Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Здравейте колеги,имам теч на масло от дясно на двигателя и не мога да разбера от какво е,какво има там?Не е от гарнитура на картера теча е горе. Двигателя е 2.0 163 к.с. м47Благодаря!
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
От дясно на матора е турбото ,може да ти тече гарнитура капака на главата и да го стича маслото някъде надясно на мотора.
///M power
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Капак клапани, ако е омазан блока.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Омазнен е тампона на мотора и от там компресора на климатика.Явно ще трябва да махна основата на филтърната кутия за да видя от къде е точно теча.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 908
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Е па.. теч - теч, колко да е този теч? Прави ли локви?
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
В гаража прави като 50ст. за 3-4 дена не е голям теч,но все пак.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6230
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Най- напред се измива добре и кара известно време след това. Гадаенето е безсмисленно.
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
zvetiko написа:Най- напред се измива добре и кара известно време след това. Гадаенето е безсмисленно.
колега ще го измия, но там е кутията на въздушния филтър и нищо не се вижда някъде зад нея е проблема
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 908
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Въздушният филтър закачен на мотора. Сваляш го.
Вземаш си обезмаслител за дискове, забърсваш с парцал, пръскаш където е теча и забърсваш с друг парцал докато се поизчисти.
(Ако тече най-отгоре е гарнитура на клапани, следва гарнитура глава.. турбото е долу.)
Вземаш си обезмаслител за дискове, забърсваш с парцал, пръскаш където е теча и забърсваш с друг парцал докато се поизчисти.
(Ако тече най-отгоре е гарнитура на клапани, следва гарнитура глава.. турбото е долу.)
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Колеги малко да раздвижа темата,понеже автомобила не се кара много от както писах.Теча е открит,от картерната вентилация идва маркуче и влиза във въздуховода от там въздуховода влиза в студената част входа на турбото и на самия вход на турбината има гумено маншонче.На входа на турбото се събира маслото във въздуховода.Може ли проблема да е в клапъна на картерната вентилация за да вкарва масло на входа на турбото?Благодаря на всички!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 908
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Нормално е да е омаслено там, все пак колата е стара.
Смени си клапана на картерната вентилация, понеже той е консуматив (60 000 км е предписанието за смяна)
Но по принцип старите дизелови (и бензинови) коли си хвърлят масло от там, самия клапан на тези BMW-та не е много ефекивен, сепараторът работи зле, а преди да сложат сепаратор си беше филтър (при M47 на E46 е така). Всъщност с филтър може и да е по-добре, до определен пробег.
Смени си клапана на картерната вентилация, понеже той е консуматив (60 000 км е предписанието за смяна)
Но по принцип старите дизелови (и бензинови) коли си хвърлят масло от там, самия клапан на тези BMW-та не е много ефекивен, сепараторът работи зле, а преди да сложат сепаратор си беше филтър (при M47 на E46 е така). Всъщност с филтър може и да е по-добре, до определен пробег.
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
SpeedyMan написа:Нормално е да е омаслено там, все пак колата е стара.
Смени си клапана на картерната вентилация, понеже той е консуматив (60 000 км е предписанието за смяна)
Но по принцип старите дизелови (и бензинови) коли си хвърлят масло от там, самия клапан на тези BMW-та не е много ефекивен, сепараторът работи зле, а преди да сложат сепаратор си беше филтър (при M47 на E46 е така). Всъщност с филтър може и да е по-добре, до определен пробег.
Благодаря колега,автомобила е на 190 000 км реални,но никога не е сменян клапана, мисля да закупя оригинален смисъл те са 2 капачка и сепаратор?
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 908
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Оригинален или не - все тази. Просто не е ефективен: Отворът за вход и оттичене на маслото е един и същ.
Ето тук една тема: viewtopic.php?f=112&t=446633&p=4676611#p4676611
Ако сложиш филтърния вариант, вместо сепараторния, ще трябва да сменяш филтъра на 60 000 км. със сиурност, но може би ще филтрира по-добре маслото от колкото сепараторния елемент. (не знам дали е така).
Филтърът и сепараторния елемент са взаимно заменяеми.
Та, смени го превантивно и трябва да се изчисти тръбата от клапана до маркуча, понеже събира разни нагари.
Ето тук една тема: viewtopic.php?f=112&t=446633&p=4676611#p4676611
Ако сложиш филтърния вариант, вместо сепараторния, ще трябва да сменяш филтъра на 60 000 км. със сиурност, но може би ще филтрира по-добре маслото от колкото сепараторния елемент. (не знам дали е така).
Филтърът и сепараторния елемент са взаимно заменяеми.
Та, смени го превантивно и трябва да се изчисти тръбата от клапана до маркуча, понеже събира разни нагари.
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Случайно намерих да продават планка с която се премахва въпросния сепаратор и клапан, дали няма да е по добре с нея?
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 908
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Теч на масло от дясно на двигателя 2.0 163 к.с.
Не. Планката по принцип трябва да е с дупка и от там да си правиш кеч кен. Но. този клапан си е постоянно отворен и със сепаратор, ако тече от там е заради стари уплътнения.
То и от планката може да тече ако няма добри уплътниения, но ще излиза повече масло от там.
То и от планката може да тече ако няма добри уплътниения, но ще излиза повече масло от там.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани