България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Айде стига филми де, ще я слагали гражданите, това няма как да стане. Хем ще има бой от двете страни, хем ако кажат, че едно място ще се регулира от закона, веднага ще се дава на наши и ваши. Агресия и от двете страни можело, идеално, нека оставим малоумните да решават нещата както в дивия запад. Виж процент да остава за полицаите от СЪБРАНИТЕ глоби вече е идея.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Понятието "хранилки" съществува само за тези, които преценят къде да нарушават и къде не
Ако не се нарушава никъде няма да има "хранилки". Ако на някое място се нарушава системно, то не е "хранилка", а проблемно място... и затова точно там се следи... и затова има толкова оплаквания от нарушители за такива места.


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Понятието "хранилки" съществува само за тези, които преценят къде да нарушават и къде не![]()
Ако не се нарушава никъде няма да има "хранилки". Ако на някое място се нарушава системно, то не е "хранилка", а проблемно място... и затова точно там се следи... и затова има толкова оплаквания от нарушители за такива места.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
както казах - има ли мотивация, нещата се случват а проблемите се самоотрегулират. цял строй има дето ужким работи най- добре от всичките на този принцип... викат му капитализъм.
да се мотивира въдворяването на закона, да се притегне събираемоста на глобите, да се въведе некъв жесток бонус малус за рецидивите и нещата ще затихнат много бързо. щото ганьо от едно нещо разбира и това е асиметрично финансово наказание... малка изцепка да води до големи разходи.
пример от щатите:
спират ме с 15км над превишеното.
плащам си $150 глоба
гражданската ми скача със $150 на година за 7 години - това са $1200 със глобата
ако не я платя до 2 месеца не мога да (пре)регистрирам никакво возило докато не я платя. лихвите често излизат над 300% на година.
след 6 месеца ако още не е платена ми слагат запор на книжката. ако ме спрат с такава книжка седя в затвора 2-3 дена докато ми доиде реда в съда и там каквото съдията реши (от $$$$ до $$$$+реален затвор)
ако се случи това последното застраховката скача х2
така след 2-3 изцепки ако не си в затвора гражданската ти може да стане няколко хиляди на година.
въпрос - дали при гоиреописаната схема ще ти стиска да правиш глупости по пътя?
да се мотивира въдворяването на закона, да се притегне събираемоста на глобите, да се въведе некъв жесток бонус малус за рецидивите и нещата ще затихнат много бързо. щото ганьо от едно нещо разбира и това е асиметрично финансово наказание... малка изцепка да води до големи разходи.
пример от щатите:
спират ме с 15км над превишеното.
плащам си $150 глоба
гражданската ми скача със $150 на година за 7 години - това са $1200 със глобата
ако не я платя до 2 месеца не мога да (пре)регистрирам никакво возило докато не я платя. лихвите често излизат над 300% на година.
след 6 месеца ако още не е платена ми слагат запор на книжката. ако ме спрат с такава книжка седя в затвора 2-3 дена докато ми доиде реда в съда и там каквото съдията реши (от $$$$ до $$$$+реален затвор)
ако се случи това последното застраховката скача х2
така след 2-3 изцепки ако не си в затвора гражданската ти може да стане няколко хиляди на година.
въпрос - дали при гоиреописаната схема ще ти стиска да правиш глупости по пътя?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Абе докато минат 320 милиона американци по тая схема бивол с кавал ще просвири . Винаги има някой който тепърва влиза в играта с глобите и нарушава .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Абе докато минат 320 милиона американци по тая схема бивол с кавал ще просвири . Винаги има някой който тепърва влиза в играта с глобите и нарушава .
И то затова дай в територията нищо да не правим, нали?

И така си ни е добре. Затова ни бонус-фалус, ни биоекозелени стикери, ни к0ра ми Янко...

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Понятието "хранилки" съществува само за тези, които преценят къде да нарушават и къде не![]()
Ако не се нарушава никъде няма да има "хранилки". Ако на някое място се нарушава системно, то не е "хранилка", а проблемно място... и затова точно там се следи... и затова има толкова оплаквания от нарушители за такива места.
A за ограниченията какво мислиш, навсякъде ли са адекватно поставени в нашата мила родина?

Аз не съм против камерите, нека ги слагат, но да ги слагат на опасните места, където има чести произшествия, а не да ги слагат там където имат най-голяма печалба.

Колкото и да се правиш на луд и на теб ти е ясно че целта на камерите не е да спасяват никого, а да пълнят бюджета.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Какво значи адекватно поставени
Те слагат знак някъде понеже правят ремонт и после случайно забравят да го махнат
Колко да са адекватно поставени, колко да няма хранилки 



- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
zAcK написа:Jordana написа:Абе докато минат 320 милиона американци по тая схема бивол с кавал ще просвири . Винаги има някой който тепърва влиза в играта с глобите и нарушава .
И то затова дай в територията нищо да не правим, нали?![]()
И така си ни е добре. Затова ни бонус-фалус, ни биоекозелени стикери, ни к0ра ми Янко...
Държавата може да направи най логичното нещо което е редно да направи - да изчисти пътищата от пияни дрогирани , психопати, без книжки или със по 50 акта . Само че да ти кажа че държавата не знае дори колко са такива на пътя щото я интересува само да събира пари от камерите .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dhtj написа:A за ограниченията какво мислиш....
Аз дори не съм сигурен дали въобще мисли, преди да изпляска поредния шедьовър. Те хората са го видяли, документирали са го, изпатили са си... обаче такова нещо нямало, според виртуалната реалност на нашия колега.
https://www.dnes.bg/obshtestvo/2022/02/ ... ata.520223
https://www.youtube.com/watch?v=v_Xg9ie0ppI
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Има хранилки, но е много преувеличено. Точно пък тоя път към Видин ако няма ограничения ще се трепят като пилци. Големи тъпотии съм виждал като ходя Германията. Показват абсурдно според тях 60, ама има и знак за кръстовище и те се вайкат защо имало.
А онова 10 на Хаинбоаз за мигрантите, мале, мале на едно ЕДНИЧКО място в държавата и бахти трагедията. Ами минавал съм, намалям, кофти е, но е за добро. Нали искаме лесно да ловят мигрантите? Ами това улеснява полицаите. И май само в началото имаше камера там. Я някой да ми каже минавал ли е границата Австрия с Германия на Пасау? Тогава е видял все някой път как на магистралата хората си слагат едни ограничения и си намаляш с колкото ти пише за да могат ония с автоматите ако са решили, че точно в този ден и час трябва да оглеждат и да спират който си искат. Някой да в мрънкал там?
Аз съм системен нарушител между другото, ама искам да има СТРОГИ правила!!! Като или ако ме снимат си плащам, не обжалвам и псувам себе си или куките как са се скрили, но нека го правят. Толкова.
А онова 10 на Хаинбоаз за мигрантите, мале, мале на едно ЕДНИЧКО място в държавата и бахти трагедията. Ами минавал съм, намалям, кофти е, но е за добро. Нали искаме лесно да ловят мигрантите? Ами това улеснява полицаите. И май само в началото имаше камера там. Я някой да ми каже минавал ли е границата Австрия с Германия на Пасау? Тогава е видял все някой път как на магистралата хората си слагат едни ограничения и си намаляш с колкото ти пише за да могат ония с автоматите ако са решили, че точно в този ден и час трябва да оглеждат и да спират който си искат. Някой да в мрънкал там?
Аз съм системен нарушител между другото, ама искам да има СТРОГИ правила!!! Като или ако ме снимат си плащам, не обжалвам и псувам себе си или куките как са се скрили, но нека го правят. Толкова.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dhtj написа:...
Мисля, че 95% от тях са на място и правилни... сигурно и повече не си водя статистика, но изкл. рядко ми се случва да видя тъпо ограничение. Набийте си го в главите, че ограничението е такова, че е безопасно за ВСИЧКИ. И знам, че се вживявате като мега шофьори, смалете си малко егото... щото ми писна да слушам как бил хлъзгав асфалта или сте правили аквапланинг на магистралата, тия гуми били калпави и т.н. Ако сте толкова добри тия неща няма да ви правят впечатление, щото няма ви се случват или да ви пречат. Добрия шофьор се адаптира към пътя, не да иска пътя да се адаптира към него. Иначе винаги има проблемни ограничения, нормално слагат се от хора. Обаче Ганьо ще избере тези 1 от 20 дето не са както трябва и ще реве до небето колко е несправедлив живота и как всички трябва да се махнат, а не да се оправят проблемните.
п.с. а тариката дето ми говори за виртуална реалност да си извади симулатора от задника първо

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вечно спорещият за всичко с всички , излез от вас , пропътувай днес 300-350 км., пътувай ги 20 дена в месеца и ще смениш плочата . И хранилките ще видиш , и тъпите ограничения на отбивки за кръчмета дето не бачкат от 30 год. И скритите в храстите милиционери ще видиш . Нека има ред по пътищата-ок, обаче аз не съм камикадзе и карам доста спокойно и разумно и плащам по 1000 - 1500лв. актове на година и 100% са за превишена скорост точно на ''хранилки''. Има тъпи ограничения на невероятни места . И там са в засада
Няма как и най съвестния водач на земята да не отнесе поне 8-10 акта на година ако кара 70-100 к. км.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:А онова 10 на Хаинбоаз за мигрантите, мале, мале на едно ЕДНИЧКО място в държавата и бахти трагедията. Ами минавал съм, намалям, кофти е, но е за добро. Нали искаме лесно да ловят мигрантите? Ами това улеснява полицаите.
Виж как си противоречиш. Хем искали да хванат мигрантите и да улеснят полицаите, хем мястото било едно ЕДНИЧКО в държавата? Нали ако е давало резултат, щяха да са поне 50 такива места с ограничение 10, но очевидно целта не е тази. Пък и те мигрантите с парашут падат в централна България, няма къде другаде да ги хванат.
Отделно да ти кажа, на мен са ми тарашили возилото за мигранти и като го питам фуражката - добре де, като го хванеш мигранта какво го правиш? - "Ъм.. бия му един шут в гъза и да се спасява.." - Ааа, викам разбрах.. той съкрушен, че сте го изловили и веднага хваща пътя наобратно към Афганистан или там откъдето е дошъл.
steeN написа:Набийте си го в главите, че ограничението е такова, че е безопасно за ВСИЧКИ. И знам, че се вживявате като мега шофьори, смалете си малко егото...
То аз друг колега с такова его като твоето, май не съм чел в тоя форум. Обаче е много смешно с тия I6, V6, че и за Мустанг ГТ дето си се размечтал, да водиш лицемерна дискусия за морал, етика и правила на движение. Набий си и ти в главата, че хората и превозните средства са толкова различни, колкото са различни и ДНК записани в регистрите.
За Трабант, Форд Ка, Корса 1.2 и Фиат Панда ограничение 140 на магистралата НЕ Е безопасно. Оставям на теб да решиш казуса, дали ще сваляш регистрации или ще свалиш ограничението на 90.
Пък като ми остане време да ти наснимам тъпи знаци и маркировки, тогава ще видя имам ли въобще симулатор, че да го вадя от някъде си.
ПП. Ский къде имаш пешеходна пътека в нищото. Забележи и на какво отстояние са знаците.
https://www.google.com/maps/@42.6331891 ... 384!8i8192
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8390
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
mr_petroff написа:Няма как и най съвестния водач на земята да не отнесе поне 8-10 акта на година ако кара 70-100 к. км.
70-100к км на година






You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани