България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Възможно е куките да са го натиснали и да е умрял, което не е добре. Кулите са смешници и в 90% абсолютно безсилни и когато могат си изкараваш яда и натрупаната злоба на някой нещастник.
Обаче и бягане от полиция и гонки с тях не води до нищо хубаво никъде по света, като за бягащия и има реална опасност за живота му.
А и борец - състезател бягащ, не е агънце ми се струва.
Обаче и бягане от полиция и гонки с тях не води до нищо хубаво никъде по света, като за бягащия и има реална опасност за живота му.
А и борец - състезател бягащ, не е агънце ми се струва.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8381
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
тръгнеш ли да бягаш от куките можеш да очакваш подобен край
Може да са тюфлеци, корумпирани и т.н. и т.н., но и те си рискуват живота в такива ситуации
Може да са тюфлеци, корумпирани и т.н. и т.н., но и те си рискуват живота в такива ситуации
От 2018 г. до края на юли 2023 г. 10 полицаи са загинали при изпълнение на служебните си задължения. Пострадалите са 1537.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Според мен пък привъжениците на на 100те пола са същите като привържениците на увеличаване на броя на сигналите на светофара...
Нищо чудно да се искат оранжеви и светлозелени скоро, понеже 3 са малкоНаправо цялата дъга да шибнем там и да се приключва.
Страшно забавен и оригинален.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Идеалка е за политик. 100 човека тук казват, че със секундарниците е било по-добре, но понеже него не го кефи ги отрича.
По същия начин и изчезнаха. На никой не му дреме какво мисли народа. Щото нали за една елитарна група люде народа не може и не му е позволено да мисли.
По същия начин и изчезнаха. На никой не му дреме какво мисли народа. Щото нали за една елитарна група люде народа не може и не му е позволено да мисли.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Дали така съм казал или пак фантазираме
Май ти си политика дето всеки път си ги нагласяш и не помниш от предния път. Смени сега темата с нещо от сорта на "аз от къде да помня какво си писал" 
А 100те човека са едни 5 човека, които хейтват всичко нон стоп... те явно са народа. Баси самочувствието. Баш точно тоя тип хора се смятат за някакъв елит, за който правилата не важат... щото те могат да си измислят "по-добри" (реално някакво перманентно откриване на топлата вода), които им отърват... без да им пука за останалите хора.


А 100те човека са едни 5 човека, които хейтват всичко нон стоп... те явно са народа. Баси самочувствието. Баш точно тоя тип хора се смятат за някакъв елит, за който правилата не важат... щото те могат да си измислят "по-добри" (реално някакво перманентно откриване на топлата вода), които им отърват... без да им пука за останалите хора.
от steeN » Чет, 13/Юли/2023, 10:29
Броячите нямам идея за какво ги махнаха, според мен са си ОК... но ако ти е зор да минаваш през светофар правилно без брояч, може би трябва да наблегнеш на това умение, не как да овладяваш дрифт със 100 км/ч... нямам предвид теб, а всички които се надъхват как ще правим всички млади шофьори състезатели в WRC, а те през един светофар не могат да минат.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И аз съм "ЗА" "секундарниците" на светофарите, но се оказва, че и тези с радарите, и те са "ЗА".
Преди време говорих с един полицай, който ми каза, че много обичали тея светофари и да се заложат на това място с радара.
Масово автомобилистите давали газ в последните изтичащи секунди на брояча за да минат и така онези от среща ги снимали в нарушение
Преди време говорих с един полицай, който ми каза, че много обичали тея светофари и да се заложат на това място с радара.
Масово автомобилистите давали газ в последните изтичащи секунди на брояча за да минат и така онези от среща ги снимали в нарушение

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е.Димитров написа:Масово автомобилистите давали газ в последните изтичащи секунди на брояча за да минат
ето ти и защо по нашите ширини където "преценяването" е начин на живот тези броячи са вредни...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То и на жълто пак се дава газ. 

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То и на червено се преценява, особено в София.

- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Защо трябва да се кара бързо при дупки на пътя...
https://youtube.com/shorts/TSIwP4KyDPQ? ... 1NffkAoMq1
https://youtube.com/shorts/TSIwP4KyDPQ? ... 1NffkAoMq1
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като става въпрос за неравности и бързо каране... Винаги се сещам за това...
Ако караш лагерна количка филма може да свърши много бързо и неприятно без дори да разбереш.
Това не е пукане на гума... просто неравност, на неподходящото място в неподходящото време и много твърдо окачване a.k.a. спортно
Ако караш лагерна количка филма може да свърши много бързо и неприятно без дори да разбереш.
Това не е пукане на гума... просто неравност, на неподходящото място в неподходящото време и много твърдо окачване a.k.a. спортно

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT, че аз както съм казвал редовно преценям на червено, а жълтото за мен си значи в масовия случай "да не съм луд да се бавя да спирам ако ситуацията позволява да мина".
Но червено в моя си град, на определни места и часове, според зора от бързане и наличието на определен брой коли. Общо взето много сложни пресмятания правя за секунда на база и предишни калкулации през годините, нещо като вас програмистите с кодовете.
Та като преценяч за мен секундарниците са си ок, ноооооооооо...се радвам, че ги махнаха в София, трябваше и тука. Писал съм го много пъти, хората не могат, а искат да преценят, съответно види ли десет секунди, и шанс да ми е за 12, ще натисне газта до долу(над 50%-та от хората, особено служебни, бели лагерници)като в кръстовището може да е с над 100 вече и да минава на жълто-червеникаво. Тогава ако друг преценил тръгне на жълто, може да се челосат. Та бързането на жълто когато ти светне изведнъж, няма нищо общо с бързането от 10 зелени секунди, ама нищо.
В първият случай може да вдигнеш 5-10 км. скоростта, а във втория според зависи от колата може и до 220 да ускориш. В първият случай може да спреш много по-преценено и лесно, във втория се кръстиш ако някой тръгне на жълто.
В Япония мисля ги бяха забранили тия секундарници също. Хората не сме да ни оставят да преценяме, Стийна това искаше да каже, че като има закон е ок просто да го спазваш. Да, така без секундарници трябва да се движим около ограничението и няма драми, но това е да си го кажем честно на моменти по-бавно отколкото ни се иска. Аз като преценяч си го казвам. Но пак предпочитам да няма секундарници защото мога да преценям и в този случай, да затвърдя, че така ставам топ преценяч, но пък на другите средностатистически шофьори им е по-зле да бъдат преценячи и това ме устройва.
Поради тази причина харесвам и наличието на камери. Тоест мен си ме кефи нещата да важат за всеки, но са си преценям.
Класически преценяч.

Стийн, това с дупките е много вярно, което си пуснал. Който ти говори, че бързото минаване през дупки е по-безопасно в 100%-та от случаите, просто не е...включил на 100%-та преценячеството.
Първо трябва да дефинираме какво значи по-безопасно. По-безопасно за колата или за човека вътре.
Защото кел файда когато в 99%-та опазваш някакво окачване повече, но в другия случай виждаш какво може да се случи. И то какво опазваш, сякаш в единия случай ще се разглоби още в тая дупка колата, а в другия нула износване. И не само с лагерници може така да стане, дори кола с меко окачване може спокойно да се врътне. През дупки минавам с газ ако ги знам какви са, иначе всичко е на магия, особено пък такива пълни с вода. Да, с вода лесно се минава защото гумата няма време да хлопне, но пък ако дупката е както трябва и минеш с газ, просто си дотам.
П.п: Никога не съм разбирал да караш с вдървено окачване по конвенционален път. Само пълен аматьор не знае, че това не му помага, а напротив. Дори на чисто състезателни писти пилоти си правят окачването да не е като на дъска точно за да обира неравностите, а какво остава на селския път по който се движат тирове и комбита с картофи.
На М-ка като съм карал втвърдено на макс на пътя ми се е струвало винаги безумие, какво остава за лагерница като тоя Вайпър. 


Та като преценяч за мен секундарниците са си ок, ноооооооооо...се радвам, че ги махнаха в София, трябваше и тука. Писал съм го много пъти, хората не могат, а искат да преценят, съответно види ли десет секунди, и шанс да ми е за 12, ще натисне газта до долу(над 50%-та от хората, особено служебни, бели лагерници)като в кръстовището може да е с над 100 вече и да минава на жълто-червеникаво. Тогава ако друг преценил тръгне на жълто, може да се челосат. Та бързането на жълто когато ти светне изведнъж, няма нищо общо с бързането от 10 зелени секунди, ама нищо.

В Япония мисля ги бяха забранили тия секундарници също. Хората не сме да ни оставят да преценяме, Стийна това искаше да каже, че като има закон е ок просто да го спазваш. Да, така без секундарници трябва да се движим около ограничението и няма драми, но това е да си го кажем честно на моменти по-бавно отколкото ни се иска. Аз като преценяч си го казвам. Но пак предпочитам да няма секундарници защото мога да преценям и в този случай, да затвърдя, че така ставам топ преценяч, но пък на другите средностатистически шофьори им е по-зле да бъдат преценячи и това ме устройва.





Стийн, това с дупките е много вярно, което си пуснал. Който ти говори, че бързото минаване през дупки е по-безопасно в 100%-та от случаите, просто не е...включил на 100%-та преценячеството.

Първо трябва да дефинираме какво значи по-безопасно. По-безопасно за колата или за човека вътре.

П.п: Никога не съм разбирал да караш с вдървено окачване по конвенционален път. Само пълен аматьор не знае, че това не му помага, а напротив. Дори на чисто състезателни писти пилоти си правят окачването да не е като на дъска точно за да обира неравностите, а какво остава на селския път по който се движат тирове и комбита с картофи.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Като става въпрос за неравности и бързо каране... Винаги се сещам за това...
Ако караш лагерна количка филма може да свърши много бързо и неприятно без дори да разбереш.
Това не е пукане на гума... просто неравност, на неподходящото място в неподходящото време и много твърдо окачване a.k.a. спортно
aaa... торкенщейн... да живеят 5-точковите колани

между другото ако не беше със 180 нямаше да има проблем...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Мисля, че на моменти изписва 120-127 мили, та това си е 190-200, не 180, а знаеш, че всеки 10 км. над едни цифри започват да оказват по-голямо влияние.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:
Обаче и бягане от полиция и гонки с тях не води до нищо хубаво никъде по света, като за бягащия и има реална опасност за живота му.
Не е задължително. Те тоя начинаещ рапър бяга с полицейски автомобили, като даже ги ъпгрейдва по пътя

https://www.youtube.com/watch?v=lXIQs1JLC80

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани