България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
,Знаеш ли колко бързо ще минава в съда това? Приемат се промените и влизат в сила след да речем месец и два. Една широооока медийна кампания за новите сурови мерки и ще видиш как пред всяко село вместо да говорят бенвето, което е пред разпад колко много Дига(с бирите в ръка и след малко някой дава газ по селските улици докато няма куки)ще разправят уплашено как ще им вземат кенефа и няма да имат пари да си купят друг цели две три години след това, а и като платят още някои неща...абе я по-добре само да говорят колко са велики. Смелите мъже(един катаджия все вика, че смели мъже и трябвало на тази държава, да псуват куките и да се качват пияни пък той ги оправял ) да се качат ще са в пъти по-малко. Една кампания после със случаи на орки без коли, които и без това са за скрап масово и всичко ще е ок. Една кампания и с някой управител на Нестле щото шефа е бог и да не го занимаваме и всичко ще си дойде на мястото. Ама как да се оправил със служителя? Договорче. Хванат ли те със служебна кола то дължиш абсолютно всяка една глоба. Ако надвишава заплатата ти, то половината ти дават, другата вземат. Ако решиш по тарикатски да напуснеш, дължиш глобите, съдят те защото си бил служител с клауза, пишат ти в препоръките, че си педал, който завлича с хиляди левове и не плаща, а ти вече ако искаш се прави на лудия Макс, твой проблем. Тони сега е уредено със закон както пише колегата, но да речем, че се мъчиш да лъжеш, че не си карал ти. Както съм им насъбрал на тия боклуци със служебните...
Мой приятел им взема от заплатите по малко, че да не напуснат, но си и вкара ограничител на бусовете заради такива. Той вика на 5 минути от базата вече и кара със 140 на ГПС. И го виждам на телефона и пак. 100 ли им вкара защото имат магистрали все пак или обороти, не помня, но сега са ок. Като разправям на един селски тарикат моя човек как си е решил проблема той чак ядосан все едно бачка за него вика нещо такова, "мууу, аз ако бях му хвърлям ключовете и напускам, ще ме кара той да се влача по пътя и ще ми казва с колко да карам". Няма дерт, шефа е шеф щото е добър по математика, смята колко буса имаше не помня вече, гледа колко лева за нафта дава на месец, каза ми и разликата след това, то излезе за месеца, че е четирицифрено число. Да не говорим за по-малката амортизация и опасно придвижване. Как ще ми кара буса със 140 вика бе? Та с парите спокойно може да вдигне заплатата на някой по-спокоен, който ще е ок да се прибира 15 минути по-късно следобед или вечер за салатата, понеже и без това местата за бусовете да вдигат 140 не са много. Макар служебните да са друга категория.
Та само воля да има, начини много.
П.п: При това шефа е скоростен маниак и системен нарушител на пътя с лични коли, но коли, не паве натоварено с тонове плочки.
Мой приятел им взема от заплатите по малко, че да не напуснат, но си и вкара ограничител на бусовете заради такива. Той вика на 5 минути от базата вече и кара със 140 на ГПС. И го виждам на телефона и пак. 100 ли им вкара защото имат магистрали все пак или обороти, не помня, но сега са ок. Като разправям на един селски тарикат моя човек как си е решил проблема той чак ядосан все едно бачка за него вика нещо такова, "мууу, аз ако бях му хвърлям ключовете и напускам, ще ме кара той да се влача по пътя и ще ми казва с колко да карам". Няма дерт, шефа е шеф щото е добър по математика, смята колко буса имаше не помня вече, гледа колко лева за нафта дава на месец, каза ми и разликата след това, то излезе за месеца, че е четирицифрено число. Да не говорим за по-малката амортизация и опасно придвижване. Как ще ми кара буса със 140 вика бе? Та с парите спокойно може да вдигне заплатата на някой по-спокоен, който ще е ок да се прибира 15 минути по-късно следобед или вечер за салатата, понеже и без това местата за бусовете да вдигат 140 не са много. Макар служебните да са друга категория.
Та само воля да има, начини много.
П.п: При това шефа е скоростен маниак и системен нарушител на пътя с лични коли, но коли, не паве натоварено с тонове плочки.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ей за такива случаи, като описания от Моджо, глобата трябва да има фиксирана част + горница в зависимост от стойността на автомобила. Защото масово фирмени коли ленят по пътищата и за тях колкото и за вдигат глобите, все е малко.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Така е Модно, моя човек също ги плащаше от негово име, но веднъж писа възражения срещу един акт и жалба срещу полицай, но като му отговориха, че не е лошо да се замисли върху поведението си на пътя с 20+ акта и отделно като се чу за малуса и вика айде вече на шофьорите всичко с копията от книжките и да вървят те ако искат вече да си плащат. Нито така им взема от заплати да го гледат лошо, нито нищо. И да, тука единия хубостник също има няколко акта от една и съща камера, която и обикновените граждани все я знаят, че почти винаги е там. Това с "изчистването" ще става до едно време, докато не ударят местния кат както направиха с нашия преди години. От тогава нито има кой да ти вземе подкупа от отдела за видео заснемане, нито кой да махне някой акт срещу пари. Та всичко ще си дойде на мястото, еволюцията е неизбежна, освен в банановите републики, а ние не сме такава, колкото и да ни мислят някои.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ама то си е законно изчистването бре, не е "под масата". Актовете се прехвърлят на служителите, да им седят на тяхно име, нищо че са платени. Тука тънкия момент е дали служителите знаят за тая работа. От друга страна пък всеки може да си проверява електронно има ли няма ли актове. Затова аз лично винаги бих предпочел да ходя и да им го прехвърлям още като е съставен, без да го плащам. Вярно, разкарване е, ама ако пък често се случва ще се замисля тоя човек дали да го държа на работа и дали авансово да не му спирам парите ако пък много ми е потрябвал
Всъщност счетоводителя на фирмата може да гi прави тия работи даже май и пълномощно не му трябва. Поне в едното предприятие, което е държавно между дугото, счетоводството се занимава да маха актовете на директора, дето не са негови. Не съм ги питал дали имат пълномощно, СТЕВАЛ да каже дали трябва.
ФАЛУСА ще ги поизчисти тия работи, мисля си. Ся ако нещо стане, ще те разнасят жълтите парцали, че си имал ХХХ акта и си изверг и институциите не си вършат работата, друго няма какво. И Зак пак ще подскача каква сме територия, хахаха.
Всъщност счетоводителя на фирмата може да гi прави тия работи даже май и пълномощно не му трябва. Поне в едното предприятие, което е държавно между дугото, счетоводството се занимава да маха актовете на директора, дето не са негови. Не съм ги питал дали имат пълномощно, СТЕВАЛ да каже дали трябва.
ФАЛУСА ще ги поизчисти тия работи, мисля си. Ся ако нещо стане, ще те разнасят жълтите парцали, че си имал ХХХ акта и си изверг и институциите не си вършат работата, друго няма какво. И Зак пак ще подскача каква сме територия, хахаха.
Хм,хм...
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А дали голям брой шефове не възлагат за 8 часов работен ден работа като за 12 примерно, та ги принуждават да летят, че по-големият обем работа им носи примерно Х пари повече приход, от колкото съответната глоба за скорост?
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да споделя малко опит от друга страна... на служебната кола глобата идва във фирмата, тя си идва със снимка, фирмата си прави вътрешно разследване кой е конкретния шофьор и предоставя информацията на полицията, която пък му налага съответното наказание. Понякога може да е отнемане на книжката до месец и излизаш неплатена отпуска, ако работата ти е свързана с шофиране да речем. Отделно, при много груби нарушения-шофиране в нетрезво състояние, направо те уволняват-а работодателите имат гадния навик да звънят на стария ти работодател при кандидатстване и искат мнение за теб като работник И те така някак си....
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
Мануела Малеева, г-жа Ъ-ъъъъ-ъъ...
No discrimination! (unless you are russian)
Мануела Малеева, г-жа Ъ-ъъъъ-ъъ...
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:А дали голям брой шефове не възлагат за 8 часов работен ден работа като за 12 примерно, та ги принуждават да летят, че по-големият обем работа им носи примерно Х пари повече приход, от колкото съответната глоба за скорост?
Тъй де, като им вземат книжките на шофьорите ти оставаш без шофьори и без приходи
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
Мануела Малеева, г-жа Ъ-ъъъъ-ъъ...
No discrimination! (unless you are russian)
Мануела Малеева, г-жа Ъ-ъъъъ-ъъ...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 308
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Имахме подобен случай с наш колега ,в рамките на 1 година два пъти го снимаха с над 40 км извънграда и двата пъти по 400 кинта олекна .Шефа му даде последен шанс при трети случай ще го уволни дисциплинарно
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо написа:
В електронния фиш се вписва името на един от управителите - този който излиза първи в търговския регистър. Тези глоби не влизат обаче в досието на управителя, а в кат стоят на името на фирмата. За да се прехвърли глоба от фирмата на шофьора - трудов договор не е обходим -попълва се декларация кой е управлявал мпс-то.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 285
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:А дали голям брой шефове не възлагат за 8 часов работен ден работа като за 12 примерно, та ги принуждават да летят, че по-големият обем работа им носи примерно Х пари повече приход, от колкото съответната глоба за скорост?
Аз съм го играл преди години. В някои дни маршрута ми стигаше 6 часа+ шофиране. Познай дали може да свършиш исканата работа за 2 часа При мен решението беше, че бързо бързо напуснах просто 12-14 часа работен ден, всеки ден. Не инцидентно. Сред колеги имаше множество актове, катастрофи с тотализирани коли и т.н. И за момент не е ставало на въпрос, че работата е в повече.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
По повод митовете, ама не плащали, ама минавало време, ама това, ама онова, мангалите и т.н.
Преди години тука имаше един началник в полицията и камионите му за дърва обикаляха по селските пътища без застраховки, с фалшиви номера, единия даже беше с жълти. Никой не го закачаше, но той много кофти се отнасяше с подчинените си и единия дръзна да се обърне срещу него, в резултат му спряха 11 камиона на куп и им нахакаха различни актове от 1000 нагоре. Повечето го отнесоха шофьорите, но и той, плюс това се наложи вече да не играе така през просото с камионите, че го и изгониха от полицията.
Та тая сутрин возя един познат цинго, но такъв работар, дълги години даже в Англия работеше, сега в Арсенал. Той бил един от камионджиите и ми се оплаква, че не просто му запорирали заплатата, ами направо му думнали цялата за да си плати задълженията за това, че тогава е карал с фалшиви номера (за съда няма шефа ме накара, длъжен си да си с редовни)и акта му бил 1000 лв. преди 7-8 години. Викам колко трябва да плащаш...1950 защото го били осъдили. И както казах работар е, съвестен, тогава онзи ги принуждаваше така да карат с думите няма страшно от полицията, ако не искаш да караш напускай. И цинго няма против, че му вземат парите сега, сгрешил съм вика, нека си платя, ама да не е наведнъж цялата заплата. Ходил пускал в съда, че три лапета има, жена, няма мама. Та дотука с митовете как можеш да си караш без номера и книжки и да не плащаш. Рано или късно държавата ще те наиграе. Изключенията само потвърждават това нещо защото са вече мизерен процент.
Преди години тука имаше един началник в полицията и камионите му за дърва обикаляха по селските пътища без застраховки, с фалшиви номера, единия даже беше с жълти. Никой не го закачаше, но той много кофти се отнасяше с подчинените си и единия дръзна да се обърне срещу него, в резултат му спряха 11 камиона на куп и им нахакаха различни актове от 1000 нагоре. Повечето го отнесоха шофьорите, но и той, плюс това се наложи вече да не играе така през просото с камионите, че го и изгониха от полицията.
Та тая сутрин возя един познат цинго, но такъв работар, дълги години даже в Англия работеше, сега в Арсенал. Той бил един от камионджиите и ми се оплаква, че не просто му запорирали заплатата, ами направо му думнали цялата за да си плати задълженията за това, че тогава е карал с фалшиви номера (за съда няма шефа ме накара, длъжен си да си с редовни)и акта му бил 1000 лв. преди 7-8 години. Викам колко трябва да плащаш...1950 защото го били осъдили. И както казах работар е, съвестен, тогава онзи ги принуждаваше така да карат с думите няма страшно от полицията, ако не искаш да караш напускай. И цинго няма против, че му вземат парите сега, сгрешил съм вика, нека си платя, ама да не е наведнъж цялата заплата. Ходил пускал в съда, че три лапета има, жена, няма мама. Та дотука с митовете как можеш да си караш без номера и книжки и да не плащаш. Рано или късно държавата ще те наиграе. Изключенията само потвърждават това нещо защото са вече мизерен процент.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4039
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да кажа малко, след София-Серес-София ме спряха на кръговото над сервиза снощи. Заядоха се, за това че нямам залепен стикер на ГО и документ за това, всичко е платено, но буса е служебен и не сме оставили документа вътре. Въпреки моленето, че мога да отида до сервиза и да ги взема(5мин) тоя искаше просто да ми пише - 50лв. Също така се държеше адски аругантно и надменно. Минавайки след 5 мин в обратната посока му извиках некви неща, дано ме е чул. Дейба и п*************************а
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хубаво е, че си му теглил една, принципно си е кофти заяждане това, но...по-добре да не те е чул. Понеже ако те чуе и знае много добре кой си, един въпрос към колегата му с думите "ти чу ли го тоя какво ми каза" и ако онзи каже "да" си осъден директно за дребно хулиганство. Подробно мога да ти разкажа как минава такова дело и колко бързо, ама само ако искаш някой път. Просто ги имате предвид тези неща. Чулият освен него дори не е нужно да е длъжностно лице.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Кой ми сра в гащите, да ?
Нема стикер, нема дукимент, друг виновен.
И аз неам стикер залепен, редовен /имам 1 стар/, ама си го нося, заедно с ГО-то. Ако некой се "заяде" еми ся...да съм го залепил. Прав си е човека, върши си работата.
Нема стикер, нема дукимент, друг виновен.
И аз неам стикер залепен, редовен /имам 1 стар/, ама си го нося, заедно с ГО-то. Ако некой се "заяде" еми ся...да съм го залепил. Прав си е човека, върши си работата.
Хм,хм...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На практика е прав, морално не защото вижда, че колата има гражданска. Ако не виждаше щеше да му нахака акта за без гражданска, тоест е видял.
За щастие тази ПРОСТОТИЯ в 2023-та уж ще спира и няма да лепим нищо по тия стъкла, а още по-УЖ няма да носим и папки. Ще спре на някой и кранчето да вдига цената на гражданската заради стикери и картончета! Ако някой може да ми обясни картончето за какъв чеп служи като е на самата полица...явно просто някой трябва да вземе едни пари и да оскъпи дадена услуга.
За щастие тази ПРОСТОТИЯ в 2023-та уж ще спира и няма да лепим нищо по тия стъкла, а още по-УЖ няма да носим и папки. Ще спре на някой и кранчето да вдига цената на гражданската заради стикери и картончета! Ако някой може да ми обясни картончето за какъв чеп служи като е на самата полица...явно просто някой трябва да вземе едни пари и да оскъпи дадена услуга.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани