България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Сигурно изчегъртва чертички на волана като се блъснат заради него 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
z
Последна промяна Petrolhead на 20 Ное 2023, 18:59, променена общо 1 път
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини
Petrolhead написа:Tenata написа:Petrolhead написа:
аз лично на пазарджишко карам до осевата линия, да ме изпреварват от където си искат. псуват, викат, мигат ама не ми пука, няма да им правя живота лесен
Ти си поредния “преценяч”, не по-различен от другите където карат +над ограничението.
Не е въпроса защо се кара над ограничението или на осовата, а ЗАЩО го правиш?
Защото ти си поредния който си мисли, че така трябва
Ако някой ден те затрият на осовата линия или в лявата лента на магистралата, не се чуди Защо!
Мили другарю, имам си лента, правилата ми казват да си карам в лентата, това правя. Не нарушавам нищо, преча единствено на пилотите, за които тройните изпреварвания са част от пътуването.
не разбирам логиката, ако не искам да ме убият на пътя, трябва да се навра в мантинелата отдясно, това ли е единствения начин да остана жив? Или може би околните водачи е добре да не правят тройни и четворни изпреварвания?
Логиката е да се запазиш цял, ама ти си преценяш къде да стоиш, господине.
Един по-малко като теб.
Споко стои си на осовата линия, а правилата които споменаваш явно са някакви твои.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Макар и на други теми да сме спорили остро с петролхед, къде трябва да се кара точно на пътя пловдив-пазарджик?
Ако стоя леко вдясно на лентата за движение познайте - при насрещно движение бай хой си ме изпреварва, знаейки че ще отбия още по-вдясно. При каране по-скоро в лявата част на лентата проблемът почти не съществува.
От едно известно време спазвам всички ограничения на извънградски пътища без магистрала, че ми писна да гледам за триноги, двуноги и статични камери, редовно някой с изтърбушен кош ми мига, че бърза да ходи да вари зимнина на село. Интересен факт - бързащите с по-лъскави коли почти никога не се нервят от това да покарат зад мен известно време, преди беше обратното (особено на Тракия).
След като сложиха колчетата на дефилето, пътуването е съвсем различно - не са ти на 8 очите постоянно с идеята някой да не изскочи в завоя.
Та така, инфраструктурата ще подобри много нещата, но в комбинация с контрол. Щом на двулентов път летят с 200+, значи контрола и прилагането са две патерици - нещо между тях куца...
П.П.: За носенето на колан преценях, докато не ми писаха акт и ми излезе 300 кинта с пътуването до родното място, където се водех на отчет. Спрях да преценям. Моркова и тоягата работят, независимо какви теории развиваме.
Ако стоя леко вдясно на лентата за движение познайте - при насрещно движение бай хой си ме изпреварва, знаейки че ще отбия още по-вдясно. При каране по-скоро в лявата част на лентата проблемът почти не съществува.
От едно известно време спазвам всички ограничения на извънградски пътища без магистрала, че ми писна да гледам за триноги, двуноги и статични камери, редовно някой с изтърбушен кош ми мига, че бърза да ходи да вари зимнина на село. Интересен факт - бързащите с по-лъскави коли почти никога не се нервят от това да покарат зад мен известно време, преди беше обратното (особено на Тракия).
След като сложиха колчетата на дефилето, пътуването е съвсем различно - не са ти на 8 очите постоянно с идеята някой да не изскочи в завоя.
Та така, инфраструктурата ще подобри много нещата, но в комбинация с контрол. Щом на двулентов път летят с 200+, значи контрола и прилагането са две патерици - нещо между тях куца...
П.П.: За носенето на колан преценях, докато не ми писаха акт и ми излезе 300 кинта с пътуването до родното място, където се водех на отчет. Спрях да преценям. Моркова и тоягата работят, независимо какви теории развиваме.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това последното за преценянето много добре го написа.
Я кажете малко за тия колчета в дефилето какво мислите след толкова време вече? Аз май никога не съм минавал по този път(или ако съм е било инцидентно и не помня)та лична оценка на ситуацията преди и след не мога да направя.

Я кажете малко за тия колчета в дефилето какво мислите след толкова време вече? Аз май никога не съм минавал по този път(или ако съм е било инцидентно и не помня)та лична оценка на ситуацията преди и след не мога да направя.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Доста по-спокойно. Реално скоростта не е паднала толкова, но няма малоумни изпреварвания (освен в единия тунел, в който няма колчета
). Едно поне 15 пъти в годината го минавам този път и е супер с колчетата. Преди ми се е налагало да правя 3 ленти, за да се разминем с преценяващите






- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Доста по-спокойно. Реално скоростта не е паднала толкова, но няма малоумни изпреварвания (освен в единия тунел, в който няма колчета). Едно поне 15 пъти в годината го минавам този път и е супер с колчетата. Преди ми се е налагало да правя 3 ленти, за да се разминем с преценяващите
![]()
![]()
А няма?Има ама са далеч по малко и наистина е по спокойно пътуването.Оня ден точно в тунела един с МЛ се изстреля и изпревари 3 коли

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Чудя се дали след тунела не е стигнал други 3.




In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4275
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Никога не съм имал проблеми там и преди колчетата и с тях. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Имал си късмет да няма преценяч в обратната посока.

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Или играчи,опа преценячи които изпреварват в пакет по двама а реално няма място и за един
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4275
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Обикновенно съм с пътна помощ с двойна платформа отзад или бус с двойна, сигурно и това играе роля. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ако си първа кола/бус - няма значение. Те завоите ги знаят до степен да знаят кой идва зад завоя 


- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:Обикновенно съм с пътна помощ с двойна платформа отзад или бус с двойна, сигурно и това играе роля.
Това трябва да е, имаш 58 пъти по-добра видимост от лек автомобил и може да виждаш няколко завоя напред понякога. Ама се съмнявам че с двойна платформа правиш изпреварвания в дефилето

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4275
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Правил съм, но нощно време като се вижда повече. Май не ми се е случвало да съм след някой мноооого бавен.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани