България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Звучи абсурдно, но има голям шанс вие да сте виновни ако да речем сте карали в дясна лента, а животното е пресякло от ляво надясно. Или ако карате в лява лента, а то пресече от дясно наляво.
Не голям шанс а 100% ще го пишат виновен самокатастрофирал поради несъобразена скорост с пътната обстановка . Няма такъв филм с виновни глигани сърни порове скунксове и тем подобни . В такива ПТП винаги водача е виновен и акта е на него .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В духа на дискусията и в чест на всички преценячи, това нарушение трябва да се нарича "непреценена скорост".
Аз чак сега разбрах, защо има такъв проблем точно с него. Удря ги в майстоството един вид.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jorixa написа:Е как е отговорна държавата че е имало животно на пътя ? Освен ако мрежата не е била скъсана евентуално
Държавата е собственик на магистралата чрез своята структура /МРРБ или АПИ, не помня/. И точно защото тя е длъжна да осъществи контрола над това тя да е безопасна /точно с тези мрежи, които са масово на мармалад/. Животното /в моя случай диво/ няма как да му търсиш отговорност, дори съм сигурен, че застрахователя е търсил обезщетение от държавата в моя случай.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
///M Power написа:Jorixa написа:Е как е отговорна държавата че е имало животно на пътя ? Освен ако мрежата не е била скъсана евентуално
Държавата е собственик на магистралата чрез своята структура /МРРБ или АПИ, не помня/. И точно защото тя е длъжна да осъществи контрола над това тя да е безопасна /точно с тези мрежи, които са масово на мармалад/. Животното /в моя случай диво/ няма как да му търсиш отговорност, дори съм сигурен, че застрахователя е търсил обезщетение от държавата в моя случай.
Ми съмнява ме. Според тва което пише на запад поне, ако е домашно животно отговорен е собственикът, ако е диво животно отговорен е шофьорът. Държавата няма как да гарантира че животното няма да прескочи оградата примерно
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В чужбина много често, да не кажа винаги лова се практикува в частни терени.
Тези терени имат застраховки и ако животно излезе и бъде блъснато от кола, застраховката на собственика на терена плаща за ремонта.
Това го разбрах след като блъснах диво животно, но не стигнах до тях да плащат защото имах като каско.
А може застрахователите после да са си искали парите от собственика на терена/нивата.
Тези терени имат застраховки и ако животно излезе и бъде блъснато от кола, застраховката на собственика на терена плаща за ремонта.
Това го разбрах след като блъснах диво животно, но не стигнах до тях да плащат защото имах като каско.
А може застрахователите после да са си искали парите от собственика на терена/нивата.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хммммм, а сърничките в Унгария?
В САЩ също, ако излезнат на магистралата кой в виновен? Нали те са били там преди хората и преди магистралата? Значи вие сте в техния свят и сте го превзели, съответно вие сте виновни.

В САЩ също, ако излезнат на магистралата кой в виновен? Нали те са били там преди хората и преди магистралата? Значи вие сте в техния свят и сте го превзели, съответно вие сте виновни.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Днеска КАТ отбиваха тежкия трафик през Нов Хан и връщаха при Вакарел посока Пловдив.
И използвуаха едно синьо е46 м купе. Много лачено. После видях, че и сребристия тт роудстър бяха изкарали.
И използвуаха едно синьо е46 м купе. Много лачено. После видях, че и сребристия тт роудстър бяха изкарали.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Пловдивският ускорител на елеметарни частици, пътят към Пазарджик, пак взима жертви!
Някой пак се е правил на много бърз
Минавал съм последно преди 3-4 години от там и не мисля да повтарям.
Няма такива малоумници като тия, пътуващи по този път! Напълно нормално е там да видиш някоя барака засилена със 150 км/ч срещу теб да изпреварва юнашката
Примерно някой Опел Зафира, или някой друг подобен курник без гуми, спирачки и т.н.
https://offnews.bg/112/chetirima-ubiti-v-katastrofa-kraj-malo-konare-zatvoren-e-patiat-plovd-796931.html
Някой пак се е правил на много бърз

Няма такива малоумници като тия, пътуващи по този път! Напълно нормално е там да видиш някоя барака засилена със 150 км/ч срещу теб да изпреварва юнашката



Примерно някой Опел Зафира, или някой друг подобен курник без гуми, спирачки и т.н.



https://offnews.bg/112/chetirima-ubiti-v-katastrofa-kraj-malo-konare-zatvoren-e-patiat-plovd-796931.html
Четирима убити в катастрофа край Мало Конаре, затворен е пътят Пловдив - Пазарджик
Последна промяна zAcK на 12 Мар 2023, 20:31, променена общо 2 пъти
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Освен себе си, друг идиот със Зафира не съм виждал да изпреварва, та може би имаш предвид множеството мангалски ванове тип Шаран, Сеат Алхамбра или Рено еспейс, които наистина летят на убиване.
За тоя път си адски прав. За Велинград го предпочитах преди време вместо магистралата(както всеки път)ама стабилно ще се замисля следващия път. Там е напълно нормално да се случи четворно изпреварване като предполагам логиката е, че има място. Ама и изпреварванията имат вина, понеже като видят летящ и обикновено се дърпат вдясно. Ще кажете какво толкова, нали иначе ще направят колона. Ами по-добре би било колона защото там ще видите до какъв феномен е довело това дърпане вдясно. ВСИЧКИ летящи олигофрени карат този път все едно е магистрала в смисъл, че настигайки някой очакват как той ще се залепи в мантинелата защото е длъжен да им направи път.
Затова съветът ми е ако минавате от там да си карате в средата на лентата и като видите някой отзад да не му давате път ако се движите с нормална скорост от 80-100. Повече внимание към камикадзетата срещу вас на които другите правят грешката да им правят път само и това е.
Много мангал в този район без акъл в главата, но с някой лев в джоба и си мислят, че света е техен. И не знам защо не съм виждал особено много камери там. И ако все пак видите камера на този път(предполагам има)не светете на летящите защото такава простотия, каквато има там, май няма другаде.
За тоя път си адски прав. За Велинград го предпочитах преди време вместо магистралата(както всеки път)ама стабилно ще се замисля следващия път. Там е напълно нормално да се случи четворно изпреварване като предполагам логиката е, че има място. Ама и изпреварванията имат вина, понеже като видят летящ и обикновено се дърпат вдясно. Ще кажете какво толкова, нали иначе ще направят колона. Ами по-добре би било колона защото там ще видите до какъв феномен е довело това дърпане вдясно. ВСИЧКИ летящи олигофрени карат този път все едно е магистрала в смисъл, че настигайки някой очакват как той ще се залепи в мантинелата защото е длъжен да им направи път.

Много мангал в този район без акъл в главата, но с някой лев в джоба и си мислят, че света е техен. И не знам защо не съм виждал особено много камери там. И ако все пак видите камера на този път(предполагам има)не светете на летящите защото такава простотия, каквато има там, май няма другаде.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това е най-най глупаво измисления път в България и очаквах че след ремонта ще го направят както трябва, примерно както Асеновград-Пловдив, но те си го оставиха както си беше. Прекалено широк за двупосопен, но тесен за еднопосочен с две ленти. И става мазало, тройни, четворни изпреварвания постоянно, а в този район не е като да няма малоумници. Лично аз винаги когато мога го избягвам.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Пътя е виновен, как. То нема кой друг.
Хм,хм...
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Това е най-най глупаво измисления път в България и очаквах че след ремонта ще го направят както трябва, примерно както Асеновград-Пловдив, но те си го оставиха както си беше. Прекалено широк за двупосопен, но тесен за еднопосочен с две ленти. И става мазало, тройни, четворни изпреварвания постоянно, а в този район не е като да няма малоумници. Лично аз винаги когато мога го избягвам.
Вярно е, много опасен път!!! И никакъв контрол. Там се кара с 120+ , вярно е че има двойно и тройни изпреварвания

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо написа:Пътя е виновен, как. То нема кой друг.
Аз съм много далеч от мисълта че пътищата са виновни за положението в България , но специално този е мега малоумно измислен още от време оно


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dhtj написа:alx написа:тия са активни и са много забранени и повечето не работят навсякъде и със всеки радар... а и триногата "знае" ако е заглушена и прави снимка така или иначе на вредителя. не са рекли не са решили да дойдат после и да ти разглобят предницата... предполагам, че не им се занимава защото хората с професионали джамъри са много малко и не си струва да ги гонят.. но като цяло като частно лице нямаш право да излъчваш на тези честоти и ако се заядат може страшна беля да ти направят...
Знам, знам, в сащ и в европа може и да те клецат или затворят за такова нещо, но в българския закон глобата е 50лв ако те хванат...![]()
Досега не съм чул някой да са хванали, а тези джаджи лесно минават от активен режим в режим "парктроник", даже някои имат и паник бутон, който изтрива фирмуеъра със забранената функционалност.
Фирмата която прави джамърите и триногите за българия е една и съща. Сам си прави сметката дали "работят"?
Глобата за джемър по сега действащия закон е 50лв, та дали има смисъл да отричаш, че имаш ако те хванат и нещо да ти разглобяват?
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:Глобата за джемър по сега действащия закон е 50лв, та дали има смисъл да отричаш, че имаш ако те хванат и нещо да ти разглобяват?
Mда, нали и аз казах че е 50 кинта глобата.
Реално никой милиционер не го интересува тоя закон и никой не се занимава да проверява такива неща. Въпросните олигофрени са с ограничен капацитет и набор от дейности, които могат да извършват, а и е по-лесно да продължат да си дремят в патрулката, докато триногата снима останалите шофьори без джамъри, отколкото да си развалят седянката и да тръгнат да гонят някой с джамър.

Така че на практика джамърите са безнаказани в България в момента.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани