България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
BMW_POWER написа:Маверик, безумното помпане на европейска (а и не само) скрап не помага по никакъв начин на безопасността по пътищата. Или има ред, или няма. Не може законът да важи само за другите. Не може разни гаражни "майстори" да преправят разни "бегачки", които в нито една нормална държава няма да минат никакъв технически преглед и после 18-20 годишни юнаци с по букет от опияти и алкохол да се правят на Шумахер по улиците.
Но може и да греша
Аха, значи БМВ могат да ми вдигнат мощността или да ми изключат ограничителя и да вдигам 300, но аз не мога да го направя защото...не съм им платил? Проблемът не е в това на кой му е напомпана колата, понеже ако беше така, катастрофи с коли под 200 коня трябваше да няма.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Lenco написа:BMW_POWER написа:.....Но може и да греша
![]()
Няма да коментираме, че последните години, коли се тунинговат и нямат проблеми даже с гаранцията.
Най-много тунинг идва от щатите, като автомобили и части.
Тунингистите са гадни копелета, но си милеят за колите, в тях са вложени х2, х3 цената на колата.
Ако визираш рязаните гърнета и катализатори, може да си прав.
Дърпаш в грешна посока. Няма лошо дс тунинговаш колата, но да отговаря на технически изисквания. Сложи не една, а четири турбини, вдигай колкото искаш мощността, но имай и адекватни спирачки. Това най-малкото. Мини техноест и докажи, че колата ти може не само да ускорява и кара бързо, но и да спира. Респект за всеки, който харчи време, нерви, пари, познания и т.н., за да направи колата си по-добра. Говорим за тези, които стават опасни за себе си и околните по пътищата.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
STEVAL написа:drifty написа:първата ми кола беше 113 коня и си беше достатъчно пъргава.
Ти на колко години беше, когато си я купи тази първа кола?
На 19 бях. Беше си чудесен баланс откъм мощност - хем не се мести кой знае колко, хем без проблем изпреварва камион извън града.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Добре де, виж актуалните автомобили. Този закон е и за новите автомобили все пак. Голям седан/SUV ще трябва да се поровиш да намериш под 120 коня. Вече всичко тежи много и си трябва мощност. То преди 20-30 години и 100 коня си беше мощна кола по нашите стандарти, ама сега не е баш така. Дори Голф гледам, че дизелов има само една скопена версия, която е 115 коня. И 1.0 бензин. В Шкода Октавия и там толкова. Другото всичко отпада. Шкода Супърб няма с толкова малки.
Добра идея е, но според мен много ниско са сложили летвата и са постигнали друг ефект. Идеята на закона трябва да е да няма келеши с Панамера, АМГ-та и М-ки. Къв беше ония, мистър Кеш
На единия клип го гледах как си подава волана, не знае как се държи, на следващата снимка позира до смазаното АМГ
Един таван от 163 коня примерно (какъвто е и за инвалиди, да не плащат данък) би бил по-адекватен. Да, има малки спортни въшки, които вървят много с толкова, но има и SUV, което едвам се мести с толкова. За мен с такова ограничение масово няма да могат да шофират и семейната кола даже. И просто ще има "чакам да мине 1 година".
Добра идея е, но според мен много ниско са сложили летвата и са постигнали друг ефект. Идеята на закона трябва да е да няма келеши с Панамера, АМГ-та и М-ки. Къв беше ония, мистър Кеш





- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Най-важното е да има контрол и събираемост на глобите, другото са някакви експерименти с неизвестен резултат.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Добре де, виж актуалните автомобили. Този закон е и за новите автомобили все пак. Голям седан/SUV ще трябва да се поровиш да намериш под 120 коня. Вече всичко тежи много и си трябва мощност. То преди 20-30 години и 100 коня си беше мощна кола по нашите стандарти, ама сега не е баш така. Дори Голф гледам, че дизелов има само една скопена версия, която е 115 коня. И 1.0 бензин. В Шкода Октавия и там толкова. Другото всичко отпада. Шкода Супърб няма с толкова малки.
Добра идея е, но според мен много ниско са сложили летвата и са постигнали друг ефект. Идеята на закона трябва да е да няма келеши с Панамера, АМГ-та и М-ки. Къв беше ония, мистър КешНа единия клип го гледах как си подава волана, не знае как се държи, на следващата снимка позира до смазаното АМГ
![]()
![]()
Един таван от 163 коня примерно (какъвто е и за инвалиди, да не плащат данък) би бил по-адекватен. Да, има малки спортни въшки, които вървят много с толкова, но има и SUV, което едвам се мести с толкова. За мен с такова ограничение масово няма да могат да шофират и семейната кола даже. И просто ще има "чакам да мине 1 година".
Аз да не съм карал СУВ я..
Да взимат някаква барака да се научат да карат и после да си купуват каквото решат.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Значи направо да пишат в закона - първа кола Жигули. Да се научат да карат 


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Най-важното е да има контрол и събираемост на глобите, другото са някакви експерименти с неизвестен резултат.
Мда, според мен даже са пълни алабализми другите неща. Ще вържем на всяка мощна кола по един ченгел да следи дали я кара хлапе ли? Ами като е с баща си хлапето и си шпори цяла магистрала, но вижда уейза и вика да се сменят за пред куките? Пълни глупости, ама нощем, ама денем, ама не знам си какво. Вкарваш суров закон за млади шофьори за алкохол, скорост и т.н. съдираш им задника и са готови овце после да спазват. Поне 98% от тях, другите все тая какво ще им наложиш.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нали искаме да сме западняци. В Една Англия например върви си купи 200 коня бенве като си на 19, иншурънса ще е сума, дето няма да ти хареса.
Хем да има рестрикции за младите шофьори, хем да карат 2 тона джипове с по 180 коня. Че къв е смисъла тогава въобще да го ограничаваш?
Хем да има рестрикции за младите шофьори, хем да карат 2 тона джипове с по 180 коня. Че къв е смисъла тогава въобще да го ограничаваш?

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- MrManson
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 28.01.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39 530D Touring
- Мечтае да кара: колело
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:steeN написа:Най-важното е да има контрол и събираемост на глобите, другото са някакви експерименти с неизвестен резултат.
Мда, според мен даже са пълни алабализми другите неща. Ще вържем на всяка мощна кола по един ченгел да следи дали я кара хлапе ли? Ами като е с баща си хлапето и си шпори цяла магистрала, но вижда уейза и вика да се сменят за пред куките? Пълни глупости, ама нощем, ама денем, ама не знам си какво. Вкарваш суров закон за млади шофьори за алкохол, скорост и т.н. съдираш им задника и са готови овце после да спазват. Поне 98% от тях, другите все тая какво ще им наложиш.
Съгласен! Когато задкормилното устройство не го слуша главата, може да направи сходни простотии както с кола 60кс, така и с кола 160кс+.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Точно, ей ги тия, да не пускам и онзи с Х5-цата, който отсече стълба. А тоя последния с Пасата където миналата година влезе в един гараж с А3-ката, сега се пречукал с мотор, остърган бил ромчо бая, ама жив. Пак ще си кара така. Та всичките тези коли са пълни таратайки с малки мотори карани от келеши. Ефект никакъв.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Нещо бъркаш застраховка със забрана.
Идеята е една и съща.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Кое не е?
Тук просто няма да сработи тамошната схема, паралиите ги боли дедовия за цената на застраховката и пак келешите им ще карат камиони с амнайсе стотин коня.
Тук просто няма да сработи тамошната схема, паралиите ги боли дедовия за цената на застраховката и пак келешите им ще карат камиони с амнайсе стотин коня.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани