате, че и се сърдят някои!
Бил съм ги засягал, държавата била страхотна, а подобието на народ още по-невероятно...



И като ви казвам, че >90% от живущите са алчна мърша, или хора, на които не им пука за нищо, пак не ми вярвате, че и се сърдят някои!
Бил съм ги засягал, държавата била страхотна, а подобието на народ още по-невероятно...
Няма друга кауза, която да е изгасила повече огънчета от таза за Пътната безопасност още преди да са могли да стават огньове.
Няма друга кауза, в която да са се впускали повече хора и да са се препъвали.
Защо пиша това ли?
Защото ми е и трагично, и смешно.
Първо беше Владимир Тодоров от „Българска асоциация на пострадалите при катастрофи“.
Този човек не слизаше от телевизионните екрани. Който и канал да пуснех, която и медия да отворех да прочета, Владко ми изскачаше от екрана до степен да ми се повръща от него.
Ама човекът като не е случаен. Има си солидни роднини, благодарение на които прави клипове и излъчва в чакалните на КАТ. Това не всеки го може – нали?
Каузата – разбира се Пътната безопасност.
Скритата цел – гореща линия, чрез която се набират пострадали при ПТП, които се препращат към адвокати – племенника на въпросния Владко. Няма да обяснявам какво означава това – знаете.
Последва го Богдан Милчев от Института за пътна безопасност.
Тоя поне изгасна доста бързо, че ми е по-неприятен и от първия.
Като бивш началник на КАТ-София и той е осъзнал, че в ПТП има пари.
Обедини майки на деца, загинали при ПТП.
Привлече и известни личности, които се припознаха в каузата.
Учреди Института и започна неговото употребяване.
Каузата – разбира се Пътната безопасност.
Скритата цел – събиране на средства и безразборното им разходване за лични цели.
В момента звездата е Диана Русинова.
Това нещо няма изгасване.
Толкова е нахална, че и конските мухи могат да се учат от нея.
Не знам дали си плаща на медиите, но докато те не спрат да й обръщат внимание, това чудо няма да се откаже лесно. Чешмата в кухнята да си пусна – от нея потича Диана Русинова.
Каузата – е как иначе – разбира се, че Пътната безопасност.
Скритата цел – подписване на договори и печеленето на обществени поръчки за продажбата на уреди, софтуери и тем подобни за милиони левове наши пари. Едната от които е замерване на дупките със сателити срещу скромната сума от 5 млн. лева![]()
![]()
– за щастие все още нереализиран. Ама само все още.
Няма да коментирам тази безумна глупост в този лунен пейзаж, какъвто са българските пътища.
Подкрепя я една друга организация на инструкторите в България, която пък иска да продаде на държавата един друг софтуер за шофьорските курсове за едни други няколко милиона лева.
Заради такива като тези, когато ме срещнаха със Зам.-мин. на транспорта – Стоян Новаков /който изгасна също толкова бързо, колкото и безславно/, човекът ми каза – „Само не използвай думата кауза, че започва да ми се повдига“.
Сещате се защо – нали?
Като изключим тези тримата обаче, страната ни е пълна с играчи на дребно като мен.
Хора, които са потресени от случващото се и се надигат. Един по един и бързо изгасват. Също толкова бързо, колкото са се възпламенили.
Аз горя в това всеки ден вече повече от 16 години и продължавам да ръчкам от тук и от там малко по малко, но ентусиазмът ми, че хората могат да ме подкрепят и нещо може да се случи изгасна, когато от общо почти 400000 последователя на страницата ми и в групата петицията беше подписана едва 400 от тях.
След катастрофата, при която загина Милен Цветков имаше огромна група с 66 000 членове. Направиха подписка в цялата страна и какво промениха – НИЩО!!!
Къде са сега тези хора – НЯКЪДЕ!!!
След катастрофата на Черни връх едни момчета и момичета изгряха, организираха бдения на мястото на ПТП.
3 дни – с всеки ден все по-малко хора. На протеста им пред 1 РУ в София имаше едва шепа народ.
Групата им събра има – няма 1000 човека.
Преди няколко месеца стартира поредната голяма инициатива – „Избери живота“.
Приветствам ги за името им, защото аз споделям виждането, че не трябва да се борим срещу войната, а за мира. В случая не трябва да искаме да спираме войната по пътищата, а да се борим за живота.
Става въпрос за младежка организация, която също иска да промени нещата.
Според мен ги употребяват от Фондация „Ханс Зайдер“, чиято председателка имаше наглостта на кръглата маса да заяви, че видите ли ние останалите смотаняци не сме били достатъчно упорити и достатъчно последователни, затова не сме успявали.
Не, госпожо. Не е това причината да не успяваме. Причината е, че народът спи по темата, медиите не се интересуват от нас, а никоя политическа сила не стои зад гърба ни.
Не харчим чужди пари и дарения и не ни се плаща, за да правим това. Влагаме лични средства и губим личното си време – БЕЗПЛАТНО.
А на политическите партии изобщо не им пука за нас.
Ще си спестя коментарите, че инициативата е стартирана от Младежката организация на ГЕРБ, защото я подкрепят и много други, които не са политически пристрастни.
Под езика ми стои горчилката, че всичко това стартира преди поредните парламентарни избори, но и затова ще замълча.
Живеех с надеждата, че разполагайки с очевидно солидни парични ресурси зад гърба си и с политическата подкрепа на неугасващата партия, тези младежи ще вземат да направят нещо значимо.
Да, ама не. Ние да сте чували нещо да е свършено от тях. Поредните постващи статии за катастрофи и призоваващи да се кара разумно.
Защо обаче държавата издържа цяла агенция, в която 40 служители получават не малки заплати, не мога да кажа.
Именно поради тоталното бездействие и безхаберие на тази агенция организациите в този сектор се роят като пчели, но и продължителността на живота им е също толкова кратка.
Зад каузата на неизгасващите стоят личните интереси, които се задоволяват и нечистите цели, които се преследват и които продължават да карат машината да се движи.
Преди 1-2 седмици ви споделих за един Иван. Толкова време отдели да ме убеждава, че не бил бухалка на никого и че организирал майките заради каузата.
Ама коя кауза? Както му и написах, оказа се бухалка на Богдан от гореспоменатия Институт и пионка в ръцете на Гешев. А майките – майките жертви за пореден път.
И Иван ме блокира. Защо ли? Сигурно, за да ми докаже, че е честен и почтен.
Абе грозна работа Ви казвам и това си е!!!!
Тунел - дълъг и тъмен
Светлинка - никаква
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Petrolhead написа:Lenco написа:10 000лв за България си е висок доход, особено ако са останали след реални осигуровки.
Членовете на bmwpower-bg.net/forums не попадат в класацията.
ама едно БМВ все си струва 70-80к евра. гадовете не се съобразяват, че българските богаташи вадят само по 5к евро на месец
Е тва че българина е странно животно което вади 2000 лева заплата, в същото време държи да кара БМВ минимум 250 коня е друг въпрос. Нормалните хора от средна класа на запад карат тойоти, рена и фолксвагени (макар че последните струват колкото БМВ вече)
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Скъпите автомобили по улиците не значат нищо.
Кола за 200к евра на лизинг излиза около 5-6к лева на месец с 40-50к лева първоначална.
Не е нещо непостижимо, все пак това са 2-3 дебели софийски наема. Дали е икономически обосновано не е чак токова важно
Кола за 200к евра на лизинг излиза около 5-6к лева на месец с 40-50к лева първоначална.
Не е нещо непостижимо, все пак това са 2-3 дебели софийски наема. Дали е икономически обосновано не е чак токова важно
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Сори Зак, ама няма да го прочета, твърде много е и за мен даже.
Отгоре, отгоре минах, поредния много пишещ и възмутен, който на дела го няма, ама решил да твори защото всичко му е ясно, ама само на приказки и нищо не може да направи защото...знае нещата само на приказки, а това е равносилно на все тая и ще си лае само из нета.
Ето, тая нощ някакъв с джип бил просто паркирал неправилно е един буден гражданин просто подал сигнал на 112, нещо толкова подценявано. Ченгетата тръгват и отивайки виждат някакъв да се клатушка и влиза в колата хуквайки да бяга. Удря там 4-5 коли, спират го с шипове край Созопол ли беше и той продължава малко със спуканите гуми, като удря още една кола и спира като хукнал да бяга ли какво там и май избягал. В крайна сметка ще го намерят и ще си понесе наказанието, ама всичко тръгва от едно звънкане на 112 за неправилно паркирал автомобил. Пък Зак тоя от статията може да открива топлата вода, че имало схемаджии и крадци, ама така из нета или някъде другаде просто да си лае. Много борци, много революционери станаха хората от както имат интернет.
П.п: Скъпи коли на тузарски места по света с лопата да ги ринеш. Но хората с такива обикновено живеят в богати квартали, където...ами не ходят обикновени хора. Обикновено ако видиш Ламбо на обява и е 10 годишно, пробега е такъв все едно не е карано. Това е защото повече стои из гаражите. В Щатите има масова практика да си транспортираш кола от такъв ранг с камион за да идеш на някоя писта или да я разходиш из някое тузарско място. Хората с пари за ежедневни цели си имат колкото искаш удобни коли. Тука просто всеки втори(не всички
)с някой лев държи да го видят и чуят. Ако има Ламбо гледа да го паркира пред кафето и да го видят, че слиза от Ламбо. Това е свързано с миналото когато никой е нямал нищо освен соц кола и сега му е кеф, че има нещо. В запада в много от страните се счита за проява на лош вкус и липса на възпитание защото с такава кола може да накараш другите да се чувстват тъпо, че те нямат и няма да имат. Тука на никой не му дреме и даже не му минава през акъла това нещо. Когато най-добрият ми приятел беше в Лонг Айлънд и бачкаше лятото за кратко на един паркинг само ми говореше какви коли спирали. Викам му абе и в София има бол коли от хубава по-хубава. А той беше студент там, та знае и само каза през минута две, какви коли спират и колко суперкара паркирва и какви бакшиши оставят лятото. Общо взето беше пълно с екзотични модели идващи през минута, две. В България имало коли
много медии слушате как едва ли не Бугати си продават основно на нашия пазар щото оня вълка имаше и тоя на Биомет.
Изключение за запад правят някакви шоу звезди или спортисти защото на тях работата им е да са ексцентрични(медиите да вдигат шум около тях, а не да си показват простотията) и пак не винаги се гъзарят с коли, много от тях просто ги возят в някаква лимузина.
Алх едно време викаше, че с кола гледа да впечатли обикновено, който няма с какво друго. Е, наблюдавайки през годините и събирайки инфо от всички краища на света, точно така се оказа. Не говорим за маниаци на коли, а... сещате се. Най-черният джип и т.н.

Отгоре, отгоре минах, поредния много пишещ и възмутен, който на дела го няма, ама решил да твори защото всичко му е ясно, ама само на приказки и нищо не може да направи защото...знае нещата само на приказки, а това е равносилно на все тая и ще си лае само из нета.
Ето, тая нощ някакъв с джип бил просто паркирал неправилно е един буден гражданин просто подал сигнал на 112, нещо толкова подценявано. Ченгетата тръгват и отивайки виждат някакъв да се клатушка и влиза в колата хуквайки да бяга. Удря там 4-5 коли, спират го с шипове край Созопол ли беше и той продължава малко със спуканите гуми, като удря още една кола и спира като хукнал да бяга ли какво там и май избягал. В крайна сметка ще го намерят и ще си понесе наказанието, ама всичко тръгва от едно звънкане на 112 за неправилно паркирал автомобил. Пък Зак тоя от статията може да открива топлата вода, че имало схемаджии и крадци, ама така из нета или някъде другаде просто да си лае. Много борци, много революционери станаха хората от както имат интернет.
П.п: Скъпи коли на тузарски места по света с лопата да ги ринеш. Но хората с такива обикновено живеят в богати квартали, където...ами не ходят обикновени хора. Обикновено ако видиш Ламбо на обява и е 10 годишно, пробега е такъв все едно не е карано. Това е защото повече стои из гаражите. В Щатите има масова практика да си транспортираш кола от такъв ранг с камион за да идеш на някоя писта или да я разходиш из някое тузарско място. Хората с пари за ежедневни цели си имат колкото искаш удобни коли. Тука просто всеки втори(не всички



Изключение за запад правят някакви шоу звезди или спортисти защото на тях работата им е да са ексцентрични(медиите да вдигат шум около тях, а не да си показват простотията) и пак не винаги се гъзарят с коли, много от тях просто ги возят в някаква лимузина.
Алх едно време викаше, че с кола гледа да впечатли обикновено, който няма с какво друго. Е, наблюдавайки през годините и събирайки инфо от всички краища на света, точно така се оказа. Не говорим за маниаци на коли, а... сещате се. Най-черният джип и т.н.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ти май пак не разбра какво се говори
Обясняваме, че и на слепец е ясно, че процентно у нас скъпите коли са супер много и са на едно с най-скъпите градове в света.
Обясняваме, че и на слепец е ясно, че процентно у нас скъпите коли са супер много и са на едно с най-скъпите градове в света.
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:Баси. За първи път ми се случва нещо подобно.
На Шел Казичене ме застигат два допотопни буса - ....
Пътя там е извънградски и трябва да караш в най-дясната свободна лента. Дъвкали сме го вече с 140 на магистрала в лявата лента при свободна дясна.
Нормално булгар поведение и от двете страни ( не ми се сърди, казвам го без обида ). Явно вече не те признават за черен джип.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Отгоре, отгоре минах, поредния много пишещ и възмутен, който на дела го няма, ама решил да твори защото всичко му е ясно, ама само на приказки и нищо не може да направи защото...знае нещата само на приказки, а това е равносилно на все тая и ще си лае само из нета.
На адвокат,благодарение на когото доста убийци на пътя са влезли в затвора, със сигурност са му дооооста по-ясни нещата.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
За което е получил пари .
Айде не на мен тия, като иска кауза да става прокурор или съдия! Точно адвокат и съвест да ми хвалиш.
Алек, не знам как ги вадите процентите и пак гледате основно София.
Едит: И като говорим за пропуски, със сигурност пропускате в София колко уона би рич или поне луук Рич има, които си вземат някаква кола с дългосрочен наем(или не толкова дългосрочен)от автокъща и след това я връщат, да не говорим за още колко схеми правят някои само и само да излезнат за няколко дни с някаква кола някъде. Не говорим да вземе под наем и да иде на писта или пък просто да кара, а точно да се фука. Щом има такива, които си дават колите за снимки срещу заплащане и то не за сватба или нещо подобно, смятай докъде са нещата.

Алек, не знам как ги вадите процентите и пак гледате основно София.
Едит: И като говорим за пропуски, със сигурност пропускате в София колко уона би рич или поне луук Рич има, които си вземат някаква кола с дългосрочен наем(или не толкова дългосрочен)от автокъща и след това я връщат, да не говорим за още колко схеми правят някои само и само да излезнат за няколко дни с някаква кола някъде. Не говорим да вземе под наем и да иде на писта или пък просто да кара, а точно да се фука. Щом има такива, които си дават колите за снимки срещу заплащане и то не за сватба или нещо подобно, смятай докъде са нещата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Petrolhead написа:Скъпите автомобили по улиците не значат нищо.
Кола за 200к евра на лизинг излиза около 5-6к лева на месец с 40-50к лева първоначална.
Не е нещо непостижимо, все пак това са 2-3 дебели софийски наема. Дали е икономически обосновано не е чак токова важно
Сложи и още 3-4к на месец за каско. Не знам колко хора на заплата в БГ могат да си позволят 10к на месец за автомобил. Тия коли по 200к евро едва ли ги купуват на лизинг
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Върви си Зайо Байо през гората и изведнъж чува:
- Помооощ! Помоощ!
Поглежда и какво да види - коня паднал в една дупка…
- Моля те, извади ме оттук, не мога да изляза! - казал коня.
- Нямаш проблеми, брато. - казал Зайо и отишъл, запалил БМВ-то, върнал се, хвърлил едно въже на коня и го изтеглил от дупката.
На следващия ден, както си препускал през гората, коня чул:
- Помоощ!
Погледнал и в същата дупка бил паднал Зайо…
- Моля те Конче, извади ме… аз вчера как ти помогнах!
- Нямаш ядове! - казал коня и си подал к*ра в дупката.
- Хвани се за х*я ми! - речено сторено, хванал се Зайо за "оная работа" на Коня и бил спасен!
Каква е поуката? Ако ти е голям к*ра, не ти трябва БМВ!

- Помооощ! Помоощ!
Поглежда и какво да види - коня паднал в една дупка…
- Моля те, извади ме оттук, не мога да изляза! - казал коня.
- Нямаш проблеми, брато. - казал Зайо и отишъл, запалил БМВ-то, върнал се, хвърлил едно въже на коня и го изтеглил от дупката.
На следващия ден, както си препускал през гората, коня чул:
- Помоощ!
Погледнал и в същата дупка бил паднал Зайо…
- Моля те Конче, извади ме… аз вчера как ти помогнах!
- Нямаш ядове! - казал коня и си подал к*ра в дупката.
- Хвани се за х*я ми! - речено сторено, хванал се Зайо за "оная работа" на Коня и бил спасен!
Каква е поуката? Ако ти е голям к*ра, не ти трябва БМВ!

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
50/50. Къде на лизинг, къде кеш. Повечето луксозни автомобили са втора ръка. Всяка година официалните представители си представят продажбите, реално луксозните автомобили са в пъти на това.Jorixa написа:Тия коли по 200к евро едва ли ги купуват на лизинг

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jorixa написа:Petrolhead написа:Скъпите автомобили по улиците не значат нищо.
Кола за 200к евра на лизинг излиза около 5-6к лева на месец с 40-50к лева първоначална.
Не е нещо непостижимо, все пак това са 2-3 дебели софийски наема. Дали е икономически обосновано не е чак токова важно
Сложи и още 3-4к на месец за каско. Не знам колко хора на заплата в БГ могат да си позволят 10к на месец за автомобил. Тия коли по 200к евро едва ли ги купуват на лизинг
Иди и питай в Софавто. Те това обратно изкупуване не го измислиха ей така. Масово идват, вземат, карат там колкото карат и отиват да я връщат било то за пари на ръка ако са я платили в кеш или за друга или ако е на лизинг за друга или пък просто за някакви пари.
Но общия ви замисъл е верен - има нереално много хора с пари в БГ. То на запад има доста, които могат да си позволят скъпа кола, но не желаят. Не им е нужно. Тя и тука е ненужна в повечето случаи, но да кажем ако там на никой не му дреме какъв си и що си, то тука статуса е много важен за много хора. Забележете там колко народ си слага МАЛОУМНОТО 999999 в номера. Нещо HA HA AMG примерно да, ама такива почти няма или ако има са примати като нас. Напоследък има бая живеещи там и дават пари за "хубави" техни номера, не им знам цените на запад, но няма да са като нашето 7000 лева вероятно.


П.п: Това написаното от ТНТ за втората ръка суперкари и просто скъпи коли в БГ е много вярно и другата вметка пък. Затова дадох пример точно със Софавто. Не, че не са супер скъпи пак, но опираме отново, че е важно да е показано ако няма пари за ново.
Последна промяна Top Gun Maverick на 13 Яну 2023, 11:06, променена общо 2 пъти
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:...
Пак си чел, ама не си дочел. Тоя в Бургас е бил надрусан, пробвал да открадне някакъв телефон от жена и е бил спрял посредата на пътя

И още не са го заловили великите куки. Най-вероятно като го хванат, ще се окаже пак трезвен и т.н.

Интересно колко ли нарушения, криминални регистрации и т.н. има.
А за дамата по-горе пък хич не си прав. Нямало да го чете, щото било дълго, ама изписал 2 пъти повече текст след това



Да, добре.

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Въпрос на личен избор кое да чета и кое не, особено пък слова на велики адвокати. В тая сфера имам доста преки наблюдения, не ми се влиза в подробности обаче.
Нека аз не съм чел, тоест съм си измислил едва ли не, че гражданин е подал сигнал до 112 за неправилно паркирал:
Полученият от полицаите сигнал е бил за неправилно паркиран върху пешеходната пътека на двете улици тъмен джип в посока жп гара - Бургас. Колата е пречела на движението и създавала предпоставки за произшествие.
https://news.bg/crime/burgaskite-polits ... -koli.html
Сигнал за ОПИТ да откраднат телефон е имало, но това е щяло да остане в нищото, понеже няма кражба и онзи е духнал вече, но който е звъннал на 112 за паркирането е дал вярната следа. Великите свидетели преди това пак са от много знаещите, които обаче не са тръгнали след беглеца да го видят дори и отдалеч в каква кола се качва или нещо си, а са стояли на място и после вече много знаят.
Ей това е масово, да се казва нещо, да има нещо, дела нула. Евентуално ако бяха го проследили 100 метра къде отива, можеше и да стане както ГРЕШНО си писал ти, че някой си го спрял по средата на пътя след случката с телефона, ама не, зяпачи, баш като ония, които идват по съборите да чоплят семки и да обясняват колко е тъп събора и как не са видели извънземно да дрифти по пистата или поне Кен Блок след смъртта си обаче. 
П.п: И не съм недочел, чух по радиото и заради теб търсих новина из нета.

Нека аз не съм чел, тоест съм си измислил едва ли не, че гражданин е подал сигнал до 112 за неправилно паркирал:

Полученият от полицаите сигнал е бил за неправилно паркиран върху пешеходната пътека на двете улици тъмен джип в посока жп гара - Бургас. Колата е пречела на движението и създавала предпоставки за произшествие.
https://news.bg/crime/burgaskite-polits ... -koli.html
Сигнал за ОПИТ да откраднат телефон е имало, но това е щяло да остане в нищото, понеже няма кражба и онзи е духнал вече, но който е звъннал на 112 за паркирането е дал вярната следа. Великите свидетели преди това пак са от много знаещите, които обаче не са тръгнали след беглеца да го видят дори и отдалеч в каква кола се качва или нещо си, а са стояли на място и после вече много знаят.


П.п: И не съм недочел, чух по радиото и заради теб търсих новина из нета.


Последна промяна Top Gun Maverick на 13 Яну 2023, 11:53, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Въпрос на личен избор кое да чета и кое не, особено пък слова на велики адвокати. В тая сфера имам доста преки наблюдения, не ми се влиза в подробности обаче.
+1. Повечето адвокати просто са се научили (дори зазубрили) как да работят с една затворена система и екстраполират това като някакво разбиране за света.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани