БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Здравейте, накратко светна лампата за антифриз, след половин час изгасна сама. Колата започна яко да пуши бяло отзад. Спрях, пипнах двигателя ще ми изгори ръката. Радиаторът обаче и маркуча към него студени. Какво може да е?
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Вероятно гори антифриз, вероятно пръсната гарнитура. Отиди на газанализатор да види дали имаш изгорели газове в охладителната система. Ако имаш, лошо.
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Така на първо четене и използване на гадателските ми способности - прегрял си двигателя и гори антифриз.. Вероятно е станала белята, обаче най-добре откарай колата в автосервиз да я погледнат, без да я караш за да не стане по-зле
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 917
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Нивото на антифриза не провери ли? Отвърташ капачката и гледаш, но е добре да поизстине колата първо.. не ти попари ръката ако евентуално тръгне да пръска..
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 834
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Ми нормално двигателя да е топъл.Провери си антифриза,уреда на температурата какво показва? Скритото меню гледал ли си го и него?
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Виж като е студена, дали има антифриз.
Виж и нивото и цвета на двигателното масло.
Карай я в сервиз.
Виж и нивото и цвета на двигателното масло.
Карай я в сервиз.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 482
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Щом е студен радиатора е ясно - термостат.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
streetz написа:Щом е студен радиатора е ясно - термостат.
Да, това е ясно, но не е ясно белият пушек от къде е.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 482
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Струва ми се, че авторът не е много наясно, затова за всеки случай го написах да си знае. Белия пушек и той е лесно обясним - вследствие на прегряването крива глава или издухана гарнитура -> антифириз в цилиндрите.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 308
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Студен радиатор и горещ двигател говори за неотворил термостат .Вероятно е духнала гарнитурата и за това пуши бяло.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 917
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
При тия коли остава отворен термостатът чкато се скапе, не е като на VAG
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Здравейте отново, извинявам се, че не писах подробности, но написах първоначално цял ферман , и като се опитах да го публикувам, мистериозно изчезна... затова така лаконично втория път. Та значи, пътувам от Пловдив до София. На Ихтимах светва лампата за антифриза. Звъня на всички познати-вдигна само един гаражен майстор. (7 сутринта - събота). Пита ме температурата на двигателя каква е? Викам му - стрелката е на средата, както винаги е била. Тогава, вика, не се бой, важното е, че не вдига температурата. Спри на някой бензиностанция, изчакай да изстине, развърти внимателно капачката, махни кръстачката и долей антифриз. На терория - добре, но гоня самолет и полетът ми е след 2 часа! Затова просто продължих до София, като се успокоявах с това, че температурата не мърда. Като влязох в града, забелязах, че пуши яко бял дим отзад, като парен локомотив. Имах 10 мин въртене в града, после спрях на една бензиностанция да взема антифриз, и след 2 мин като се опитах да я запаля, не можах. Избутаха ме 100м до гаража, където я оставих. Но вътре в подземния успях все пак да я запаля, че трябваше да я вкарам плътно. За малко да активирам противопожарната система
Вчера е ходил да я гледа майстор, и казал, че според него е избил "топлообменника на ЕГР-а". (някой запознат ли е с това?) И че антифриза е изтекъл, датчика на радиатова е останал на сухо и затова не е отчел прегряването. Естествено, трябва да се "разкости" в сервиз, за да се види точно. Имало няколко варианта според него:
- само гарнитура на главата и шлайф (малкия дявол)
- да е спукана главата и нова (лошо, но не фатално)
- да е изметнала и блока (т.е. да си купя колата отново)
Аз преди да се изкаже майстора, гледах клипове в тубата и накратко: посочват като слабости на модела пласмасовото казанче за антифриза, което ако не се сменяло с оригинално на някакъв период от време се пукало по дължина и антифриза изтичал за секунди. Също термостата като му свършел ресурса блокирал или в отворено, или в затворено положение. Ако е в отворено колата не може да загрее, ако е в затворено не отваря големия кръг и колата прегрява.
Та сега чакам присъдата, но май ще я карам в Пловдив, че в София не познавам майсторите и могат да ме "издялкат" яко.
Ако някой познава човек с платформа, който да ми я докара в Пловдив за нормални пари, да ми пише. Също ако знае майстор в София, който е спец по БМВ-тата, но да не "дере кожи", ще съм му много признателен. Благодаря на всички, оценям, че сте отделили от времето си!
Вчера е ходил да я гледа майстор, и казал, че според него е избил "топлообменника на ЕГР-а". (някой запознат ли е с това?) И че антифриза е изтекъл, датчика на радиатова е останал на сухо и затова не е отчел прегряването. Естествено, трябва да се "разкости" в сервиз, за да се види точно. Имало няколко варианта според него:
- само гарнитура на главата и шлайф (малкия дявол)
- да е спукана главата и нова (лошо, но не фатално)
- да е изметнала и блока (т.е. да си купя колата отново)
Аз преди да се изкаже майстора, гледах клипове в тубата и накратко: посочват като слабости на модела пласмасовото казанче за антифриза, което ако не се сменяло с оригинално на някакъв период от време се пукало по дължина и антифриза изтичал за секунди. Също термостата като му свършел ресурса блокирал или в отворено, или в затворено положение. Ако е в отворено колата не може да загрее, ако е в затворено не отваря големия кръг и колата прегрява.
Та сега чакам присъдата, но май ще я карам в Пловдив, че в София не познавам майсторите и могат да ме "издялкат" яко.
Ако някой познава човек с платформа, който да ми я докара в Пловдив за нормални пари, да ми пише. Също ако знае майстор в София, който е спец по БМВ-тата, но да не "дере кожи", ще съм му много признателен. Благодаря на всички, оценям, че сте отделили от времето си!
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
За платформа виж има група във фейсбук , за споделена платформа като някой има курс и на връщане ако някой има нужда се разбират за нещо минимално , колкото да не се връща празен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 834
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
viewtopic.php?f=63&t=56276 за софия масово правят БМВ !
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
ivanski_2 написа:За платформа виж има група във фейсбук , за споделена платформа като някой има курс и на връщане ако някой има нужда се разбират за нещо минимално , колкото да не се връща празен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря колега, получих много съобщения. Признателен съм и на всички останали, които се отзоваха. Радвам се,че в днешно време все пак има хора, склонни да помогнат. Респект!
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани