Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
shopa_bs написа:Kroki написа:можеш да имаш подгев,обдухване и масаж. Повече не
Това, което разбирам от теб е, че не можеш да имаш всичките фукции на седалките едновременно.
Ако примерно имаш парктроник и дтс, ти остават 4 копчета за подгрев и обдухване примерно и приключваш с екстрите за седалките. Правилно ли съм те разбрал?
Това е възможно най-натовареното копче с екстри при фейслифт-а.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
съответно може да не са активни, а да имаш масаж. (което е едно просто надуване на долната част, а не на гърба )
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
h0r4ex написа:shopa_bs написа:Kroki написа:можеш да имаш подгев,обдухване и масаж. Повече не
Това, което разбирам от теб е, че не можеш да имаш всичките фукции на седалките едновременно.
Ако примерно имаш парктроник и дтс, ти остават 4 копчета за подгрев и обдухване примерно и приключваш с екстрите за седалките. Правилно ли съм те разбрал?
Това е възможно най-натовареното копче с екстри при фейслифт-а.
Аха, последното копче е комбинирано за подгрев и обдухване. Така вече излиза, че можеш да имаш или масаж или активни седалки + подгрев и обдухване. Най-накрая разбрах . Благодаря.
ASC off -> FUN on
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Kroki написа:съответно може да не са активни, а да имаш масаж. (което е едно просто надуване на долната част, а не на гърба )
Е това не звучи много яко, така че май няма да го търся като екстра ( мисля, че F-ките вече имат на цялата седалка). От друга страна активните седалки звучат като нещо готино, при по-"спортно" каране.
ASC off -> FUN on
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Бързи въпроси и отговори
Up
Dani Dupeto написа:Здравейте! Някой може ли да ми каже каква е нормалната температура на изгорелите газове на банка 1 и банка 2? Става въпрос за Е60 523i LCI. Благодаря!
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
DPF
Скоро свърших една простотия без да искам. Не че вече е толкова скоро, но нямах време да се разправям с това:
Оправих термостатите и съответно изкарах една успешна регенерация. Имах второ излизане от града и реших да пусна втора, защото само с една няма да мина. Проблема е, че не бях сам и ме чакаха и в бързината вместо да пусна регенерация рефлашнах, че съм сменил ДПФ-а с нов, видах го твърде късно.
Като резултат ми излезе постоянна грешка, че филтъра е запушен - 480А и 481А според делфитоp и според елм-а P14A7. Грешката седи постоянно без да се проявява и според мен спира малките регенерации. (ако правилно съм разбрал колата прави два вида регенерации). Когато се зпауши филтъра градско почва да изкарва и съобщение на дисплея след известно каране. Понякога реже и мощността.
Принципно така може да права принудителни регенерации и после известно време не ми създава проблеми, но напослък нямам много възможност да пътувам и съответно няма кога да ги правя тия регенерации.
Имате ли идея какво да направя, защото според мен единствения проблем, който има е свързан с това, че колата си мисли, че има нов филтър, а просто той не е нов и не е с очакваните показатели?
Скоро свърших една простотия без да искам. Не че вече е толкова скоро, но нямах време да се разправям с това:
Оправих термостатите и съответно изкарах една успешна регенерация. Имах второ излизане от града и реших да пусна втора, защото само с една няма да мина. Проблема е, че не бях сам и ме чакаха и в бързината вместо да пусна регенерация рефлашнах, че съм сменил ДПФ-а с нов, видах го твърде късно.
Като резултат ми излезе постоянна грешка, че филтъра е запушен - 480А и 481А според делфитоp и според елм-а P14A7. Грешката седи постоянно без да се проявява и според мен спира малките регенерации. (ако правилно съм разбрал колата прави два вида регенерации). Когато се зпауши филтъра градско почва да изкарва и съобщение на дисплея след известно каране. Понякога реже и мощността.
Принципно така може да права принудителни регенерации и после известно време не ми създава проблеми, но напослък нямам много възможност да пътувам и съответно няма кога да ги правя тия регенерации.
Имате ли идея какво да направя, защото според мен единствения проблем, който има е свързан с това, че колата си мисли, че има нов филтър, а просто той не е нов и не е с очакваните показатели?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Ne6tosmisleno написа:DPF
Скоро свърших една простотия без да искам. Не че вече е толкова скоро, но нямах време да се разправям с това:
Оправих термостатите и съответно изкарах една успешна регенерация. Имах второ излизане от града и реших да пусна втора, защото само с една няма да мина. Проблема е, че не бях сам и ме чакаха и в бързината вместо да пусна регенерация рефлашнах, че съм сменил ДПФ-а с нов, видах го твърде късно.
Като резултат ми излезе постоянна грешка, че филтъра е запушен - 480А и 481А според делфитоp и според елм-а P14A7. Грешката седи постоянно без да се проявява и според мен спира малките регенерации. (ако правилно съм разбрал колата прави два вида регенерации). Когато се зпауши филтъра градско почва да изкарва и съобщение на дисплея след известно каране. Понякога реже и мощността.
Принципно така може да права принудителни регенерации и после известно време не ми създава проблеми, но напослък нямам много възможност да пътувам и съответно няма кога да ги правя тия регенерации.
Имате ли идея какво да направя, защото според мен единствения проблем, който има е свързан с това, че колата си мисли, че има нов филтър, а просто той не е нов и не е с очакваните показатели?
На какъв пробег е колата?
480А и 481А - и двете банки са запушени, регенерация няма да направи ниокга сама.
Дай повече инфо, проблемите ти не са от това че си ресетнал филтъра, това не му оказва чак такова вличние че веднага да почне да го запушва.
Оказва влияние на алгоритъма за регенерациа...
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
ДПФ
Колата е около 243 000 км в момента - евентуално реални.
Петък имах най-накрая пътуване извънградско:
Пуснах регенерация на магистралата и до витиня минах към 40 км в активен режим, като постоянно излизаше 480а и спираше регенерацията. Там ме хвана задръстването и като че превключи на градска регенерация в трафика. 120 км не пожела да завърши регенерацията, явно не успя да свали достатъчно, но я правеше активно. На другата сутрин запалих колата и имаше доста грешки, повечето от липса на захранване, акумулатора е вече стар и миналата година един майстор не му беше затегнал + и карах така доста време докато се усетя. От това според мен си направи кофти параметри за зареждане и от тогава не иска да го зарежда повече от 40%. Страх ме е и да го ресетна, защото ще почне да го тъпче като нов, а е на 100 години. Все пак работи безотказно и пали и в най-големия студ за момента.
Та запалих колата в събота имаше грешки за 6 свещи без за реле... Изчистих ги с надежда да е от слабия ток да ги е кътофнало. Пуснах още една регенерация, която за още 60 км не приключи до край, но в събота не ми записа нито веднъш 480а и прави регенерация постоянно.
Неделя 120 км на обратно с регенерация и отново на студен старт грешка за 6 свещи, която после изчезва след като запаля. На влизане в София я завърши. На място даваше 2.9 мб бекпрешър. До тук супер. Докато се прибрах докара до около 23 за 10 км.
Днес не съм я гледал, но ако нещо спира от тук натам регенерациите ще е грешките за свещите... Дали има връзка с принудителната регенерация дето замина нещо отново по тоя подгрев? Аз до сега доста проблеми съм имал с него и не смея да купя ново реле и свещи, защото хвърлям няколко вече, но до момента тези бяха закрепили тамън 2 зими.
Колата е около 243 000 км в момента - евентуално реални.
Петък имах най-накрая пътуване извънградско:
Пуснах регенерация на магистралата и до витиня минах към 40 км в активен режим, като постоянно излизаше 480а и спираше регенерацията. Там ме хвана задръстването и като че превключи на градска регенерация в трафика. 120 км не пожела да завърши регенерацията, явно не успя да свали достатъчно, но я правеше активно. На другата сутрин запалих колата и имаше доста грешки, повечето от липса на захранване, акумулатора е вече стар и миналата година един майстор не му беше затегнал + и карах така доста време докато се усетя. От това според мен си направи кофти параметри за зареждане и от тогава не иска да го зарежда повече от 40%. Страх ме е и да го ресетна, защото ще почне да го тъпче като нов, а е на 100 години. Все пак работи безотказно и пали и в най-големия студ за момента.
Та запалих колата в събота имаше грешки за 6 свещи без за реле... Изчистих ги с надежда да е от слабия ток да ги е кътофнало. Пуснах още една регенерация, която за още 60 км не приключи до край, но в събота не ми записа нито веднъш 480а и прави регенерация постоянно.
Неделя 120 км на обратно с регенерация и отново на студен старт грешка за 6 свещи, която после изчезва след като запаля. На влизане в София я завърши. На място даваше 2.9 мб бекпрешър. До тук супер. Докато се прибрах докара до около 23 за 10 км.
Днес не съм я гледал, но ако нещо спира от тук натам регенерациите ще е грешките за свещите... Дали има връзка с принудителната регенерация дето замина нещо отново по тоя подгрев? Аз до сега доста проблеми съм имал с него и не смея да купя ново реле и свещи, защото хвърлям няколко вече, но до момента тези бяха закрепили тамън 2 зими.
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
ДПФ
Предното ми мнение още не е пуснато, но ще пиша отново, защото има някакво развитие:
Неделя вечер какт оказах оставих колата пред нас топла без грешки след успешна регенерация но много бързо дигнала до 23/5 бекпрешър.
Понеделник сутрин без да правя нищо имах малко работа из центъра в задръстването и като се прибрах не съм гледал колата. Вечерта излезнах по задачки с лаптопа. Когато запалих колата бекпрешъра беше 0 до 1.9. на студено. Интересно, или сутринта си е направила малка регенерация, защото компа беше чист от грешки и нямаше грешки за подгрев, или на студено показва по-малко. Като подавах газ за малко 2/3 пъти ми показваше бекпрешър около 8200 и после пак се връщаше на 0/1.9. След 10 секунди спря да прави тая аномалия, може би кофти контакт някъде, но не записа грешка. Карах колата доста из града в трафика, вдига се до около 16, но като и подам газ слиза на 8 после. Не пусна регенерация, не си и поиска. Паркирах колата с бекпрешър към 8 и без никакви грешки.
Може ли това, че акумулатора не се зарежда хубаво и карам с подгрев на гъзогрейките при всеки студен старт да причинява въпросните аномалии с подгрева?
Иначе ДПФ-а изглежда свеж и жив за момента. Колата бях забравил колко върви наистина, бях решил, че ми е станала слаба, тя просто се е била задръстила. Сега не си иска гумите
Предното ми мнение още не е пуснато, но ще пиша отново, защото има някакво развитие:
Неделя вечер какт оказах оставих колата пред нас топла без грешки след успешна регенерация но много бързо дигнала до 23/5 бекпрешър.
Понеделник сутрин без да правя нищо имах малко работа из центъра в задръстването и като се прибрах не съм гледал колата. Вечерта излезнах по задачки с лаптопа. Когато запалих колата бекпрешъра беше 0 до 1.9. на студено. Интересно, или сутринта си е направила малка регенерация, защото компа беше чист от грешки и нямаше грешки за подгрев, или на студено показва по-малко. Като подавах газ за малко 2/3 пъти ми показваше бекпрешър около 8200 и после пак се връщаше на 0/1.9. След 10 секунди спря да прави тая аномалия, може би кофти контакт някъде, но не записа грешка. Карах колата доста из града в трафика, вдига се до около 16, но като и подам газ слиза на 8 после. Не пусна регенерация, не си и поиска. Паркирах колата с бекпрешър към 8 и без никакви грешки.
Може ли това, че акумулатора не се зарежда хубаво и карам с подгрев на гъзогрейките при всеки студен старт да причинява въпросните аномалии с подгрева?
Иначе ДПФ-а изглежда свеж и жив за момента. Колата бях забравил колко върви наистина, бях решил, че ми е станала слаба, тя просто се е била задръстила. Сега не си иска гумите
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Оправи си подгревните свещи, те ти пречат на колата да прави пасивна регенерация достатъчно често и да активира активната достатъчно бързо.
Те не са само за студен старт, работят докато мотора загрее до 65 градуса. Затова когато за изгорели по трудно се достига работна температура особенно зимата.
Относно налягането, когато е топло гърнето обратното налягане винаги е малко повече, когато е студено е по малко. Дължи се на разжиряване и свиване на питата в ДПФ-а.
Те не са само за студен старт, работят докато мотора загрее до 65 градуса. Затова когато за изгорели по трудно се достига работна температура особенно зимата.
Относно налягането, когато е топло гърнето обратното налягане винаги е малко повече, когато е студено е по малко. Дължи се на разжиряване и свиване на питата в ДПФ-а.
- vrdimitrov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19.01.2019
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги.
Имам проблем с изгоряли модули на адаптивни фарове, вселдствие на конденз. Колата е Е60 файслифт. Въпросът ми е, ако си закупя нов фар, модулите включени ли са в комплекта, или се закупуват отделно?
Имам проблем с изгоряли модули на адаптивни фарове, вселдствие на конденз. Колата е Е60 файслифт. Въпросът ми е, ако си закупя нов фар, модулите включени ли са в комплекта, или се закупуват отделно?
- Спас Узунов
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.05.2024
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, моля препоръчайте сервиз в Пазарджик за диагностика и ремонт на кормилна рейка Е60i, 2.2, 2003 г.
Благодаря!
Благодаря!
- borke_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BWM e61 535d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колата ми е комби и се наложи да сменя лентовия кабел. Обаче са ми сложили лентов кабел най-вероятно от седан и сега лостчето за чистачките няма ход за задната чистачка и пръскалката на задното стъкло. Въпроса ми е, ако си сложа лостчето от моя лентов кабел ще проработи ли, ще трябва ли кодиране за да проработи или трябва цял лентов кабел от комби?
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
borke_ написа:Здравейте, колата ми е комби и се наложи да сменя лентовия кабел. Обаче са ми сложили лентов кабел най-вероятно от седан и сега лостчето за чистачките няма ход за задната чистачка и пръскалката на задното стъкло. Въпроса ми е, ако си сложа лостчето от моя лентов кабел ще проработи ли, ще трябва ли кодиране за да проработи или трябва цял лентов кабел от комби?
Сложи си твоето лостче и готово, няма да има проблем.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
vrdimitrov написа:Здравейте, колеги.
Имам проблем с изгоряли модули на адаптивни фарове, вселдствие на конденз. Колата е Е60 файслифт. Въпросът ми е, ако си закупя нов фар, модулите включени ли са в комплекта, или се закупуват отделно?
Предполагам в някои са включени, но защо не си смениш само модула? Става много лесно и бързо и втора ръка не са скъпи. Само трябва да решиш проблема с влагата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани