България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Лицето на кампанията пияна на мотика , представям си гъза на тая кампания какво чудо на чудесата е ...
https://bgvoice.com/beloslava-lice-na-n ... ruven-test

https://bgvoice.com/beloslava-lice-na-n ... ruven-test
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Лицето на кампанията пияна на мотика , представям си гъза на тая кампания какво чудо на чудесата е ...![]()
https://bgvoice.com/beloslava-lice-na-n ... ruven-test







Не ги зная кои са останалите лица на тая хидра, ама е много вероятно да се окаже, че голяма част са гъзове



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8387
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
zAcK написа:Jordana написа:Лицето на кампанията пияна на мотика , представям си гъза на тая кампания какво чудо на чудесата е ...![]()
https://bgvoice.com/beloslava-lice-na-n ... ruven-test
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Не ги зная кои са останалите лица на тая хидра, ама е много вероятно да се окаже, че голяма част са гъзове![]()
![]()
Максим Стависки


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:zAcK написа:Jordana написа:Лицето на кампанията пияна на мотика , представям си гъза на тая кампания какво чудо на чудесата е ...![]()
https://bgvoice.com/beloslava-lice-na-n ... ruven-test
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Не ги зная кои са останалите лица на тая хидра, ама е много вероятно да се окаже, че голяма част са гъзове![]()
![]()
Максим Стависки![]()
ООоооооооо


Последна промяна zAcK на 12 Юли 2023, 23:40, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо написа:Донори, ко да са праи. Да се метат сами от некой мост ако ме питат мене...ама на. Та завличат и други след себе си. Хич не ми е жал за такиви.
Тия дни се оля да си последна инстанция във всички теми, ама с такива изказвания теб може да не ти е жал за някой, ама на мен ми става жал за тебе. Сигурно жегите са причината, ама айде няма ли да идва време да заминаваш най-после на така жадуваното море да мирне малко форума.

ПП и понеже знам, че ще ми изтриете мнението оставете го поне да го види, не че ще се трогне ама знам ли...може да се замисли, че като се скара с 15 човека може пък да не са все другите криви...ама какво ли се надявам и аз

- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо, отговори ми, защо при двама участници в движението, само единият да е виновен без значение какво?
Ще разкажа мой инцидент, отпреди 10тина години. Спирам на пешеходна пътека на Ръковски, тази дето е преди завоя и сега е седалище на ЕК ЕП. Пропускам човека, оглеждам се и бавно тръгвам. Нещо се претърколи през предния ми капак. Аз не съм минал и метър и аха да стъпя на пешеходната. На 1ва и още на полусъединител, почти без газ. Ясно ти е веднага заковах на място. Оказа се някакъв тинейджър тичащ по тротоара и в момента в който потеглям, решил със скок над капака да ме изпревари. Слава Богу не се претрепа и се отърва само с псувни от моя страна. Нямаш си идея какво преживях и колко време ме тревожеше в последствие.
Пешеходците, също трябва да се съобразяват с обстановката. Не може да ми вървиш и за секунда да се извъртиш на пети и да направиш крачка две на платното. А реално масово е така.
Ще разкажа мой инцидент, отпреди 10тина години. Спирам на пешеходна пътека на Ръковски, тази дето е преди завоя и сега е седалище на ЕК ЕП. Пропускам човека, оглеждам се и бавно тръгвам. Нещо се претърколи през предния ми капак. Аз не съм минал и метър и аха да стъпя на пешеходната. На 1ва и още на полусъединител, почти без газ. Ясно ти е веднага заковах на място. Оказа се някакъв тинейджър тичащ по тротоара и в момента в който потеглям, решил със скок над капака да ме изпревари. Слава Богу не се претрепа и се отърва само с псувни от моя страна. Нямаш си идея какво преживях и колко време ме тревожеше в последствие.
Пешеходците, също трябва да се съобразяват с обстановката. Не може да ми вървиш и за секунда да се извъртиш на пети и да направиш крачка две на платното. А реално масово е така.
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А тези дето вървят успоредно на пътя със слушалки или телефон в ръката , или пък просто отвеяни и рязко под 90 градуса без никаква индикация тръгват да пресичат по пешеходната. Сигурен съм , че на всички тук във форума им се е случвало да скачат на спирачката заради такива индивиди .Е ама не можем да четем мисли и да гледаме 5 секунди в бъдещето .Огледай се , ослушай се и т.н.
Аз като пресичам ДОРИ по пешеходна пътека гледам и мисля... , че някой го каза - по добре жив и здрав с нарушени права
,отколкото в реанимацията със защитени такива 



- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Скоро един бастун си пресича така на пешеходна и говори по телефона, ама чак си вири главата нагоре като кон вихрогон и се хили. Подскачаше като някакъв педал и дотука всичко ок. В мигът в който се качи на тротоара и аз тръгвам, тоя все едно го удари гръм и все така говорейки ухилен по телефона се врътна на 180 градуса и буквално скочи обратно на пътеката.
Тия пътуващите взеха да го псуват...аз се хиля, какво да правя...

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
С кой се скарах, Бубо, че не се сещам ? И ти ли си от донорите ? Така им викат масово, аз им викам идиоти по-принцип. Не ми е жал, да, доволен ли си ? Ти си от 5-та % дето карате мотора като кола. Въпреки, че след "Тва е така на 100%, последните няколко месеца получих 4 честитки за миналата година, всичките в рамките на София. И както си мислех, че карам бавно сега... " некак си..., нали. Аз поне честитка от града не съм имал никога. Айде за извън града имам 2 за последните 20 години и 2-те до 15 км/ч отгоре.
Ида, добре, двамата са виновни. Ама единия е по-виновен винаги и това е тоя с колата, така по-добре ли е ?
И нещо като стане пешеходеца ще го глобат 20 лв, а на теб ще ти вземат книжката. Примерно.
А в твоя случай я си представи, че беше вече тръгнал с мръсна газ ко щеше да стане..м?
Като се замисля даже твоето е аргумент в моя полза. Демек, че треа да караш бавно, внимателно и спокойно и да гледаш с 4 очи навсякъде.
Изскачали са ми пешеходци, особено в многолентово път със спрели коли за маневра вдясно, без видимост за мен. Ама с пешеходна пътека. Примерно покрай Военна болница надолу. Е, първия път има спирачкокучки. Втори път немА, щото си научих урока. От половин километър гледам какво се случва по тротоарите и наоколо, а нямам ли видимост просто спирам или карам с 3 км/ч и хич не ме интересува дали некой ще ми бипка.
И последно ако ще 500% да е виновен, нямам желание да блъскам човек, нито да ходя да се разправям със съдилища или да престоявам в ареста само щото аз не съм бил виновен и мога си карам с 200 през хората. Нема да ме заболи зъб да намаля или да спра и без това редовно се случва с коли. Ми аз съм с предимство, ала бала..ама са кво, дай да катастрофираме щото нали . А че трябва да внимават съм го написал защото то и обратното е валидно...няма нужда да си доказвам предимството като ме сгазят, нали?
Но , водача е по-виновен...винаги. А когато не е винаги се доказва мнооого трудно в съда че пешеходеца е по-виновен. В случая с моя приятел, експертизата доказа, че е имал време да спре...ама в идеалния случай, а идеални хора нема, само че това не се зима предвид. 0,5 секунди да се е оглеждал за друго и край. И тоя 0,5 секунди са толеранса да лежиш или да не.
Има ли хора наоколо с възможност да пресекат платното където си искат, а и пешеходни пътеки карайте с 30 и си отваряйте очите на 8..това е.
Ида, добре, двамата са виновни. Ама единия е по-виновен винаги и това е тоя с колата, така по-добре ли е ?
И нещо като стане пешеходеца ще го глобат 20 лв, а на теб ще ти вземат книжката. Примерно.
А в твоя случай я си представи, че беше вече тръгнал с мръсна газ ко щеше да стане..м?
Като се замисля даже твоето е аргумент в моя полза. Демек, че треа да караш бавно, внимателно и спокойно и да гледаш с 4 очи навсякъде.
Изскачали са ми пешеходци, особено в многолентово път със спрели коли за маневра вдясно, без видимост за мен. Ама с пешеходна пътека. Примерно покрай Военна болница надолу. Е, първия път има спирачкокучки. Втори път немА, щото си научих урока. От половин километър гледам какво се случва по тротоарите и наоколо, а нямам ли видимост просто спирам или карам с 3 км/ч и хич не ме интересува дали некой ще ми бипка.
И последно ако ще 500% да е виновен, нямам желание да блъскам човек, нито да ходя да се разправям със съдилища или да престоявам в ареста само щото аз не съм бил виновен и мога си карам с 200 през хората. Нема да ме заболи зъб да намаля или да спра и без това редовно се случва с коли. Ми аз съм с предимство, ала бала..ама са кво, дай да катастрофираме щото нали . А че трябва да внимават съм го написал защото то и обратното е валидно...няма нужда да си доказвам предимството като ме сгазят, нали?
Но , водача е по-виновен...винаги. А когато не е винаги се доказва мнооого трудно в съда че пешеходеца е по-виновен. В случая с моя приятел, експертизата доказа, че е имал време да спре...ама в идеалния случай, а идеални хора нема, само че това не се зима предвид. 0,5 секунди да се е оглеждал за друго и край. И тоя 0,5 секунди са толеранса да лежиш или да не.
Има ли хора наоколо с възможност да пресекат платното където си искат, а и пешеходни пътеки карайте с 30 и си отваряйте очите на 8..това е.
Последна промяна Моджо на 13 Юли 2023, 8:01, променена общо 1 път
Хм,хм...
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:И да си е гледала в телефона, колкото е по-ниска скоростта, толкова е по-голям шанса за оцеляване. Скоростта е най-важното, от колкото и дерета да носите. Керванът
Така е, но не мислиш ли, че е по-добре да караш с 50км/ч и да гледаш пътя и да видиш опасност и да реагираш, от колкото да лежиш на мантрата карам с 30 и не ми пука какво става около мен и ще си гледам телефона. Като посочвам съвсем условно скорости. Но явно на теб ти е по-окей около теб да шофират телефонисти, които не само че няма да те видят, ще те ударят, ами и докато се усетят какво става, ще те и прегазят, преди да спрат, било то и с 30км/ч.
Този от клипа по-горе с бялата кола сякаш не летеше по пътя, но съм почти убеден, че въобще не гледаше пътя и времето му за реакция е минало в някоя социална мрежа. Да не говорим, че колата до него спря и реакцията от негова страна беше нулева.
Не че и пешеходеца не си го търсеше в случая. Пешеходците е крайно време да осъзнаят, че автомобилът е Х маса тегло, което дори и да се движи бавно, има нужда от разстояние за да спре. Не може както казаха колегите, да се фръцнеш от тротоара и да скочиш на пътеката, без да се огледаш дали е безопасно.

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Крайно време е и водачите да осъзнаят, че автомобила с маса Х и скорост У има нужда от време да спре
Не знам, аз съм с категориите без А, карал съм камион не малко км....и може би затова имам по-представа как се спират, ускоряват, маневрират 20 тона и какво става ако не спрат навреме. От там натам дали са 1,5 тона не е особено важно.



Не знам, аз съм с категориите без А, карал съм камион не малко км....и може би затова имам по-представа как се спират, ускоряват, маневрират 20 тона и какво става ако не спрат навреме. От там натам дали са 1,5 тона не е особено важно.
Хм,хм...
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Водачите и пешеходците са едно и също - хора. Колкото едните трябва да осъзнават как спира машината, която управляват, толкова и другите следва да осъзнават дали машината, която се движи към тях ще може да спре навреме. И докато това не се случи, ще има ударени пешеходци, независимо какво пишеш.
Имаш точно 4 сценария между шофьор и пешеходец:
1. Шофьорът гледа и оценява пътната ситуация, пешеходецът също гледа и оценява своята позиция спрямо всички останали участници в движението. Тук шансът пешеходецът са бъде блъснат клони към 0.
2. Шофьорът не гледа пътя, рови си в телефона и въобще няма идея къде се намира спрямо останалите участници, не се движи с подходяща скорост и т.н, ти си избери, но пешеходецът гледа и оценява - шансът за удар пак е близък до 0.
3. Шофьорът гледа, адекватен е, подбрал е подходяща скорост спрямо обстановката, но пешеходецът смята, че няма нужда да се оглежда, всички са му длъжни, зебрата го пази, звездите сутринта са му казали да скочи на някоя пешеходна пътека - тук шансът за инцидент въобще не е 0. И не става дума да убиеш някого, а дори просто да го побутнеш, пак си във филма.
4. Нито пешеходецът гледа, нито шофьорът - шансът за инцидент гони 100%.
Пети вариант няма.
Имаш точно 4 сценария между шофьор и пешеходец:
1. Шофьорът гледа и оценява пътната ситуация, пешеходецът също гледа и оценява своята позиция спрямо всички останали участници в движението. Тук шансът пешеходецът са бъде блъснат клони към 0.
2. Шофьорът не гледа пътя, рови си в телефона и въобще няма идея къде се намира спрямо останалите участници, не се движи с подходяща скорост и т.н, ти си избери, но пешеходецът гледа и оценява - шансът за удар пак е близък до 0.
3. Шофьорът гледа, адекватен е, подбрал е подходяща скорост спрямо обстановката, но пешеходецът смята, че няма нужда да се оглежда, всички са му длъжни, зебрата го пази, звездите сутринта са му казали да скочи на някоя пешеходна пътека - тук шансът за инцидент въобще не е 0. И не става дума да убиеш някого, а дори просто да го побутнеш, пак си във филма.
4. Нито пешеходецът гледа, нито шофьорът - шансът за инцидент гони 100%.
Пети вариант няма.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://btvnovinite.bg/predavania/tazi- ... letja.html
Това защо не сме го покрили бе?
120 кила шопарче на магистралата. Похвали за куките не виждам, затова никой не се вълнува. Нито, че оградата е възстановена на мига от свинефермата. Значи не всичко е как всеки си прави каквото си иска и на никой не му дреме, на никой нищо не могат да му направят и т.н.
Това защо не сме го покрили бе?

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Пичове, не знам как може даже да си помисли някой, че пешеходец, тръгнал внезапно по пешеходна пътека, е виновен, че е там.
Пешеходната пътека е за това - да може пешеходецът да мине, като е с предимство, независимо от светогледа или щенията на шофьора. Това е облечено в правилник.
Моментът с нуждата от преценяне на пътната обстановка от страна на пешеходеца е премахнат от текстовете на същия правилник с причина.
Какво правим с участниците в движението, които не могат да преценят и изскочат на пешеходна пътека?
Малко дете се изскубва от майка си, куче му се отваря нашийника, колоездач се пребива като куче на иначе перфектните пътища без дупки и пада пред колата? Даже не е нужно да има пешеходна пътека в тези случаи, за да стане голям сакатлък, а много, много, много съобразителност със ситуацията. Затова 30 е правилната скорост из кварталите, ракията няма да им се стопли на преценячите.
Между другото, не е голяма рядкост да има спрели автомобили в дясната лента преди пешеходна пътека, да намаля до 10км/ч и някой да ми мигне или свирне, та явно е доста разпространено схващането, че като е разрешено 50 (30 около пешеходни пътеки на много места), трябва да се движим с 50, а обстановката няма грам значение...
П.П.2: Преди време имаше един клип с един полицай и леко катастрофирал камион на заледен участък - зима, поледица. И много се смяхме, когато полицаят на въпрос как да кара по-бавно, като е карал с 5 км/ч, каза "ше се движи с нула". Но е прав.
Пешеходната пътека е за това - да може пешеходецът да мине, като е с предимство, независимо от светогледа или щенията на шофьора. Това е облечено в правилник.
Моментът с нуждата от преценяне на пътната обстановка от страна на пешеходеца е премахнат от текстовете на същия правилник с причина.
Какво правим с участниците в движението, които не могат да преценят и изскочат на пешеходна пътека?
Малко дете се изскубва от майка си, куче му се отваря нашийника, колоездач се пребива като куче на иначе перфектните пътища без дупки и пада пред колата? Даже не е нужно да има пешеходна пътека в тези случаи, за да стане голям сакатлък, а много, много, много съобразителност със ситуацията. Затова 30 е правилната скорост из кварталите, ракията няма да им се стопли на преценячите.
Между другото, не е голяма рядкост да има спрели автомобили в дясната лента преди пешеходна пътека, да намаля до 10км/ч и някой да ми мигне или свирне, та явно е доста разпространено схващането, че като е разрешено 50 (30 около пешеходни пътеки на много места), трябва да се движим с 50, а обстановката няма грам значение...
П.П.2: Преди време имаше един клип с един полицай и леко катастрофирал камион на заледен участък - зима, поледица. И много се смяхме, когато полицаят на въпрос как да кара по-бавно, като е карал с 5 км/ч, каза "ше се движи с нула". Но е прав.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Естествено, че е прав полицая за ситуацията, както и целия ти пост.
https://presstv.bg/regional/%D0%BA%D0%B ... %82%D0%BE/
Така и така съм на тема животни с това прасе, ето един случай от преди няколко дни, за щастие пак без щети. Патрулката накрая, която спира срещу коня с каруцата на моста я викнах аз на 112. Излизах от въпросното село Бузовград и ме изпреварва каруца с кон без водач вътре, ЛЕТЕЙКИ. На клипа коня е уморен вече защото това е 3-4 км. по-напред в Казанлък точно до завода. Тоя кон тичаше яко през цялото време само напред в насрещното. Колите отбиваха, аз карах 30 метра зад него като първа кола и светех на всички. Някакви идиот с Онда реши да ме изпреварва и срещу него в този момент отсреща кола кривна да заобиколи коня в насрещното, по чудо не се удариха. Няколко се качиха по бордюрите, един автобус в началото на няколко сантиметра мина, та наистина си е опасно с животните. Тоя, който се качи в края на клипа на каруцата предполагам слезе от буса и е хукнал с някой да гони коня от селото още.
https://presstv.bg/regional/%D0%BA%D0%B ... %82%D0%BE/
Така и така съм на тема животни с това прасе, ето един случай от преди няколко дни, за щастие пак без щети. Патрулката накрая, която спира срещу коня с каруцата на моста я викнах аз на 112. Излизах от въпросното село Бузовград и ме изпреварва каруца с кон без водач вътре, ЛЕТЕЙКИ. На клипа коня е уморен вече защото това е 3-4 км. по-напред в Казанлък точно до завода. Тоя кон тичаше яко през цялото време само напред в насрещното. Колите отбиваха, аз карах 30 метра зад него като първа кола и светех на всички. Някакви идиот с Онда реши да ме изпреварва и срещу него в този момент отсреща кола кривна да заобиколи коня в насрещното, по чудо не се удариха. Няколко се качиха по бордюрите, един автобус в началото на няколко сантиметра мина, та наистина си е опасно с животните. Тоя, който се качи в края на клипа на каруцата предполагам слезе от буса и е хукнал с някой да гони коня от селото още.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани