България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Но аз не мисля, че са "летяли" както се тиражира... не вярвам да са били с повече от 120 км/ч на излизане от завоя.
Това Ауди е много старо, нормално да се нагъне така. Колите от 90те са си така.
Дори да не е "полет" - това са да речем +30 на 90 скорост и почти х2 на това с колко карат всички там . А пак да напиша - там всички карат с 60-70 просто защото имат ограничение и почти винаги има снимащи за тази в посока Добрич . Да не говорим и друго - масово тези камери отгоре поради факта че се ползват за налагане на глоби за средна скост в тази отсечка, се подвизават с репутацията на снимащи . И хората там си карат бавно .
Тооо голям ГоУф просто си е фъркал на фона на трафика, и е набил един таран на Б5-цата и така . Туранагата е висок, предната му броня е на нивото на вратата/стъклото на Аудито - никакъв шанс за който е и да е . Познат загина след точно такъв удар, хем колата която го удари е карала с 40 км/ч доказано (главата му се удря в стъклото и на място

А това със СТОП-а ще е решаващо . Ноооо, на всички е ясно че човекът е спрял и е тръгнал и вече е гледал вдясно - това че някой е долетял покрай всички в насрещното (вече негово ляво) и го е отнесъл ще си остане неразказаната тайна .
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:ивчо написа: шпорили 100% в насрещното .
Май май точно това ще се окаже при това разположение на колите.Но аз не мисля, че са "летяли" както се тиражира... не вярвам да са били с повече от 120 км/ч на излизане от завоя.
Това Ауди е много старо, нормално да се нагъне така. Колите от 90те са си така.
Всяка кола при удар от многотонен китюк странично ще се сгъне така, ако ще и ново М4. 120 и удар с 80 ти се вижда малко ли? Колегата отгоре описа мястото.
Аз друго не виждам, ти казваш неможачи, Диего ти вика, че имали повече часове на полигон, отколкото ти на пътя. Според мен там е проблема. Те карат на полигони, а по пътя се движат като летящи чинии и за тях нищо не важи. Нали съм ги гледал и тука като дойдат. Карат човек някакъв поп(тоя говорителя на църквата в БГ е от КЗ)и излитат буквално все едно возят американския президент и някой случайно да не го направи нещо, ама айде тогава имат блокирани кръстовища. Като си свикнал нищо да не важи за теб, изведнъж излиза някакъв дядка и ти си в невъзможност да спреш защото си арогантен. От там пък не ми хвалете подготовката му на тоя шофьор. Така централно да нацепиш дядката си е живо малоумие и е точно неможачество, ОСВЕН ако не си е гледал телефона преди това. Кьорав ли си, че тоя дядка е на стопа??? Не ти ли идва на акъла, че е ВЪЗМОЖНО да тръгне? Не го ли гледаш дали те гледа или поне в твоята посока? После, колко некадърен трябва да си за да излезе той и ти като го виждаш да тръгнеш да бягаш в неговата посока?


Баш неможач си е тоя пък ако ще да има детски хиляди километри по полигони. Под неможач нямам предвид, че кола не може да кара или да лети, а не може да прецени къде се намира, пак казвам от арогантност.
Сега слушам, че още не били категорични с вината, не се знаело с колко бил карал НСО казват от прокуратурата. Айде да видим, а тия лампи нали знаете, че и да не са били включени ще се окажат, че и звук са имали?
Последна промяна Top Gun Maverick на 17 Май 2024, 10:27, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо ,не са подчинени на охраняваното лице и не са длъжни да изпълняват капризи,да носят куфари,да разхождат кучета и т.н. но тези неща се случват .Охранявания обект тря се съобразява безприкословно с охраната си и да ги командва 

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Знам какво имаш предвид, само че то това как се държат с теб си зависи от тях и от началниците им, а не от некой друг.
Току що четох 2023 са търсили хора за охранители и шофьори....двете длъжности не са свързани. Шофьорчето си е шофьорче и други функции нема, така илиза. А минималните изисквания са смешни. У Била-та сигурно имат по високи критерии за служители. В общи линии ги събират от пътя, така разбрах. Еми....сори майка.
Току що четох 2023 са търсили хора за охранители и шофьори....двете длъжности не са свързани. Шофьорчето си е шофьорче и други функции нема, така илиза. А минималните изисквания са смешни. У Била-та сигурно имат по високи критерии за служители. В общи линии ги събират от пътя, така разбрах. Еми....сори майка.
Хм,хм...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:..
Просто се говореше за огромни скорости от 200 и такива абсурди в началото. При 90 км/ч ограничение... 120 км/ч (и то като горна граница на моето плючене на пръста) не е нещо фрапантно за кола със специален режим... да не се правим на ощипани, някои си карат с толкова по принцип извънградско, че и се хвалят.
Проблемът очевидно е, че не може да минеш така през кръстовище, специалният режим не отменя законите на физиката


Последна промяна steeN на 17 Май 2024, 10:46, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нали знаеш нашите нрави "Ти знаеш ли ,ей ся ще се обадя на шефа ти " ...хората си пазят работата и се поддават на натиск .Тук е така ,а инак всички които се приемат на служба минават задължително обучение .Не става ей така от днес за утре и хоп водач или охранител.Със сигурност водача на Киро Тъпото е подценил ситуацията ,явно и че той ще опере пешкира .
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да, минават, знам. Много важно.
Тва, приятелю, не ти е селското РПУ, че да те зимат от улицата и да те учат тепърва. В тая служба треа да идват хора само от системата и то не постъпили вчера и след внимателен анализ на качествата им. Съответно и заплащането трябва да е на ниво. Разбира се, аз така виждам нещата ако НСО е нещо сериозно. Явно не е, щом може да те съберат от улицата, да минеш там некво обучение за 3 месеца и айде на пангара...Казано опростено.
Тва, приятелю, не ти е селското РПУ, че да те зимат от улицата и да те учат тепърва. В тая служба треа да идват хора само от системата и то не постъпили вчера и след внимателен анализ на качествата им. Съответно и заплащането трябва да е на ниво. Разбира се, аз така виждам нещата ако НСО е нещо сериозно. Явно не е, щом може да те съберат от улицата, да минеш там некво обучение за 3 месеца и айде на пангара...Казано опростено.
Хм,хм...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Моджо там рядко взимат от улицата ,а и понякога е много по-удачно да вземеш 25-30 годишен от улицата но да си го обучиш от нулата .Комплексен е начина на подбиране ,има моми и момци завършили НСА ,Военни университети и т.н които имат качества ,данни и перспектива за развитие в тая професия...това ,че не са били на служба в някое от силовите министерства даже е плюс понякофа.Всичко зависи от уменията да кадровиците да разпознават читавите ,от там насетне обучението е естествен процес .
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Изисквания - средно образование /висше нема/ и категория Б или Ц. Тва е. Не съм съгласен, че може всеки да ходи в НСО.
Първо ще се докажеш в някое РПУ или в СДВР или там в някоя структура, че ставаш и тогава -да. Изобщо ще вървиш по йерархия дори и да не е най-доброто понякога.
Да, може и от улицата да попаднеш на свестен, ама по вероятно е да не попаднеш на такъв. Елементарно с книжките - не мое да почнеш да караш автобус с хора /категория Е ли беше/ на 18 и веднага. Първо ще натрупаш реален стаж, ще покараш камион, влекач, това онова и тогава чак може.
Първо ще се докажеш в някое РПУ или в СДВР или там в някоя структура, че ставаш и тогава -да. Изобщо ще вървиш по йерархия дори и да не е най-доброто понякога.
Да, може и от улицата да попаднеш на свестен, ама по вероятно е да не попаднеш на такъв. Елементарно с книжките - не мое да почнеш да караш автобус с хора /категория Е ли беше/ на 18 и веднага. Първо ще натрупаш реален стаж, ще покараш камион, влекач, това онова и тогава чак може.
Хм,хм...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Проблемът очевидно е, че не може да минеш така през кръстовище, специалният режим не отменя законите на физикатаА че другият 100% не е спрял на стоп не е спрял.
Там няма шанс просто да не спреш . Все едно да се включиш в магистрала и да очакваш че всички ще спрат . Не че няма и такива, но съдейки по ситуацията - човекът е спрял, огледал се е и е тръгнал, гробела е шпорил всички в насрещното и в комбинация с десният завой колите са му пречели на видимост. Аудито вече е било пресякло платното посока Варна и го е нацелил баш както се полага





Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Адаш ,ако е карал с висока скорост с тоя жип при рязка промяна на посоката щеше се върти през таван бая време .Тва чудо има аеродинамика на кучешка колиба,висок просвет и шанса да останеш на колелата е минимален.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ивчо написа:...
Ако беше така ударът щеше да е челен.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ако е шпорил през насрещното значи е имало коли пред него, защо тогава излиза този от пътя без предимство.
Написано е в здвп какво се прави на Стоп: чакаш да няма коли на пътя с предимство или поне не в такава близост, че да ги караш да предприемат действие по спиране или заобикаляне и тн.
Шофьора на джипа е предприел маневра да го заобиколи очаквайки този да спре и да изчака, той си е продължил и е станал андибул моркова
Гледайте даш камове от Щатите, някой се включват съвсем лежерно от път без предимство и ако има полицай винаги има реакция от него
Написано е в здвп какво се прави на Стоп: чакаш да няма коли на пътя с предимство или поне не в такава близост, че да ги караш да предприемат действие по спиране или заобикаляне и тн.
Шофьора на джипа е предприел маневра да го заобиколи очаквайки този да спре и да изчака, той си е продължил и е станал андибул моркова
Гледайте даш камове от Щатите, някой се включват съвсем лежерно от път без предимство и ако има полицай винаги има реакция от него
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На мен от тази снимка не ми изглежда и да е със скорости, каквито се споменават 150-200. 150-200 е това в Пловдив, този сигурно ще го ремонтират в Дупница и още отиде в автокъща. Нацелил го е много лошо. С по-висока кола, точно в шофьорската врата.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани