помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- razer_fgbg
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2023
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Здравейте колеги, от година вече съм собственик на е92 с n52b25 мотора (218 к.с.) и съм много доволен, забелязах че колата ми е с интейка с двете DISA клапи, като предполагам стария собственик го е сложил, понеже до колкото знам не излизат така от завода.
Питането ми е дали някой от вас са слагали китайските изпускателни колектори от proparts? Ясно че ще трябва преправяне, въпроса е дали в крайна сметка с малко мъки стават на е92? И моля за съвети, ако някой има опит с подобен сетъп, както и препоръки за това кой да мапне колата в готов вид.
Става въпрос за ето тези колектори:
https://proparts.bg/product/2373/sporte ... otori.html
Видях че има стари подобни теми, но така и не открих отзиви за тези хедърси, някои препратки с полезна информация също биха ми свършили работа!
Питането ми е дали някой от вас са слагали китайските изпускателни колектори от proparts? Ясно че ще трябва преправяне, въпроса е дали в крайна сметка с малко мъки стават на е92? И моля за съвети, ако някой има опит с подобен сетъп, както и препоръки за това кой да мапне колата в готов вид.
Става въпрос за ето тези колектори:
https://proparts.bg/product/2373/sporte ... otori.html
Видях че има стари подобни теми, но така и не открих отзиви за тези хедърси, някои препратки с полезна информация също биха ми свършили работа!
- razer_fgbg
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2023
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Ъп. Някой колега, който е слагал спортни изпускателни колектори, ако може нека изкаже мнение и линк към продукта, понеже не успявам да намера нищо читаво.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Слагали сме Supersprint.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- razer_fgbg
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2023
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Kroki написа:Слагали сме Supersprint.
Суперспринт са 1500 евро +-, което ми идва малко повече за 15-20 коня разлика.
Имах е46ца с китайски колектори и бях доволен от тях, но от самите магазини, които ги предлагат, ми казват че доста хора не са успели да ги сложат (тези за е9x) и дори са спрели да ги зареждат. Не знам как стои варианта с това някой да ги изработи и колко пари би струвало.
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Аз само да спомена какво съм чел по темата "Повишаване на мощността на N52b25". Тук също мернах такава тема , но е от 2010г. и е заключена вече. Та, този двигател , като цяло много не се поддава на тунинг основно защото е атмосферен. Или, извличане на едни 10-15 к.с максимум и то не с гарантиран успех. Ако се не лъжа ESS или нещо подобно трибуквено означение предлагат готов кит за повишаване на мощността с от 80-100 к.с. с цена около 5000 долара, като софтуера е различен за различните двигатели от серията N52. Комплекта включва всичко необходимо, заменят се и инжекторите с по големи. Колега от форума обаче в другата тема сподели, че надуването на този двигател без замяна на коляно-мотовилковата група ще го прецака бързо. Друго което съм чел е подмяна на газоразпределителните валове с други такива специално произведени и променящи ъглите на всмукване и изпускане, само , че при този вариант пада въртящия момент, който и без това не е велик 250 нютон метра при 2700 оборота мисля. Остава варианта с подмяна на филтри и генерации, но това колко коня реално ще даде и в кои обороти не е ясно. При 218 к.с. още плюс 10 к.с. на дали ще се усетят реално от шофьора. Аз също се замислях за такива манипулации, но като почетох малко се отказах па и не се сещам при мен кой би могъл да ми ги монтира тези неща, и риска да се сдуха двигателя ме отказаха. Ама ако направите нещо ще ми е интересно да почета.
- razer_fgbg
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2023
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
bonchef написа:Аз само да спомена какво съм чел по темата "Повишаване на мощността на N52b25". Тук също мернах такава тема , но е от 2010г. и е заключена вече. Та, този двигател , като цяло много не се поддава на тунинг основно защото е атмосферен. Или, извличане на едни 10-15 к.с максимум и то не с гарантиран успех. Ако се не лъжа ESS или нещо подобно трибуквено означение предлагат готов кит за повишаване на мощността с от 80-100 к.с. с цена около 5000 долара, като софтуера е различен за различните двигатели от серията N52. Комплекта включва всичко необходимо, заменят се и инжекторите с по големи. Колега от форума обаче в другата тема сподели, че надуването на този двигател без замяна на коляно-мотовилковата група ще го прецака бързо. Друго което съм чел е подмяна на газоразпределителните валове с други такива специално произведени и променящи ъглите на всмукване и изпускане, само , че при този вариант пада въртящия момент, който и без това не е велик 250 нютон метра при 2700 оборота мисля. Остава варианта с подмяна на филтри и генерации, но това колко коня реално ще даде и в кои обороти не е ясно. При 218 к.с. още плюс 10 к.с. на дали ще се усетят реално от шофьора. Аз също се замислях за такива манипулации, но като почетох малко се отказах па и не се сещам при мен кой би могъл да ми ги монтира тези неща, и риска да се сдуха двигателя ме отказаха. Ама ако направите нещо ще ми е интересно да почета.
Съгласен съм, че разликата не е особено голяма. Най-евтиният вариант за повече мощност е преминаването към 330д/335д/335и
Предишната ми кола беше е46 М54Б30 с колектори, филтър и ремап (най-елементарният тунинг за атмосферка) и бях много доволен от този сетъп и ми беше достатъчно. Колекторите тогава ги купувах около 500 лв. от БГ сайт, като не паснаха перфектно, но майстора ги нагласи и всичко си дойде на мястото. Проблема при е9x е че доста от колегите май изобщо не са успели да ги сложат дори с повече мъки и никой не се наема да ми свърши работа. Не търся варианти за тунинг струващи колкото колата, просто малко повече динамика и звук.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
На една такава Z4-ка, сложихме всмукателен колектор от 3.0(диса клапите са еднакви), софт от 3л, цял суперспринт с колектори, премахване на катализатори и вече софт за мотора.
Всеки един кон е скъп при атмосферния тунинг.
Всеки един кон е скъп при атмосферния тунинг.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Моята е точно Z4 само , че Е89- фабрични 204 к.с. и не е точно евтина и не бих правил експерименти. Премахването на катализатора ще доведе проблеми при преминаване на технически преглед, който от тази година е с завишени изисквания за бензинови коли след 2005 година. 3,0 литровия двигател дава 258 к.с., разликата доколкото знам е в диаметъра на цилиндъра с всички последствия от това. Не съм тесен специалист и не бих могъл да кажа как ще се отразят посочените от Кроки промени по двигателя, но ако е правен дино стенд имате ли обратна информация колко всъщност К.С. са добавени към заводските 218. Звука вече е друга работа там не се търси повишаване на мощността. От друга страна N54 държи на доста тунинг и ако се не лъжа "желязната" част е същата, (знам за двете турбини и за директното впръскване) , имах предвид коляно-мотовилковия механизъм т.е. това което понася натоварването при работа на двигателя. Как да е.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: помощ за Stage 1 на n52b25 e92
Абсолютно никакви проблеми с ГТП.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани