Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Модератор: Общи модератори
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
alekangg написа:60k км е страшен опит, все едно 1млн!
ми опит е. по две причини - едната е че аз го мятам тоя автомобил някъде на тия км.. или на по-малко. и понеже не искам да се обвързвам с мнение за надежноста им след това защото просто не съм я изпитвал - го пиша това уточнение. и втората е че във форум където 99% от вас нямате смислени електрички и не сте карали чужди за повече време - този опит мисля, че е добър за споделяне.
Някак си няма и как да вярвам на човек, който в 100% от темите в които пише, а те са много и различни, се изживява като последна инстанция.
колега - за почти всичко което пиша аз си пиша от моята си кула - погледнато от нея ако не съм за себе си последна инстанция - кой да е бе младеж? аз възприемам света през собствените си сетива и използвайки (предимно) моя личен опит и го споделям тука. моя живот го живея от първо лице а не както е типично по нашите ширини- от 3то лице..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Темата е просто отдушник на някаква форма на политическа тема. И съответно както всяка политическа тема в нея има повече религия от колкото субстанция.
Същите хора, които уж са против зелените, защитават дизелите, които те създадоха. Същите хора, които преди 10 години обясняваха как ел. колите са убити от големите
корпорации за да сме бедни всички (прословутият ел. кенеф на ГМ, който хората искали, ама те не им го дали), сега обясняват как големите корпорации ги налагат за да сме... бедни. И т.н.
https://www.caranddriver.com/news/a6063 ... arge-test/
Решението е бързо зареждане, не увеличаване на капацитета на батериите от тук нататък.
Същите хора, които уж са против зелените, защитават дизелите, които те създадоха. Същите хора, които преди 10 години обясняваха как ел. колите са убити от големите
корпорации за да сме бедни всички (прословутият ел. кенеф на ГМ, който хората искали, ама те не им го дали), сега обясняват как големите корпорации ги налагат за да сме... бедни. И т.н.
https://www.caranddriver.com/news/a6063 ... arge-test/
Polestar 5, in Test, Charges from 10 to 80 Percent in 10 Minutes
The prototype Polestar 5, with a 77.0-kWh battery, added 200 miles of range in just 10 minutes, though there's no word on when EV owners will get the technology.
Решението е бързо зареждане, не увеличаване на капацитета на батериите от тук нататък.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 902
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Освен мен, в този форум има ли някой който да работи по NPD аутомотив проекти за електрички? Доста глупости написахте.
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
steeN написа:Темата е просто отдушник на някаква форма на политическа тема. И съответно както всяка политическа тема в нея има повече религия от колкото субстанция.
Същите хора, които уж са против зелените, защитават дизелите, които те създадоха. Същите хора, които преди 10 години обясняваха как ел. колите са убити от големите
корпорации за да сме бедни всички (прословутият ел. кенеф на ГМ, който хората искали, ама те не им го дали), сега обясняват как големите корпорации ги налагат за да сме... бедни. И т.н.
https://www.caranddriver.com/news/a6063 ... arge-test/Polestar 5, in Test, Charges from 10 to 80 Percent in 10 Minutes
The prototype Polestar 5, with a 77.0-kWh battery, added 200 miles of range in just 10 minutes, though there's no word on when EV owners will get the technology.
Решението е бързо зареждане, не увеличаване на капацитета на батериите от тук нататък.
Има и друго, но на зелените няма да им хареса, защото няма да могат да “наказват” де що има по улицата.
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Не съм много сигурен дали е за тази тема или за другата ел. тема. Ама аз да кажа, пък ако искате ме наказвайте или кажете да я местя
Днес сутринта един приятел идва у нас да пием кафе.
Влезнал директно в двора, звъни ми и вика - мое ли да си такъв педерас, що не си ми казал кво си купил.
Викам, тва е на Деси колата ве тъпак, нали съм ти разказвал, че не искам да й карам колата.
Той се хили и вика, а, 'начи нея можеш да я караш всеки ден, ама колата й, не искаш
И продължава - само че аз искам да карам колата й. Викам, ако искаш карай и нея ве. Дреме ми
Взех ключа, документите и тръгнахме - той кара.
Той е страшен душманин на колите и му викам, ся първо ше караш спокойно, докато загрее маслото и после - 'чупи му зъбите колко искаш
Бааааасииии - тоя 4.0 V8 biturbo
Знаех си, че тоя V8-мак ще ми открадне душата Както направи и неговия плосък 6-цилиндров събрат, сатана
Звук, торк, гърмежи от ауспусите. Не издържах и взех аз да карам
Ся, Тайкана, пак е на закачалката, на standby, щот там я няма тая емоция. еВал си ти и разхода на 100, и екология, и не знам си кво.
Що го пиша тва:
- кофтито при ДВГ-то, че трябва да чакаш да загрее и не знам си кво още, докато при електричките, качваш се и kick down
- Ама аз искам емоция, която електричките не могат да ми я дадат Изкуствения звук от тонколонките, не се брои
Днес сутринта един приятел идва у нас да пием кафе.
Влезнал директно в двора, звъни ми и вика - мое ли да си такъв педерас, що не си ми казал кво си купил.
Викам, тва е на Деси колата ве тъпак, нали съм ти разказвал, че не искам да й карам колата.
Той се хили и вика, а, 'начи нея можеш да я караш всеки ден, ама колата й, не искаш
И продължава - само че аз искам да карам колата й. Викам, ако искаш карай и нея ве. Дреме ми
Взех ключа, документите и тръгнахме - той кара.
Той е страшен душманин на колите и му викам, ся първо ше караш спокойно, докато загрее маслото и после - 'чупи му зъбите колко искаш
Бааааасииии - тоя 4.0 V8 biturbo
Знаех си, че тоя V8-мак ще ми открадне душата Както направи и неговия плосък 6-цилиндров събрат, сатана
Звук, торк, гърмежи от ауспусите. Не издържах и взех аз да карам
Ся, Тайкана, пак е на закачалката, на standby, щот там я няма тая емоция. еВал си ти и разхода на 100, и екология, и не знам си кво.
Що го пиша тва:
- кофтито при ДВГ-то, че трябва да чакаш да загрее и не знам си кво още, докато при електричките, качваш се и kick down
- Ама аз искам емоция, която електричките не могат да ми я дадат Изкуствения звук от тонколонките, не се брои
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Немските v8 турбо освен това са най-екологичните, най-икономични мотори.
Пипнеш го да изключва половината цилиндри при определено магистрално каране и харчи по-малко от бензинова запалка.
Пипнеш го да изключва половината цилиндри при определено магистрално каране и харчи по-малко от бензинова запалка.
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Само дето дори часовникар не може да ги сглоби. Особено V8 на Ауди е такова упражнение по аутизъм, че просто нямам думи
Това другото е нищо друго освен поредния тежък cope. Електрическа кола и 2000 коня да е, може да се движи почти толкова икономично колкото и 200 коня такава.
Всичко зависи как я караш... за разлика от мощна кола с ДВГ, която както и да я караш ще харчи много.
Tenata написа:Има и друго, но на зелените няма да им хареса, защото няма да могат да “наказват” де що има по улицата.
Това другото е нищо друго освен поредния тежък cope. Електрическа кола и 2000 коня да е, може да се движи почти толкова икономично колкото и 200 коня такава.
Всичко зависи как я караш... за разлика от мощна кола с ДВГ, която както и да я караш ще харчи много.
Последна промяна steeN на 03 Май 2024, 22:20, променена общо 1 път
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- barabqga
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
колко па че треа да чекаш да загрее, все едно палиш и тръгваш на Сузукаcarmanf1 написа:Не съм много сигурен дали е за тази тема или за другата ел. тема. Ама аз да кажа, пък ако искате ме наказвайте или кажете да я местя
Днес сутринта един приятел идва у нас да пием кафе.
Влезнал директно в двора, звъни ми и вика - мое ли да си такъв педерас, що не си ми казал кво си купил.
Викам, тва е на Деси колата ве тъпак, нали съм ти разказвал, че не искам да й карам колата.
Той се хили и вика, а, 'начи нея можеш да я караш всеки ден, ама колата й, не искаш
И продължава - само че аз искам да карам колата й. Викам, ако искаш карай и нея ве. Дреме ми
Взех ключа, документите и тръгнахме - той кара.
Той е страшен душманин на колите и му викам, ся първо ше караш спокойно, докато загрее маслото и после - 'чупи му зъбите колко искаш
Бааааасииии - тоя 4.0 V8 biturbo
Знаех си, че тоя V8-мак ще ми открадне душата Както направи и неговия плосък 6-цилиндров събрат, сатана
Звук, торк, гърмежи от ауспусите. Не издържах и взех аз да карам
Ся, Тайкана, пак е на закачалката, на standby, щот там я няма тая емоция. еВал си ти и разхода на 100, и екология, и не знам си кво.
Що го пиша тва:
- кофтито при ДВГ-то, че трябва да чакаш да загрее и не знам си кво още, докато при електричките, качваш се и kick down
- Ама аз искам емоция, която електричките не могат да ми я дадат Изкуствения звук от тонколонките, не се брои
Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Ако си в Якутия на -30 вероятно ще ти трябва печка да подгрее цяла нощ гаража и после 1 час работа на място . Реално там като я запали сутринта не я гаси повече до вечерта като се прибере .
https://www.youtube.com/shorts/Ak_ZS1ZIMZA
Тоест електромобилите би трябвало да са идеални за сибир и аляска , нещо обаче не са много търсени там
Иначе при нашите условия 3-4 минути , докато изкараш Сатаната от гаража вече е готов за сатанниския си танц
https://www.youtube.com/shorts/Ak_ZS1ZIMZA
Тоест електромобилите би трябвало да са идеални за сибир и аляска , нещо обаче не са много търсени там
Иначе при нашите условия 3-4 минути , докато изкараш Сатаната от гаража вече е готов за сатанниския си танц
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
steeN написа:Само дето дори часовникар не може да ги сглоби. Особено V8 на Ауди е такова упражнение по аутизъм, че просто нямам думиTenata написа:Има и друго, но на зелените няма да им хареса, защото няма да могат да “наказват” де що има по улицата.
Това другото е нищо друго освен поредния тежък cope. Електрическа кола и 2000 коня да е, може да се движи почти толкова икономично колкото и 200 коня такава.
Всичко зависи как я караш... за разлика от мощна кола с ДВГ, която както и да я караш ще харчи много.
Не мисля, че си прочел внимателно поста на Енигмата, затова пак ще ти го пусна:
enigma написа:Немските v8 турбо освен това са най-екологичните, най-икономични мотори.
Пипнеш го да изключва половината цилиндри при определено магистрално каране и харчи по-малко от бензинова запалка.
Особено за извънградско наистина важи това. Не мисля, че М-ките изключват цилиндри, но пак харчат много малко ако караш с ограниченията и до 120. Плюс това тая мантра колко малко горят електричките мисля я минахме в оная тема. Съображения кога и къде да зареждаш, неясна цена в бъдещето на тока, неяснота как ще доставят толкова силна мрежа при 50%-та ел. коли(за повече въобще не говорим)докато при ДВГ цените са горе-долу все едни и същи като сложиш инфлацията, колкото и Стийн да обяснява от нова година какво ще ставало. Сякаш не знае сам, че няма как да има катаклизъм чак, той в короната не вярваше, та сега ли.
Кармане, в тая тема ще пишеш бе, тя онази умира, понеже никой не се вълнува чак толкова от електрички и няма какво кой знае да се пише, надяват се на бързо зареждане и това е, а Теслата разбрахме вече колко е бърза. Явно и собствениците и вече си мислят, че не важат някакви закони за нея.
https://youtu.be/u3tR8udZ6c0?si=Hb0Ufp-YsmmMCMyp
От 6:15 до 10:30.
Тия сигурно са решили да я вземат под наем, че да видят наистина ли са толкова бързи.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Електромобилите имат още един на пръв поглед незначителен недостатък който почва да се отчита вече там където са повече ....теглото . Тежат като камиони и съответно износват асфалта като камиони , отделят повече от тия фините прахови частици от гума и асфалт няколко пъти повече от нормален ДВГ автомобил . Поне така говорят злите езици
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Лошо ще е на ЖП прелез да не се случи.
Важното е, че има безброй плюсове. Толкова много, че не може да ги изброиш. Ама поне е точен човека, не се прави на починала лисица.
Това с теглото нали чу, че не е проблем, а предимство? Аз усещам скрития замисъл и дългата ръка на ДВГ тука. Някакъв пъклен план е, понеже колите взеха да стават все по-дебели и тежки защото много екстри видиш ли и на някой му трябва още и още пространство(тройката е сигурно колкото Е38 вече, не знам)така като показаха колко тежки са електричките, то дебелите петици и седмици вече изглеждат леки коли.
А за честа смяна на гуми какво толкова, щом си купуваш такава кола, то по форумните схващания не трябва да те бъркат пари за гуми...до безкрай. А и няма да ходиш на писти сега или да ползваш въртящия момент на кикдауни, едно от безброй предимствата на ел. колите. Ще караш леко, нали ел. колата е просто да те придвижи според Стийн.
И на кофти място ако угасне за 15 мин. и няма как да я бутнете...звъннете на Дани за кураж докато/ако светне нещо.
П.п: Коли с ДВГ и те имат ъпдейти бе, споко.
Важното е, че има безброй плюсове. Толкова много, че не може да ги изброиш. Ама поне е точен човека, не се прави на починала лисица.
Това с теглото нали чу, че не е проблем, а предимство? Аз усещам скрития замисъл и дългата ръка на ДВГ тука. Някакъв пъклен план е, понеже колите взеха да стават все по-дебели и тежки защото много екстри видиш ли и на някой му трябва още и още пространство(тройката е сигурно колкото Е38 вече, не знам)така като показаха колко тежки са електричките, то дебелите петици и седмици вече изглеждат леки коли.
А за честа смяна на гуми какво толкова, щом си купуваш такава кола, то по форумните схващания не трябва да те бъркат пари за гуми...до безкрай. А и няма да ходиш на писти сега или да ползваш въртящия момент на кикдауни, едно от безброй предимствата на ел. колите. Ще караш леко, нали ел. колата е просто да те придвижи според Стийн.
И на кофти място ако угасне за 15 мин. и няма как да я бутнете...звъннете на Дани за кураж докато/ако светне нещо.
П.п: Коли с ДВГ и те имат ъпдейти бе, споко.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
Re: Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Top Gun Maverick написа:Важното е, че има безброй плюсове. Толкова много, че не може да ги изброиш.
Голям плюс със Сайбертрък-а можеш да си нарежеш салата с предния капак
But before we get to Judkins’ pointer, let’s rewind to January. That was when Cybertruck owners realized they could basically use the door to their frunk — the trunk in the front of the car — as a vegetable slicer. A viral video showed it neatly cutting through carrots, among other things.
https://www.sfgate.com/tech/article/cyb ... 438158.php
enigma
ያለ እኩል
ያለ እኩል
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Ток vs дизел vs бензин и как започна всичко
Top Gun Maverick написа:Ще караш леко, нали ел. колата е просто да те придвижи според Стийн.
Тая приказка вървеше преди 10 години. Сега остана само cope-a за теглото, гумите и такива. Маверика е шокиран, че 500 коня кола хаби гумите бързо като я натискаш. Все пак според него гумите са вечни, ама от къде да знае
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани