България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Преди светофара колко да е ограничението, 80 ли?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8390
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:Много ми се иска някой хора да спрат да пишат в тоя форум с техните ценности, ма съдба, трябва да ги търпим.
ТОВА ДА ТВЪРДИШ, ЧЕ ЗНАЦИТЕ СА 90-95% АДЕКВАТНИ Е НАПРАВО ЗА ГОСПОДАРИТЕ.![]()
Като човек, дето кара бая извънградско - 90-95% са само хранилки и моля не ми отговаряй.
Това към кого е, към мен ли?
Хранилка не хранилка, ако се спазваха всички знаци , без значение къде са, поради каква причина са там и на колко светло, право и многоплатнено място са поставени щеше да има по-малко катастрофи и смърт , убеден съм поне с 90% по-малко.
Ама в държавата на "преценячите" , всеки сам си преценя с колко да кара и къде го тормозят катаджиите.
И не, не съм пуритан и спазваш точката на закона дословно ... а трябва !
Последна промяна Е.Димитров на 13 Апр 2023, 11:40, променена общо 1 път
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4274
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
streetz написа:Преди светофара колко да е ограничението, 80 ли?
А защо трябва да има светофар, при положение че 300м по-нагоре има двулентова отбивка, а 300м по-надолу кръгово?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Димитров, не е видял защото сте писали по едно и също време, но беше към Стийн, той говореше за 95% адекватни знаци за ограничения.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми ето една идея за плакат:
"Да обявим бойкот на КАТ, като спазваме правилата"
"Да обявим бойкот на КАТ, като спазваме правилата"

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:streetz написа:Преди светофара колко да е ограничението, 80 ли?
А защо трябва да има светофар, при положение че 300м по-нагоре има двулентова отбивка, а 300м по-надолу кръгово?
Да добавя, че това се води скоростен изход от София, този светофар там е голяма глупост, същото като светофарите на изхода към Тракия по Цариградско....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:техните ценности
"Моите ценности" се споделят от целия смислен свят. Вероятно има причина. И да спра да пиша, света няма да се промени.
А за кръстовището горе, не знам дали е ОК или не, но КАТ не ги проектират, тяхното задължение е да не се изпотрепем по тях КАКВИТО СА...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:streetz написа:Преди светофара колко да е ограничението, 80 ли?
А защо трябва да има светофар, при положение че 300м по-нагоре има двулентова отбивка, а 300м по-надолу кръгово?
А защо го виждаш само от гледната точка на шофиращ по околовръстното?

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho , живея на 500 - 600 метра от този светофар , минавам абсолютно всеки ден от там, имаш ли идея какво се случва след като вече няма броя и мигащо жълто когато с 80 ти светне червено, а на другите идващи от фантастико/бизнес парка им светне зелено
Там точно е напълно нормално да има 40

Там точно е напълно нормално да има 40
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8390
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
на мен офиса ми е там, не е като да не съм минавал
и не, не е нормално да има 40...
проблемът са каращите със 120-130 там, които хич не са малко
п.с. за мигащото жълто съм съгласен, ама толкова си можем
и не, не е нормално да има 40...
проблемът са каращите със 120-130 там, които хич не са малко
п.с. за мигащото жълто съм съгласен, ама толкова си можем

Последна промяна vicho на 13 Апр 2023, 13:16, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е, ся е времето да одите пред парламента на протест.
Искаме едни знаци за камиони, други за коли до 100 коня, трети за коли до 300 коня , четвърти за БМВ-та само и пети за такива от форумо.
Може и с пояснителни табелки ако си със супер дупер гуми + 20 км.ч. отгоре разрешено.
Ако си платиш и може и индивидуални знаци да сложат за всеки.
Ахахахахаххааа
Искаме едни знаци за камиони, други за коли до 100 коня, трети за коли до 300 коня , четвърти за БМВ-та само и пети за такива от форумо.
Може и с пояснителни табелки ако си със супер дупер гуми + 20 км.ч. отгоре разрешено.
Ако си платиш и може и индивидуални знаци да сложат за всеки.
Ахахахахаххааа
Хм,хм...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:Много ми се иска някой хора да спрат да пишат в тоя форум с техните ценности, ма съдба, трябва да ги търпим.
ТОВА ДА ТВЪРДИШ, ЧЕ ЗНАЦИТЕ СА 90-95% АДЕКВАТНИ Е НАПРАВО ЗА ГОСПОДАРИТЕ.![]()
Като човек, дето кара бая извънградско - 90-95% са само хранилки и моля не ми отговаряй.
И на мен.
Един депутат го е казал:
Треа ли да доа и да ти извада зъбите
да мое никога да нема вече твоя нова песен
Тъпотията ти нема да загине,
ма главата ми поне да си почине.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
///M Power написа:Kroki написа:streetz написа:Преди светофара колко да е ограничението, 80 ли?
А защо трябва да има светофар, при положение че 300м по-нагоре има двулентова отбивка, а 300м по-надолу кръгово?
Да добавя, че това се води скоростен изход от София, този светофар там е голяма глупост, същото като светофарите на изхода към Тракия по Цариградско....
Обществена тайна е че този светофар още седи там само и единствено защото обслужва бизнес интереси и това преди време беше казано в прав текст от ако не се лъжа един от зам. кметовете в община Младост. Има и допълнителен бонус разбира се - слагаш едно напълно разумно ограничение от 40 на четирилентовия път и почваш да залагаш камери за ненормалните джигити-убийци, които карат със 60-70-80

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Димитров, не е видял защото сте писали по едно и също време, но беше към Стийн, той говореше за 95% адекватни знаци за ограничения.
Колега мойте лични наблюдения са, че ако не броиме забравените знаци след ремонти ограниченията са адекватни. Има си цяла наука къде и какви скорости са удачни плюс допълнителни ограничения базирани на статистика- един вид опасни участъци където науката казва, че 60 е ок, ама хората се мажат редовно и затова примерно да е 40.
Никой не слага знаци ей така- освен тези за ремонтите както казах.
Това, че на тебе ти се струва че една серия от завои може безопасно да се мине със 60 не значи, че другите с по- слаби умения и/ или автомобили могат да го направят същото. Затова ограничението там може да е 40 и дори по- малко което за тебе е безумие ама за 80+ годишния ми баща с трабанта е изпитание.
Опитай се следващия път като видиш безумен знак да се огледаш и разбереш що е там. Често ако си по- внимателен може да видиш опасност която не е привидна (и други така не са я видяли и е имало птп-та и затова е там знака по начало). Често пъзела е очевиден а като не е има тенденцията да е очеваден

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани