България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:- аз НЕ карам бавно… Или бързо. Карам според условията и според възможностите на возилото. И явно “преценката” ми е добра..Та Разбираш ли?
Аз та разбирам, но ти явно ма не разбираш.
Това каква ти е преценката няма значение. Един голям процент от блъсналите така са преценявали 20-30 години и накрая мяу. А и на теб основната ти теза е, че като караш бързо ГО трябва да ти стане непосилна. Ти колко плащаш? Или не те бърка, щото си милионер? Или за теб това не трябва да важи, щото преценката ти е по-по-най? Или пък си имал късмета никога да не те хванат?
Та разбираш ли ма къде е проблема? Не може да учиш всички тук как да карат, а с малко ровене из форума да изкараме мнения в които ти твърдиш, че караш с неразумно високи скорости.
А какво, къде и как си карал и колко коли и мотори си строшил на мен ми е през дедовеца. Просто един съвет- като пускаш разни снимки скривай размохерения китайски анцунг и балатума в мазата, че тук подобни неглиже милЬонери не ги тачат

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:Top Gun Maverick написа:Зак, тия от Ветово ще са мангали. Там е меката на телефонните измамници.
демек са над нещата и закон не ги лОви
Не, просто са мангали видяли някой лев и айде.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:alx написа:- аз НЕ карам бавно… Или бързо. Карам според условията и според възможностите на возилото. И явно “преценката” ми е добра..Та Разбираш ли?
Аз та разбирам, но ти явно ма не разбираш.
Това каква ти е преценката няма значение. Един голям процент от блъсналите така са преценявали 20-30 години и накрая мяу. А и на теб основната ти теза е, че като караш бързо ГО трябва да ти стане непосилна. Ти колко плащаш? Или не те бърка, щото си милионер? Или за теб това не трябва да важи, щото преценката ти е по-по-най? Или пък си имал късмета никога да не те хванат?
Та разбираш ли ма къде е проблема? Не може да учиш всички тук как да карат, а с малко ровене из форума да изкараме мнения в които ти твърдиш, че караш с неразумно високи скорости.
А какво, къде и как си карал и колко коли и мотори си строшил на мен ми е през дедовеца. Просто един съвет- като пускаш разни снимки скривай размохерения китайски анцунг и балатума в мазата, че тук подобни неглиже милЬонери не ги тачат
Чакай да ти го напиша бавно бе колега щото все някой нещо не разбрал- скоростите и начина на шофиране в родината са неадекватни в много голяма част от ситуациите. Човек трябва да покара 1 час на извънградско и нещата са очевидни особено ако е карал на запад и има база за сравнение. Та Има много решения как да се оправят нещата но най- простото е да се кара по- бавно защото това е универсалното противодействие на 99% от ситуациите на пътя. И понеже българина можеш да му привлечеш вниманието само като го удариш по портфейла - глобите са единственото решение за въдворяване на по- ниски скорости на територията.
Другото ще го пропусна щото сме на светлинни години във фазите и приоритетите в живота ни

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Май от доста време не си карал тук. Не че няма изхвърляния, но масово се спазват ограниченията. Грешно е да съдиш по един младеж предизвикал катастрофа със 100 +/++ през нощта.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8388
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
масово се спазват, ама къде, защото аз всеки ден карам по околовръсното с 90 (ограничението е 80) и ме изпреварват доста коли, а тук-там и някой камион
да не говорим, че като карам по Борис ТРИ (където е лунен пейзаж) с 50 съм най-бавната кола и ме изпреварват и в насрещното, ако съм в лява лента, а по черни връх с 50 не карат и скейтбордистите, а само аз и още 1-2-ма заблудени
спазвали се ограниченията... аре малко по-сериозно




спазвали се ограниченията... аре малко по-сериозно

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вчера Waze ме прекара покрай Ихтиман, да обикалям задръстването по магистралата. Карах с 55-58 при ограничение 50, ама патрулката зад мен ми се изнерви и ме изпревари 


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:Борис ТРИ (където е лунен пейзаж)
БорисТ ТРИ някога ще му сложат ли асфалт или ще пазят автентичния вид откакто по него са карали конски каляски

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:масово се спазват, ама къде, защото аз всеки ден карам по околовръсното с 90 (ограничението е 80) и ме изпреварват доста коли, а тук-там и някой камион![]()
![]()
да не говорим, че като карам по Борис ТРИ (където е лунен пейзаж) с 50 съм най-бавната кола и ме изпреварват и в насрещното, ако съм в лява лента, а по черни връх с 50 не карат и скейтбордистите, а само аз и още 1-2-ма заблудени
![]()
спазвали се ограниченията... аре малко по-сериозно
моля ти се- масово колегите са претръпнали и си мислят, че като стигнат от софия до варна и имат само 3-4 опъвания на нервичките и/ или една прединфарктна ситуация- всичко е наред и са пътували без проблеми и всички карат добре.
моя аршин (и този на всеки които кара в "нормална" държава) е да карам от бостън до маями (като минавам през ню йорк и вашингтон) и да имам точно нула опъвания на нервите през целия път - 2400км през най- натоварените пътища във света (от бостън до вашингтон са 700км) и освен карането с 10 мили над превишената от всики и от време на време престрояване без мигач да не видя никакви други нарушения през цели път.
Последна промяна alx на 15 Май 2023, 17:12, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:bum_bum написа:alx написа:- аз НЕ карам бавно… Или бързо. Карам според условията и според възможностите на возилото. И явно “преценката” ми е добра..Та Разбираш ли?
Аз та разбирам, но ти явно ма не разбираш.
Това каква ти е преценката няма значение. Един голям процент от блъсналите така са преценявали 20-30 години и накрая мяу. А и на теб основната ти теза е, че като караш бързо ГО трябва да ти стане непосилна. Ти колко плащаш? Или не те бърка, щото си милионер? Или за теб това не трябва да важи, щото преценката ти е по-по-най? Или пък си имал късмета никога да не те хванат?
Та разбираш ли ма къде е проблема? Не може да учиш всички тук как да карат, а с малко ровене из форума да изкараме мнения в които ти твърдиш, че караш с неразумно високи скорости.
А какво, къде и как си карал и колко коли и мотори си строшил на мен ми е през дедовеца. Просто един съвет- като пускаш разни снимки скривай размохерения китайски анцунг и балатума в мазата, че тук подобни неглиже милЬонери не ги тачат
Чакай да ти го напиша бавно бе колега щото все някой нещо не разбрал- скоростите и начина на шофиране в родината са неадекватни в много голяма част от ситуациите. Човек трябва да покара 1 час на извънградско и нещата са очевидни особено ако е карал на запад и има база за сравнение. Та Има много решения как да се оправят нещата но най- простото е да се кара по- бавно защото това е универсалното противодействие на 99% от ситуациите на пътя. И понеже българина можеш да му привлечеш вниманието само като го удариш по портфейла - глобите са единственото решение за въдворяване на по- ниски скорости на територията.
Другото ще го пропусна щото сме на светлинни години във фазите и приоритетите в живота ни
Явно пак си бързал, защото отново не те разбрах. Поправи ме ако греша. Простосмъртните трябва да ги удрят по портфейла, защото само от това разбират. Докато ти си БОК и можеш да си караш М5-цата със 170-80 без проблем, защото така си преценил на база на огромния си опит? Вие нещо отделни книжки ли имате или отделен закон? От къде на къде ще твърдиш, че караш с подобни скорости и после ще пишеш на всяка страница в тази тема как едва ли не за превишена скорост трябва да ходиш в затвора?
Кой си и какво си и на какъв етап си в живота си мен не ме касае. Вярвам се забелязва как има някои колеги, които обичат да близкат по гъзовете други колеги, които демонстрират някакво благосъстояние. Аз не съм от тях и никога не съм бил. Твоето си е твое и колкото и да ти лижа задника няма утре да дойдеш да ми нахраниш семейството. За мен си Алх от форума и изобщо не ме ебе колко милиона имаш, дали си измислил ГДПР, дали си им давал акъл как да направят М5-цата и още десетките там елитарни твърдения.
Това, което дразни е обаче е тия изказвания от типа на "ще ходя на формулата в Маями, ама не да гледам състезанието", това се сещам за последно. Но има и много други. Или кажи - отивам в Маями да карам на пистата, преди формулата. Ще карам това и това, е ви малко снимки на колите да оплакнете окото. Или просто си трай.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:
Явно пак си бързал, защото отново не те разбрах. Поправи ме ако греша. Простосмъртните трябва да ги удрят по портфейла, защото само от това разбират. Докато ти си БОК и можеш да си караш М5-цата със 170-80 без проблем, защото така си преценил на база на огромния си опит? Вие нещо отделни книжки ли имате или отделен закон? От къде на къде ще твърдиш, че караш с подобни скорости и после ще пишеш на всяка страница в тази тема как едва ли не за превишена скорост трябва да ходиш в затвора?
не си разбрал, защото просто не искаш да разбереш. или аз те надценавам и пиша само опорки и очаквам да си ги допълниш сам
в германия се кара със 240 защото имат пътищата и е разрешено на места. в америка се кара със средно 100-110 щото толкова е ограничението ама 90% от магистралите можеш да караш и със 1000 ако ти стиска да плащаш като те хванат. мисълта ми е че с подходящото возило (да- трябва да имаш колата- няма какво да се оправдавам тука) можеш да караш бързо и относително безрисково ако знаеш какво правиш и можеш да си го позволиш финансово. защото има условия и скороста е съобразена с условията
в родината нещата стоят по друг начин. нямаме пътищата за скоростите с които караме - 140 на магистрала??? 99% колите "ви" са неуправляеми при тези скорости. има коловози. има дупки... двулентовите пътища за още по-зле- с грешни наклони на пътя, лошо обозначени, с лошо оттичане на водата от тях, мръсна и особено хлъзгава настилка.. с две думи не стават. междуселските често са с привкус на офроуд приключение. дори указаните скорости (които не се спазват) са несъобразени с условията и състоянието на пътната ни мрежа.
аз нямам проблем с бързото каране като има къде, кой и с какво. автомобилен форум сме и аз както съм казал не съм ангел нито претендирам да съм. в америка карам с +5 до 10 мили отгоре а понякога много много по- бързо. в германия карам до ламарина като има място и е позволено. в родината карам със 110-120 по тракия и пак е бързо за определени участъци независимо, че няма ограничение там. сега разбираш ли?
Кой си и какво си и на какъв етап си в живота си мен не ме касае. Вярвам се забелязва как има някои колеги, които обичат да близкат по гъзовете други колеги, които демонстрират някакво благосъстояние. Аз не съм от тях и никога не съм бил. Твоето си е твое и колкото и да ти лижа задника няма утре да дойдеш да ми нахраниш семейството. За мен си Алх от форума и изобщо не ме ебе колко милиона имаш, дали си измислил ГДПР, дали си им давал акъл как да направят М5-цата и още десетките там елитарни твърдения.
касае те защото ми налагаш твойте разбирания за успех

Това, което дразни е обаче е тия изказвания от типа на "ще ходя на формулата в Маями, ама не да гледам състезанието", това се сещам за последно. Но има и много други. Или кажи - отивам в Маями да карам на пистата, преди формулата. Ще карам това и това, е ви малко снимки на колите да оплакнете окото. Или просто
си трай.
глупчо. на формула се ходи не заради квалификацията и състезанието а за всичките светски (и не толкова светски) мероприятия през седмицата на състезанието. мисли си един нон- стоп купон със нещо за всеки. а самото състезание е много по- интересно да го гледаш на телевизия щото виждаш всичко и цифрите вървят. на живо виждаш един малък отрязък от състезанието които след 30 минути омръзва. единственото нещо заради което си струва поне за мен да си там на живо е саундтрак-а и примерно от срядата нататъка заради... както казах има за всекиго по нещо интересно

това случайно го грабнах току що от нета като пример:
https://miami.eater.com/2023/5/1/236949 ... -map-guide
в случай, че още не е ясно за какво се ходи на ф1 еле пък в маями...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:в родината нещата стоят по друг начин. нямаме пътищата за скоростите с които караме - 140 на магистрала??? 99% колите "ви" са неуправляеми при тези скорости. има коловози. има дупки... двулентовите пътища за още по-зле- с грешни наклони на пътя, лошо обозначени, с лошо оттичане на водата от тях, мръсна и особено хлъзгава настилка.. с две думи не стават. междуселските често са с привкус на офроуд приключение. дори указаните скорости (които не се спазват) са несъобразени с условията и състоянието на пътната ни мрежа.
Много си далече от истината. 140 при дъжд, много силно зависи от дъжда. Грешни наклони освен на стари пътища, аз не съм виждал. А пък указаните скорости са сложени, като за Москвичи и в повечето случай са смешни. Но при всяко ПТП, вместо анализ се смъква скоростта с по 10 км/ч.
alx написа:в родината карам със 110-120 по тракия и пак е бързо за определени участъци независимо, че няма ограничение там. сега разбираш ли?
Дай координати на тези участъци с 110-120 дето ти е бързо.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: B48B20А
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ID A написа:Дай координати на тези участъци с 110-120 дето ти е бързо.
Май последните 5 години не си минавал по Тракия между Стара Загора и Ямбол

The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Почти през седмица съм в Бургас.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Колко струват наблюденията на човек, който десетки години кара по Тракия и не е видял колко обратни виражи има по най-старата отсечка до София
?
Аз такъв абсурд не съм виждал никъде, то направо си заслужава да се направи документален филм, как по дяволите на скоростен път са направили обратни виражи

Аз такъв абсурд не съм виждал никъде, то направо си заслужава да се направи документален филм, как по дяволите на скоростен път са направили обратни виражи

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани