България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз такива ги затварям в кръстовището, като ги видя.

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Човека е починал, който е бил ударен от Тира вчера. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, а ние нищим бус лентата при положение, че пуснах линка, пишеше сериозни травми това, онова и в същото време някаква трол в Туитър пуснал за война, че някой минал пред, бус лентата.
Дрифти, ама как го затваряш, с цената на това да го удариш ли ако се окаже малоумник и не отстъпва и той?
П.п: Не забравяйте, че полицаите са живи с леки травми САМО защото не са били в патрулката!!!

Дрифти, ама как го затваряш, с цената на това да го удариш ли ако се окаже малоумник и не отстъпва и той?

П.п: Не забравяйте, че полицаите са живи с леки травми САМО защото не са били в патрулката!!!

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:
Дрифти, ама как го затваряш, с цената на това да го удариш ли ако се окаже малоумник и не отстъпва и той?
До не отдавна, да. Не съм света вода ненапита, но искам да има някакъв ред, било то по пътя или не. Някой като ме пререди на опашка някъде му влизам с бутонките. Хубаво е да има някаква свобода и толеранс, ама то нахалството стига до безбожие. Правиш втора нерегламентирана лента за ляв завой, ми оставям те в скапаното кръстовище. На всичкото отгоре и ми свирят, хем са в нарушение. Само като го пиша се напрягам, да Ева идиотите. Не могат да се наредят като нормални хора на опашката, ами създават затруднения от тарикатлък. Викай ми Ганьо ако искаш.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е, не, твоето по принцип е нормално, не другото.
Аз като ползвам тая тактика често по веднъж на ден на едно и също място в един и същи час защото времето понякога не ни стига и не ме пускат понякога са излезна от спирката, просто влизам на зелено в кръстовището създавайки илюзията, че отивам направо и никой не подозира какво ще се случи та да ме затвори.
Влизам на зелено за направо и 2-3 секунди червено за наляво, но само ако зад мен няма кола. Тоест преценяч от класа съм си.
Докато онези тръгнат аз вече съм минал и дефакто не преча на никой. Рядко някой ми е свирил ако бил голям киселяк или е решил да тръгва на червено, ама това само ме кара да се смея.
Другата ми тактика там(то е точно пред районното и гледам да няма някой, имам един акт дори преди 10-на години за същото там от лента в другата лента)е ако няма коли зад мен пак(голям преценяч ти казах)и да изчакам всички за наляво и да влезна след последния.
Пак не преча, ама тая е свързана с малко повече условности да не изреждам сега.
Относно изнервянето ти, просто дишай защото оставяйки се на адреналина, той нахлува в мозъка ти и доказано ти пречи да мислиш рационално. Дишайки дълбоко изпълваш мозъка с кислород и мислиш далеч повече. Пробвай да видиш когато ти се иска да прецакаш някой нагъл, който затваря другите примерно. Иначе и аз в 99% от случаите си чакам.





Относно изнервянето ти, просто дишай защото оставяйки се на адреналина, той нахлува в мозъка ти и доказано ти пречи да мислиш рационално. Дишайки дълбоко изпълваш мозъка с кислород и мислиш далеч повече. Пробвай да видиш когато ти се иска да прецакаш някой нагъл, който затваря другите примерно. Иначе и аз в 99% от случаите си чакам.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То с този кьолнзанлъшки трафик, много преценка трябва
Скоро в София от преценячи, сигурно 30-40 нарушители, не мога да се прибера до вкъщи. От години не се бях изнервял така, побеснях направо. В трафика през прозореца един по един им обяснявах кой е с предимство. "Ми кво да направя", "ми тука с колоната", "ми да да, прав си", "ми и ниЙ чакъмИ". Един селяк чак слезна от джипа да ми обясни как може да съм с предимство, ама да отида да кажа на единствения друг, дето си е по правилата - да се мръднем и двамата. И като съм живял малко по-надолу, да паркирам за 10 мин на 5мин от нас, за да може спокойно да си шофират ганьовците в насрещното
Следващия път гася колата и викам КАТ 






- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Чиста работа, аз така съм правел и докато тръгна да набирам и се местят.
Един тъпунгер така зареждаше барчета и спира с камиончето както му е най-близко и трябва да го чакаш 3-4 Мин понякога
та ме питаше какъв ми бил проблема(а след 10 метра може да спре и да ползва количката за касите, но защо да си го причинява)викам сега ще ти кажа какъв и се изнесе докато вдигна телефона.
А иначе за трафика не си прав, на моменти е много зле въпреки добрата работа на куките да няма паркирали където им падне. И паяка де.
Аз ти говоря за моменти когато пускат Арсенал от работа около 5 следобяд.
Иначе да, в Софията трафика перманентно си е такъв на някои места.
Като каза Кьолн, искам на Зак да му кажа още нещо положително. Един мой стар клиент не ме беше търсил 10-13 години някъде, наркоман е. Беше спрял да се друса тъкмо толкова, ама баща му починал, влезнал два пъти за разпространение и за отглеждане на две котки на терасата и пак взел се друса от мъка. Та кара си той колата надрусан всеки ден и нормално нали идва деня Х. Понеже тука някой колега базикаше как нямало куки и всеки я карал както му падне, пък аз знам как е реално се случва следното. Едно младо и надъхано ченге(малко близък стана)му лепял фишове като спира по главната и го забелязал, че е съмнителен. Спрял го в движение в 11 вечерта като обърнал след него. Викнал КАТ да го тества и нашия герой понеже ушит до козирката отказал. Нали две години сега без книжка и 2000 ли каза глоба. Ама втори път нямал право да отказва защото нямало да мине административно, понеже той е и лежал и ще яде дървото още повече като е в изпитателен. Та неговия колега по хероин също останал без книжка, ама за отнети точки. И нашият герой вика как можело сега да обърне след него и все така ходел да гони гражданите да ги тества.
Вчера същото ченге хвана един манго посред бял ден пак дрогиран и като го питат как така ги хваща, надушвал ги от пръв поглед.
Та няма дерт, още пиянки и дрогирани ще бъдат пешеходци и клиенти на бакшишите. 


А иначе за трафика не си прав, на моменти е много зле въпреки добрата работа на куките да няма паркирали където им падне. И паяка де.



Като каза Кьолн, искам на Зак да му кажа още нещо положително. Един мой стар клиент не ме беше търсил 10-13 години някъде, наркоман е. Беше спрял да се друса тъкмо толкова, ама баща му починал, влезнал два пъти за разпространение и за отглеждане на две котки на терасата и пак взел се друса от мъка. Та кара си той колата надрусан всеки ден и нормално нали идва деня Х. Понеже тука някой колега базикаше как нямало куки и всеки я карал както му падне, пък аз знам как е реално се случва следното. Едно младо и надъхано ченге(малко близък стана)му лепял фишове като спира по главната и го забелязал, че е съмнителен. Спрял го в движение в 11 вечерта като обърнал след него. Викнал КАТ да го тества и нашия герой понеже ушит до козирката отказал. Нали две години сега без книжка и 2000 ли каза глоба. Ама втори път нямал право да отказва защото нямало да мине административно, понеже той е и лежал и ще яде дървото още повече като е в изпитателен. Та неговия колега по хероин също останал без книжка, ама за отнети точки. И нашият герой вика как можело сега да обърне след него и все така ходел да гони гражданите да ги тества.

Вчера същото ченге хвана един манго посред бял ден пак дрогиран и като го питат как така ги хваща, надушвал ги от пръв поглед.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:вече съм минал и дефакто не преча на никой.
още една причина да сме на това дередже- нали знаеш? щото на кого пречиш като нарушаваш закона е стриктно функция на колко добър "преценяч" си а нали знаеш тоя път с преценяването статистически рано или късно до кво води...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На всеки един светофар има поне 60% хора, които си гледат в телефона.
Да направиш завой от грешната лента е възможно абсолютно винаги без да пречиш на никой.
Защото повечето хора са преценили, че е ОК да блеят във фейсбука, докато са зад волана.
Та така за преценките..
Да направиш завой от грешната лента е възможно абсолютно винаги без да пречиш на никой.
Защото повечето хора са преценили, че е ОК да блеят във фейсбука, докато са зад волана.
Та така за преценките..
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Знам алх, виждал съм го до болка.
Затова и казах преценяч от класа, не се оправдавам.
Бум-бум, много правилно. Ей на тоя същият светофар редовно оставам на червено заради някой, който е решил, че щом има 60 секунди червено, няма проблем от 12-те зелено за наляво да изяде половината щом е първи и ще мине. Масово ровят в суратя, ама не гледат секундите и а тоя лайк, а оня и като му свирнеш вече е късно. Затова някой път ако бързам като остане 5 секунди червено и леко бипвам отзад да чуят.

Бум-бум, много правилно. Ей на тоя същият светофар редовно оставам на червено заради някой, който е решил, че щом има 60 секунди червено, няма проблем от 12-те зелено за наляво да изяде половината щом е първи и ще мине. Масово ровят в суратя, ама не гледат секундите и а тоя лайк, а оня и като му свирнеш вече е късно. Затова някой път ако бързам като остане 5 секунди червено и леко бипвам отзад да чуят.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не се напрягайте колеги с тия предимства, преценки и т.н.
Бичи си айляк и кой кво ще да прави
Признавам, аз си падам хулиган и когато ми е кеф да карам, правя ганьовщини
Например, много ми е кеф последно време, отбивката пред централна гара и после посока Смирненски
Не го пропускам тоя хубав завой
Ама се научих, че е по-добре да си бича айляка и да не се напрягам, кой ганьо кво правил - да прави квот ще, пускам ги, давам им път. Нека си се напрягат те. Мен напрежение не ми трябва, заради някой си "ганьо играча"
Ама, че ще стигна 5-10-15 мин по-късно, се тая
Бичи си айляк и кой кво ще да прави

Признавам, аз си падам хулиган и когато ми е кеф да карам, правя ганьовщини

Например, много ми е кеф последно време, отбивката пред централна гара и после посока Смирненски

Не го пропускам тоя хубав завой

Ама се научих, че е по-добре да си бича айляка и да не се напрягам, кой ганьо кво правил - да прави квот ще, пускам ги, давам им път. Нека си се напрягат те. Мен напрежение не ми трябва, заради някой си "ганьо играча"

Ама, че ще стигна 5-10-15 мин по-късно, се тая

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Явно не си в тренда на модата , демек от тия People Who Care... 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
carmanf1 написа:Не се напрягайте колеги......
Ама се научих, че е по-добре да си бича айляка и да не се напрягам, кой ганьо кво правил - да прави квот ще, пускам ги, давам им път....
Ама, че ще стигна 5-10-15 мин по-късно, се тая
На същото мнение съм и аз и да чукам на дърво нямам почти ситуации, в които да си образувам нерви. И другото....вчера идвах до Софето. Еми да Ви призная процентно повече сте от русенци, които давате път за включване в движението от странична уличка. Това винаги съм се чудил в колона от 100 автомобила като си колко ще закъснееш ако пуснеш една-две коли пред теб да минат....просто няма колегиалност в голяма част от каращите. А по повод суратя....по път към София сигурно 30 км карам зад една бяла брандирана Дачия, обаче лежерно така 90-95 км/ч, намаляме на всяко ограничение. В един момент засилих и минавайки пред него го виждам как кара пича и на един таблет в ръцете си явно заявките си оправя човека.....стана ми ясно защо е единствената бяла Дачия в БГ сигурно движеща в ограничение....
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ceco_kd написа:[..стана ми ясно защо е единствената бяла Дачия в БГ сигурно движеща в ограничение....
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Ти зарежи тая работа,
вече всички служебни автомобили, специално тези, дето имат в автопарка поне 10-15 автомобила имат GPS системи, дето следят всичко, от разход на гориво до скорост и директно сигнализира при началниците.
Според зависи слагат ограничения на скоростта и над тая скорост веднага "пищи" и съответно вътрешно глобяват служителите си.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:...Масово ровят в суратя, ама не гледат секундите....
Вие поне имате секунди!

В София някой гениален преценяч реши, че ще махне всички таймери на светофарите и сега е много по-зле.
Да не говорим, че на огромни булеварди няма зелена вълна и т.н.
Некадърността и преценячеството в тая територия са с брутални размери. Нещо като национална гордост...



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани