118Д или 120Д?
Модератор: Технически модератори
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: 118Д или 120Д?
автомат е 185конски сили TwinTurbo
Успокой се малко! Колата ти не е Twin Turbo. TwinPower Turbo е нещо съвсем различно от TwinTurbo.
Това което пишеш не може да е истина.
Искаш да кажеш, че колегата лъже ли? Или ти си бил с него в колата?
Аз карам чисто ново Х1 ХDrive20D X Line 2013 от магазина
Честито и със здраве да му се радваш, ама не разбирам защо го пишеш във всяко твое последно мнение. Ако толкова искаш всички да го научат си го сложи като подпис, ще ти е по-удобно.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 118Д или 120Д?
Niki_SiS написа:ми 118Д до колко върви нормално без да тъпче 160 ? щото като гледам конете са еквиваленти на агрегат 1.6 бензин но Нм са различни зарди горивото та .... до 140 160 добре ли се представя ?
Един наш обичан колега, който беше именик онзи ден се пускаше със 118д автомат на италианското преследване по съборите и се класираше доста напред, така че не мисля, че ще имаш липса на мощност... Това реално е най-икономичния вариант да пътуваш динамично, без да ти липсва мощност никъде. Да не говорим, че след фейслифта, моторът е достатъчен да се поддържат 200 км/ч. Не че имаме пътища, но това е друга тема.
Never mistake motion for action...
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: 118Д или 120Д?
stocky написа:автомат е 185конски сили TwinTurbo
Успокой се малко! Колата ти не е Twin Turbo. TwinPower Turbo е нещо съвсем различно от TwinTurbo.Това което пишеш не може да е истина.
Искаш да кажеш, че колегата лъже ли? Или ти си бил с него в колата?Аз карам чисто ново Х1 ХDrive20D X Line 2013 от магазина
Честито и със здраве да му се радваш, ама не разбирам защо го пишеш във всяко твое последно мнение. Ако толкова искаш всички да го научат си го сложи като подпис, ще ти е по-удобно.
Разбрах разликата между Twin Turbo & Twin Power Turbo! Не съм допускал,че може така да има разлика технолочино в една или друга генерация на един и същ двигател и затова така реагирах. Сега осъзнавам,че съм късметлия че успях да взема от новата последна генерация на 20ТД-2013 на БМВ, сигурно ако ми беше от старите двигатели щях да се съглася без да реагирам така! Но все пак приветствам БМВ,че са псотигнали такава драматична разлика в двигателите си. Средно продължава да харчи 6,3 литра на 100 км смесено каране. Извънгардско до 120 км./час на магистарлата пада до 5,5 литра, градско ми вдига до 7,5 литра на 100 км, като всичко това съм го засякал по касовите бележки със пълен резервоар както и по компа на колата. Признавам си че карам като пенсионер като спазвам ограниченията и на магистралата само веднъж за/от Варна вдигнах 150 км/час със кикдоун да видя как набира от 0-120км/час. Така,че поднасям извинения на колегата за неговите впечатления! Сори!
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: 118Д или 120Д?
Giorceto написа:Абсолютно, с ръчни скорости 120 дизел, 2005, при много студено време 10, при сегашните температура от 6 7 градуса 8/9. Извънградско с нормално каране 6, при повече газ 7
което е идеален вариант
Карам 1ца, Е87-180д и въпреки по-големият цолаж на гумите 205/16, основно заради повишаване на стабилността и проходимостта и то през зимата както и основно градско във Варна ,имам реален разход около 6/ 6.5, колкото и невъзможно да ви се струва, а е и с ръчни скорости , което определено е +. Ще ви кажа и нещо много съществено за карането макар ,че ще прозвучи ,като клише.Всички караме и всички караме различно, Аз лично съм се учил да карам на опел Блиц, трофеен Немски камион през 50те. И си мисля , че не всички които имат хубави автомобили могат да ги управляват добре.Знам ,че не звучи окуражително ,но е факт, много малко от шофьорите използват изключването от скорост по наклоните,за предимството при престояване да не говорим , скръбна история; форсирането при начално потегляне ,а и между предавките ; газ и спирачка, много често, извинете стана доста дидактично.
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: 118Д или 120Д?
Здравейте колеги,
Днес нов ден ,нов проблем. Не мога да си отворя капака на двигателя, жилото е захванато на три места на този модел, 118-Д- единият е в купето ,при ръчката за отваряне , вторият е в двигателя в една пластмасова кутийка и третият е в самата ключалка, Какво трябва да направя за да си отворя, бърках през решетката, опитах да го натисна ,много плътно е затворен, няма свободен ход. Ако някой знае специалист във Варна , моля , да сподели.
Днес нов ден ,нов проблем. Не мога да си отворя капака на двигателя, жилото е захванато на три места на този модел, 118-Д- единият е в купето ,при ръчката за отваряне , вторият е в двигателя в една пластмасова кутийка и третият е в самата ключалка, Какво трябва да направя за да си отворя, бърках през решетката, опитах да го натисна ,много плътно е затворен, няма свободен ход. Ако някой знае специалист във Варна , моля , да сподели.
65 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани