България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хора и хора има, да ви имам познатите и техните познати. Не изключвам вероятността в повечето коли да е имало по един трезвен, ама щом казваш, че си видял всеки един да се налива...
Ние пък преди няколко вечери бяхме извън града в ресторант в близко село. На нашата маса също се пиеше, бяхме две коли, ама на колегата жена му го караше, а аз бях на безалкохолен Хайникен.
Полицията се скатава нощем някъде и чакали да дойде някой смел като аз пияндури с коли не съм виждал бая време. Със сигурност още има такива дебили, но ще си го получат рано или късно. на сватби, абитуриентски и т.н. често хората даже си карат колата до тях и се връщат с такси, ама както казах винаги може да има изключения.
Едно време много пиеха и караха, сега само казват как вече е опасно, защото много дебнели, не вземали пари защото пък се заяждали и видиш ли не ги било страх да не ударят някой, ами някой трезвен да не ударел тях и те да били виновни.
Баровци с положение, собственици на заведения, те щом спряха да пият и карат работата отдавна е ясна. Пиян да се качва на кола не съм виждал с години, а преди беше практика. Ако видя знам кой е номера на 112 и не ме е срам да звъня.
За ченгетата да се крият на смешни на вид ограничения 30 в града, ако може камерата да е маскирана като храстче. Така прогресивно ще намалеят преценящите къде може и къде не. Да, това ще утежни трафика и досадата по пътя, но няма идеални неща и целта оправдава средствата. С времето ще оправят неадекватните ограничения, които в повечето случаи са такива само в главите на хората. Днес слушах един психолог, който каза, че най-добрата институция сме ние хората. На прост език това значи всички да се съобразяваме и да даваме пример, плюс да сигнализираме. Примерно когато сме на сватба и всички се изнасят вкупом да карат пияни. Няма друг път.


Едно време много пиеха и караха, сега само казват как вече е опасно, защото много дебнели, не вземали пари защото пък се заяждали и видиш ли не ги било страх да не ударят някой, ами някой трезвен да не ударел тях и те да били виновни.

steeN написа:https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/ekspertiza-pregaziliyat-dete-sofiya-e-karal-88-kmchЕкспертиза: Прегазилият дете в София е карал с 88 км/ч
Нещата са изкл. прости. Ако беше карал с 30 км/ч, каквото е ограничението, детето щеше да е живо.
За ченгетата да се крият на смешни на вид ограничения 30 в града, ако може камерата да е маскирана като храстче. Така прогресивно ще намалеят преценящите къде може и къде не. Да, това ще утежни трафика и досадата по пътя, но няма идеални неща и целта оправдава средствата. С времето ще оправят неадекватните ограничения, които в повечето случаи са такива само в главите на хората. Днес слушах един психолог, който каза, че най-добрата институция сме ние хората. На прост език това значи всички да се съобразяваме и да даваме пример, плюс да сигнализираме. Примерно когато сме на сватба и всички се изнасят вкупом да карат пияни. Няма друг път.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:https://news.bg/regions/shofyor-pochina-pri-chelen-udar-mezhdu-dva-kamiona.htmlДва тежкотоварни автомобила се удариха челно на пътя Велико Търново - Русе. Единият е ТИР с турска регистрация, а другият - български камион, чийто шофьор е загинал на място, съобщи бТВ.
Това вече е абсурд на абсурдите.
Вчера минавах през Самоводене към Търново, че ходих на оглед на къща, та малко след селото в посока Търново има една голяма отбивка, където съм виждал тирове да паркират, отделена е от пътя с мантинела дори. Карам си аз с около 80км/ч и бях изпреварен от един пасат през отбивката..
ТДИ-то голяма сила ей. Още в края на селото ми се беше лепнал на бронята, по едно време пусна мслко дистанция и после през отбивката, не повярвах, че го направи даже и след като го видях с очите си.



- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Бързи и щайгести. Бързал е да закара щайгите. Вчера два такива кокошарника ги гледам карат(единия Пасат 4-ка, а другия А4 от тия години, но то все тая)вирнати го небесата предниците, а отзад клекнали и на всичко отгоре карат на дълги.
Гледам вътре тумба орки и някакви боклуци карат. Викам всичко ок.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Двигателист написа:...
Няма как, в малките места всичко идва последно... но едно 80% (счетоводителите веднага да се втурнат сега да смятат) от населението е концентрирано в областните градове. Риска е най-голям където има най-голям трафик, не бих седнал да се тръшкам, че в някакво село с 5 човека на кръст се кара пиян, на фона на трафика в големите градове... но това не значи, че вечно ще е така.
А по принцип ако говорим, такава селения по пътя не съм виждал другаде освен в София и не е от вчера. В друг град като видя човек да минава на червено е 9 от 10 случая софийска регистрация (и до ден днешен).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А-аа, абе аз у Варна като бях друго забелязах
)
От 5-6 пешеходни пътеки с хора на тях се СВ/СА спирахме, па местните нещо не. Тия с А също не.
И съм съвсем сериозен, много грозно вЧепетление ми направи.

От 5-6 пешеходни пътеки с хора на тях се СВ/СА спирахме, па местните нещо не. Тия с А също не.
И съм съвсем сериозен, много грозно вЧепетление ми направи.
Хм,хм...
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Колкото по-малък град е, толкова по-зле се кара и толкова повече нищо не се спазва. Там ги спасява единствено по-малкия трафик. Иначе ще има катастрофа на всяко кръстовище.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Колкото по-малък град е, толкова по-зле се кара и толкова повече нищо не се спазва. Там ги спасява единствено по-малкия трафик. Иначе ще има катастрофа на всяко кръстовище.

Вчера жената ме вози по Тракия и си караме с около 120, т.е. постоянно сме задминавани от нещо.
Изпреварва ни последно поколение затъмнена S class-а с около 140-150, зад нея залепен, на няколко сантиметра буквално, Голф 4 комби



На някакво разстояние пред нас имаше други коли и мерцедесът не се прибра в дясно(а можеше да го направи), съответно тоя с голфа полудя.



В крайна сметка се стигна до изпреварване през аварийната около другите коли, но голфчето продължи пред мерцедеса с около 170 вероятно.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всъщност това в малките градове беше едно време. Тука много рядко може да видиш някой ляво дясно между трафика, ама наистина мноооого рядко. Изключвам някой изпаткал арсеналец сутрин бързащ да иде с невероятно бързане на паркинга с което бързане да спести две или три коли, а местата са хиляди.
Много е лошо за подобен род идиоти средата в малкия град. Ще минеш нагло няколко пъти и изведнъж някоя кука започва да те спира после където те види, понеже тебе видял с цивилната си кола как си направил някоя простотия или даже него нещо си прецакал. Това в големия град е абсурдно. Отделно паркираш където ти падне и те качват в някакви групи където те сочат с пръст всички безделници и мятат камъни по тебе. Това е големия град е абсурдно да се случи освен налЕ ако си някой като тоя с Поршето на жълтите павета защото тогава налЕ си някой, а на ГанЦо винаги му прави впечатление ако някой никой се явява някой само защото има хубава кола и се правят сензации от това. Докато такива реално опасни истории като тази описана от колегата с летящия ръждив гоУф не правят впечатление на никой защото...абе обясних защо.
LMAO
Колкото и да се напъва не може да се опре на летящия космически кораб на България, а именно Пасат 5 на който ние му викаме Пасат 4-ка, разбира се 1.9 тдииииииии...
Скоро ще го наследи по родните пътища Пасат 5.5 на който пък му викаме Пасат петица.

Много е лошо за подобен род идиоти средата в малкия град. Ще минеш нагло няколко пъти и изведнъж някоя кука започва да те спира после където те види, понеже тебе видял с цивилната си кола как си направил някоя простотия или даже него нещо си прецакал. Това в големия град е абсурдно. Отделно паркираш където ти падне и те качват в някакви групи където те сочат с пръст всички безделници и мятат камъни по тебе. Това е големия град е абсурдно да се случи освен налЕ ако си някой като тоя с Поршето на жълтите павета защото тогава налЕ си някой, а на ГанЦо винаги му прави впечатление ако някой никой се явява някой само защото има хубава кола и се правят сензации от това. Докато такива реално опасни истории като тази описана от колегата с летящия ръждив гоУф не правят впечатление на никой защото...абе обясних защо.

зад нея залепен, на няколко сантиметра буквално, Голф 4 комбиръждив, крив като канче и със самоделен багажник на покрива.
Разбира се ляв мигач и къси дълги.

Колкото и да се напъва не може да се опре на летящия космически кораб на България, а именно Пасат 5 на който ние му викаме Пасат 4-ка, разбира се 1.9 тдииииииии...

Скоро ще го наследи по родните пътища Пасат 5.5 на който пък му викаме Пасат петица.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това пак само в Кьолнзанлънк. И ние шофираме в малки градове чат-пат, виждаме как е. В София е едно, в Пловдив е друго, във Велинград, Пещера и Петрич е съвсем друго.
Както писаха по-горе, в София масово на червено се минава. Масово е и влизане в кръстовището, зеленото свършва - кръстовището запушено. Тая простотия е само в София, другаде не съм я виждал или е ситуация-изключение.
В Пловдив всички са айляк
Светне зелено, нашиО трябва да си остави кафето, телефона, цигарата. Да си смени песента. Тогава да включи на скорост и да потегли. През това време можеше да са минали 7 коли
В малките градове никой не пуска мигач - те всички се познават и се знае кой накъде отива
Нямаш право да натиснеш клаксона - ти не си местен
Знаците за предимство са за педали. Правилата за паркиране също. Да се пие, задължително се ходи с колата. Иначе пак си
Пешеходците не са хора. Само този, който се е качил за 500 метра на колата е човек
Единствената причина да няма ежедневно смъртни случаи и катастрофи на всяко кръстовище е, че има по 3 коли на кръстовището 
Както писаха по-горе, в София масово на червено се минава. Масово е и влизане в кръстовището, зеленото свършва - кръстовището запушено. Тая простотия е само в София, другаде не съм я виждал или е ситуация-изключение.
В Пловдив всички са айляк


В малките градове никой не пуска мигач - те всички се познават и се знае кой накъде отива






- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Честно, аз не знам в коя България ги виждаш тези неща в малки населени места.
Признавам в Петрич не съм ходил в близките 15 години, а преди това само веднъж съм минавал от там. В Пещера също не ходя, два или три пъти съм минавал, ама ми се струва, че силно преувеличаваш, най-малкото защото и ти си минавал няколко пъти от там, но си видял нещо и ги слагаш всички в един кюп. Особено за мигача и паркирането пък, ела и паркирай тука както си искаш, ще се изненадаш, ама пък има телефони оставени я на скобаджии, я на паяк.
Понякога си мислиш, че си паркирал правилно, ама от другата страна на пътя защото ти е удобно, някой минаваш полицай ти лепва фиш и толкова. Ако си вътре в колата следва "заяждане" и акт.
Клаксонът ти е забранен по закон в града ако угодно го пропускаш.
А някой като забрави да тръгне на светофара може и да му свирнеш леко, ама и светкане върши работа. Случва се, всички са хора и грешат и да, не бързат за никъде обикновено.
За пияните пък още от над 10-15 години почнаха да си викат такси с двама шофьори ако с колата и ги е страх да стои на пътя, един вид дринк енд драйв да ти я приберат защото тогава имаше и кражби на коли. Сега просто си се возят оставяйки си колите където пукат ако е в града. Даже тия оплакващите се едно време как спокойно са си карали пияни поизчезнаха, сега само слушам как не е редно. Вие обаче може да си обсъждате някакви неща със задна дата колко е зле в малките населени места и всеки кара пиян, плюс паркира където си иска, не пулса пешеходни и никога не дава мигач.
Само в София дават предимство пък да се включиш в движението.
И странно как тия примерни шофьори там все са в новините.
Даже процентно е много по-зле, ноооо...много по-добре е от преди 10-15 години да не каже някой, че съм черноглед. Тогава ако не караше по трамвайните релси вече наистина беше педал.
Да влезеш в забранена улица беше нещо нормално защото иначе за какво да заобикаляш като знаеш прекия път.
Сега е модерно да слизат и да се обясняват кой и на кого е сякъл пътя, всички искат да са катаджии в София, понякога и мутри.
Това е от липса на сексуална задоволеност и недостатъчна заетост на индивида с нещо.
В Стара Загора има един закон по главните. Всички карат в лява лента ако има две, а понякога и три ленти.
Разбира се този феномен ти отваря дясната лента и аз си го ползвам винаги, но и до ден днешен не проумявам защо е така. Просто един като кара там и всички като стадо зад него. 


Клаксонът ти е забранен по закон в града ако угодно го пропускаш.


За пияните пък още от над 10-15 години почнаха да си викат такси с двама шофьори ако с колата и ги е страх да стои на пътя, един вид дринк енд драйв да ти я приберат защото тогава имаше и кражби на коли. Сега просто си се возят оставяйки си колите където пукат ако е в града. Даже тия оплакващите се едно време как спокойно са си карали пияни поизчезнаха, сега само слушам как не е редно. Вие обаче може да си обсъждате някакви неща със задна дата колко е зле в малките населени места и всеки кара пиян, плюс паркира където си иска, не пулса пешеходни и никога не дава мигач.






В Стара Загора има един закон по главните. Всички карат в лява лента ако има две, а понякога и три ленти.


Последна промяна Top Gun Maverick на 07 Сеп 2023, 12:27, променена общо 2 пъти
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няколко пъти съм бил в Казанлък, Кьолнзанлък не го намерих
В другите сравнително често ходя. Допреди няколко години служебно ми се е налагало да пътувам по малки населени места и е едно и също навсякъде.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тука по едно време имаше тъпанарщината да не може да паркираш пред някой блок свободно защото мястото било на някой.
Това се появи от това, че пред заводите всеки си знаел мястото и ако някой обърка му вдигаха чистачките.
В София това има ли го още?


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не знам кво, ама напоследък % на наглите коВри реско се увеличи ...
Сутринта на 4 пъти ме секат мъжката и все едно нищо не е .... Жуките и не им дреме

Е неееееееееее ... И не е проблем че мястото е на някого с натурален акт
- тъпото е, че мястото за паркиране е ограничено и масово наблюдавам всякакво "село" да си спира като на село

Сутринта на 4 пъти ме секат мъжката и все едно нищо не е .... Жуките и не им дреме





Top Gun Maverick написа:Тука по едно време имаше тъпанарщината да не може да паркираш пред някой блок свободно защото мястото било на някой.Това се появи от това, че пред заводите всеки си знаел мястото и ако някой обърка му вдигаха чистачките.
В София това има ли го още?
Е неееееееееее ... И не е проблем че мястото е на някого с натурален акт




Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не говорех за местата с натурален акт.
Сега ТНТ като казва за малките населени места и проблеми на пътя се сещам за един много кофти тука при нас. Има супер малко кръгови, а масово не знаят как да минават през тях, едно сигурно 20%-та от хората, което си е много. Това, че има знаци нищо не значи. Миналият един, който не беше от тук според мен влиза в кръговото при положение, че аз вече съм в средата му и ми вика през стъклото "дясно стоящ съм".
Само се ухилих и подминах. Ама редовно минавам в лява лента за направо в средно голямо кръгово и някой дебил иска от дясната лента да мине направо, свири ми и т.н.
Аз също нарушавам минавайки от дясна лента направо, но...много дистанция оставям до колата ляво на мен и не свиря, не притискам и т.н. а го правя като истински преценяч и много рядко.
Но това да НЕ ЗНАЯТ правилата в кръгово е наистина масово и смайващо. При вас така ли е?
Другото от отбивки на близки две села ти излизат все едно имат ускорителна лента без да те чакат защото са от тук.
И всички от града се съобразяваме с тях, на последния на който не издържах и свирнах взех да му образувам изречения през завода после(бързаше за паркинга разбира се)и оня ми вика, ами за къде бързаш при положение, че аз съм с предимство. 

Сега ТНТ като казва за малките населени места и проблеми на пътя се сещам за един много кофти тука при нас. Има супер малко кръгови, а масово не знаят как да минават през тях, едно сигурно 20%-та от хората, което си е много. Това, че има знаци нищо не значи. Миналият един, който не беше от тук според мен влиза в кръговото при положение, че аз вече съм в средата му и ми вика през стъклото "дясно стоящ съм".



Аз също нарушавам минавайки от дясна лента направо, но...много дистанция оставям до колата ляво на мен и не свиря, не притискам и т.н. а го правя като истински преценяч и много рядко.

Другото от отбивки на близки две села ти излизат все едно имат ускорителна лента без да те чакат защото са от тук.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Маверик, живея и в София и в малък град. Имам преки наблюдения и върху двете. Карането в малкия град е осезаемо по-зле на единица трафик.
Глобално в София има много повече изпълнения, но разликата в трафика е огромна. В малкия град просто няма толкова много участници, но и тези които ги има постоянно вършат глупости.
Бих ги степенувал така:
1. Тотално незачитане на пешеходна пътека(ама не продължение на тротоар, а хубаво боядисана и обозначена със знаци пешеходна пътека). В София е изключение да съм стъпил на пешеходна пътека и някой да не ме отрази. А ако го направи сравнително често се извинява. В малкия град почти няма случай в който първата кола да ми спре и абсолютно винаги тези които не спират или отговарят с "какво искаш бе" или ме гледат с поглед издаващ същото.
2. Безразборно спиране по платното за цигари/кафе/до магазина и т.н. На едно място с магазинче направо се блокира улицата и редовно трябва да чакам някой да си купи цигари, за да мина.
С платформата ми се е налагало да влизам в близкото заведение и да търся кой си е "паркирал" колата.
3. Напълно ненужно бързо каране по тесни улички, изпреварване или предреждане на светофара при положение, че "колоната" е една или две коли.
4. Забранени маневри - обратни завои, засичания, излизане от улички без предимство и т.н. - В София живея на малка улчика без предимство, която излиза на голям булевард. Там ако изляза така както тук се излиза ще бъда наказан по естествен път с броня във вратите. Т.е. обстановката малко или много дисциплинира.
П.С. Що се отнася за местата за спиране. В София някакви играчи преди 20тина години си вдигнали метален навес над част от паркоместата пред блока. Драма нямаше, те си спираха там, всички останали ползвахме общите места. Ядосали са някой обаче и общината им събори навеса. Местата от тогава са общи и пак няма проблем.
Тук общината прави ремонт на водопровода и някъде около асфалтирането на първия слой на улицата парите свършиха съответно кмета в прав текст заяви. "Улицата остава без горен слой, тротоарите ще си ги правите сами - пари няма" Пускаха се жалби, посочквахме кой какви задължения има по отношение на тротоара и т.н.
В крайна сметка всеки запретна ръкави и си направи тротоара сам. Както се досещаш отношението към тротоарите вече е като към частна собственост и кмета не смее нищо да каже.
Собственицитие на близките хотели им се наложи да си направят паркинг в близкото поле. 
Глобално в София има много повече изпълнения, но разликата в трафика е огромна. В малкия град просто няма толкова много участници, но и тези които ги има постоянно вършат глупости.
Бих ги степенувал така:
1. Тотално незачитане на пешеходна пътека(ама не продължение на тротоар, а хубаво боядисана и обозначена със знаци пешеходна пътека). В София е изключение да съм стъпил на пешеходна пътека и някой да не ме отрази. А ако го направи сравнително често се извинява. В малкия град почти няма случай в който първата кола да ми спре и абсолютно винаги тези които не спират или отговарят с "какво искаш бе" или ме гледат с поглед издаващ същото.
2. Безразборно спиране по платното за цигари/кафе/до магазина и т.н. На едно място с магазинче направо се блокира улицата и редовно трябва да чакам някой да си купи цигари, за да мина.


3. Напълно ненужно бързо каране по тесни улички, изпреварване или предреждане на светофара при положение, че "колоната" е една или две коли.
4. Забранени маневри - обратни завои, засичания, излизане от улички без предимство и т.н. - В София живея на малка улчика без предимство, която излиза на голям булевард. Там ако изляза така както тук се излиза ще бъда наказан по естествен път с броня във вратите. Т.е. обстановката малко или много дисциплинира.
П.С. Що се отнася за местата за спиране. В София някакви играчи преди 20тина години си вдигнали метален навес над част от паркоместата пред блока. Драма нямаше, те си спираха там, всички останали ползвахме общите места. Ядосали са някой обаче и общината им събори навеса. Местата от тогава са общи и пак няма проблем.
Тук общината прави ремонт на водопровода и някъде около асфалтирането на първия слой на улицата парите свършиха съответно кмета в прав текст заяви. "Улицата остава без горен слой, тротоарите ще си ги правите сами - пари няма" Пускаха се жалби, посочквахме кой какви задължения има по отношение на тротоара и т.н.
В крайна сметка всеки запретна ръкави и си направи тротоара сам. Както се досещаш отношението към тротоарите вече е като към частна собственост и кмета не смее нищо да каже.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани